Autor |
Wiadomość | |
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 16/06/2004 22:31
"Świt żywych trupów" - byłem 2 razy w kinie Polecam naprawde dobry film. Chociarz chujowo sie kończy to są momęty na których mozna sie poszczać ze starchu a na innych ze smiechu
|
Na zawsze Pogoń
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 17/06/2004 10:56
> A ja polecam: "Snatch" - Przekret z B. Pitem. Zajebiscie sie to oglada bez > dubbingu i napisow. Pit gra cygana i napieprza takim angilesko-cyganskim > jezykiem. Szacunek, film zajebisty ! Polecam wszystkie czesci Hanibala (Hanibal, Czerwony smok i cos jeszcze, nie pamietam). Torque zjebany na maxa, Troja rzadzi ! Shrek 2 wypas i Lawa przysieglych bardzo fajny filmik.
|
Hold skladam temu miastu...
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 17/06/2004 12:56
Ja polecam film "Texsanska masakra pila łańcuchowa" ale ten z 1974 roku. Niezly rezacz. Ponad to: 'Reqiuem dla snu"- działą na psyche "PI"- jeszce bardziej działą na psychę 'Oni żyją"- jeden z lepszych filmów SF z dawnego rocznika-lata 80. "Ghost world" po filmie nachodzą reflekcje na temat własnej egzytencji. "Returner" świetny film SF z Japonie. Nazywany Japońskim Matrixem. "Gorąca laska" płakałem ze śmeichu. "House of the Haunted Hill" Świetny horror, naprawdę można podskoczyć z przerażenia. "Czerwona róża" ponad 3 godziny filmu ale efekt końcowy jest zdumiewający. Horror na 100 fajerek. "Wrong turn" szybka akcja, straszne rzeczy, okrutne ujęcia. "Memento" Takiego filmu się nie zapomina, akcja od końca. Po ostatnim zdaniu w filmie-widz staje dęba "Identtity" jeden z nowszych filmow grozy i nie wiadomej akcji. Końcówka zaskoczy nie jednego krytyka. NW napięciu przez cały film. "Lot nad kukułczym gniazdem" starzy film, ale klasyk dramatu!! Jack Nickolson świerem. Jest tego całą masa ale nie chce mi sie szukać.
|
Wiara i nadzieja trwaja w nas do końca. Tylko ogień wybacza nam winy
|
|
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 18/06/2004 22:24
> Ja polecam film "Texsanska masakra pila łańcuchowa" ale ten z 1974 roku. Niezly > rezacz. Ponad to: 'Reqiuem dla snu"- działą na psyche "PI"- jeszce bardziej > działą na psychę 'Oni żyją"- jeden z lepszych filmów SF z dawnego rocznika-lata > 80. "Ghost world" po filmie nachodzą reflekcje na temat własnej > egzytencji. "Returner" świetny film SF z Japonie. Nazywany Japońskim > Matrixem. "Gorąca laska" płakałem ze śmeichu. "House of the Haunted Hill" > Świetny horror, naprawdę można podskoczyć z przerażenia. "Czerwona róża" ponad > 3 godziny filmu ale efekt końcowy jest zdumiewający. Horror na 100 > fajerek. "Wrong turn" szybka akcja, straszne rzeczy, okrutne ujęcia. "Memento" > Takiego filmu się nie zapomina, akcja od końca. Po ostatnim zdaniu w filmie-widz > staje dęba "Identtity" jeden z nowszych filmow grozy i nie wiadomej akcji. > Końcówka zaskoczy nie jednego krytyka. NW napięciu przez cały film. "Lot nad > kukułczym gniazdem" starzy film, ale klasyk dramatu!! Jack Nickolson > świerem. Kazdy jeden z tych filmów poprostu za mocny ja od siebie dodam: Szkoła Uczuc - fajny dramat obyczajowy taki młodziezowy manitous shoe - niemiecka pozycja film naprawde tak wypasiony komedia 1 klasa Ministrabci - kto ma okazje niech obejrzy takich 2 kolesi jak w tym filmie to nigdzie nie znajdziecie Wieczny Student - tez za mocna komedia hehehehe
|
Chcesz być wielki? Bądź mniejszy od wszystkich... Św. Efrem Syryjczyk
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 18/06/2004 23:21
A ja polecam : Vertical Limit - super filmik o wyprawie na hmm na co o było ...gdzieś w góry , ci co maja kino domowe polecam !! Shrek 2 - Narazie ogladałem tylo reklamówki chyba bedzie tez fajny, ściagam sobie z neta powiniem jutro jzu byc to wam opowiem ! Miłość i koszykówka - chyab nie musze opisywać Scary movie 1,2 - 3 czesc byla slabsza, najlepsza 1 , 2 jako tako mozna bylo obejrzec KLUB 54 - Podobno tez fajne filmisko chyba o jakims klubie (pubie) Dirty Dancing Havanai Nights - Komedia, bardziej dla bab Armagedon - Nawet nawet ogladalem urywkami Dzien niepodleglosci - Ogladalem jakies 2,3 lata temu filmik podobny do armagedonu choc chyba lepszy !! Narazie to wszystko jak mi sie cos przypomni, napisze ;] !
|
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 19/06/2004 01:26
"Świt Żywych Trupów" - nic specjalnego. Film ma być horrorem jest jednak tak głupi że aż śmieszny i w ogóle nie straszny. [Ostatnio edytowane przez Jay-J: 2004-06-19 08:47]
|
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 19/06/2004 12:40
"Final Destination" (Oszukać przeznaczenie) - zarówno pierwsza jak i druga część ! Super film, super efekty
|
"To że nie mam dresu jest powodem wielkiego stresu mojego superego..." "Pijmy piwo, jedzmy Śledzie, będziem silni jak niedźwiedzie" "Życie jest bardzo niebezpiecznym zajęciem. Śmiertelność sięga stu procent"
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 19/06/2004 17:24
Troche zbocze z tematu. Dla mnie zawsze "Terminator2" bedzie jednym z najlepszych filmow jakie widzialem. Niemal caly film adrenalina podniesiona, no i jeszcze wzruszajacy moment na koncu No i jeszcze ta sciezka dzwiekowa...
|
1948
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 19/06/2004 17:30
> "Świt Żywych Trupów" - nic specjalnego. Film ma być horrorem jest jednak tak > głupi że aż śmieszny i w ogóle nie straszny. Weisz zależy gdzie sie ogląda o jak przed kompem to Cie sie nie dziwie, ale jak w kinie to naprawdębardzo polecam ten film.
|
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 19/06/2004 18:35
> Polecam Pojutrze. Naprawde super mam inne zdanie na temat "pojutrza", tekst w stylu " panie prezydencie wszyscy juz opuscili bialy dom" normalnie mnie rozwalil, film jest niezeczywiscy z plytka fabula i slaba gra aktorow, statek zapaprkowal w NY, a niskiego budynku biblioteki nie zalalo, motyw pielegniarki wrecz smierdzi patriotyzmem, jedyny plus ze hamerykanom nie udalo sie po taz kolejny uratowac swiata. co do filmow - to oczywiscie "Conan Barbarzynca" i trylogia "Gwiezdnych Wojen"
|
Srbijo - Izvinjavamo se za našu prodajnu kurevsku vladu Szczecinska Brac "Ale któż ze zwykłych ludzi pomyślałby, że to właśnie ci stadionowi chuligani i bandyci w szalikach jako pierwsi poszliby walczyć za Ojczyznę, gdyby taka przyszła potrzeba? To właśnie ludzie cechujący się tak wielkim patriotyzmem broniliby kraju..."-JKM
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 20/06/2004 03:18
hehe..niech i ja napisze cos od siebie... A wiec polecam film "Efekt motyla"... na pewno spodoba sie tym,ktorzy lubia filmy "z trzaskiem".Mnie osobiscie lekko on porezal...
|
Sami przeciw wszystkim!!!
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 20/06/2004 10:31
> "Świt Żywych Trupów" - nic specjalnego. Film ma być horrorem jest jednak tak głupi że aż śmieszny i w ogóle nie straszny. > Weisz zależy gdzie sie ogląda o jak przed kompem to Cie sie nie dziwie, ale jak w kinie to naprawdębardzo polecam ten film. Kino helios piątek godz. 19-30 sala #1. Cała sala wyła ze śmiechu
|
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 20/06/2004 11:05
> hehe..niech i ja napisze cos od siebie... A wiec polecam film "Efekt motyla"... > na pewno spodoba sie tym,ktorzy lubia filmy "z trzaskiem".Mnie osobiscie lekko > on porezal... a ktora wersje widziales bo sa dwie... podstawowa i rozszerzona (dodatkowe 11 minut) z innym zakonczeniem! W kinie chyba bedzie leciec ta podstawowa wersja.
|
|
|
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 20/06/2004 12:41
> > hehe..niech i ja napisze cos od siebie... >A wiec polecam film "Efekt > motyla"... > na pewno spodoba sie tym,ktorzy lubia filmy "z trzaskiem".Mnie osobiscie lekko > on porezal... >a ktora wersje widziales bo sa dwie... podstawowa i > rozszerzona (dodatkowe 11 minut) z innym zakonczeniem! W kinie chyba bedzie > leciec ta podstawowa wersja. uuu...to mi teraz dales...nie wiem,ktora wersje widzialem,ale wiem ze bede kombinowal by zobaczyc i to drugie zakonczenie
|
Sami przeciw wszystkim!!!
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 20/06/2004 22:04
Byłem na tym Świcie Żywych trupów jeśli ktoś chce iść na horror to NIE polecam ale jeśli lubi się pośmiać i lubi kiedy zło żwycięża to zapraszam ale teraz chyba troszke zdradziłem fabułę
|
Bo jest paru ludzi...
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 20/06/2004 22:44
Pośmiać się można z pierwotnej wersji "Świtu żywych trupów". Ja dziś obejrzałem Eurotrip.Taka typowa durna amerykańska komedia.Nic ciekawego. A z mojej strony polecam te filmy: Leon zawodowiec Terminator 2 Akira Chłopaczki z sąsiedztwa Piątek Martwe zło 2 Martwica mózgu Phantasm (tylko 2 pierwsze części) Ostra jazda Dług Misery Dzieciaki Freddy Got Fingered Requiem dla snu Trainspotting Boondock Saints American History X Teksańska masakra piłą łańcuchową (wersja pierwotna z 1974 r.) Żywot Briana Fanatyk Eksperyment Battle Royale Butterfly Effect to moje ulubione.jest jeszcze w cholerę tego ale nie chce mi się pisać.;-)
|
2003/2004- Mistrzostwo Klasy B juniorów z Chrobrym Lisie Pole
|
|
|
Odp: Ogladamy-polecamy! - 21/06/2004 12:15
Luz Maria,Paloma,Przemineło z wiatrem,statek miłosći.... A tak na poważnie to Łowca snów,Underworld,Obcy,Egzorcysta i ciagle poluje na 13 duchów ale jakis głaąb przetrzymuje ten film juz z miesiac w wypozyczalni... [Ostatnio edytowane przez silver_woman19: 2004-06-21 12:16]
|
" You will never walk alone" MKS...MKS...MKS
|
|
|
|
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
-
|