Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
crls
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5510 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 19:42
w normalnym klubie, to trener odpowiada za transfery i mowi dzialaczom kogo ewentualnie widzialby jako wzmocnienie druzyny, u nas jest zupelnie inaczej i nasz menago Dawid sprowadza gwiazdy pokroju Rosy, Silvery itp.(wyjatek Edi- ale jak wiadomo wyjatek potwierdza regule;) ). Az sie boje pomyslec co on przywiezie tym razem... Szkoda, ze Panik nie ma zadnego glosu w tej kwestii


"Wśród pięknych kwiatów rosną te chwasty, popularnie to pedały i lewe niewiasty..."
tribu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5655 dni

*




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 19:45
popieralem Ptaka ale coraz mniej mi sie to wszystko podoba. wizja brazylijska Pogoni jest dla mnie czystym idiotyzmem. jak juz ktos wyzej napisal niech jeszcze Antoś sprowadzi kibicow z Brazylii bo cos czuje ze jezeli te info okaza sie prawdziwe to za duzej frekwencji wiosna nie bedzie. kurcze no. tylu mlodych Polakow jest do kupienia tanio jak np. Aleksander. Górnika chca sprzedac za 4mln zl bodajze, tyle Ptak gdzies dostanie za Kaźmierczaka jak go ktos kupic bedzie chcial jeszcze - by mozna Aleksandra sciagnac i poszukac gdzies w nizszych ligach Polakow innych mlodych. to nie - Ptaki na chama sprowadzaja z Ameryki grajkow ktorzy maja gleboko w dupie jego, nas jako kibicow i przyjda tu tylko dla kasy. dla nich niezaleznie od tego czy gramy z Arka, Craxa, Lechem, czy Zapierdziewem Dolnym liczy sie tylko wyjscie na 90 minut, odbebnienie meczu i zgarniecie kasy. nie tedy droga. tez jest dla mnie idiotyzmem wystawianie wszystkich graczy na liste transferowa. pozbywanie sie takich graczy jak Julcimar jest czysta glupota(tak samo jak Peskovica i Fabiniaka). no chyba ze Dawidek w Brazylii znalazl juz 5 jego nastepcow, 4 czarodziejow srodka pola i 3 zajebistych napadziorow ktorzy strzelaja 11 rzutow wolnych na 10 i moga zapierdzielac przez 90minut jak krolik po koksie.

PS. jestem ciekawy co bedzie z Celebanem i Fabiniakiem. cos czuje ze na prawdziwa szczecińską Pogoń (jak to bylo kiedys z Dymkowskim, Moskalewiczem itp) bede mogl sie przejsc z wnukami. jak dobrze pojdzie...


100% PD
Berni_MKS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5222 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 19:55
przecież obecny skład Pogoni nie jest w cale taki zły.Paru dokupić a nie 80% zawodników sprzedawać.Znowu D.Ptak znajdzie kelnerów do grania.Załosne jest to wszystko :(


Pogoń nasza ukochana,chociaż jest importowana.BRASIL
mem
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5540 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 19:56
Pozbywanie się piłkarzy pokroju Julcimara, Grzelaka czy Fabiniaka mija się z celem. Przynajmniej moim zdaniem...


"Zdziwiłbym się gdybym tylko potrafił się jeszcze zdziwić..."

"Jakie blaski, jakie cienie, o czym jest ta mowa? - CHCWD za nieprzemyślane słowa..."
SamAxe
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5539 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 20:10
od początku wiedzialem, ze ten zarząd jest ostro popierdolony ( sprawa moskalewicza, drumlaka itd.) Teraz wystawiają wszystkich graczy na liste transerową i sprowadzają jakiś kopaczy z Brazylii...
A co jak w przyszlym sezonie PZPN znow wprowadzi limity obcokrajowcow?
Przeciez od 2007 roku ma byc iluś tam wychowanków w klubie?

Pranoja.
Czy ten klub nigdy nie będzie profesjonalny?


mundek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5538 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 20:10
no chyba trza bedzie sie uczyc portugalskiego ;( nawet sprobuje, ale to chyba trudny jezyk. wyjdzie na to ze w zyciu bede sie musial nauczyc 10 jezykow;) a nawet polskiego dobrze sie jeszce nie nauczylem:p. Jakby co to bede zmyslal jak niektore tuzy naszego dziennikarstwa:) hehehe


ja kocham Pogon
Porto
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5158 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 20:33

  mundek napisał:  
no chyba trza bedzie sie uczyc portugalskiego ;( nawet sprobuje, ale to chyba trudny jezyk. wyjdzie na to ze w zyciu bede sie musial nauczyc 10 jezykow;) a nawet polskiego dobrze sie jeszce nie nauczylem:p. Jakby co to bede zmyslal jak niektore tuzy naszego dziennikarstwa:) hehehe



no to moze MW zrobi flagi tylko ze w jezyku Portugalskim ;)


Jay-J
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6128 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 20:56

  Pa.S napisał:  

Przeciez od 2007 roku ma byc iluś tam wychowanków w klubie?




Niedlugo zacznie dzieci z ulicy porywac i beda traktowani wtedy jako wychowankowie ;)


Obrazek gif wstawiony na forum
AM
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5391 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 20:57
moze mnie wybrechtacie ale moze panu P w koncu cos wyjdzie dobrze... moze w koncu mu sie uda zrobic dobra druzyne.... a w bajke ze sprzeda wszystkich nie wierze..... dziennikarskie wyolbrzymienia....


http://nurek-poszukiwania.home.pl/home/
Berni_MKS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5222 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 21:04
Może tak ,może nie,może prrrr a któż to wie :D
Oby nie sprzedali Kazia,Grzelaka,Fabiniaka<Julsiego itp a mogą sprzedać Trałke nawet Diveckiego


Pogoń nasza ukochana,chociaż jest importowana.BRASIL
nara
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5399 dni

**




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 21:07

  Berni_MKS napisał:  
Może tak ,może nie,może prrrr a któż to wie :D
Oby nie sprzedali Kazia



Nie rozśmieszaj mnie hahaha


Cycek.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5269 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 21:14
Jesli nawet te informacje sie sprawdza to ptak zrobi bardzo wielki blad. Nie da sie wymienic calej druzyny. Ptak musi zostawic trzon naszego obecnego skladu, poniewaz gdyby sprowadzil caly skald z brazylii byliby:
1) nie zgrani
2) nie przyzwyczajeni do polskich warunkow, klimatu, stylu gry

Kolejna przeszkoda moga byc limity obcokrajowcow. Ptak nie jest chyba az tak glupi(choc kto wie) aby ryzykowac, ze np. pzpn nie zmieni limitow obcokrajowcow spoza UE badz, liczby wychowankow w skladzie. Wyzej padlo tez pytanie: jaka bylaby frekwencja na tej brazilianie? watpie wiec czy ptak zaryzykuje wymiane wiecej niz 8-10 pilkarzy, gdyz nie wyszedlby na tym najlepiej. Chociaz kto wie... ten czlowiek nie raz zwalil mnie z krzesla swoimi decyzjami:]


...spójrz na te dziurawe szosy, anonimowe blokowiska i stare kamienice, gdzie każdy zna wszystkich sąsiadów z nazwiska. Spójrz na podmiejskie oazy...
Krzyniu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5305 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 21:19
Widze jeden wielki płacz na forum. Tak naprawde to nikt nie widział tych piłkarzy z Brazylii, nawet nie wiecie jak się nazywają. Pamiętajcie że Ediego ściągną Antoni Ptak i on mu się przyglądał. Ptak senior pojechał po to by się przyjżeć pracy syna i zobaczyć efekty bo on nie jest dobryczoncą i już nie chce wydawać pieniędzy w błoto. A co do wyprzedaży jak w supermarkiecie w naszym klubie to nie wierzę. Po pierwsze jest przepis że musi być 5 Polaków w 17 meczowej, a po drugie mi się wydaję że to jest tylko takie gadanie by7 regenocjować kontrakty. "Sprzedam cie gdzie chcesz tylko kto za ciebie tyle da ile ja chce, ale pamiętaj ja mam twoją karte zawodniczą, a nie chcesz chyba nie grać przez pół roku w piłkę? I na mistrzostwa nie pojechać?"- tak może wyglądać rozmowa prezesa z poszczególnymi piłkarzami ( np. Kaźmierczak)
Pozdrawiam:)


Pit.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5757 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 21:20
gratuluje panu Ptakowi poczucia humoru..."włączyć się do gry o puchary"...dzisiaj 1 kwietnia? z całym nowym (brazylijskim) składem? to musieli być chyba ich kadrowicze, żeby w dwa/jeden niecały miesiąc skręcić coś sensownego...

Jeśli to wypali, to napisze specjalnie posta że się myliłem. Na razie gratuluje poczucie humoru...



  mistrzu906 napisał:  

Widze jeden wielki płacz na forum. Tak naprawde to nikt nie widział tych piłkarzy z Brazylii, nawet nie wiecie jak się nazywają



niby prawda, może będą wymiatać, a o obecnym składzie zapomnimy po pierwszym meczu jak rozjebiemy Zagłębie kilka do zera...ale co z tego? jak to już będzie tylko szczecińska Pogoń z nazwy? Zresztą już jest...ehhh


"...satysfakcja jest chwilowa - trwa moment, bo za chwilę będziesz chciał to zrobić jeszcze lepiej ziomek. Jeśli nie, to nie rozwiniesz się...'
stahu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5887 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 21:29
Ej no widze żę tu jakaś panika . Kto wam powiedział że z klubu odejdźie Julcimar Pesković Celeban czy Fabiniak ??? Ptak poweidział że nie będzie stawiać oporó jeśli ktoś będzie chciał odejść , mowa jest tu bardziej o takich graczach jak Matlak Bugaj Michalski czy Divecky którzy lepsi już nie będą.

ps jeszcze takie małe podsumowanie tematu Panika oraz Trałki. Kiedy Panik pracował tu poraz pierwszy wszyscy rozpaczali czemu on nie daje szans Trałce , jaki to Panik zły, przyszedł Pietrzak postaił na Trałke który grał nie źle i było dobrze, teraz Panik stawai na Trałke i też jest źle, ja tam jestem za Trałką bo młody jest i potrafi grać .


Cobra_S
PogonOnLine TEAM
IP: zapisany
Na forum od 5759 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 21:43
pisząc tą informację i zbierając mysli napisałem: wystawi na liste transferowa - czy to oznacza, ze ktorys z pilkarzy ma koniecznie odejsc? czy brzmi to jak rozwiazanie kontraktu z wszystkimi zawodnikami! chyba nie!
jesli sie nie znajdzie chetny czy kupiec na danego zawodnika to co zostanie czy odejdzie, to juz nie nasz bol glowy
to czy wiarygodna jest ta informacja okaze sie wkrotce, ale to co napisalem na glownej oddaje w rzeczywistosci to co uslyszalem
a co do momntowania druzyny na marzec to mamy trzy miesiace, a z tego co wiem wytypowani pilkarze juz sa i trenuja nawet graja jakies sparingi
co do wyolbrzymienia tematu to z pewnościa Panik wie, ze musi zostawic trzon zespolu (4-5 pilkarzy) zeby cokolwiek zdzialac
tak czy inaczej czekam na info na oficjalce jednak znajac tajniki dziennikarstwa taka bombe czasem warto najpierw sprzedac nieoficjalnie zeby goraczka opadla a potem tylko potwierdzic jak opadna emocje


Jay-J
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6128 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 21:52
A najgorsze jest to ze Ptak zostawia jedno z najslabszych ogniw zespolu - trenera :]


Obrazek gif wstawiony na forum
Bzyku
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5609 dni

*




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 22:11
senior Ptak - Obregado! Você é meu deus! Te amo!

Trzeba zacząć ostro smażyć się w solarium, żeby zacząć przypominać brazylijczyka, bo mogą kurde na trybuny nie wpuścić na wiosnę...

Z informacji wnioskuje, że sprzedani zostaną Ci, za których ktoś da godziwą cenę. A za kogo ktoś może dać godziwą cenę? Za najlepszych! Najsłabszych nikt nie weźmie.

I tak Ptak, notabene chcący budować drużynę na puchary zrobi coś czego nie zrobiłby żaden szanujący się prezes z takimi planami.
Zamiast pozbywać się najsłabszych i zastępować ich lepszymi, pozbywa się najlepszych by zastąpić ich... nie wiadomo jakimi.

Znając skuteczność transferów brazylijskich (na 5 playerów 1 dobry) tak i teraz okaże się, że z 20 (czy ilu ich tam będzie) nowych piłkarzy ze 3-4 będzie się nadawała do skłądu, a reszta będzie na poziomie Trałki.

To tyle od strony sportowej. Ja daję 5% szans, że nowy zespół będzie lepszy od obecnego. Naprawdę nie tędy droga.

(wszystko to przy założeniu, że istotnie 90-100% składu pójdzie do wymiany)

A straty jakie taki ruch wywoła wśród kibiców będą niepoliczalne. Ilu ludzi przyjdzie będzie chodziło na Pogoń w której tylko masażyści będą gadać po polsku? 2000? 3000?
Ja sam szczęśliwie będę miał karnet za free i się już cieszę. Nie dlatego, że obejrze wszystkie domowe mecze przyszłych "magików", ale dlatego, że nie będę musiał wydawać pieniędzy na wędrowną grupę cyrkowców, którzy mają klub gdzieś a zapytani gdzie leży Szczecin pewnie powiedzieli by, że gdzieś w Rosji.

Nie wiem jak to będzie, ale mam nadzieję, że jednak ci najlepsi w klubie pozostaną.
Mam na myśli przede wszystkim: Julcimara, Ediego, Grzelaka, Peskovicia i mimo wszystko Magdonia i Tavaresa.
Że pozostaną również ci, którzy mają tu korzenie jak: Matlak, Fabiniak czy Celeban.

Kaźmierczak niech idzie do Wisły. Będzie lepiej dla niego (większe szanse rozwoju) i dla nas (bo co nam po zawodniku, który nie ma motywacji i gra na 20-30%). Takiego Diveckiego, Łabędzkiego czy Milara też bym widział w drużynie, chyba że znaleźli by się naprawdę lepsi.

A reszcie bym ładnie podziękował za wspólnie spędzony czas i życzył wszystkiego najlepszego.


No, ale ja nie nazywam się Ptak...


P.S. Panik trzyma się pewnie tylko dlatego, że Ptakowi ciężko znaleźć brazylijczyka promującego czeską szkołe futbolu ;]

Ostatnio edytowany przez: Bzyku, 4 grudnia 2005, 22:17 [1 raz(y)]


Kuba L.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5248 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 22:19

  Bzyku napisał:  

I tak Ptak, notabene chcący budować drużynę na puchary zrobi coś czego nie zrobiłby żaden szanujący się prezes z takimi planami.



A mi sie wydaje, ze on chce zbudowac druzyne na spadek...i czmychnac gdzies ;)
Ale pozyjemy, zobaczymy


Trybik w machinie zwanej Pogonią.
Cobra_S
PogonOnLine TEAM
IP: zapisany
Na forum od 5759 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej - 04/12/2005 22:37
czytajac niektore wpisy juz na dzien dzisiejszy na dobranoc napisze troszeczke z historii
jak Antoni Ptak zwiazal sie z Pogonią wszyscy wiedzielismy co moze nas czekac.
Człowiek ten wraz z synem nigdy nie ukrywali zamilowania do brazyliskiego futbolu.
Jak już tu był my kibice musielismy sie z tym pogodzić, mielismy w alternatywie IV lige z pilkarzami z naszego okregu i mozolne szukanie sponsora i byc moze kilkuletnie czekanie na I lige.
Wybor padl za nasza obserwacja na Antoniego Ptaka, to pan i wladca i to on decyduje czy w Pogoni maja grac Brazyliczycy czy Chińczycy - takie ma prawa.
dziwie sie troszke tym, którzy szydza z niego, ze wiecznie mowi, ze chce budowac druzyne na mistrzostwo Polski i puchary! czym innym kieruje się taki Cupial z Wisly, ktory z pewnoscia wydaje wiecej kasy na pilkarzy niz my jak nie tym samym - buduje cos po cos.
juz od dawna powinnismy zapmoniec o Pogoni szczecinskiej, czy obecni polscy pilkarze to prawdziwi Portowcy jakich milismy przed laty?
pewno dla niektorych to zadna roznica czy Polak czy Brazylijczyk - nie bedzie to ten chlopak ze Szczecina czy pilkarz jak Dymek, Olo czy Majdan etc...
wrecz zeby wszystko zburzyc wlacza sie w to wszystko watek rasistowski, ze czarny itd.
kolega, z ktorym rozmawialem dzis po tej inforamcji, ktory nie udziela sie na necie powiedzial mi, ze moze to i lepiej, ze tak bedzie.
po pierwsze potege Barcelony, czy Realu czy Milanu nie budowano na pilkarzach z tych miast czy kraju
po drugie co to za roznica czy Polak czy Brazylijczyk i tak nie bedzie to juz tak samo jak przed lat


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 304  - 305  - 306  - 307  - 308  - 309  - 310  - 311  - 312  - 313  - 314  - 315  - 316  - 317  - 318  - 319  - 320  - 321  - 322  - 323  - 324  - 325  - 326  - 327  - 328  - 329  - 330  - 331  - 332  - 333  - 334  - 335  - 336  - 337  - 338  - 339  - 340  - 341  - 342  - 343  - 344  - 345  - 346  - 347  - 348  - 349  - 350  - 351  - 352  - 353  - 354  - 355  - 356  - 357  - 358  - 359  - 360  - 361  - 362  - 363  - 364  - 365  - 366  - 367  - 368  - 369  - 370  - 371  - 372  - 373  - 374  - 375  - 376  - 377  - 378  - 379  - 380  - 381  - 382  - 383  - 384  - 385  - 386  - 387  - 388  - 389  - 390  - 391  - 392  - 393  - 394  - 395  - 396  - 397  - 398  - 399  - 400  - 401  - 402  - 403  - 404  - 405  - 406  - 407  - 408  - 409  - 410  - 411  - 412  - 413  - 414  - 415  - 416  - 417  - 418  - 419  - 420  - 421  - 422  - 423  - 424  - 425  - 426  - 427  - 428  - 429  - 430  - 431  - 432  - 433  - 434  - 435  - 436  - 437  - 438  - 439  - 440  - 441  - 442  - 443  - 444  - 445  - 446  - 447  - 448  - 449  - 450  - 451  - 452  - 453  - 454  - 455  - 456  - 457  - 458  - 459  - 460  - 461  - 462  - 463  - 464  - 465  - 466  - 467  - 468  - 469  - 470  - 471  - 472  - 473  - 474  - 475  - 476  - 477  - 478  - 479  - 480  - 481  - 482  - 483  - 484  - 485  - 486  - 487  - 488  - 489  - 490  - 491  - 492  - 493  - 494  - 495  - 496  - 497  - 498  - 499  - 500  - 501  - 502  - 503  - 504  - 505  - 506  - 507  - 508  - 509  - 510  - 511  - 512  - 513  - 514  - 515  - 516  - 517  - 518  - 519  - 520  - 521  - 522  - 523  - 524  - 525  - 526  - 527  - 528  - 529  - 530  - 531  - 532  - 533  - 534  - 535  - 536  - 537  - 538  - 539  - 540  - 541  - 542  - 543  - 544  - 545  - 546  - 547  - 548  - 549  - 550  - 551  - 552  - 553  - 554  - 555  - 556  - 557  - 558  - 559  - 560  - 561  - 562  - 563  - 564  - 565  - 566  - 567  - 568  - 569  - 570  - 571  - 572  - 573  - 574  - 575  - 576  - 577  - 578  - 579  - 580  - 581  - 582  - 583  - 584  - 585  - 586  - 587  - 588  - 589  - 590  - 591  - 592  - 593  - 594  - 595  - 596  - 597  - 598  - 599  - 600  - 601  - 602  - 603  - 604  - 605  - 606  - 607  - 608  - 609  - 610  - 611  - 612  - 613  - 614  - 615  - 616  - 617  - 618  - 619  - 620  - 621  - 622  - 623  - 624  - 625  - 626  - 627  - 628  - 629  - 630  - 631  - 632  - 633  - 634  - 635  - 636  - 637  - 638  - 639  - 640  - 641  - 642  - 643  - 644  - 645  - 646  - 647  - 648  - 649  - 650  - 651  - 652  - 653  - 654  - 655  - 656  - 657  - 658  - 659  - 660  - 661  - 662  - 663  - 664  - 665  - 666  - 667  - 668  - 669  - 670  - 671  - 672  - 673  - 674  - 675  - 676  - 677  - 678  - 679  - 680  - 681  - 682  - 683  - 684  - 685  - 686  - 687  - 688  - 689  - 690  - 691  - 692  - 693  - 694  - 695  - 696  - 697  - 698  - 699  - 700  - 701  - 702  - 703  - 704  - 705  - 706  - 707  - 708  - 709  - 710  - 711  - 712  - 713  - 714  - 715  - 716  - 717  - 718  - 719  - 720  - 721  - 722  - 723  - 724  - 725  - 726  - 727  - 728  - 729  - 730  - 731  - 732  - 733  - 734  - 735  - 736  - 737  - 738  - 739  - 740  - 741  - 742  - 743  - 744  - 745  - 746  - 747  - 748  - 749  - 750  - 751  - 752  - 753  - 754  - 755  - 756  - 757  - 758  - 759  - 760  - 761  - 762  - 763  - 764  - 765  - 766  - 767  - 768  - 769  - 770  - 771  - 772  - 773  - 774  - 775  - 776  - 777  - 778  - 779  - 780  - 781  - 782  - 783  - 784  - 785  - 786  - 787  - 788  - 789  - 790  - 791  - 792  - 793  - 794  - 795  - 796  - 797  - 798  - 799  - 800  - 801  - 802  - 803  - 804  - 805  - 806  - 807  - 808  - 809  - 810  - 811  - 812  - 813  - 814  - 815  - 816  - 817  - 818  - 819  - 820  - 821  - 822  - 823  - 824  - 825  - 826  - 827  - 828  - 829  - 830  - 831  - 832  - 833  - 834  - 835  - 836  - 837  - 838  - 839  - 840  - 841  - 842  - 843  - 844  - 845  - 846  - 847  - 848  - 849  - 850  - 851  - 852  - 853  - 854  - 855  - 856  - 857  - 858  - 859  - 860  - 861  - 862  - 863  - 864  - 865  - 866  - 867  - 868  - 869  - 870  - 871  - 872  - 873  - 874  - 875  - 876  - 877  - 878  - 879  - 880  - 881  - 882  - 883  - 884  - 885  - 886  - 887  - 888  - 889  - 890  - 891  - 892  - 893  - 894  - 895  - 896  - 897  - 898  - 899  - 900  - 901  - 902  - 903  - 904  - 905  - 906  - 907  - 908  - 909  - 910  - 911  - 912  - 913  - 914  - 915  - 916  - 917  - 918  - 919  - 920  - 921  - 922  - 923  - 924  - 925  - 926  - 927  - 928  - 929  - 930  - 931  - 932  - 933  - 934  - 935  - 936  - 937  - 938  - 939  - 940  - 941  - 942  - 943  - 944  - 945  - 946  - 947  - 948  - 949  - 950  - 951  - 952  - 953  - 954  - 955  - 956  - 957  - 958  - 959  - 960  - 961  - 962  - 963  - 964  - 965  - 966  - 967  - 968  - 969  - 970  - 971  - 972  - 973  - 974  - 975  - 976  - 977  - 978  - 979  - 980  - 981  - 982  - 983  - 984  - 985  - 986  - 987  - 988  - 989  - 990  - 991  - 992  - 993  - 994  - 995  - 996  - 997  - 998  - 999  - 1000  - 1001  - 1002  - 1003  - 1004  - 1005  - 1006  - 1007  - 1008  - 1009  - 1010  - 1011  - 1012  - 1013  - 1014  - 1015  - 1016  - 1017  - 1018  - 1019  - 1020  - 1021  - 1022  - 1023  - 1024  - 1025  - 1026  - 1027  - 1028  - 1029  - 1030  - 1031  - 1032  - 1033  - 1034  - 1035  - 1036  - 1037  - 1038  - 1039  - 1040  - 1041  - 1042  - 1043  - 1044  - 1045  - 1046  - 1047  - 1048  - 1049  - 1050  - 1051  - 1052  - 1053  - 1054  - 1055  - 1056  - 1057  - 1058  - 1059  - 1060  - 1061  - 1062  - 1063  - 1064  - 1065  - 1066  - 1067  - 1068  - 1069  - 1070  - 1071  - 1072  - 1073  - 1074  - 1075  - 1076  - 1077  - 1078  - 1079  - 1080  - 1081  - 1082  - 1083  - 1084  - 1085  - 1086  - 1087  - 1088  - 1089  - 1090  - 1091  - 1092  - 1093  - 1094  - 1095  - 1096  - 1097  - 1098  - 1099  - 1100  - 1101  - 1102  - 1103  - 1104  - 1105  - 1106  - 1107  - 1108  - 1109  - 1110  - 1111  - 1112  - 1113  - 1114  - 1115  - 1116  - 1117  - 1118  - 1119  - 1120  - 1121  - 1122  - 1123  - 1124  - 1125  - 1126  - 1127  - 1128  - 1129  - 1130  - 1131  - 1132  - 1133  - 1134  - 1135  - 1136  - 1137  - 1138  - 1139  - 1140  - 1141  - 1142  - 1143  - 1144  - 1145  - 1146  - 1147  - 1148  - 1149  - 1150  - 1151  - 1152  - 1153  - 1154  - 1155  - 1156  - 1157  - 1158  - 1159  - 1160  - 1161  - 1162  - 1163  - 1164  - 1165  - 1166  - 1167  - 1168  - 1169  - 1170  - 1171  - 1172  - 1173  - 1174  - 1175  - 1176  - 1177  - 1178  - 1179  - 1180  - 1181  - 1182  - 1183  - 1184  - 1185  - 1186  - 1187  - 1188  - 1189  - 1190  - 1191  - 1192  - 1193  - 1194  - 1195  - 1196  - 1197  - 1198  - 1199  - 1200  - 1201  - 1202  - 1203  - 1204  - 1205  - 1206  - 1207  - 1208  - 1209  - 1210  - 1211  - 1212  - 1213  - 1214  - 1215  - 1216  - 1217  - 1218  - 1219  - 1220  - 1221  - 1222  - 1223  - 1224  - 1225  - 1226  - 1227  - 1228  - 1229  - 1230  - 1231  - 1232  - 1233  - 1234  - 1235  - 1236  - 1237  - 1238  - 1239  - 1240  - 1241  - 1242  - 1243  - 1244  - 1245  - 1246  - 1247  - 1248  - 1249  - 1250  - 1251  - 1252  - 1253  - 1254  - 1255  - 1256  - 1257  - 1258  - 1259  - 1260  - 1261  - 1262  - 1263  - 1264  - 1265  - 1266  - 1267  - 1268  - 1269  - 1270  - 1271  - 1272  - 1273  - 1274  - 1275  - 1276  - 1277  - 1278  - 1279  - 1280  - 1281  - 1282  - 1283  - 1284  - 1285  - 1286  - 1287  - 1288  - 1289  - 1290  - 1291  - 1292  - 1293  - 1294  - 1295  - 1296  - 1297  - 1298  - 1299  - 1300  - 1301  - 1302  - 1303  - 1304  - 1305  - 1306  - 1307  - 1308  - 1309  - 1310  - 1311  - 1312  - 1313  - 1314  - 1315  - 1316  - 1317  - 1318  - 1319  - 1320  - 1321  - 1322  - 1323  - 1324  - 1325  - 1326  - 1327  - 1328  - 1329  - 1330  - 1331  - 1332  - 1333  - 1334  - 1335  - 1336  - 1337  - 1338  - 1339  - 1340  - 1341  - 1342  - 1343  - 1344  - 1345  - 1346  - 1347  - 1348  - 1349  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 1 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51
Crisp

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.23 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005