Autor
Wiadomość
   Kibice -> Śpiewamy k***a!!! << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Randall McMurphy
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5027 dni

*




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 04/11/2005 00:10
Cos temat ucichl a przed nami arcy ciekawy mecz pewnie ludzi bedzie mniej niz na Cracovii,ale wlasciwie wisi mi to wazne zeby Mlyn byl pelen, ale z drugiej strony jak jest pelny ciezko wszystko ogarnac mam pytanie - CO SIE DZIEJE Z TYM MEGAFONEM? CZY NA ARKE NIE MOZNA GO UZYC? Sandala w niektorych miejscach nie slychac mimo donosnego glosu.


To My Niechciani, Nielubiani i Bezczelni...MKS!
kijevo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5346 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 04/11/2005 07:16

  Randall McMurphy napisał:  
Cos temat ucichl a przed nami arcy ciekawy mecz pewnie ludzi bedzie mniej niz na Cracovii,ale wlasciwie wisi mi to wazne zeby Mlyn byl pelen, ale z drugiej strony jak jest pelny ciezko wszystko ogarnac mam pytanie - CO SIE DZIEJE Z TYM MEGAFONEM? CZY NA ARKE NIE MOZNA GO UZYC? Sandala w niektorych miejscach nie slychac mimo donosnego glosu.


Megafon nie lubi Sandała bo Sandał krzyczy do megafonu i niedaje to efektu;)


bos_man
*uciszony
IP: zapisany
Na forum od 5107 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 04/11/2005 14:32
MAŁOLAT_PS: rada dla wojownikow z rocznikow 85-90 [cytat]


czemu mówisz o przedziale 85-90 ? zapewne jestes z rocznika 84 i głupio mówić coś na siebie nie???

a tak co do tematu to moim zdaniem w kazdym roczniku sa jakieś zje... czy to 90 czy 87 czy nawet 84 ale nie można mówic ze wszyscy od pewnego przedziału wiekowego to debile itp. bo są też kumaci w rocznikach 87 czy nawet 89 wiadomo że mniej ale są!


AdioscrazyAdiosGEST DŁONI PRZY SKRONIAdioscrazyAdios
skarbnik.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4857 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 04/11/2005 15:26
:o

Ostatnio edytowany przez: skarbnik., 4 listopada 2005, 15:37 [1 raz(y)]


malolat_ps
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5750 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 04/11/2005 15:34

  bos_man napisał:  
MAŁOLAT_PS: rada dla wojownikow z rocznikow 85-90 [cytat]


czemu mówisz o przedziale 85-90 ? zapewne jestes z rocznika 84 i głupio mówić coś na siebie nie???

a tak co do tematu to moim zdaniem w kazdym roczniku sa jakieś zje... czy to 90 czy 87 czy nawet 84 ale nie można mówic ze wszyscy od pewnego przedziału wiekowego to debile itp. bo są też kumaci w rocznikach 87 czy nawet 89 wiadomo że mniej ale są!



... widze ze myslenie to pojecie tobie obce, przeciez wyraznie mam w profilu " 1983 " wiec w jaki sposob wpadles na 84?

" starszy czy mlodszy - tu nikt nie jest gorszy " <--- ten cytat ma zastosowanie w rzeczywistosci , wazne jest kto co soba reprezentuje


z frajerami kosa z przyjaciolmi sztama
Zbylu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4926 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 04/11/2005 15:37
moze przesunac punkt z , ktorego pan S. ogarnia Mlyn troche nizej w ten sposob osoby stojace na dole uslysza co spiewa S. ale znowu gorzej bedzie u gory..lub zamntowac 2 glosniki przed Mlynem i mikrofon bedzie mial pan S lub P i bede mowic co spiewamy wtdy kazdy uslyszy... a co do rocznika kibicow nie ma sensu o tym mowic walkowalismy to juz wystarczajaco dlugo i zadnych kozysci z tego nie widac.


Obrazek gif wstawiony na forum
gandzia 92
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4881 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 05/11/2005 21:38

  erne/fan [b napisał:  
Pogoń/]
  Łysy napisał:  

  KloceK napisał:  

  maks napisał:  

  spl1nt napisał:  
Obrazek jpg wstawiony na forum

TUTAJ pięknie widać, jak dolna część piekła się opierdala. Ci siedzący po prawej też nieźle mają..


  Paweł ze Stragrdu napisał:  

Powiem Ci jedno, dzieciaki młode owszem ale niktórzy tacy jak 15-latkowie spierwają i to bardzo dużo. Np. ja ma się mieszcze w tych granicach "lat".Myśle że Ci tacy mlodzi ale są dobrymi kibicami patrzac z perspektywy czasu.. Bo za jakiś czas to oni właśnie będą POGOŃ dopingowaĆ. Co do dziewcząt owszem...

Pozdrawiam





Już o tym pisałem. Dzieciaków w wieku 15-16 lat zostawcie w spokoju (sam się mieszcze w tym przedziale wiekowym), ale pomyślcie o dzieciakach 11-13 letnich no i tych pustych dziewczynach.. Jak tego nie ogarniemy to nie ogarniemy niczego innego.



heh a 14 lat może zostać :P



pamietaj ze niekazdy 13-14latek jest nieogarnbiety... jazeli sie zadaje z tymi 20latkami to norma ze tak samo sie zachowywuje nawet tak samo spiewa ^^

Edit : Kurwa tyle w tym temciku sier rozpisaliscie ze na 2 dni wyjechac i juz sie pogubilem :( 3dni lekturki jest :P)



kurwa mać jak mnie to wkurwia kiedy tam połowal udzii stoi i sie gapia :[ po chuj tam przychodza . Weźmy zrobmy tak : Zobaczysz malolata na sektorze to powiedz mu grzecznie " wypierdalaj " nie tu jest twoje miejsce . Ja osobiscie tka bede robic i mam nadzieje ze wiekszosc tez . Jezeli na młynie bedize konkretniej to i wiekszosc ludzi wroci z innych sektorów własnie do młyna i bedzie kapitalnie . Najwyzsza pora aby kurwa cos z tym zrobic . Wszyscy są za to na co czekac . Już na groclinie zróbmy przemeblowanie . A dzieciaki niech rozkręcają na innych sektorach . Ja nie widze innego wyjscia jesli mamy liczyc sie w kraju . Jeśli lech tak potrafi to nie widze problemu abysmy my nie porafili . A dzieciaki bojcie hihih :):D




ŁYSY powiem ci jedno ze to ci starsi sie opierdalaja a nie maloaty wiec sie troche zastanow a wolal bym tych malolatow (od 15 lat oczywiscie) niz tych ktozy sobie olewaja cala sprawe !!! nie wazny jest wiek wazna jest MIŁOŚĆ i Wiara o leprze a co niektozy jej nie posiadaja !! i wszystko olewaja !! wiadomo ze nie powinlo byc dzieci na 12 i 11 w wieku 13 lat czy 14 lat !! starsi powinli bys ale tacy co chca cos zrobic



no babki to nie potrzbnie przychodza umaluje sie i myśli ze kogos wyrwie ale tacy 13,14,15,16 lat to najwięcej śpiewają tak mi sie wydaje


Obrazek jpg wstawiony na forum
P.1948.S
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5148 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 05/11/2005 21:47

  gandzia 92 napisał:  

  erne/fan [b napisał:  
Pogoń/]
  Łysy napisał:  

  KloceK napisał:  

  maks napisał:  

  spl1nt napisał:  
Obrazek jpg wstawiony na forum

TUTAJ pięknie widać, jak dolna część piekła się opierdala. Ci siedzący po prawej też nieźle mają..


  Paweł ze Stragrdu napisał:  

Powiem Ci jedno, dzieciaki młode owszem ale niktórzy tacy jak 15-latkowie spierwają i to bardzo dużo. Np. ja ma się mieszcze w tych granicach "lat".Myśle że Ci tacy mlodzi ale są dobrymi kibicami patrzac z perspektywy czasu.. Bo za jakiś czas to oni właśnie będą POGOŃ dopingowaĆ. Co do dziewcząt owszem...

Pozdrawiam





Już o tym pisałem. Dzieciaków w wieku 15-16 lat zostawcie w spokoju (sam się mieszcze w tym przedziale wiekowym), ale pomyślcie o dzieciakach 11-13 letnich no i tych pustych dziewczynach.. Jak tego nie ogarniemy to nie ogarniemy niczego innego.



heh a 14 lat może zostać :P



pamietaj ze niekazdy 13-14latek jest nieogarnbiety... jazeli sie zadaje z tymi 20latkami to norma ze tak samo sie zachowywuje nawet tak samo spiewa ^^

Edit : Kurwa tyle w tym temciku sier rozpisaliscie ze na 2 dni wyjechac i juz sie pogubilem :( 3dni lekturki jest :P)



kurwa mać jak mnie to wkurwia kiedy tam połowal udzii stoi i sie gapia :[ po chuj tam przychodza . Weźmy zrobmy tak : Zobaczysz malolata na sektorze to powiedz mu grzecznie " wypierdalaj " nie tu jest twoje miejsce . Ja osobiscie tka bede robic i mam nadzieje ze wiekszosc tez . Jezeli na młynie bedize konkretniej to i wiekszosc ludzi wroci z innych sektorów własnie do młyna i bedzie kapitalnie . Najwyzsza pora aby kurwa cos z tym zrobic . Wszyscy są za to na co czekac . Już na groclinie zróbmy przemeblowanie . A dzieciaki niech rozkręcają na innych sektorach . Ja nie widze innego wyjscia jesli mamy liczyc sie w kraju . Jeśli lech tak potrafi to nie widze problemu abysmy my nie porafili . A dzieciaki bojcie hihih :):D




ŁYSY powiem ci jedno ze to ci starsi sie opierdalaja a nie maloaty wiec sie troche zastanow a wolal bym tych malolatow (od 15 lat oczywiscie) niz tych ktozy sobie olewaja cala sprawe !!! nie wazny jest wiek wazna jest MIŁOŚĆ i Wiara o leprze a co niektozy jej nie posiadaja !! i wszystko olewaja !! wiadomo ze nie powinlo byc dzieci na 12 i 11 w wieku 13 lat czy 14 lat !! starsi powinli bys ale tacy co chca cos zrobic



no babki to nie potrzbnie przychodza umaluje sie i myśli ze kogos wyrwie ale tacy 13,14,15,16 lat to najwięcej śpiewają tak mi sie wydaje



jest część mlodych co śpiewa ale wiekszosc sie opierdala taka jest prawda niewiem po co oni przychodza na mlyn zeby pred kolegami zawozic sie czy tansze bilety kwasny


dzm
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5296 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 05/11/2005 22:50
po ch... te cytaty ? bez przesady... przyjemnie tego sie nie czyta,jescze cytat z fotka :/ opanujcie sie


Obrazek jpg wstawiony na forumObrazek jpg wstawiony na forumObrazek jpg wstawiony na forum
Dla pewnego swego i chcącego nic trudnego...

Obrazek jpg wstawiony na forum
sebo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4856 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 05/11/2005 23:09
a ja chciałem wszystkich powitac jako,ze sie w koncu zebrałem i zalogowałem.pomogły mi wtym troche 2 czerwone bosmanki i chwała im za to.jutro czy będzie lało czy nie gonię na meczyk.problem kurde w tym,ze mam karnet na vipy-od kupladostałem-czego nie zdzierze patrzac jak sie młynek bawi.no ale..najwazniejsza nasza Pogoń.a tak z innej beki.ktoś czytał wywiad z magdoniem?ciekawie sie chłop wypowiada.dobrze chociaz,że nie sciemnia tylko mówi co jest.pozdro for all


sebo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4856 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 05/11/2005 23:11
oczywiscie powinno byc Pogon z duzej literki,tylko kurna patrze,ze mi się nie wyswietla flaga,którą se wybrałem.no ale nic trudno


Zbylu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4926 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 05/11/2005 23:13

  sebo napisał:  
a ja chciałem wszystkich powitac jako,ze sie w koncu zebrałem i zalogowałem.pomogły mi wtym troche 2 czerwone bosmanki i chwała im za to.jutro czy będzie lało czy nie gonię na meczyk.problem kurde w tym,ze mam karnet na vipy-od kupladostałem-czego nie zdzierze patrzac jak sie młynek bawi.no ale..najwazniejsza nasza Pogoń.a tak z innej beki.ktoś czytał wywiad z magdoniem?ciekawie sie chłop wypowiada.dobrze chociaz,że nie sciemnia tylko mówi co jest.pozdro for all



spoko dostan sie na stadion a napewno przed sek. 11 i 12 nie bedzie ochrony to sobie wejdziesz bez problemow.


Obrazek gif wstawiony na forum
kaktus
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5054 dni




Odp: Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce - 05/11/2005 23:15

  Zbylu napisał:  

  sebo napisał:  
a ja chciałem wszystkich powitac jako,ze sie w koncu zebrałem i zalogowałem.pomogły mi wtym troche 2 czerwone bosmanki i chwała im za to.jutro czy będzie lało czy nie gonię na meczyk.problem kurde w tym,ze mam karnet na vipy-od kupladostałem-czego nie zdzierze patrzac jak sie młynek bawi.no ale..najwazniejsza nasza Pogoń.a tak z innej beki.ktoś czytał wywiad z magdoniem?ciekawie sie chłop wypowiada.dobrze chociaz,że nie sciemnia tylko mówi co jest.pozdro for all



spoko dostan sie na stadion a napewno przed sek. 11 i 12 nie bedzie ochrony to sobie wejdziesz bez problemow.


tylko spiewac bo ten sektor nie jest po to eby sie spotykaly 2 osoby kotre maja bilety na rozne sektory ! i chca razem spedzic mecz ;/


B-B
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5397 dni

**




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 06/11/2005 11:51
no to ja moze zeby powrocic do tematu dopingu małe przypomnienie:


  Cytat:  

Wśród nocnej ciszy
Głos się rozchodzi
Wstańcie kibice ( portowcy? )
Arka nadchodzi
Weźcie pałki i zapałki
Podpalimy stadion arki
Wedle rozkazu

Poszli znaleźli arkowca w rowie
I dla przykładu dali po głowie
Przywiązali do trzepaka
Wyruchali na stojaka
Wedle rozkazu




  Cytat:  
Bierzcie pały,bierzcie noże.
Arka kurwa żyć nie może.




POGOŃ SZCZECIN!
parias
*zablokowany
IP: zapisany
Na forum od 4855 dni




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 06/11/2005 18:54
Cześć
Z Natury jestem niesmialym i skromnym chlopakiem poszukujacym milosci...ale mniejsza z tym, poniewaz napisalem wspaniala przyspiewke ktora moze znacznie ozywic atmosfere na stadionie podczas meczow. Oto ona:
Arka to kurwa, i cracovia tez sialalala lecha jebal pies

Chetnie zobacze Wasze opinie na jej temat i podkreslam ze bardzo dlugo nad nia pracowalem.


tttttt
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4936 dni




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 06/11/2005 18:58

  parias napisał:  
Cześć
Z Natury jestem niesmialym i skromnym chlopakiem poszukujacym milosci...ale mniejsza z tym, poniewaz napisalem wspaniala przyspiewke ktora moze znacznie ozywic atmosfere na stadionie podczas meczow. Oto ona:
Arka to kurwa, i cracovia tez sialalala lecha jebal pies

Chetnie zobacze Wasze opinie na jej temat i podkreslam ze bardzo dlugo nad nia pracowalem.



dobra, wszystko fajnie ale po chuj gadasz o miłości?? ;P


Porto
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4914 dni




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 06/11/2005 20:39

  senses napisał:  

  parias napisał:  
Cześć
Z Natury jestem niesmialym i skromnym chlopakiem poszukujacym milosci...ale mniejsza z tym, poniewaz napisalem wspaniala przyspiewke ktora moze znacznie ozywic atmosfere na stadionie podczas meczow. Oto ona:
Arka to kurwa, i cracovia tez sialalala lecha jebal pies

Chetnie zobacze Wasze opinie na jej temat i podkreslam ze bardzo dlugo nad nia pracowalem.



dobra, wszystko fajnie ale po chuj gadasz o miłości?? ;P



wiesz w koncu Milosc nie Ptak nie wybiera :)


dzm
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5296 dni




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 06/11/2005 23:10

  parias napisał:  
Cześć
Z Natury jestem niesmialym i skromnym chlopakiem poszukujacym milosci...ale mniejsza z tym, poniewaz napisalem wspaniala przyspiewke ktora moze znacznie ozywic atmosfere na stadionie podczas meczow. Oto ona:
Arka to kurwa, i cracovia tez sialalala lecha jebal pies

Chetnie zobacze Wasze opinie na jej temat i podkreslam ze bardzo dlugo nad nia pracowalem.



buhehehe :D mysle ze to "sialalala" jest czyms niezwyklym,niesamowitym i godnym zauwazenia :] jak dla mnie bomba oby wiecej takich piesni i na dodatek "lecha jebal pies" :] samo zycie ;]


Obrazek jpg wstawiony na forumObrazek jpg wstawiony na forumObrazek jpg wstawiony na forum
Dla pewnego swego i chcącego nic trudnego...

Obrazek jpg wstawiony na forum
Zbylu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4926 dni




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 07/11/2005 02:10

  parias napisał:  
Cześć
Z Natury jestem niesmialym i skromnym chlopakiem poszukujacym milosci...ale mniejsza z tym, poniewaz napisalem wspaniala przyspiewke ktora moze znacznie ozywic atmosfere na stadionie podczas meczow. Oto ona:
Arka to kurwa, i cracovia tez sialalala lecha jebal pies

Chetnie zobacze Wasze opinie na jej temat i podkreslam ze bardzo dlugo nad nia pracowalem.



po co te bluzgi?!lepiej jak bys sie nauczyl wszystkich nasych pisni na pamieci i je spiwał.Zycze powodzenia w poszukiwaniu zyciowej partnerki:)


Obrazek gif wstawiony na forum
czerwo13
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4964 dni




Odp: Śpiewamy k***a!!! - 07/11/2005 07:43

  Zbylu napisał:  

  parias napisał:  
Cześć
Z Natury jestem niesmialym i skromnym chlopakiem poszukujacym milosci...ale mniejsza z tym, poniewaz napisalem wspaniala przyspiewke ktora moze znacznie ozywic atmosfere na stadionie podczas meczow. Oto ona:
Arka to kurwa, i cracovia tez sialalala lecha jebal pies

Chetnie zobacze Wasze opinie na jej temat i podkreslam ze bardzo dlugo nad nia pracowalem.



po co te bluzgi?!lepiej jak bys sie nauczyl wszystkich nasych pisni na pamieci i je spiwał.Zycze powodzenia w poszukiwaniu zyciowej partnerki:)




Godze sie z toba rozumiem w jakich sytuacjach jak przeciwna druzyna cos zrobi ale nie ciagle. Na mecz przychodzisz zeby kibocowac Pogoni.Np. jak krzyczysz Arka Gdynia kur... świnia to nie pomaga to portowcom!!Tylko jakby stadion przez przynajmniej 5 minut zaspiewal: Do Boju MKS Marsza Marsz ...


Obrazek gif wstawiony na forum
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 304  - 305  - 306  - 307  - 308  - 309  - 310  - 311  - 312  - 313  - 314  - 315  - 316  - 317  - 318  - 319  - 320  - 321  - 322  - 323  - 324  - 325  - 326  - 327  - 328  - 329  - 330  - 331  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.08 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005