Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie zimowej 16/17 << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
eM
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5019 dni

**




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 18/05/2010 09:49

  Randall McMurphy napisał:  
Troche to nienormalne...pamietam jak kibice stilonu byli zawiedzeni odejsciem Petrika...same pozytywne komentarze,bardzo pewny punkt druzyny( i tak bylo) ( ... )



Nie patrz na "szpeców" ze stilonu bo ja tez pamiętam jak z nas szydzili że bierzemy "słabiutkiego" Janukiewicza ;)


Przema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4200 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 18/05/2010 11:08

  Randall McMurphy napisał:  
Troche to nienormalne...pamietam jak kibice stilonu byli zawiedzeni odejsciem Petrika...same pozytywne komentarze,bardzo pewny punkt druzyny( i tak bylo) nagle po przyjsciu do nas jest cieniem samego siebie...Zeby to dotyczylo tylko jego ale podobnie jest z Dziubą, Jarunem, Pietruszką(raczej to kwestia ustawienia), Zawadzkim, Klattem,Hrymowiczem(gra w kratke). Niewiem dokladnie o co chodzi(a jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi:]) czy to kwestia atmosfery w zespole,błedów Mandrysza czy poprostu u nas taki klimat ze kazdy slabnie i jest cieniem siebie samego. Dziwne jest to ze zawodnicy ktorzy odgrywali glowne role w swoich zespolach przychodza do nas i nie grają nic. W przerwie zimowej byla dyskusja..Klatt czy Tataj? Wiekszosc byla za Klattem, Tataj poszedl do Korony i sie sprawdzil (przynajmniej narazie sie sprawdza) a Klatt niby byl lepszy...Juz nie wnikam w ustawienie zespolu i to ze Mandrysz od poczatku rundy za mało stawiał na ofensywe, poprostu kazdy z tych piłkarzy w dziwny sposob stracil na swojej wartosci.



Czy Tataj sie sprawdzil w Koronie? Dopiero pod koniec rundy zaczal cos tam strzelac, wczesniej jego postawa byla nieco irytujaca wedlug mnie.
Co do Dziuby i Jaruna. Trzeba mierzyc sily na zamiary, od poczatku wiadomo bylo, ze to nie sa zawodnicy na druzyne pokroju Pogoni i prezentuja to samo co podczas gry we Flocie. Dziuba poza jedna runda jak odbijal sie od byle obroncy, tak dalej to robi. Jarun jak wypierdalal pilki na plaze w Swinoujsciu, tak teraz wypierdala jeszcze dalej, bo do niczego innego sie nie nadaje, z Gornikiem nie byl to pierwszy mecz kiedy przegrywal pojedynki glowkowe z nizszym o 2 glowy napastnikiem. Klatt sie nie sprawdzil? Pogon zaczela grac takim stylem jaki mu odpowiada i okazalo sie, ze mozemy miec z niego troche korzysci, ale niestety feralna 8 minuta meczu z Ruchem... Jesli Hrymowicz gra wedlug Ciebie w kratke to ja nie wiem czego oczekujesz? Owszem poczatek SEZONU mial slabszy, ale od meczu z Gornikiem stal sie pewnym punktem druzyny i teraz nie zdziwie sie jak odejdzie do jakiegos klubu z Ekstraklasy. Co do Pietruszki to ciezko powiedziec, kosztem Petasza gra w srodku pola i nie jest to najlepszy pomysl moim zdaniem i jest to jeden z bledow Mandrysza. O Zawadzkim duzo powiedziec tez nie mozna, bo jest to kolejna konsekwencja gry Petasza w pierwszym skladzie, aczkolwiek jak wchodzil na boisko to nie pokazal za duzo, a od rozgrywajacego wymagac sie powinno troche wiecej niz podania do tylu, ale trzeba dac mu prawdziwa szanse a nie totalne ogony. Mimo wszystko po tej rundzie podziekowalbym za gre na pewno Jarunowi, Wroblowi, Petaszowi oraz calej tej bandzie paralitykow powszechnie uznawanych za napastnikow grajacych na poziomie I ligowym (Dziuba, Predota, Ropiejko) i Rydzaka. Nalezaloby sciagnac jakas alternatywe na prawa obrone, z musu graja tam czasem Nowak i Mysiak, kogos na lewa pomoc, defensywnego pomocnika, no i z 2 napastnikow, z tym ze tutaj nie ma co oszczedzac tylko wylozyc troche kasy, gdyby tak postapiono rok temu, to teraz Traore nie gralby w Lubienie, tylko u nas...


energ
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4080 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 18/05/2010 11:54

  Przema napisał:  
.......... z tym ze tutaj nie ma co oszczedzac tylko wylozyc troche kasy, gdyby tak postapiono rok temu, to teraz Traore nie gralby w Lubienie, tylko u nas...



Najpierw trzeba ta kasę mieć - takie są fakty.


swiru
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4191 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 18/05/2010 11:55
za sportowefakty.pl:

" Spore zmiany w Arce Gdynia (...) Z kolei kapitan drużyny Bartosz Ława sam zadeklarował w trakcie sezonu, że po jego zakończeniu żegna się z Arką. "

Wywiad z trenerem Arki z tej samej strony:

" Zwłaszcza Bartkowi Ławie zarzucano to że nie będzie grał, po tym jak wcześniej powiedział, że po tym sezonie nie zostaje w Gdyni. "

Jeśli rzeczywiście opuści Arkę, to jego przejście do Pogoni wydaje się bardzo prawdopodobne.

Ostatnio edytowany przez: swiru, 18 maja 2010, 12:17 [1 raz(y)]


grzela07
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4914 dni

*




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 18/05/2010 12:28
Ja bym nie skreślał Jaruna. Nie ma co robic zbyt duzych zmian bo rewolucja kadrowa nie jest nam potrzebna.
trzeba se pożegnać z Ropiejką, Prędotą, Wróblem, Petrikiem i Rydzakiem. Osobiście pozbyłbym sie Petasza pod warunkiem, ze sciagną kogos sensownego w jego miejsce. Transfery beda bardzo ważne bo musimy sciagac wzmocnienia a nei uzupełnienia, jesli tka bedzie to spokojnie da rade awansowac w przyszłym sezonie;p


Przema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4200 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 18/05/2010 12:31

  grzela07 napisał:  
Ja bym nie skreślał Jaruna. Nie ma co robic zbyt duzych zmian bo rewolucja kadrowa nie jest nam potrzebna.
trzeba se pożegnać z Ropiejką, Prędotą, Wróblem, Petrikiem i Rydzakiem. Osobiście pozbyłbym sie Petasza pod warunkiem, ze sciagną kogos sensownego w jego miejsce. Transfery beda bardzo ważne bo musimy sciagac wzmocnienia a nei uzupełnienia, jesli tka bedzie to spokojnie da rade awansowac w przyszłym sezonie;p



A po co nam Jarun? Przeciez to jest zawodnik na przecietny klub I-ligowy, a nie walczacy o ekstraklase. I tak trzeba bedzie sie go pozbyc i tak wiec lepiej wczesniej szukac odpowiedniego pilkarza na ta pozycje. Moze Kaminski z Zabrza? Jak wedja do Ekstraklasy, to Gornik pewnie tez bedzie chcial zrobic rewolucje kadrowa i sila rzeczy niektorych mlodych sie pozbeda, jak bedzie to wyciagniecia to czemu nie.
Generalnie jesli chodzi o napastnikow to trzeba zwrocic oczy w kierunku Pruszkowa - m.in. Chalas. Znicz o awans walczyc w przyszlym sezoniee nie bedzie o ile oczywiscie sie utrzymaja, a to jest zawodnik, ktory przy odpowiednim przygotowaniu moim zdaniem znaczaco wybija sie ponad poziom tej ligi. Jesli wzmocnic sile ofensywy to tez warto zainteresowac sie np. Sobotta z Kluczborka, tylko ze tu sprawa moze byc trudniejsza, bo o ile pamietam, to zima o tego zawodnika pytaly obecne kluby ekstraklasy oraz Widzew. Moze Matawu z Podbeskidzia? Zawodnik troche kontuzjogenny, ale chyba bylby w stanie wniesc wiele dobrego do naszej druzyny. Zaproszenie na testy Drozdowicza tez moznaby przemyslec. Jesli chodzi o druzyny z ekstraklasy, tutaj ciezko moim zdaniem bedzie sciagnac kogos wartosciowego. Mi marzy sie Kolendowicz z Odry Wodzislaw, wtedy Petasza mozna sie pozbyc bez zalu.Z tego samego klubu na srodek obrony pasowalby mi Kowalczyk, ale to raczej nieosiagalne jak i wiekszosc nazwisk wymieniona w tym poscie :P Iwan z Piasta Gliwice byl juz wielokrotnie przymierzany do naszego klubu, zdaje sie, ze w Gliwicach sie nie sprawdzil, to moze bedzie mial chec zmienic otoczenie. Jesli chodzi o pozycje defensywnego pomocnika to zainteresowalbym sie Klusem Zaglebia Sosnowiec. Ciekawa sprawa z Ława, jesli to faktycznie sie potwierdzi to chyba najwiekszy problem zostanie rozwiazany. Nie traktujcie tego posta w kategorii rewolucji kadrowej, ale jesli mamy walczyc o awans, to graczy pokroju tych wymienionych przynajmniej 2 trzeba by sprowadzic, mam nadzieje, ze dzialacze zdaja sobie z tego sprawe, myslec nalezy na przod tak jak rok temu. Mandrysz sciagajac Janukiewicza, Hrymowicza, Mysiaka czy Moskalewicza chcial stworzyc nie tylko druzyne, ktora w najblizszym sezonie bedzie miejmy nadzieje skutecznie walczyc o awans, ale druzyne, ktora bez zbednej rewolucji kadrowej poradzi sobie w ekstraklasie, dlatego wedlug mnie nie ma sensu meczyc sie dluzej np. z Jarunem, ktory jest bezapelacyjnie najslabszym obronca w skladzie od czasow Valdira czy Ze Roberto. Tak samo nie ma sensu blokowac kariery Ropiejce czy Rydzakowi, ktorzy w nizszych ligach moze by sobie poradzili, tak jak radzi sobie Kosakowski w Kolobrzegu. Predote i Dziube bym zostawil w ostatecznosci, ale jednak to nie jest przekonujaca sila ofensywna nawet na I lige.

  energ napisał:  

  Przema napisał:  
.......... z tym ze tutaj nie ma co oszczedzac tylko wylozyc troche kasy, gdyby tak postapiono rok temu, to teraz Traore nie gralby w Lubienie, tylko u nas...



Najpierw trzeba ta kasę mieć - takie są fakty.



Kasa byla, ale zbyt powolne negocjacje skonczyly sie jak sie skonczyly. Przypomne tylko, ze w tym samym okienku bez sensu wydalismy 100 tys. zlotych na Dziube.


Rozpisalem sie o tych wzmocnieniach, a jednak bardziej zamartwiam sie tym, aby polowa druzyny nie zmienila barw klubowych. Z pewnoscia Hrymowicz, Janukiewicz czy Mysiak moga byc kuszeni przez inne kluby. Podobnie Rogalski czy Lebedynski...

Ostatnio edytowany przez: Przema, 18 maja 2010, 13:01 [7 raz(y)]


mjnz48
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3656 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 18/05/2010 17:00
Gdzieś czytałem, że Lebedyńskim zainteresowana jest Hertha Berlin, która miałaby go ściągnąć w miejsce Wichniarka. Ile jest w tym prawdy, nie wiem, ale myślę, że to mogłaby być duża strata dla klubu, taki Lebedyński na przyszłość może naprawdę zaprocentować.


Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6613 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 18/05/2010 17:09

  mjnz48 napisał:  
Gdzieś czytałem, że Lebedyńskim zainteresowana jest Hertha Berlin, która miałaby go ściągnąć w miejsce Wichniarka. Ile jest w tym prawdy, nie wiem, ale myślę, że to mogłaby być duża strata dla klubu, taki Lebedyński na przyszłość może naprawdę zaprocentować.



odgrzewane stare kotlety...


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
mariusz81
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3974 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 18/05/2010 19:48

  Junior napisał:  

  mjnz48 napisał:  
Gdzieś czytałem, że Lebedyńskim zainteresowana jest Hertha Berlin, która miałaby go ściągnąć w miejsce Wichniarka. Ile jest w tym prawdy, nie wiem, ale myślę, że to mogłaby być duża strata dla klubu, taki Lebedyński na przyszłość może naprawdę zaprocentować.



odgrzewane stare kotlety...



I po co ma tam isc?Bo na pewno nie grac.Nie jest to jeszcze napastnik klasy Wichniarka(mimo ze ten nic nie strzela).Inna kwestia że poziom 2 Bundesligi jest o wiele wyższy niż naszej 1 ligi.Zresztą nie tylko 1ligi bo większośc tamtejszych zespołow poradziło by sobie w naszej ekstraklasie.Niech zostanie w Pogoni gdzie powinno powoli opierac się gre właśnie o Lebedyńskiego


mjnz48
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3656 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 18/05/2010 21:55
Niby tak, ale myślisz, że gdyby dostał ofertę od Herthy (oczywiście to tylko przypuszczenie, więc spokojnie...) to by się nad nią poważnie nie zastanowił? Kasę by tam dostawał, ale myślę, że ma trochę rozumu i wie, że tam grzałby ławę, a tu ma szansę na zaistnienie chociażby w Polsce, trochę pograć. Tak czy inaczej, to może być plotka wyssana z palca, nie pamiętam na jakiej stronie to czytałem.


kijevo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5528 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 18/05/2010 22:05
Lebedyński? Hertha ?! Wy na prawdę w to uwierzyliście ?


R1
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5834 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 18/05/2010 22:47
Co do B. Ławy. Nie dla nas w następnym sezonie. Obiera kierunek centralnej Polski. W jednym z klubów jest Nasz wileloletni zawodnik, pełniący obecnie ważną funkcje. A drugi klub to ten w którym gra nasz były wysoki obrońca z czasów ptaszyska. Informacja z wiarygodnego źródła.


Poznań, Bydgoszcz..
Sercem zawsze ze Szczecinem!
goral1982
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5370 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 18/05/2010 23:47

  R1 napisał:  
. A drugi klub to ten w którym gra nasz były wysoki obrońca z czasów ptaszyska. Informacja z wiarygodnego źródła.


A nie masz na mysli bylego klubu tego obroncy? Nie chce mi sie wierzyc zeby poszedl do Wodzislawia.


R1
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5834 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 19/05/2010 07:45

  goral1982 napisał:  

  R1 napisał:  
. A drugi klub to ten w którym gra nasz były wysoki obrońca z czasów ptaszyska. Informacja z wiarygodnego źródła.


A nie masz na mysli bylego klubu tego obroncy? Nie chce mi sie wierzyc zeby poszedl do Wodzislawia.



Nie mówie o Wodzisławiu.. KSP lub GKS B.


Poznań, Bydgoszcz..
Sercem zawsze ze Szczecinem!
Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6613 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 19/05/2010 12:41
Polecam

Niezwykła historia Omara Jaruna: Pierwszoligowiec z innej bajki


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
Przema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4200 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 19/05/2010 14:05

  R1 napisał:  

  goral1982 napisał:  

  R1 napisał:  
. A drugi klub to ten w którym gra nasz były wysoki obrońca z czasów ptaszyska. Informacja z wiarygodnego źródła.


A nie masz na mysli bylego klubu tego obroncy? Nie chce mi sie wierzyc zeby poszedl do Wodzislawia.



Nie mówie o Wodzisławiu.. KSP lub GKS B.



Pozyjemy zobaczymy. Ostatnie wydarzenia moim zdaniem przypadkowe nie byly i nic nie jest przesadzone. Duzo bedzie zalezec tez od naszych dzialaczy.

Wiadomo komu koncza sie kontrakty? Pyskaty, Koman ? Ktos jeszcze?


swiru
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4191 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 19/05/2010 14:20

  Przema napisał:  

  R1 napisał:  

  goral1982 napisał:  

  R1 napisał:  
. A drugi klub to ten w którym gra nasz były wysoki obrońca z czasów ptaszyska. Informacja z wiarygodnego źródła.


A nie masz na mysli bylego klubu tego obroncy? Nie chce mi sie wierzyc zeby poszedl do Wodzislawia.



Nie mówie o Wodzisławiu.. KSP lub GKS B.



Pozyjemy zobaczymy. Ostatnie wydarzenia moim zdaniem przypadkowe nie byly i nic nie jest przesadzone. Duzo bedzie zalezec tez od naszych dzialaczy.

Wiadomo komu koncza sie kontrakty? Pyskaty, Koman ? Ktos jeszcze?



za sportowefakty.pl:

" Bartosz Ława odchodzi z Arki. Gdzie teraz zagra? (...) Do jakiego klubu trafi teraz doświadczony piłkarz? Tego nie wie jeszcze on sam. Wszystko rozstrzygnie się niebawem. (...) Wiadomo już, że Ława w przyszłym sezonie nie będzie bronił barw Arki Gdynia i zmieni otoczenie. - Moja przyszłość wyjaśni się w ciągu tygodnia. Na pewno etap mojego pobytu w Arce Gdynia został zakończony. Minęło sześć lat, swoją decyzję podjąłem już rok temu. Ogłosiłem oficjalnie z osiem miesięcy temu i dlatego mój etap się tu zakończył (...) - Myślę, że teraz po prostu zacznie się ten taki gorący okres transferowy. Wybiorę z tych ofert, które mam. Nie ma wśród nich Pogoni Szczecin. W grę wchodzi tylko ekstraklasa polska, ewentualnie wyjazd za granicę - zakończył. "


kijevo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5528 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 21/05/2010 15:24
Anderson Denyro Cueto Sánchez w przyszłym sezonie nie będzie już zawodnikiem Lecha.

Klub z Poznania zdecydował się rozwiązać kontrakt z zawodnikiem. 21-letni Peruwiańczyk w barwach "Kolejorza" rozegrał 31 meczów ligowych, w których zdobył dwie bramki - ostatnie pół roku spędził w drużynie Młodej Ekstraklasy.

Cueto do Lecha przyszedł zimą 2008 roku ze Sportingu Cristal.
90minut.pl

To było by dobre wzmocnienie ( o ile jest to realne by pozyskać tego zawodnika).


P.1948.S
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5330 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 21/05/2010 15:29

  kijevo napisał:  
Anderson Denyro Cueto Sánchez w przyszłym sezonie nie będzie już zawodnikiem Lecha.

Klub z Poznania zdecydował się rozwiązać kontrakt z zawodnikiem. 21-letni Peruwiańczyk w barwach "Kolejorza" rozegrał 31 meczów ligowych, w których zdobył dwie bramki - ostatnie pół roku spędził w drużynie Młodej Ekstraklasy.

Cueto do Lecha przyszedł zimą 2008 roku ze Sportingu Cristal.
90minut.pl

To było by dobre wzmocnienie ( o ile jest to realne by pozyskać tego zawodnika).



Oczywiście,że było by dobre dlatego połowa ekstraklasy zapewne złoży mu oferty :)


szpadel*
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4384 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w przerwie letniej 10/11 - 21/05/2010 15:37

  P.1948.S napisał:  

  kijevo napisał:  
Anderson Denyro Cueto Sánchez w przyszłym sezonie nie będzie już zawodnikiem Lecha.

Klub z Poznania zdecydował się rozwiązać kontrakt z zawodnikiem. 21-letni Peruwiańczyk w barwach "Kolejorza" rozegrał 31 meczów ligowych, w których zdobył dwie bramki - ostatnie pół roku spędził w drużynie Młodej Ekstraklasy.

Cueto do Lecha przyszedł zimą 2008 roku ze Sportingu Cristal.
90minut.pl

To było by dobre wzmocnienie ( o ile jest to realne by pozyskać tego zawodnika).



Oczywiście,że było by dobre dlatego połowa ekstraklasy zapewne złoży mu oferty :)



Czytając komentarze o nim,to gościu podobno na bakier jest z taktyką,pracowitością i bliżej mu do baletów. Prędzej o Mysonie bym pomyślał.


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 304  - 305  - 306  - 307  - 308  - 309  - 310  - 311  - 312  - 313  - 314  - 315  - 316  - 317  - 318  - 319  - 320  - 321  - 322  - 323  - 324  - 325  - 326  - 327  - 328  - 329  - 330  - 331  - 332  - 333  - 334  - 335  - 336  - 337  - 338  - 339  - 340  - 341  - 342  - 343  - 344  - 345  - 346  - 347  - 348  - 349  - 350  - 351  - 352  - 353  - 354  - 355  - 356  - 357  - 358  - 359  - 360  - 361  - 362  - 363  - 364  - 365  - 366  - 367  - 368  - 369  - 370  - 371  - 372  - 373  - 374  - 375  - 376  - 377  - 378  - 379  - 380  - 381  - 382  - 383  - 384  - 385  - 386  - 387  - 388  - 389  - 390  - 391  - 392  - 393  - 394  - 395  - 396  - 397  - 398  - 399  - 400  - 401  - 402  - 403  - 404  - 405  - 406  - 407  - 408  - 409  - 410  - 411  - 412  - 413  - 414  - 415  - 416  - 417  - 418  - 419  - 420  - 421  - 422  - 423  - 424  - 425  - 426  - 427  - 428  - 429  - 430  - 431  - 432  - 433  - 434  - 435  - 436  - 437  - 438  - 439  - 440  - 441  - 442  - 443  - 444  - 445  - 446  - 447  - 448  - 449  - 450  - 451  - 452  - 453  - 454  - 455  - 456  - 457  - 458  - 459  - 460  - 461  - 462  - 463  - 464  - 465  - 466  - 467  - 468  - 469  - 470  - 471  - 472  - 473  - 474  - 475  - 476  - 477  - 478  - 479  - 480  - 481  - 482  - 483  - 484  - 485  - 486  - 487  - 488  - 489  - 490  - 491  - 492  - 493  - 494  - 495  - 496  - 497  - 498  - 499  - 500  - 501  - 502  - 503  - 504  - 505  - 506  - 507  - 508  - 509  - 510  - 511  - 512  - 513  - 514  - 515  - 516  - 517  - 518  - 519  - 520  - 521  - 522  - 523  - 524  - 525  - 526  - 527  - 528  - 529  - 530  - 531  - 532  - 533  - 534  - 535  - 536  - 537  - 538  - 539  - 540  - 541  - 542  - 543  - 544  - 545  - 546  - 547  - 548  - 549  - 550  - 551  - 552  - 553  - 554  - 555  - 556  - 557  - 558  - 559  - 560  - 561  - 562  - 563  - 564  - 565  - 566  - 567  - 568  - 569  - 570  - 571  - 572  - 573  - 574  - 575  - 576  - 577  - 578  - 579  - 580  - 581  - 582  - 583  - 584  - 585  - 586  - 587  - 588  - 589  - 590  - 591  - 592  - 593  - 594  - 595  - 596  - 597  - 598  - 599  - 600  - 601  - 602  - 603  - 604  - 605  - 606  - 607  - 608  - 609  - 610  - 611  - 612  - 613  - 614  - 615  - 616  - 617  - 618  - 619  - 620  - 621  - 622  - 623  - 624  - 625  - 626  - 627  - 628  - 629  - 630  - 631  - 632  - 633  - 634  - 635  - 636  - 637  - 638  - 639  - 640  - 641  - 642  - 643  - 644  - 645  - 646  - 647  - 648  - 649  - 650  - 651  - 652  - 653  - 654  - 655  - 656  - 657  - 658  - 659  - 660  - 661  - 662  - 663  - 664  - 665  - 666  - 667  - 668  - 669  - 670  - 671  - 672  - 673  - 674  - 675  - 676  - 677  - 678  - 679  - 680  - 681  - 682  - 683  - 684  - 685  - 686  - 687  - 688  - 689  - 690  - 691  - 692  - 693  - 694  - 695  - 696  - 697  - 698  - 699  - 700  - 701  - 702  - 703  - 704  - 705  - 706  - 707  - 708  - 709  - 710  - 711  - 712  - 713  - 714  - 715  - 716  - 717  - 718  - 719  - 720  - 721  - 722  - 723  - 724  - 725  - 726  - 727  - 728  - 729  - 730  - 731  - 732  - 733  - 734  - 735  - 736  - 737  - 738  - 739  - 740  - 741  - 742  - 743  - 744  - 745  - 746  - 747  - 748  - 749  - 750  - 751  - 752  - 753  - 754  - 755  - 756  - 757  - 758  - 759  - 760  - 761  - 762  - 763  - 764  - 765  - 766  - 767  - 768  - 769  - 770  - 771  - 772  - 773  - 774  - 775  - 776  - 777  - 778  - 779  - 780  - 781  - 782  - 783  - 784  - 785  - 786  - 787  - 788  - 789  - 790  - 791  - 792  - 793  - 794  - 795  - 796  - 797  - 798  - 799  - 800  - 801  - 802  - 803  - 804  - 805  - 806  - 807  - 808  - 809  - 810  - 811  - 812  - 813  - 814  - 815  - 816  - 817  - 818  - 819  - 820  - 821  - 822  - 823  - 824  - 825  - 826  - 827  - 828  - 829  - 830  - 831  - 832  - 833  - 834  - 835  - 836  - 837  - 838  - 839  - 840  - 841  - 842  - 843  - 844  - 845  - 846  - 847  - 848  - 849  - 850  - 851  - 852  - 853  - 854  - 855  - 856  - 857  - 858  - 859  - 860  - 861  - 862  - 863  - 864  - 865  - 866  - 867  - 868  - 869  - 870  - 871  - 872  - 873  - 874  - 875  - 876  - 877  - 878  - 879  - 880  - 881  - 882  - 883  - 884  - 885  - 886  - 887  - 888  - 889  - 890  - 891  - 892  - 893  - 894  - 895  - 896  - 897  - 898  - 899  - 900  - 901  - 902  - 903  - 904  - 905  - 906  - 907  - 908  - 909  - 910  - 911  - 912  - 913  - 914  - 915  - 916  - 917  - 918  - 919  - 920  - 921  - 922  - 923  - 924  - 925  - 926  - 927  - 928  - 929  - 930  - 931  - 932  - 933  - 934  - 935  - 936  - 937  - 938  - 939  - 940  - 941  - 942  - 943  - 944  - 945  - 946  - 947  - 948  - 949  - 950  - 951  - 952  - 953  - 954  - 955  - 956  - 957  - 958  - 959  - 960  - 961  - 962  - 963  - 964  - 965  - 966  - 967  - 968  - 969  - 970  - 971  - 972  - 973  - 974  - 975  - 976  - 977  - 978  - 979  - 980  - 981  - 982  - 983  - 984  - 985  - 986  - 987  - 988  - 989  - 990  - 991  - 992  - 993  - 994  - 995  - 996  - 997  - 998  - 999  - 1000  - 1001  - 1002  - 1003  - 1004  - 1005  - 1006  - 1007  - 1008  - 1009  - 1010  - 1011  - 1012  - 1013  - 1014  - 1015  - 1016  - 1017  - 1018  - 1019  - 1020  - 1021  - 1022  - 1023  - 1024  - 1025  - 1026  - 1027  - 1028  - 1029  - 1030  - 1031  - 1032  - 1033  - 1034  - 1035  - 1036  - 1037  - 1038  - 1039  - 1040  - 1041  - 1042  - 1043  - 1044  - 1045  - 1046  - 1047  - 1048  - 1049  - 1050  - 1051  - 1052  - 1053  - 1054  - 1055  - 1056  - 1057  - 1058  - 1059  - 1060  - 1061  - 1062  - 1063  - 1064  - 1065  - 1066  - 1067  - 1068  - 1069  - 1070  - 1071  - 1072  - 1073  - 1074  - 1075  - 1076  - 1077  - 1078  - 1079  - 1080  - 1081  - 1082  - 1083  - 1084  - 1085  - 1086  - 1087  - 1088  - 1089  - 1090  - 1091  - 1092  - 1093  - 1094  - 1095  - 1096  - 1097  - 1098  - 1099  - 1100  - 1101  - 1102  - 1103  - 1104  - 1105  - 1106  - 1107  - 1108  - 1109  - 1110  - 1111  - 1112  - 1113  - 1114  - 1115  - 1116  - 1117  - 1118  - 1119  - 1120  - 1121  - 1122  - 1123  - 1124  - 1125  - 1126  - 1127  - 1128  - 1129  - 1130  - 1131  - 1132  - 1133  - 1134  - 1135  - 1136  - 1137  - 1138  - 1139  - 1140  - 1141  - 1142  - 1143  - 1144  - 1145  - 1146  - 1147  - 1148  - 1149  - 1150  - 1151  - 1152  - 1153  - 1154  - 1155  - 1156  - 1157  - 1158  - 1159  - 1160  - 1161  - 1162  - 1163  - 1164  - 1165  - 1166  - 1167  - 1168  - 1169  - 1170  - 1171  - 1172  - 1173  - 1174  - 1175  - 1176  - 1177  - 1178  - 1179  - 1180  - 1181  - 1182  - 1183  - 1184  - 1185  - 1186  - 1187  - 1188  - 1189  - 1190  - 1191  - 1192  - 1193  - 1194  - 1195  - 1196  - 1197  - 1198  - 1199  - 1200  - 1201  - 1202  - 1203  - 1204  - 1205  - 1206  - 1207  - 1208  - 1209  - 1210  - 1211  - 1212  - 1213  - 1214  - 1215  - 1216  - 1217  - 1218  - 1219  - 1220  - 1221  - 1222  - 1223  - 1224  - 1225  - 1226  - 1227  - 1228  - 1229  - 1230  - 1231  - 1232  - 1233  - 1234  - 1235  - 1236  - 1237  - 1238  - 1239  - 1240  - 1241  - 1242  - 1243  - 1244  - 1245  - 1246  - 1247  - 1248  - 1249  - 1250  - 1251  - 1252  - 1253  - 1254  - 1255  - 1256  - 1257  - 1258  - 1259  - 1260  - 1261  - 1262  - 1263  - 1264  - 1265  - 1266  - 1267  - 1268  - 1269  - 1270  - 1271  - 1272  - 1273  - 1274  - 1275  - 1276  - 1277  - 1278  - 1279  - 1280  - 1281  - 1282  - 1283  - 1284  - 1285  - 1286  - 1287  - 1288  - 1289  - 1290  - 1291  - 1292  - 1293  - 1294  - 1295  - 1296  - 1297  - 1298  - 1299  - 1300  - 1301  - 1302  - 1303  - 1304  - 1305  - 1306  - 1307  - 1308  - 1309  - 1310  - 1311  - 1312  - 1313  - 1314  - 1315  - 1316  - 1317  - 1318  - 1319  - 1320  - 1321  - 1322  - 1323  - 1324  - 1325  - 1326  - 1327  - 1328  - 1329  - 1330  - 1331  - 1332  - 1333  - 1334  - 1335  - 1336  - 1337  - 1338  - 1339  - 1340  - 1341  - 1342  - 1343  - 1344  - 1345  - 1346  - 1347  - 1348  - 1349  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.27 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005