Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
eJay
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5568 dni

**




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 08:37

  Pszczółek napisał:  

  Bart1987 napisał:  


z tego co pamietam to mielcarski pierwszy wbil gwozdz w trumne Pogonki gdy ta miala problemy finansowe... ja go tu nie chce



Niech sie k**** tylko tutaj pojawi...





On chyba chciał od razu całą wypłatę za sezon (100 tys. dolarów). Nie dostal jej, wiec rozwiazali z nim kontrakt za porozumieniem stron i nie wziął ani grosza.


Ha ha ha, he he, ho-ho, uh, uh, ha-ha, ha...And I thought my jokes were bad...
Pszczółek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5997 dni

**




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 09:12

  eJay napisał:  

  Pszczółek napisał:  

  Bart1987 napisał:  


z tego co pamietam to mielcarski pierwszy wbil gwozdz w trumne Pogonki gdy ta miala problemy finansowe... ja go tu nie chce



Niech sie k**** tylko tutaj pojawi...





On chyba chciał od razu całą wypłatę za sezon (100 tys. dolarów). Nie dostal jej, wiec rozwiazali z nim kontrakt za porozumieniem stron i nie wziął ani grosza.



Taakkk... ??? Skierowal sprawe do sadu z wnioskiem o upadlosc spolki SSA Pogon Szczecin...Zrobil to pilkarz, ktorzy parnescie miesiecy wczesniej po strzeleniu gola calowal herb... Udowdonil, ze liczy sie dla niego kasa i nie zasluguje na to, zeby nosic dress / granitur z herbem Pogoni na piersi...
Dla mnie to sprzedajana k****, ja go niechce widziec w Szczecinie. Jeszcze te jego wczorajsze wypowiedzi, ze Wisle bedzie mial w sercu...


Fan Club Kamień Pomorski
ligowiec.net
tribu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5654 dni

*




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 10:03

  Piotrek1522 napisał:  
1. Anderson Soares da Silva "NENECA"
Narodowość: Brazylia
Ur.: 11.09.1980
Pozycja: bramkarz
Wzrost/waga: 189 cm/93 kg
Poprzednie kluby: Atletico de Sorcaba - 1 liga stanowa, Uniao Agricola Barbarense - 2 liga brazylijska 33.

Boris Pesković
Narodowość: Słowacja
Ur.: 11.09.1980
Pozycja: bramkarz
Wzrost/waga: 188cm/89 kg
Poprzednie kluby: Widzew Łódź

jeden i drugi urodzili sie 11.09.1980 ???

dane z oficialki



juz poprawili. Peskovic jest '76 rocznik:)

a co do Mielcarskiego to po kiego grzyba on tutaj??

komentarz z oficjalki na temat skladu na runde wiosenna:
Hehehehehehe ale to fajnie wyglada, teraz widze twarze i troche bardzie dziala to na wyobraznie, pilka bedzie tylko chodzila od nogi do nogi pomiedzy tyczkami (czytaj polskimi grajkami)... chyba na pierwszym meczu bedzie ze 40 tysiecy ludzi ... tylko pomyslcie Mistrzostwo i Puchary wreszcie w Szczecinie !!!:P

Ostatnio edytowany przez: tribu, 9 lutego 2006, 10:10 [1 raz(y)]


100% PD
gregm
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5037 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 11:17
... Udowdonil, ze liczy sie dla niego kasa i nie zasluguje na to, zeby nosic dress / granitur z herbem Pogoni na piersi...
Dla mnie to sprzedajana k****, ja go niechce widziec w Szczecinie....[/cytat]

nie ma co ukrywać..."kasa misiu kasa" !!!


WIARA BęDZIE W NAS TRWAć!!!
Jay-J
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6128 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 14:29

  trib napisał:  
a co do Mielcarskiego to po kiego grzyba on tutaj??



No jak to - jezyk portugalski perfekt, orientuje sie w rynku brazylijskim i portugalskim o czym swiadcza transfery Paulisty i Barretto. To starczy dla Ptaka.


Obrazek gif wstawiony na forum
Pszczółek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5997 dni

**




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 14:47

  Jay-J napisał:  

  trib napisał:  
a co do Mielcarskiego to po kiego grzyba on tutaj??



No jak to - jezyk portugalski perfekt, orientuje sie w rynku brazylijskim i portugalskim o czym swiadcza transfery Paulisty i Barretto. To starczy dla Ptaka.



No nie wiem czy te transfery o czyms swiadcza... Ci zawodnicy nawet w polskiej lidze nie sa jakimis wielkimi postaciami.


Fan Club Kamień Pomorski
ligowiec.net
Szołn
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5618 dni

***




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 15:10
Chyba Jay-J powiedział to ironicznie.
Ja myślę, że Mielcarskiemu można dać szansę - młody, ambitny menedżer spoza układów, z dobrymi kontaktami zagranicznymi. W Wiśle niektóre transfery mu nie wypaliły, ale część jego pomysłów nie została zrealizowana (chociażby z bramkarzem Marcelo Moretto, Wisła odstąpiła od jego zakupu - kilkanaście dni później golkiper trafił bodajże do Benfiki), poza tym zaprezentował dobrego "nosa" blokując transfer Claudio Pitbulla (który potem skompromitował się w Porto i wrócił po bodaj dwóch miesiącach do Brazylii). A tamten wniosek o upadłość zostawmy, po co żyć przeszłością...


Zdelegalizować traktor.
Męska forma: demon. Żeńska forma: demona. Nijaka forma: De Mono.
tribu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5654 dni

*




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 15:40
a tak btw to Mielcarski czy Piekarski polewal z Ptaka i mowil ze pomysl z brasiliana nie wypali??

Jay-J no rzeczywiscie Antosiowi wiele nie trzeba;)


100% PD
Szołn
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5618 dni

***




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 15:49

  trib napisał:  
a tak btw to Mielcarski czy Piekarski polewal z Ptaka i mowil ze pomysl z brasiliana nie wypali??

Nie kto inny jak Piekarski.


Zdelegalizować traktor.
Męska forma: demon. Żeńska forma: demona. Nijaka forma: De Mono.
Mick
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5837 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 17:02

  online napisał:  
Ważne będą jego znajomości za granicą. Przydadzą się, jak któryś z Brazylijczyków Pogoni będzie chciał wyjechać do lepszego klubu w Europie.



my tu gadu gadu a Ptak myśli jakby tu zarobić.. jeszcze ta jego szkołka w Brazylii..

oby chociaż grali 1klasa..;/


Obrazek jpg wstawiony na forum
Randall McMurphy
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5270 dni

*




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 17:08
Obrazek jpg wstawiony na forum

chlopacy strzaskani jak po Solarium, ostatnia wizyta Kazmierczaka w Szczecinie spakowal wszystkie rzeczy i do Krakowa to juz mozesz zdjac ten dres.


To My Niechciani, Nielubiani i Bezczelni...MKS!
Bzyku
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5608 dni

*




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 18:06
na oficjalnej są filmiki z bramkami z jednego ze sparringów

ładne te bramki (na 1-0 i 3-1). Akcje rozgrywane na szybkości, ale....

...no właśnie - obrońcy rywali nie starali się zbyt agresywnie przeszkadzać. Tak jak Cleisson mijał rywali przy 1 golu, u nas tak łatwo będzie, bo obrońca nie będzie się patrzał tylko sprzeda taką kosę, że Cleisson ujrzy więcej gwiazd niż jest na brazylijskiej fladze.

Ale bądźmy dobrej myśli. Najpierw zobaczymy jak będą grali w Niemczech z zespołami i w warunkach podobnych do naszych, a później zobaczymy jak będą grali w lidze.


mundek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5537 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 19:06
to co widac na tych filmikach jest bardzo efektowne, lecz mysle ze w naszej lidze ci pilkarze mieli by broblemy z przeprowadzeniem takich akcji. mysle ze przeciwnik w tym meczu to nie byla dobra ekipa. u przeciwnika widac kardynalne bledy w ustawieniu przy powrocie, sa bardzo wolni. moze potraktowali ten sparing lightowo? to jednak tylko dywagacje po zobaczeniu kilkusekundowego skrutu z akcji bramkowych (nie mowie juz o karnych)


ja kocham Pogon
Jay-J
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6128 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 20:12

  Pszczółek napisał:  

  Jay-J napisał:  

  trib napisał:  
a co do Mielcarskiego to po kiego grzyba on tutaj??



No jak to - jezyk portugalski perfekt, orientuje sie w rynku brazylijskim i portugalskim o czym swiadcza transfery Paulisty i Barretto. To starczy dla Ptaka.



No nie wiem czy te transfery o czyms swiadcza... Ci zawodnicy nawet w polskiej lidze nie sa jakimis wielkimi postaciami.



Ale sa Brazylijczykami, a to chyba jest dla Ptaka najwazniejsze :]


Obrazek gif wstawiony na forum
Szymek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6296 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 23:15
Hehe, jednak nasza gwiazda Kaźmierczak, nie wyląduje w Wiśle ;)
Za onet.pl:
Polski bramkarz zatrzymał gwiazdę Liverpoolu

Polski bramkarz Przemysław Kaźmierczak, reprezentujący barwy Boltonu Wanderers, zatrzymał hiszpańską gwiazdę Liverpoolu - Luisa Garcię - w zakończonym bezbramkowym remisem czwartkowym meczu rezerw angielskich klubów piłkarskich.

Kaźmierczak zebrał bardzo pochlebne recenzje, obronił w efektownym stylu kilka bardzo groźnych strzałów zawodników "The Reds". Oprócz niego, w ekipie Boltonu wystąpił Błażej Augustyn. Nie zagrał natomiast Jarosław Fojut, który coraz częściej znajduje miejsce w szerokiej kadrze pierwszego zespołu Wanderers.


Cobra_S
PogonOnLine TEAM
IP: zapisany
Na forum od 5759 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 09/02/2006 23:16

  Mick napisał:  

  online napisał:  
Ważne będą jego znajomości za granicą. Przydadzą się, jak któryś z Brazylijczyków Pogoni będzie chciał wyjechać do lepszego klubu w Europie.



my tu gadu gadu a Ptak myśli jakby tu zarobić.. jeszcze ta jego szkołka w Brazylii..

oby chociaż grali 1klasa..;/



jak to z rana przeczytalem to pierwsza mysl jaka mi sie nasunela to..
jesli Antoni Ptak ma taka zdolnosci finansowa zeby inwestowac w Brazylii a wladze Szczecina nie chca wspolpracowac to dla mnie takie sprawy moglyby sie potoczyc w ten sposob
znalezc miejsce nad polskim morzem, wybudowac tam baze treningowo-szkoleniowa z hotelem (zdecydowanie tansze koszty niz w Szczecinie) i zaczac szkolic polskich młodych chlopakow przygotowujac ich do gry w Pogoni
zyski z posiadania takiego osrodka bylyby chyba wymierne, nie dosc ze z takiego osrodka moglyby korzystac polskie ekipy, najpewniej niemieckie z nizszych lig, czeskie, slowackie itd..
doskonala baza dla grajacych pilkarzy w Pogoni
no i wtedy sie obudzilem bo to byl tylko sen ;)


Jay-J
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6128 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 10/02/2006 07:00

  Gryfus napisał:  
Hehe, jednak nasza gwiazda Kaźmierczak, nie wyląduje w Wiśle ;)
Za onet.pl:
Polski bramkarz zatrzymał gwiazdę Liverpoolu

Polski bramkarz Przemysław Kaźmierczak, reprezentujący barwy Boltonu Wanderers, zatrzymał hiszpańską gwiazdę Liverpoolu - Luisa Garcię - w zakończonym bezbramkowym remisem czwartkowym meczu rezerw angielskich klubów piłkarskich.

Kaźmierczak zebrał bardzo pochlebne recenzje, obronił w efektownym stylu kilka bardzo groźnych strzałów zawodników "The Reds". Oprócz niego, w ekipie Boltonu wystąpił Błażej Augustyn. Nie zagrał natomiast Jarosław Fojut, który coraz częściej znajduje miejsce w szerokiej kadrze pierwszego zespołu Wanderers.



Z tego co mi wiadomo to ten bramkarz nazywa sie Przemyslaw Kazimierczak... i tez jest wychowankiem LKSu. No prosze, moze Bolton nam wypromuje kilku niezlych pilkarzy :)


Obrazek gif wstawiony na forum
Święty
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5203 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 10/02/2006 08:10

  Jay-J napisał:  

  Gryfus napisał:  
Hehe, jednak nasza gwiazda Kaźmierczak, nie wyląduje w Wiśle ;)
Za onet.pl:
Polski bramkarz zatrzymał gwiazdę Liverpoolu

Polski bramkarz Przemysław Kaźmierczak, reprezentujący barwy Boltonu Wanderers, zatrzymał hiszpańską gwiazdę Liverpoolu - Luisa Garcię - w zakończonym bezbramkowym remisem czwartkowym meczu rezerw angielskich klubów piłkarskich.

Kaźmierczak zebrał bardzo pochlebne recenzje, obronił w efektownym stylu kilka bardzo groźnych strzałów zawodników "The Reds". Oprócz niego, w ekipie Boltonu wystąpił Błażej Augustyn. Nie zagrał natomiast Jarosław Fojut, który coraz częściej znajduje miejsce w szerokiej kadrze pierwszego zespołu Wanderers.



Z tego co mi wiadomo to ten bramkarz nazywa sie Przemyslaw Kazimierczak... i tez jest wychowankiem LKSu. No prosze, moze Bolton nam wypromuje kilku niezlych pilkarzy :)


On Nazywa się faktycznie Przemysław KaXmierczak. Kiedyś się już zdziwiłem kiedy było, że przeszedł z drużyny akademickiej, do Bolton Wonderes :P


Choć na świecie wiele klubów jest
I może lepsze są i sława większa jest
My w Szczecinie mamy taki klub
Któremu serca oddaliśmy już...
eJay
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5568 dni

**




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 10/02/2006 08:59

  Cobra_S napisał:  

  Mick napisał:  

  online napisał:  
Ważne będą jego znajomości za granicą. Przydadzą się, jak któryś z Brazylijczyków Pogoni będzie chciał wyjechać do lepszego klubu w Europie.



my tu gadu gadu a Ptak myśli jakby tu zarobić.. jeszcze ta jego szkołka w Brazylii..

oby chociaż grali 1klasa..;/



jak to z rana przeczytalem to pierwsza mysl jaka mi sie nasunela to..
jesli Antoni Ptak ma taka zdolnosci finansowa zeby inwestowac w Brazylii a wladze Szczecina nie chca wspolpracowac to dla mnie takie sprawy moglyby sie potoczyc w ten sposob
znalezc miejsce nad polskim morzem, wybudowac tam baze treningowo-szkoleniowa z hotelem (zdecydowanie tansze koszty niz w Szczecinie) i zaczac szkolic polskich młodych chlopakow przygotowujac ich do gry w Pogoni
zyski z posiadania takiego osrodka bylyby chyba wymierne, nie dosc ze z takiego osrodka moglyby korzystac polskie ekipy, najpewniej niemieckie z nizszych lig, czeskie, slowackie itd..
doskonala baza dla grajacych pilkarzy w Pogoni
no i wtedy sie obudzilem bo to byl tylko sen ;)




Po tym jak zmieniono zasady dotyczace liczby obcokrajowcow w składach watpie, aby Ptak zdecydowal sie na wybudowanie osrodku nad polskim morzem:) Jak juz go kręci Brazylia to niech tam sie oporządza i wynajduje małolatów pokroju Ronaldinho:) Swoją drogą, ciekawe, że polscy juniorzy zostaną tu w Szczecinie i bedą trenowa na klepiskach na Witkiewicza, a bachory ze slumsów Rio zostaną rozpieszczone na maxa przez wujka Antonio:)


Ha ha ha, he he, ho-ho, uh, uh, ha-ha, ha...And I thought my jokes were bad...
gregm
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5037 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej - 10/02/2006 09:23

  eJay napisał:  

  Cobra_S napisał:  

  Mick napisał:  

  online napisał:  
Ważne będą jego znajomości za granicą. Przydadzą się, jak któryś z Brazylijczyków Pogoni będzie chciał wyjechać do lepszego klubu w Europie.



my tu gadu gadu a Ptak myśli jakby tu zarobić.. jeszcze ta jego szkołka w Brazylii..

oby chociaż grali 1klasa..;/



jak to z rana przeczytalem to pierwsza mysl jaka mi sie nasunela to..
jesli Antoni Ptak ma taka zdolnosci finansowa zeby inwestowac w Brazylii a wladze Szczecina nie chca wspolpracowac to dla mnie takie sprawy moglyby sie potoczyc w ten sposob
znalezc miejsce nad polskim morzem, wybudowac tam baze treningowo-szkoleniowa z hotelem (zdecydowanie tansze koszty niz w Szczecinie) i zaczac szkolic polskich młodych chlopakow przygotowujac ich do gry w Pogoni
zyski z posiadania takiego osrodka bylyby chyba wymierne, nie dosc ze z takiego osrodka moglyby korzystac polskie ekipy, najpewniej niemieckie z nizszych lig, czeskie, slowackie itd..
doskonala baza dla grajacych pilkarzy w Pogoni
no i wtedy sie obudzilem bo to byl tylko sen ;)




Po tym jak zmieniono zasady dotyczace liczby obcokrajowcow w składach watpie, aby Ptak zdecydowal sie na wybudowanie osrodku nad polskim morzem:) Jak juz go kręci Brazylia to niech tam sie oporządza i wynajduje małolatów pokroju Ronaldinho:) Swoją drogą, ciekawe, że polscy juniorzy zostaną tu w Szczecinie i bedą trenowa na klepiskach na Witkiewicza, a bachory ze slumsów Rio zostaną rozpieszczone na maxa przez wujka Antonio:)



z tego co słyszałem, najbardziej utalentowani juniorzy też mieliby wyjechac do Bazyli..tyle, że ja sobie tego nie wyobrażam...:/


WIARA BęDZIE W NAS TRWAć!!!
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 304  - 305  - 306  - 307  - 308  - 309  - 310  - 311  - 312  - 313  - 314  - 315  - 316  - 317  - 318  - 319  - 320  - 321  - 322  - 323  - 324  - 325  - 326  - 327  - 328  - 329  - 330  - 331  - 332  - 333  - 334  - 335  - 336  - 337  - 338  - 339  - 340  - 341  - 342  - 343  - 344  - 345  - 346  - 347  - 348  - 349  - 350  - 351  - 352  - 353  - 354  - 355  - 356  - 357  - 358  - 359  - 360  - 361  - 362  - 363  - 364  - 365  - 366  - 367  - 368  - 369  - 370  - 371  - 372  - 373  - 374  - 375  - 376  - 377  - 378  - 379  - 380  - 381  - 382  - 383  - 384  - 385  - 386  - 387  - 388  - 389  - 390  - 391  - 392  - 393  - 394  - 395  - 396  - 397  - 398  - 399  - 400  - 401  - 402  - 403  - 404  - 405  - 406  - 407  - 408  - 409  - 410  - 411  - 412  - 413  - 414  - 415  - 416  - 417  - 418  - 419  - 420  - 421  - 422  - 423  - 424  - 425  - 426  - 427  - 428  - 429  - 430  - 431  - 432  - 433  - 434  - 435  - 436  - 437  - 438  - 439  - 440  - 441  - 442  - 443  - 444  - 445  - 446  - 447  - 448  - 449  - 450  - 451  - 452  - 453  - 454  - 455  - 456  - 457  - 458  - 459  - 460  - 461  - 462  - 463  - 464  - 465  - 466  - 467  - 468  - 469  - 470  - 471  - 472  - 473  - 474  - 475  - 476  - 477  - 478  - 479  - 480  - 481  - 482  - 483  - 484  - 485  - 486  - 487  - 488  - 489  - 490  - 491  - 492  - 493  - 494  - 495  - 496  - 497  - 498  - 499  - 500  - 501  - 502  - 503  - 504  - 505  - 506  - 507  - 508  - 509  - 510  - 511  - 512  - 513  - 514  - 515  - 516  - 517  - 518  - 519  - 520  - 521  - 522  - 523  - 524  - 525  - 526  - 527  - 528  - 529  - 530  - 531  - 532  - 533  - 534  - 535  - 536  - 537  - 538  - 539  - 540  - 541  - 542  - 543  - 544  - 545  - 546  - 547  - 548  - 549  - 550  - 551  - 552  - 553  - 554  - 555  - 556  - 557  - 558  - 559  - 560  - 561  - 562  - 563  - 564  - 565  - 566  - 567  - 568  - 569  - 570  - 571  - 572  - 573  - 574  - 575  - 576  - 577  - 578  - 579  - 580  - 581  - 582  - 583  - 584  - 585  - 586  - 587  - 588  - 589  - 590  - 591  - 592  - 593  - 594  - 595  - 596  - 597  - 598  - 599  - 600  - 601  - 602  - 603  - 604  - 605  - 606  - 607  - 608  - 609  - 610  - 611  - 612  - 613  - 614  - 615  - 616  - 617  - 618  - 619  - 620  - 621  - 622  - 623  - 624  - 625  - 626  - 627  - 628  - 629  - 630  - 631  - 632  - 633  - 634  - 635  - 636  - 637  - 638  - 639  - 640  - 641  - 642  - 643  - 644  - 645  - 646  - 647  - 648  - 649  - 650  - 651  - 652  - 653  - 654  - 655  - 656  - 657  - 658  - 659  - 660  - 661  - 662  - 663  - 664  - 665  - 666  - 667  - 668  - 669  - 670  - 671  - 672  - 673  - 674  - 675  - 676  - 677  - 678  - 679  - 680  - 681  - 682  - 683  - 684  - 685  - 686  - 687  - 688  - 689  - 690  - 691  - 692  - 693  - 694  - 695  - 696  - 697  - 698  - 699  - 700  - 701  - 702  - 703  - 704  - 705  - 706  - 707  - 708  - 709  - 710  - 711  - 712  - 713  - 714  - 715  - 716  - 717  - 718  - 719  - 720  - 721  - 722  - 723  - 724  - 725  - 726  - 727  - 728  - 729  - 730  - 731  - 732  - 733  - 734  - 735  - 736  - 737  - 738  - 739  - 740  - 741  - 742  - 743  - 744  - 745  - 746  - 747  - 748  - 749  - 750  - 751  - 752  - 753  - 754  - 755  - 756  - 757  - 758  - 759  - 760  - 761  - 762  - 763  - 764  - 765  - 766  - 767  - 768  - 769  - 770  - 771  - 772  - 773  - 774  - 775  - 776  - 777  - 778  - 779  - 780  - 781  - 782  - 783  - 784  - 785  - 786  - 787  - 788  - 789  - 790  - 791  - 792  - 793  - 794  - 795  - 796  - 797  - 798  - 799  - 800  - 801  - 802  - 803  - 804  - 805  - 806  - 807  - 808  - 809  - 810  - 811  - 812  - 813  - 814  - 815  - 816  - 817  - 818  - 819  - 820  - 821  - 822  - 823  - 824  - 825  - 826  - 827  - 828  - 829  - 830  - 831  - 832  - 833  - 834  - 835  - 836  - 837  - 838  - 839  - 840  - 841  - 842  - 843  - 844  - 845  - 846  - 847  - 848  - 849  - 850  - 851  - 852  - 853  - 854  - 855  - 856  - 857  - 858  - 859  - 860  - 861  - 862  - 863  - 864  - 865  - 866  - 867  - 868  - 869  - 870  - 871  - 872  - 873  - 874  - 875  - 876  - 877  - 878  - 879  - 880  - 881  - 882  - 883  - 884  - 885  - 886  - 887  - 888  - 889  - 890  - 891  - 892  - 893  - 894  - 895  - 896  - 897  - 898  - 899  - 900  - 901  - 902  - 903  - 904  - 905  - 906  - 907  - 908  - 909  - 910  - 911  - 912  - 913  - 914  - 915  - 916  - 917  - 918  - 919  - 920  - 921  - 922  - 923  - 924  - 925  - 926  - 927  - 928  - 929  - 930  - 931  - 932  - 933  - 934  - 935  - 936  - 937  - 938  - 939  - 940  - 941  - 942  - 943  - 944  - 945  - 946  - 947  - 948  - 949  - 950  - 951  - 952  - 953  - 954  - 955  - 956  - 957  - 958  - 959  - 960  - 961  - 962  - 963  - 964  - 965  - 966  - 967  - 968  - 969  - 970  - 971  - 972  - 973  - 974  - 975  - 976  - 977  - 978  - 979  - 980  - 981  - 982  - 983  - 984  - 985  - 986  - 987  - 988  - 989  - 990  - 991  - 992  - 993  - 994  - 995  - 996  - 997  - 998  - 999  - 1000  - 1001  - 1002  - 1003  - 1004  - 1005  - 1006  - 1007  - 1008  - 1009  - 1010  - 1011  - 1012  - 1013  - 1014  - 1015  - 1016  - 1017  - 1018  - 1019  - 1020  - 1021  - 1022  - 1023  - 1024  - 1025  - 1026  - 1027  - 1028  - 1029  - 1030  - 1031  - 1032  - 1033  - 1034  - 1035  - 1036  - 1037  - 1038  - 1039  - 1040  - 1041  - 1042  - 1043  - 1044  - 1045  - 1046  - 1047  - 1048  - 1049  - 1050  - 1051  - 1052  - 1053  - 1054  - 1055  - 1056  - 1057  - 1058  - 1059  - 1060  - 1061  - 1062  - 1063  - 1064  - 1065  - 1066  - 1067  - 1068  - 1069  - 1070  - 1071  - 1072  - 1073  - 1074  - 1075  - 1076  - 1077  - 1078  - 1079  - 1080  - 1081  - 1082  - 1083  - 1084  - 1085  - 1086  - 1087  - 1088  - 1089  - 1090  - 1091  - 1092  - 1093  - 1094  - 1095  - 1096  - 1097  - 1098  - 1099  - 1100  - 1101  - 1102  - 1103  - 1104  - 1105  - 1106  - 1107  - 1108  - 1109  - 1110  - 1111  - 1112  - 1113  - 1114  - 1115  - 1116  - 1117  - 1118  - 1119  - 1120  - 1121  - 1122  - 1123  - 1124  - 1125  - 1126  - 1127  - 1128  - 1129  - 1130  - 1131  - 1132  - 1133  - 1134  - 1135  - 1136  - 1137  - 1138  - 1139  - 1140  - 1141  - 1142  - 1143  - 1144  - 1145  - 1146  - 1147  - 1148  - 1149  - 1150  - 1151  - 1152  - 1153  - 1154  - 1155  - 1156  - 1157  - 1158  - 1159  - 1160  - 1161  - 1162  - 1163  - 1164  - 1165  - 1166  - 1167  - 1168  - 1169  - 1170  - 1171  - 1172  - 1173  - 1174  - 1175  - 1176  - 1177  - 1178  - 1179  - 1180  - 1181  - 1182  - 1183  - 1184  - 1185  - 1186  - 1187  - 1188  - 1189  - 1190  - 1191  - 1192  - 1193  - 1194  - 1195  - 1196  - 1197  - 1198  - 1199  - 1200  - 1201  - 1202  - 1203  - 1204  - 1205  - 1206  - 1207  - 1208  - 1209  - 1210  - 1211  - 1212  - 1213  - 1214  - 1215  - 1216  - 1217  - 1218  - 1219  - 1220  - 1221  - 1222  - 1223  - 1224  - 1225  - 1226  - 1227  - 1228  - 1229  - 1230  - 1231  - 1232  - 1233  - 1234  - 1235  - 1236  - 1237  - 1238  - 1239  - 1240  - 1241  - 1242  - 1243  - 1244  - 1245  - 1246  - 1247  - 1248  - 1249  - 1250  - 1251  - 1252  - 1253  - 1254  - 1255  - 1256  - 1257  - 1258  - 1259  - 1260  - 1261  - 1262  - 1263  - 1264  - 1265  - 1266  - 1267  - 1268  - 1269  - 1270  - 1271  - 1272  - 1273  - 1274  - 1275  - 1276  - 1277  - 1278  - 1279  - 1280  - 1281  - 1282  - 1283  - 1284  - 1285  - 1286  - 1287  - 1288  - 1289  - 1290  - 1291  - 1292  - 1293  - 1294  - 1295  - 1296  - 1297  - 1298  - 1299  - 1300  - 1301  - 1302  - 1303  - 1304  - 1305  - 1306  - 1307  - 1308  - 1309  - 1310  - 1311  - 1312  - 1313  - 1314  - 1315  - 1316  - 1317  - 1318  - 1319  - 1320  - 1321  - 1322  - 1323  - 1324  - 1325  - 1326  - 1327  - 1328  - 1329  - 1330  - 1331  - 1332  - 1333  - 1334  - 1335  - 1336  - 1337  - 1338  - 1339  - 1340  - 1341  - 1342  - 1343  - 1344  - 1345  - 1346  - 1347  - 1348  - 1349  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.22 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005