Autor
Wiadomość
   Kibice -> Śpiewamy k***a!!! << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Luk Luk
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5623 dni

**




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 07/11/2005 22:31

  Lissek napisał:  

  Czyzu napisał:  
Ja mam pytanie do naszego ograniacza młynu;) dlaczego nie śpiewana jest ta według mnie zajebista pieśń???:) :

O mój MKS-ie ja kocham Cię x2
Inni Cię zdradzili Lecha polubili, ale ja nie x2
A jak ktoś mnie nazwie ty szczeciński psie x2
W mordę leję chama Pogoń ukochana ja kocham Cię x2

pamiętam że śpiewana była tylko na 1meczu i to w 2lidze... myśle ze urozmaicała by dzisiejszy biedny repertuar:]
...



Brakuje też " Bramke strzel, bramke strzel MKS-ie, niech ta bramka zwycięstwo przyniesie" czy "Szczecin czeka my czekamy". tym bardziej że w ostatnich meczach widac brak skutecznosci u grajków.



czesc osob po prostu nie zna dalszej czesc tej piosenki, tylko poczatek


"Wierzę, że inteligencja i strach są nieodłączne. Goście którzy mówią: ja się nie boję niczego - są po prostu głupi!" - Rickson Gracie
bos_man
*uciszony
IP: zapisany
Na forum od 5230 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 07/11/2005 22:59
poprostu postawić więcej ochroniarzy przed wejściem i sprawdzać dowody albo legitymacje cokolwiek


AdioscrazyAdiosGEST DŁONI PRZY SKRONIAdioscrazyAdios
B-B
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5520 dni

**




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 07/11/2005 23:00

  bos_man napisał:  
poprostu postawić więcej ochroniarzy przed wejściem i sprawdzać dowody albo legitymacje cokolwiek



milicjantow najlepiej postaw :]


POGOŃ SZCZECIN!
Derian
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5287 dni

*




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 07/11/2005 23:25

  Luk2 napisał:  

  Lissek napisał:  

  Czyzu napisał:  
Ja mam pytanie do naszego ograniacza młynu;) dlaczego nie śpiewana jest ta według mnie zajebista pieśń???:) :

O mój MKS-ie ja kocham Cię x2
Inni Cię zdradzili Lecha polubili, ale ja nie x2
A jak ktoś mnie nazwie ty szczeciński psie x2
W mordę leję chama Pogoń ukochana ja kocham Cię x2

pamiętam że śpiewana była tylko na 1meczu i to w 2lidze... myśle ze urozmaicała by dzisiejszy biedny repertuar:]
...



Brakuje też " Bramke strzel, bramke strzel MKS-ie, niech ta bramka zwycięstwo przyniesie" czy "Szczecin czeka my czekamy". tym bardziej że w ostatnich meczach widac brak skutecznosci u grajków.



czesc osob po prostu nie zna dalszej czesc tej piosenki, tylko poczatek



widze że sie dwóch gwiazdek dorobiłeś:P


Vega
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6377 dni

*




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 07/11/2005 23:33

  BzM napisał:  
za dużo jest wkładania serca w rozkręcanie, a za mało terroru na sektorze...



Swiete slowa...
Rozkrecajacy powinien tez wzbudzac jakis swojego rodzaju respekt na sektorze a nie byc maskotka mlyna...


MKS
dzm
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5419 dni




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 07/11/2005 23:38

  Vega napisał:  

  BzM napisał:  
za dużo jest wkładania serca w rozkręcanie, a za mało terroru na sektorze...



Swiete slowa...
Rozkrecajacy powinien tez wzbudzac jakis swojego rodzaju respekt na sektorze a nie byc maskotka mlyna...



tu sie z wami w 100% zgadzam ale oprocz "wbudzajacego respekt" prowadzacego powino byc pare osob ogarniajacych mlyn... tak jak kiedys


Obrazek jpg wstawiony na forumObrazek jpg wstawiony na forumObrazek jpg wstawiony na forum
Dla pewnego swego i chcącego nic trudnego...

Obrazek jpg wstawiony na forum
Zbylu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5049 dni




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 08/11/2005 00:40
to moze spytac pana P. czy by mogl na jeden mecz lub chociaz na 1 polowe ogarnac Mlyn.Moze to by cos dalo lub kogos ze starszej kadencji kto czuje naszych kibicow.Moim zdaniem pan P. stal sie symbolem Mlyna gdzie kazdy go szanuje ecz nie czuje do niego leku .Bylem z nim w Grodzisku i widzialem co sie stalo na poczatku 2 polowy pan P. stal kolomnie i spiewal to co przyszlo komus na jezyk. czyli albo Pogoń Szczecinskaa albo jestesmy zawsze tam....a kiedy bylo 2-0 dla Pogoni wskoczyl na plot i robil to co zawsze widac ze lubi to co robi.Moim zdaniem zeby kazdy spiewal tak jak spiewamy na wyjazdach "jestesmy zawsze tam" to by nie bylo takiego czegos jak na ArceLecz nadal jestem za wprowadzeniem normy wiekowej na Mlynie.


Obrazek gif wstawiony na forum
Zbylu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5049 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 08/11/2005 00:51
Ja tez jestem za tym zeby stala ochrona przed 11 i 12 i zeby legitymowala mlodocianych mam 20 lat i dziwnie sie czuje jak kolomnie stoi chlopaczek 8-9 letni i spiewa Cracovia to stara....itd.Powinno to sie zmienic bo za rok to cala Polska bedzie sie znas smiala ze mamy przedszkole a nie Mlyn o ile juz sie nie smieja.Norma moim zdaniem to 15 lat.Moze jakies pismo do zarzadu lub cos w tym stylu?Co Wy na to.?


Obrazek gif wstawiony na forum
Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5071 dni

****




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 08/11/2005 01:53
no no widze ze niedlugo bedziecie co poniektorzy skarzyc sie na polcji albo do ochrony ze jakis gowniarz dostal sie na 11-12 i przeklina...oszczedzcie wstydu i pomyslcie zanim takie bzdury znowu zaczniecie wypisywac..


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
Randall McMurphy
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5150 dni

*




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 08/11/2005 09:34
Sami bajkopisarze....o czym wy gadacie? przeniesc mlyn? zbudowac dach na 11 i 12? wstawic ochrone na 11 i 12? przeciez to sa nieralne sprawy, jedynie co mozna by zrobic to ustawic kilka osob przed wejsciem i wpuszczac tylko ``odpowiednie osoby`` LUB poprostu wziasc w obroty caly mlyn,wpierd..... kilku osobom co nie spiewaja zeby reszta nabrala checi i szacunku bo narazie z Sandala zrobili Maskotke i jak on cos ryknie to brechtaja wszyscy, ale widac niektorym co MOGĄ im sie poprostu niechce albo wisi im to,niech dalej sie z nas smieja....... Nawet NAJLEPSZĄ oprawA nie da sie tego zakryc,przechodzimy Kryzys.


To My Niechciani, Nielubiani i Bezczelni...MKS!
Shee
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5112 dni

*




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 08/11/2005 10:05

  Zbylu napisał:  
Moze jakies pismo do zarzadu lub cos w tym stylu?Co Wy na to.?



hmm, z calym szacunkiem, ale to juz wybitnie kiepski pomysl. To wewnetrzna sprawa ludzi z "12"... Najalepiej na wejscu na sektor zrobic odpowiedni znak (odnosnie kibicow w wersji mini oraz lolitek, dla ktorych mlyn to atrakcja sezonu lepsza niz same Soho) ;) zeby nie bylo niejasnosci i tyle.

Zreszta chore to jest, ze tyle sie tu gada, pisze nie wiadomo co, ale nikt swoich zacnych 4liter nie rusza i nie czuje sie odpowiedzialny za ksztalt "12"... A szkoda..., bo ponoc to faceci sa b. b. zdyscyplinowani i zorganizowani...


„ Płynie się zawsze do źródeł pod prąd. Z prądem płyną śmiecie ” - Z. H.
tarpan
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5575 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 08/11/2005 14:13

  Zbylu napisał:  
Ja tez jestem za tym zeby stala ochrona przed 11 i 12 i zeby legitymowala mlodocianych mam 20 lat i dziwnie sie czuje jak kolomnie stoi chlopaczek 8-9 letni i spiewa Cracovia to stara....itd.Powinno to sie zmienic bo za rok to cala Polska bedzie sie znas smiala ze mamy przedszkole a nie Mlyn o ile juz sie nie smieja.Norma moim zdaniem to 15 lat.Moze jakies pismo do zarzadu lub cos w tym stylu?Co Wy na to.?



To gdzieś ty się chował że takie pierdoły piszesz, kur.... jak takie rzeczy mogą ludzią do głowy wpadać:?


thedevil2

Sex alkohol mordobicie POGOŃ SZCZECIN ponad życie!!!
malolat_ps
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5873 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 08/11/2005 15:09

  bos_man napisał:  
poprostu postawić więcej ochroniarzy przed wejściem i sprawdzać dowody albo legitymacje cokolwiek



....... o Jezu .........


z frajerami kosa z przyjaciolmi sztama
Thorgal
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5036 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 08/11/2005 16:04
Od klilku lat piekiełko nie jest już tym piekłem co dawniej. Nie można jednak ignorować małolatów. Trzeba ich wychowywać. Za kilka (kilkanaście :D) lat to oni będą siła ultras i hools ;)


>cały stadion barwy w górę< Obrazek gif wstawiony na forum
manisz
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5208 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 08/11/2005 16:51
Jedyne co mnie rozbawilo na meczu z arka to pan na plocie 45 minut podpalajacy jeden szalik (koszulke?) i czapka Sandala na poczatku heheh :). Ogolnie miernie ale coraz lepiej bedzie mam nadzieje ;p.

ps. tez czuje sie nie swojo gdy widze 8 letniego chlopca zucajacego łaciną na lewo i prawo


Mick
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5717 dni




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 08/11/2005 17:07

  Czyzu napisał:  
O mój MKS-ie ja kocham Cię x2
Inni Cię zdradzili Lecha polubili, ale ja nie x2
A jak ktoś mnie nazwie ty szczeciński psie x2
W mordę leję chama Pogoń ukochana ja kocham Cię x2

pamiętam że śpiewana była tylko na 1meczu i to w 2lidze... myśle ze urozmaicała by dzisiejszy biedny repertuar:]



nie prawda, byla spiewana tez później, tylko dali sobie spokój mysle ze to dlatego ze duzo osob jej nie zna, i sie nie dosc ze mylili to jeszcze przeszkadzali nie dali do powiedziec wersu (tu chodzi mi o drugi)

ale chetnie bym go posluchal

ps. nie jestem fanem Sandala,sadze tez ze niektorzy potrafia lepiej ogarnac mlyn ale szanuje go za to co robi i mysle ze fala krytyki w tym momencie jest zbyt duza:P


Obrazek jpg wstawiony na forum
BzM
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5454 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 08/11/2005 17:53
zamiast pierdolić tu głupoty, lepiej wprowadzić słowa w czyn. Teraz to nawet nie jesteśmy w żadnej 20 obojetnie jakiego rankingu. Tylko hieny robią jeszcze oprawy, bo reszta sprawa wogole nie wychodzi już...kjurwa


kaktus
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5177 dni




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 08/11/2005 18:39

  Mick napisał:  

  Czyzu napisał:  
O mój MKS-ie ja kocham Cię x2
Inni Cię zdradzili Lecha polubili, ale ja nie x2
A jak ktoś mnie nazwie ty szczeciński psie x2
W mordę leję chama Pogoń ukochana ja kocham Cię x2

pamiętam że śpiewana była tylko na 1meczu i to w 2lidze... myśle ze urozmaicała by dzisiejszy biedny repertuar:]





nie prawda, byla spiewana tez później, tylko dali sobie spokój mysle ze to dlatego ze duzo osob jej nie zna, i sie nie dosc ze mylili to jeszcze przeszkadzali nie dali do powiedziec wersu (tu chodzi mi o drugi)

ale chetnie bym go posluchal
ps. nie jestem fanem Sandala,sadze tez ze niektorzy potrafia lepiej ogarnac mlyn ale szanuje go za to co robi i mysle ze fala krytyki w tym momencie jest zbyt duza:P




dokladnie bylo spiewane pamietam jak patyk przez megafon mwil a myln powtarzal zadnej filoofzi ciezkiej nie ma w tej piosence wiec mozna ja smialo spiewac :D


Kicu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4977 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 08/11/2005 18:41
Co za bzdury !!!!Wielki problem przed meczem postawić 3 kolesi przy bramach i nawet nie żadne legitymacje ale po wyglądzie zeby wpuszczali tak od 15lat<bo ja zaraz tyle bede miał hehehhehe>no i by stali jeszcze pare minut ok 10 po zaczęciu meczu.A na młynie tak samo tych co nieśpiewają odrazu wyp...Jeżeli chcemy mieć jeden z najlepszych mlynów to trzeba od czegoś zaczać.Przed meczem lech&Pogon wszedłem na forum lecha i ich kibice tesz o tym pisali ze takie cos bedą robić.


P.
Do końca!
IP: zapisany
Na forum od 5727 dni

*****




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 08/11/2005 18:59

  BzM napisał:  
zamiast pierdolić tu głupoty, lepiej wprowadzić słowa w czyn. Teraz to nawet nie jesteśmy w żadnej 20 obojetnie jakiego rankingu. Tylko hieny robią jeszcze oprawy, bo reszta sprawa wogole nie wychodzi już...kjurwa



heheh....Oj D. cisnienie widze rosnie...Przyjdzie czas i ogarniemy wszystko :)...A teraz trzeba po prostu poogarniac siebie...elo elo


Sami przeciw wszystkim!!!
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 304  - 305  - 306  - 307  - 308  - 309  - 310  - 311  - 312  - 313  - 314  - 315  - 316  - 317  - 318  - 319  - 320  - 321  - 322  - 323  - 324  - 325  - 326  - 327  - 328  - 329  - 330  - 331  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.11 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005