Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Przema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4284 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 24/11/2016 16:57

  Charry1948 napisał:  
Z Cierzniakiem to rzekomo było tak że Pogoń zapytała, a on odpowiedział że nie ma ochoty na kolejną zmianę otoczenia w tak krótkim czasie? Później dopiero pojawił się ewentualny temat Kuciaka. Być może Wojeciech Parada nawiązuję właśnie do tego zapytania z początku tekstu. Umówmy się szczerze największy błąd to zrobił Jacek Magiera wstawiając w Dortmundzie bramkarza bez ogrania meczowego który przed sobą ma obronę która traci masę bramek w Polskiej lidze nie mówiąc już o Champions League. Swoją drogą jak już zarząd chcę kolejny ręcznik do bramki to w Jysk jest Black Friday ręczniki - 60 % :)



Nie sadze by Magiera spodziewal sie zdobyczy punktowej w Dortmundzie z tak zestawiona obrona. Chcial dac zagrac Cierzniakowi w LM, co wedlug mnie bylo bardzo fajnym zachowaniem. Chlopak stracil pol roku gry przez to, ze zdecydowal sie na Legie, bez strojenia fochow swoje odczekal, a ponadto okazuje sie, ze jest waznym ogniwem w szatni. Pech polega na tym, ze Malarz znow ma zyciowa forme. Na Lizbone go nie wystawi, bo chyba faktycznie zdecyduja sie powalczyc o 3 miejsce w grupie i gre na wiosne w LE wiec tutaj taki eksperyment i wynagrodzenie nie wchodzilo w rachube. Wedlug mnie to jest bardzo dobry bramkarz, ocena kogos na podstawie jednego meczu to szczyt glupoty, natomiast Cierzniak pokazal juz klase w tej lidze. Przy odpowiednim ograniu, przygotowaniu i niezle zestawionej obronie. Czemu nie? Prawdopodobnie pierwszy i ostatni raz zagral przeciwko tak zorganizowanemu rywalowi wiec na nasza lige to bardzo dobry wybor. A juz na pewno lepszy niz Kudla.


Zygmunt Wasilewski
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2064 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 24/11/2016 20:13
Można się zgodzić - pokazał w Wiśle, że umie bronić, przecież nie bez powodu ściągnęła do do siebie Legia. Tylko czy my jesteśmy naprawdę tak zamożni żeby inwestować w kolejnego gościa, który będzie u nas rok się odbudowywał i nie wiadomo czy tą formę odzyska? (vide: przykład Słowika).


Przema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4284 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 24/11/2016 20:32
To jest oddzielna kwestia. Tak jak jest kilka priorytetow dla tego klubu, tak jednym z nich oprocz zatrzymania Matrasa, powinno byc zatrudnienie dobrego trenera bramkarzy. Oczywiscie mysle o powrocie Dlugosza, ale to juz szybciej Zwolinski nawiaze do swojej najlepszej formy niestety.


kiko
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4777 dni

*




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 24/11/2016 21:22

  Przema napisał:  

Nie sadze by Magiera spodziewal sie zdobyczy punktowej w Dortmundzie z tak zestawiona obrona. Chcial dac zagrac Cierzniakowi w LM, co wedlug mnie bylo bardzo fajnym zachowaniem. Chlopak stracil pol roku gry przez to, ze zdecydowal sie na Legie, bez strojenia fochow swoje odczekal, a ponadto okazuje sie, ze jest waznym ogniwem w szatni. Pech polega na tym, ze Malarz znow ma zyciowa forme. Na Lizbone go nie wystawi, bo chyba faktycznie zdecyduja sie powalczyc o 3 miejsce w grupie i gre na wiosne w LE wiec tutaj taki eksperyment i wynagrodzenie nie wchodzilo w rachube. Wedlug mnie to jest bardzo dobry bramkarz, ocena kogos na podstawie jednego meczu to szczyt glupoty, natomiast Cierzniak pokazal juz klase w tej lidze. Przy odpowiednim ograniu, przygotowaniu i niezle zestawionej obronie. Czemu nie? Prawdopodobnie pierwszy i ostatni raz zagral przeciwko tak zorganizowanemu rywalowi wiec na nasza lige to bardzo dobry wybor. A juz na pewno lepszy niz Kudla.



Przema to, że ktoś jest lepszy od Słowika, a szczególnie od Kudły nie może być wyznacznikiem czy warto kogoś ściągnąć. Nie jest problemem znalezienie bramkarza lepszego od tej dwójki. Kuciak to typ indywidualisty, bardzo ciężki charakter, który nie nawiązuje praktycznie żadnych bliższych kontaktów z drużyną (podobnie jak swego czasu Pernis). Z tej dwójki lepszym wyborem (i prawdopodobnie tańszym) byłby Cierzniak, którego trenerzy chwalą za podejście do treningu, za tworzenie dobrej atmosfery, a umiejętności czysto bramkarskie też ma niezłe. Na pewno jest lepszy w grze nogami od Kuciaka, ale liczę, że to nie koniec nazwisk w kontekście wzmocnienia tej pozycji.


szymonek007
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2073 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 24/11/2016 21:55
Będą:
- napastnik - 1 szt.
- bramkarz - 1 szt.
- środkowy pomocnik - 1 szt.


Przema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4284 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 24/11/2016 21:57

  kiko napisał:  

  Przema napisał:  

Nie sadze by Magiera spodziewal sie zdobyczy punktowej w Dortmundzie z tak zestawiona obrona. Chcial dac zagrac Cierzniakowi w LM, co wedlug mnie bylo bardzo fajnym zachowaniem. Chlopak stracil pol roku gry przez to, ze zdecydowal sie na Legie, bez strojenia fochow swoje odczekal, a ponadto okazuje sie, ze jest waznym ogniwem w szatni. Pech polega na tym, ze Malarz znow ma zyciowa forme. Na Lizbone go nie wystawi, bo chyba faktycznie zdecyduja sie powalczyc o 3 miejsce w grupie i gre na wiosne w LE wiec tutaj taki eksperyment i wynagrodzenie nie wchodzilo w rachube. Wedlug mnie to jest bardzo dobry bramkarz, ocena kogos na podstawie jednego meczu to szczyt glupoty, natomiast Cierzniak pokazal juz klase w tej lidze. Przy odpowiednim ograniu, przygotowaniu i niezle zestawionej obronie. Czemu nie? Prawdopodobnie pierwszy i ostatni raz zagral przeciwko tak zorganizowanemu rywalowi wiec na nasza lige to bardzo dobry wybor. A juz na pewno lepszy niz Kudla.



Przema to, że ktoś jest lepszy od Słowika, a szczególnie od Kudły nie może być wyznacznikiem czy warto kogoś ściągnąć. Nie jest problemem znalezienie bramkarza lepszego od tej dwójki. Kuciak to typ indywidualisty, bardzo ciężki charakter, który nie nawiązuje praktycznie żadnych bliższych kontaktów z drużyną (podobnie jak swego czasu Pernis). Z tej dwójki lepszym wyborem (i prawdopodobnie tańszym) byłby Cierzniak, którego trenerzy chwalą za podejście do treningu, za tworzenie dobrej atmosfery, a umiejętności czysto bramkarskie też ma niezłe. Na pewno jest lepszy w grze nogami od Kuciaka, ale liczę, że to nie koniec nazwisk w kontekście wzmocnienia tej pozycji.


Jesli chodzi o Slowika, to uwazam, ze umiejetnosciami wcale od Cierzniaka nie odstaje i tu pojawia sie rzeczywisty problem, doprowadzenie bramkarza do formy. Niezaleznie od tego czy bedzie to Cierzniak, Slowik czy inny Pilarz, to niezbedna bedzie praca z trenerem, ktory moze pomoc w dojsciu do formy. Wiadomo, ze to nie jest recepta na sukces, bo wszystkich niedoskonalosci na ekstraklase sie nie zamaze, ale w pewnych aspektach na pewno pomoze. Na ten moment nasi bramkarze sa osamotnieni.


Zygmunt Wasilewski
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2064 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 24/11/2016 22:06

  szymonek007 napisał:  
Będą:
- napastnik - 1 szt.
- bramkarz - 1 szt.
- środkowy pomocnik - 1 szt.



Info o Przemka B. czy Pani sprzątającej? Ewentualnie własne źródło fantasmagorii?


Charry1948
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 1944 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 24/11/2016 23:38

  szymonek007 napisał:  
Będą:
- napastnik - 1 szt.
- bramkarz - 1 szt.
- środkowy pomocnik - 1 szt.



W pakiecie ze Skorżą ? ;o


„Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą.”
j27
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 1838 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 25/11/2016 05:46

  Zygmunt Wasilewski napisał:  

  szymonek007 napisał:  
Będą:
- napastnik - 1 szt.
- bramkarz - 1 szt.
- środkowy pomocnik - 1 szt.



Info o Przemka B. czy Pani sprzątającej? Ewentualnie własne źródło fantasmagorii?



Zapomniał jeszcze o nowym operatorze kosiarki na stadionie...


Charry1948
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 1944 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 25/11/2016 08:47
Co do Cierzniaka i tego jego "dobrego podejścia do treningu" chyba łaski nie robi, w końcu to jego praca? Dobra atmosfera? A Kudła nie jest dobry w tym aspekcie? Problem tkwi w czysto bramkarskich umiejętnościach których brakuje na ten moment dwóm naszym bramkarzom jaki Cierzniakowi. Wczoraj był na wp.pl wysiad z Cierzniakiem on mierzy w stałe miejsce w bramce Legii. Tam widzi swoją przyszłość tak więc raczej możemy zakończyć spekulacje z udziałem jego nazwiska


„Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą.”
Przema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4284 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 25/11/2016 15:48

  Charry1948 napisał:  
Co do Cierzniaka i tego jego "dobrego podejścia do treningu" chyba łaski nie robi, w końcu to jego praca? Dobra atmosfera? A Kudła nie jest dobry w tym aspekcie? Problem tkwi w czysto bramkarskich umiejętnościach których brakuje na ten moment dwóm naszym bramkarzom jaki Cierzniakowi. Wczoraj był na wp.pl wysiad z Cierzniakiem on mierzy w stałe miejsce w bramce Legii. Tam widzi swoją przyszłość tak więc raczej możemy zakończyć spekulacje z udziałem jego nazwiska



Wskaz, prosze, mankamenty, w grze Cierzniaka opierajac sie na wiecej niz jednym meczu z BVB. Fajnie jakbys wskazal tez konrketne sytuacje/bramki, w ktorych mozna byloby znalezc odzwierciedlenie Twojej opinii

Ostatnio edytowany przez: Przema, 25 listopada 2016, 16:10 [1 raz(y)]


Porcja Piwa
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2879 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 25/11/2016 18:22
Cierzniak byłby pewniejszym punktem nawet jeśli moglibyśmy grać słowikiem i Kudłą na bramce jednocześnie :D


Charry1948
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 1944 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 25/11/2016 18:58

  Przema napisał:  

  Charry1948 napisał:  
Co do Cierzniaka i tego jego "dobrego podejścia do treningu" chyba łaski nie robi, w końcu to jego praca? Dobra atmosfera? A Kudła nie jest dobry w tym aspekcie? Problem tkwi w czysto bramkarskich umiejętnościach których brakuje na ten moment dwóm naszym bramkarzom jaki Cierzniakowi. Wczoraj był na wp.pl wysiad z Cierzniakiem on mierzy w stałe miejsce w bramce Legii. Tam widzi swoją przyszłość tak więc raczej możemy zakończyć spekulacje z udziałem jego nazwiska



Wskaz, prosze, mankamenty, w grze Cierzniaka opierajac sie na wiecej niz jednym meczu z BVB. Fajnie jakbys wskazal tez konrketne sytuacje/bramki, w ktorych mozna byloby znalezc odzwierciedlenie Twojej opinii



Ciężko będzie wskazać pełną listę błędów i mankamentów, jednak mimo to coś znalazłem. Pechowa interwencja, ale to chyba mimo wszystko jego strona?

Sam #WISSLA

Szkocja Nieporozumienie z obroną.

Owszem jest też masa pozytywnych filmów, artykułów z jego występem. Nie oglądałem też wszystkich meczy Wisły Kraków rok temu by wiedzieć jak on tam się prezentował, a na potrzeby tej dyskusji specjalnie się z tym zapoznawać nie będę. Dla mnie temat Cierzniaka w Pogoni jest nie realny gdyż sam zawodnik nie zrezygnuje z gry w Legii na rzecz takiego klubu jak Pogoń. W mojej opinii jest on na tym samym poziomie co Burić z Lecha czy nawet Prusak z Łęcznej. W Ekstraklasie obecnie nie ma żadnego bramkarza który by wyrastał ponad resztę. Wiadomo też że taki zawodnik za czapkę gruszek w Pogoni by nie grał, a nie sądzę też by klub po ostatniej wtopie z RJ84 umoczył duże pieniądze na kontrakt z bramkarzem.


„Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą.”
Tony Montana
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5331 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 25/11/2016 19:02

  Charry1948 napisał:  

  Przema napisał:  

  Charry1948 napisał:  
Co do Cierzniaka i tego jego "dobrego podejścia do treningu" chyba łaski nie robi, w końcu to jego praca? Dobra atmosfera? A Kudła nie jest dobry w tym aspekcie? Problem tkwi w czysto bramkarskich umiejętnościach których brakuje na ten moment dwóm naszym bramkarzom jaki Cierzniakowi. Wczoraj był na wp.pl wysiad z Cierzniakiem on mierzy w stałe miejsce w bramce Legii. Tam widzi swoją przyszłość tak więc raczej możemy zakończyć spekulacje z udziałem jego nazwiska



Wskaz, prosze, mankamenty, w grze Cierzniaka opierajac sie na wiecej niz jednym meczu z BVB. Fajnie jakbys wskazal tez konrketne sytuacje/bramki, w ktorych mozna byloby znalezc odzwierciedlenie Twojej opinii



Ciężko będzie wskazać pełną listę błędów i mankamentów, jednak mimo to coś znalazłem. Pechowa interwencja, ale to chyba mimo wszystko jego strona?

Sam #WISSLA

Szkocja Nieporozumienie z obroną.

Owszem jest też masa pozytywnych filmów, artykułów z jego występem. Nie oglądałem też wszystkich meczy Wisły Kraków rok temu by wiedzieć jak on tam się prezentował, a na potrzeby tej dyskusji specjalnie się z tym zapoznawać nie będę. Dla mnie temat Cierzniaka w Pogoni jest nie realny gdyż sam zawodnik nie zrezygnuje z gry w Legii na rzecz takiego klubu jak Pogoń. W mojej opinii jest on na tym samym poziomie co Burić z Lecha czy nawet Prusak z Łęcznej. W Ekstraklasie obecnie nie ma żadnego bramkarza który by wyrastał ponad resztę. Wiadomo też że taki zawodnik za czapkę gruszek w Pogoni by nie grał, a nie sądzę też by klub po ostatniej wtopie z RJ84 umoczył duże pieniądze na kontrakt z bramkarzem.



A ja myślę, że Cierzniak to zasłona dymna przed innym transferem. Dodatkowo, może też służyć zbiciu kontraktu z tym zawodnikiem, z którym negocjujemy.


https://media.giphy.com/media/3ohc0SrzhBrmKfudTW/giphy.gif
szymonek007
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2073 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 26/11/2016 08:17

  j27 napisał:  

  Zygmunt Wasilewski napisał:  

  szymonek007 napisał:  
Będą:
- napastnik - 1 szt.
- bramkarz - 1 szt.
- środkowy pomocnik - 1 szt.



Info o Przemka B. czy Pani sprzątającej? Ewentualnie własne źródło fantasmagorii?



Zapomniał jeszcze o nowym operatorze kosiarki na stadionie...



:)


Przema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4284 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 26/11/2016 08:37

  Tony Montana napisał:  

  Charry1948 napisał:  

  Przema napisał:  

  Charry1948 napisał:  
Co do Cierzniaka i tego jego "dobrego podejścia do treningu" chyba łaski nie robi, w końcu to jego praca? Dobra atmosfera? A Kudła nie jest dobry w tym aspekcie? Problem tkwi w czysto bramkarskich umiejętnościach których brakuje na ten moment dwóm naszym bramkarzom jaki Cierzniakowi. Wczoraj był na wp.pl wysiad z Cierzniakiem on mierzy w stałe miejsce w bramce Legii. Tam widzi swoją przyszłość tak więc raczej możemy zakończyć spekulacje z udziałem jego nazwiska



Wskaz, prosze, mankamenty, w grze Cierzniaka opierajac sie na wiecej niz jednym meczu z BVB. Fajnie jakbys wskazal tez konrketne sytuacje/bramki, w ktorych mozna byloby znalezc odzwierciedlenie Twojej opinii



Ciężko będzie wskazać pełną listę błędów i mankamentów, jednak mimo to coś znalazłem. Pechowa interwencja, ale to chyba mimo wszystko jego strona?

Sam #WISSLA

Szkocja Nieporozumienie z obroną.

Owszem jest też masa pozytywnych filmów, artykułów z jego występem. Nie oglądałem też wszystkich meczy Wisły Kraków rok temu by wiedzieć jak on tam się prezentował, a na potrzeby tej dyskusji specjalnie się z tym zapoznawać nie będę. Dla mnie temat Cierzniaka w Pogoni jest nie realny gdyż sam zawodnik nie zrezygnuje z gry w Legii na rzecz takiego klubu jak Pogoń. W mojej opinii jest on na tym samym poziomie co Burić z Lecha czy nawet Prusak z Łęcznej. W Ekstraklasie obecnie nie ma żadnego bramkarza który by wyrastał ponad resztę. Wiadomo też że taki zawodnik za czapkę gruszek w Pogoni by nie grał, a nie sądzę też by klub po ostatniej wtopie z RJ84 umoczył duże pieniądze na kontrakt z bramkarzem.



A ja myślę, że Cierzniak to zasłona dymna przed innym transferem. Dodatkowo, może też służyć zbiciu kontraktu z tym zawodnikiem, z którym negocjujemy.



Rowniez nie sadze aby mial byc to Cierzniak czy Kuciak, natomiast wkurza mnie pisanie w stylu 'nie znam sie, ale sie wypowiem'. Jeden wpycha Matrasa do kadry na pozycje, na ktorej nie gra, drugi klepie bez sensu i na sile wyszukuje wpadki bez zadnej argumentacji, na tej podstawie to nie zatrudnilbys zadnego bramkarza od Boruca po Neuera, ze juz nie wspomne o Janukiewiczu, ktory mial nieco podobna historie, kazdy kto choc pare razy widzial go w akcji wiedzial jakie ma umiejetnosci, natomiast w Gorzowie byl spalony psychicznie i ksywa 'lotnik' nie wziela sie z niczego. Jaka byla piekna furia w Gorzowie gdy facet ratowal nam mecze i ocieral sie o reprezentacje.


Zygmunt Wasilewski
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2064 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 26/11/2016 12:41
@Przema, kolego nie rób siebie jedynego wszechwiedzący bo pachnie to duchem Maxymalnego, naszego dawnego ulubieńca. Po to jest to forum aby dyskutować a nie ogłaszać werdykty ex cathedra.


Frenzy48
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 1931 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 26/11/2016 12:42
Dziwią mnie te "zachwyty" nad Cierzniakiem.Dostał szanse to brązowa dracha na dupie tak ze ciekło po getrach, spalił się strasznie.Magiera go wystawi, bo zapewne na treningach spisywał się dobrze, no ale to na treningach,bo jak przyszło bronić to strach wyjść do jakieś piłki.


Głupota jest sprawą prywatną jednak jej skutki są społeczne.
Axiom
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2827 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 26/11/2016 13:09
W ogóle wy to udani jesteście. Ściąganie Cierzniaka czy Kuciaka nie jest zgodne z polityką naszego klubu. Cieżko mi uwierzyć że nawet się o to kłócicie. Nie bądźcie naiwni. Plotki mogą być jedynie zasłoną dymną. Po co ściągać kogoś powyżej 30tki gdy można kogoś młodszego na kim się zarobi? Scouting działa więc może być to kolejny piłkarz z południa.


Zygmunt Wasilewski
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2064 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 - 26/11/2016 13:41
Nie o kłótnie tu chodzi. Każdy napiszę raz coś bardziej mądrego innym razem mniej udanego też i ja i Przema i inni. Po co jednak ta szydera zamiast dyskusji?
Cierzniak też wydaje mi się nie tym czego szukamy. Mierzmy
w młodych, perspektywicznych z jakością. W Grudziądzu gra Wrąbel, wypożyczony do Olimpii że Śląska. Już kiedyś w e-klasie pokazywał się z dobrej strony. Teraz fajne występy na zapleczu i w młodzieżówe. Jeżeli zatrudnić mamy kogoś, jak rozumiem w czerwcu, po zakończeniu kontraktu Słowika, to niech to będzie taki gość


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 304  - 305  - 306  - 307  - 308  - 309  - 310  - 311  - 312  - 313  - 314  - 315  - 316  - 317  - 318  - 319  - 320  - 321  - 322  - 323  - 324  - 325  - 326  - 327  - 328  - 329  - 330  - 331  - 332  - 333  - 334  - 335  - 336  - 337  - 338  - 339  - 340  - 341  - 342  - 343  - 344  - 345  - 346  - 347  - 348  - 349  - 350  - 351  - 352  - 353  - 354  - 355  - 356  - 357  - 358  - 359  - 360  - 361  - 362  - 363  - 364  - 365  - 366  - 367  - 368  - 369  - 370  - 371  - 372  - 373  - 374  - 375  - 376  - 377  - 378  - 379  - 380  - 381  - 382  - 383  - 384  - 385  - 386  - 387  - 388  - 389  - 390  - 391  - 392  - 393  - 394  - 395  - 396  - 397  - 398  - 399  - 400  - 401  - 402  - 403  - 404  - 405  - 406  - 407  - 408  - 409  - 410  - 411  - 412  - 413  - 414  - 415  - 416  - 417  - 418  - 419  - 420  - 421  - 422  - 423  - 424  - 425  - 426  - 427  - 428  - 429  - 430  - 431  - 432  - 433  - 434  - 435  - 436  - 437  - 438  - 439  - 440  - 441  - 442  - 443  - 444  - 445  - 446  - 447  - 448  - 449  - 450  - 451  - 452  - 453  - 454  - 455  - 456  - 457  - 458  - 459  - 460  - 461  - 462  - 463  - 464  - 465  - 466  - 467  - 468  - 469  - 470  - 471  - 472  - 473  - 474  - 475  - 476  - 477  - 478  - 479  - 480  - 481  - 482  - 483  - 484  - 485  - 486  - 487  - 488  - 489  - 490  - 491  - 492  - 493  - 494  - 495  - 496  - 497  - 498  - 499  - 500  - 501  - 502  - 503  - 504  - 505  - 506  - 507  - 508  - 509  - 510  - 511  - 512  - 513  - 514  - 515  - 516  - 517  - 518  - 519  - 520  - 521  - 522  - 523  - 524  - 525  - 526  - 527  - 528  - 529  - 530  - 531  - 532  - 533  - 534  - 535  - 536  - 537  - 538  - 539  - 540  - 541  - 542  - 543  - 544  - 545  - 546  - 547  - 548  - 549  - 550  - 551  - 552  - 553  - 554  - 555  - 556  - 557  - 558  - 559  - 560  - 561  - 562  - 563  - 564  - 565  - 566  - 567  - 568  - 569  - 570  - 571  - 572  - 573  - 574  - 575  - 576  - 577  - 578  - 579  - 580  - 581  - 582  - 583  - 584  - 585  - 586  - 587  - 588  - 589  - 590  - 591  - 592  - 593  - 594  - 595  - 596  - 597  - 598  - 599  - 600  - 601  - 602  - 603  - 604  - 605  - 606  - 607  - 608  - 609  - 610  - 611  - 612  - 613  - 614  - 615  - 616  - 617  - 618  - 619  - 620  - 621  - 622  - 623  - 624  - 625  - 626  - 627  - 628  - 629  - 630  - 631  - 632  - 633  - 634  - 635  - 636  - 637  - 638  - 639  - 640  - 641  - 642  - 643  - 644  - 645  - 646  - 647  - 648  - 649  - 650  - 651  - 652  - 653  - 654  - 655  - 656  - 657  - 658  - 659  - 660  - 661  - 662  - 663  - 664  - 665  - 666  - 667  - 668  - 669  - 670  - 671  - 672  - 673  - 674  - 675  - 676  - 677  - 678  - 679  - 680  - 681  - 682  - 683  - 684  - 685  - 686  - 687  - 688  - 689  - 690  - 691  - 692  - 693  - 694  - 695  - 696  - 697  - 698  - 699  - 700  - 701  - 702  - 703  - 704  - 705  - 706  - 707  - 708  - 709  - 710  - 711  - 712  - 713  - 714  - 715  - 716  - 717  - 718  - 719  - 720  - 721  - 722  - 723  - 724  - 725  - 726  - 727  - 728  - 729  - 730  - 731  - 732  - 733  - 734  - 735  - 736  - 737  - 738  - 739  - 740  - 741  - 742  - 743  - 744  - 745  - 746  - 747  - 748  - 749  - 750  - 751  - 752  - 753  - 754  - 755  - 756  - 757  - 758  - 759  - 760  - 761  - 762  - 763  - 764  - 765  - 766  - 767  - 768  - 769  - 770  - 771  - 772  - 773  - 774  - 775  - 776  - 777  - 778  - 779  - 780  - 781  - 782  - 783  - 784  - 785  - 786  - 787  - 788  - 789  - 790  - 791  - 792  - 793  - 794  - 795  - 796  - 797  - 798  - 799  - 800  - 801  - 802  - 803  - 804  - 805  - 806  - 807  - 808  - 809  - 810  - 811  - 812  - 813  - 814  - 815  - 816  - 817  - 818  - 819  - 820  - 821  - 822  - 823  - 824  - 825  - 826  - 827  - 828  - 829  - 830  - 831  - 832  - 833  - 834  - 835  - 836  - 837  - 838  - 839  - 840  - 841  - 842  - 843  - 844  - 845  - 846  - 847  - 848  - 849  - 850  - 851  - 852  - 853  - 854  - 855  - 856  - 857  - 858  - 859  - 860  - 861  - 862  - 863  - 864  - 865  - 866  - 867  - 868  - 869  - 870  - 871  - 872  - 873  - 874  - 875  - 876  - 877  - 878  - 879  - 880  - 881  - 882  - 883  - 884  - 885  - 886  - 887  - 888  - 889  - 890  - 891  - 892  - 893  - 894  - 895  - 896  - 897  - 898  - 899  - 900  - 901  - 902  - 903  - 904  - 905  - 906  - 907  - 908  - 909  - 910  - 911  - 912  - 913  - 914  - 915  - 916  - 917  - 918  - 919  - 920  - 921  - 922  - 923  - 924  - 925  - 926  - 927  - 928  - 929  - 930  - 931  - 932  - 933  - 934  - 935  - 936  - 937  - 938  - 939  - 940  - 941  - 942  - 943  - 944  - 945  - 946  - 947  - 948  - 949  - 950  - 951  - 952  - 953  - 954  - 955  - 956  - 957  - 958  - 959  - 960  - 961  - 962  - 963  - 964  - 965  - 966  - 967  - 968  - 969  - 970  - 971  - 972  - 973  - 974  - 975  - 976  - 977  - 978  - 979  - 980  - 981  - 982  - 983  - 984  - 985  - 986  - 987  - 988  - 989  - 990  - 991  - 992  - 993  - 994  - 995  - 996  - 997  - 998  - 999  - 1000  - 1001  - 1002  - 1003  - 1004  - 1005  - 1006  - 1007  - 1008  - 1009  - 1010  - 1011  - 1012  - 1013  - 1014  - 1015  - 1016  - 1017  - 1018  - 1019  - 1020  - 1021  - 1022  - 1023  - 1024  - 1025  - 1026  - 1027  - 1028  - 1029  - 1030  - 1031  - 1032  - 1033  - 1034  - 1035  - 1036  - 1037  - 1038  - 1039  - 1040  - 1041  - 1042  - 1043  - 1044  - 1045  - 1046  - 1047  - 1048  - 1049  - 1050  - 1051  - 1052  - 1053  - 1054  - 1055  - 1056  - 1057  - 1058  - 1059  - 1060  - 1061  - 1062  - 1063  - 1064  - 1065  - 1066  - 1067  - 1068  - 1069  - 1070  - 1071  - 1072  - 1073  - 1074  - 1075  - 1076  - 1077  - 1078  - 1079  - 1080  - 1081  - 1082  - 1083  - 1084  - 1085  - 1086  - 1087  - 1088  - 1089  - 1090  - 1091  - 1092  - 1093  - 1094  - 1095  - 1096  - 1097  - 1098  - 1099  - 1100  - 1101  - 1102  - 1103  - 1104  - 1105  - 1106  - 1107  - 1108  - 1109  - 1110  - 1111  - 1112  - 1113  - 1114  - 1115  - 1116  - 1117  - 1118  - 1119  - 1120  - 1121  - 1122  - 1123  - 1124  - 1125  - 1126  - 1127  - 1128  - 1129  - 1130  - 1131  - 1132  - 1133  - 1134  - 1135  - 1136  - 1137  - 1138  - 1139  - 1140  - 1141  - 1142  - 1143  - 1144  - 1145  - 1146  - 1147  - 1148  - 1149  - 1150  - 1151  - 1152  - 1153  - 1154  - 1155  - 1156  - 1157  - 1158  - 1159  - 1160  - 1161  - 1162  - 1163  - 1164  - 1165  - 1166  - 1167  - 1168  - 1169  - 1170  - 1171  - 1172  - 1173  - 1174  - 1175  - 1176  - 1177  - 1178  - 1179  - 1180  - 1181  - 1182  - 1183  - 1184  - 1185  - 1186  - 1187  - 1188  - 1189  - 1190  - 1191  - 1192  - 1193  - 1194  - 1195  - 1196  - 1197  - 1198  - 1199  - 1200  - 1201  - 1202  - 1203  - 1204  - 1205  - 1206  - 1207  - 1208  - 1209  - 1210  - 1211  - 1212  - 1213  - 1214  - 1215  - 1216  - 1217  - 1218  - 1219  - 1220  - 1221  - 1222  - 1223  - 1224  - 1225  - 1226  - 1227  - 1228  - 1229  - 1230  - 1231  - 1232  - 1233  - 1234  - 1235  - 1236  - 1237  - 1238  - 1239  - 1240  - 1241  - 1242  - 1243  - 1244  - 1245  - 1246  - 1247  - 1248  - 1249  - 1250  - 1251  - 1252  - 1253  - 1254  - 1255  - 1256  - 1257  - 1258  - 1259  - 1260  - 1261  - 1262  - 1263  - 1264  - 1265  - 1266  - 1267  - 1268  - 1269  - 1270  - 1271  - 1272  - 1273  - 1274  - 1275  - 1276  - 1277  - 1278  - 1279  - 1280  - 1281  - 1282  - 1283  - 1284  - 1285  - 1286  - 1287  - 1288  - 1289  - 1290  - 1291  - 1292  - 1293  - 1294  - 1295  - 1296  - 1297  - 1298  - 1299  - 1300  - 1301  - 1302  - 1303  - 1304  - 1305  - 1306  - 1307  - 1308  - 1309  - 1310  - 1311  - 1312  - 1313  - 1314  - 1315  - 1316  - 1317  - 1318  - 1319  - 1320  - 1321  - 1322  - 1323  - 1324  - 1325  - 1326  - 1327  - 1328  - 1329  - 1330  - 1331  - 1332  - 1333  - 1334  - 1335  - 1336  - 1337  - 1338  - 1339  - 1340  - 1341  - 1342  - 1343  - 1344  - 1345  - 1346  - 1347  - 1348  - 1349  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 1 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51
wild

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.18 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005