Autor
Wiadomo¶ć
   Kibice -> ¦piewamy k***a!!! << pocz±tek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idĽ na dół   
deCha
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3677 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 21:22
Doping zaje*isty :)

Najlepiej wychodził nowy HIT ;D

Pozdro do zobaczenia wiosn± !


EmteS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3655 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 21:22
Zajebi¶cie było gratulacje dla wszystkich kibiców ;)

Na ul. My¶liborskiej ma siedzibę swa
taka jedna KURWA co ja Stilon Gorzów zw±
ja ci powiem KURWO czemu nienawidzisz mnie
bo ja kocham POGOŃ i ty dobrze o tym wiesz
lalalalalalalalalala


1312
AntPS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4494 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 21:30
Nie wiem czy dobry temat,ale co się działo na końcu z flag± Drawsko Pomorskie??


J.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3776 dni

*




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 21:37

  Mruwa napisał:  
Nie wiem czy dobry temat,ale co się działo na końcu z flag± Drawsko Pomorskie??



Nic. Flaga pojechała z powrotem do Drawska.


zostawiam więzy, wola odzyskała niepodległo¶ć
siłę i pewno¶ć, je¶li czujesz to chodĽ ze mn±
jak nie zostawiam na którym¶ przystanku strach
i tych słabych, co marzenia umiej± spełnić tylko w snach
AntPS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4494 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 21:40

  Jeran napisał:  

  Mruwa napisał:  
Nie wiem czy dobry temat,ale co się działo na końcu z flag± Drawsko Pomorskie??



Nic. Flaga pojechała z powrotem do Drawska.



Dzięki za szybk± odpowiedĽ.Trochę się zdenerwowałem,bo sporo zamieszania tam było.

"Na ulicy My¶liborskiej..." 1 miejsce


Maxvell
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3776 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 22:12
Hit rundy. Dobry był ten młody co podpalił serpentyny i powstało małe ognisko ;P


Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złot± proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysi±ce w zeszycie
O¶lepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Castaway
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4572 dni

*




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 22:16

  Maxvell napisał:  
Dobry był ten młody co podpalił serpentyny i powstało małe ognisko ;P



nie wiem co w tym dobrego/¶miesznego bo jakby¶ nie zauważył to nad tym wisiały flagi..


"Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie ¶wiat!" - J. Piłsudski
PS.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4413 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 22:19

  Maxvell napisał:  
Hit rundy. Dobry był ten młody co podpalił serpentyny i powstało małe ognisko ;P


Nie?


'Z Tob± jest zabawa fajna, dobrze, że jeste¶ legalna, ćpaj± Ciebie nawet dzieci...'

Patrz komu ufasz!
Ostry
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5256 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 22:21

  Maxvell napisał:  
Hit rundy. Dobry był ten młody co podpalił serpentyny i powstało małe ognisko ;P



Nie no zajebista "polewka", o malo co nie popalil flag baranie. A moze to byles Ty ? i tutaj chwalisz nam sie swoimi wybrykami chuliganskimi ? Jutro w przedszkolu bedzie co opowiadac.


O mój MKS-ie Ja Kocham Cię !!
Wisniowiecki
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5370 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 22:25
Mam pytanie czy piosenka na Ulicy My¶liborskiej... będzie używana na innych meczach w obec innych drużyn czy tylko Stilon tym będziemy zaszczycać?:>


db1948
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5268 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 22:27
Zamieszczam piosenkę jeszcze w tym temacie...bo w "występach Pogoni" zaraz gdzie¶ się zapodzieje.. :)

"...na ulicy my¶liborskiej..."

ps. Obraz tragiczny (komórka) ale to co ma być to jest...słyszalne ;)


POGOŃ Obrazek png wstawiony na forum SZCZECIN !!!
P.
Do końca!
IP: zapisany
Na forum od 5842 dni

*****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 22:28

  Wisniowiecki napisał:  
Mam pytanie czy piosenka na Ulicy My¶liborskiej... będzie używana na innych meczach w obec innych drużyn czy tylko Stilon tym będziemy zaszczycać?:>



Pytanie, ze tak powiem irytuajace.Moze bedzie moze nie.Moze zostanie dostosowana , zeby nie bylo ublizania, a moze byl to jednorazowy wystep.Spokojnie.
Gratulacje dla mlyna, sektorow 7,8.Doping bardzo w porzadku.


Sami przeciw wszystkim!!!
Pompon
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3627 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 22:39
Moim zdaniem lepszy efekt by był (przy tej nowej piosence oczywi¶cie) gdyby po czwartym wersie od razu przej¶ć do "lalala...", bez tej małej pauzy. Przy¶piewka znacznie zyskałaby na dynamiczno¶ci moim zdaniem ;).

A co do wykorzystywania jej w innych meczach to pasowałaby również do Arki Gdynia:

Na ulicy Olimpijskiej ma siedzibę sw±,
Taka jedna kurwa co j± Arka Gdynia zw± (...)


Felek-MKS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3844 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 22:40
W rytm tej piosenki można było by co¶ pod Pogoń ułożyć bo fajny rytm gło¶no szło...


Byli¶my tu, Jeste¶my, i zawsze będziemy.

St±d jeste¶my i tu umrzemy. PS!
Maxvell
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3776 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 22:43

  RodowityPolak napisał:  

  Maxvell napisał:  
Hit rundy. Dobry był ten młody co podpalił serpentyny i powstało małe ognisko ;P



Nie no zajebista "polewka", o malo co nie popalil flag baranie. A moze to byles Ty ? i tutaj chwalisz nam sie swoimi wybrykami chuliganskimi ? Jutro w przedszkolu bedzie co opowiadac.



tak to ja kurwa byłem nie zrozumiałe¶ aluzji, że kurwa rodzice dzieciaka w dupie maja a on się zajebi¶cie "bawi" na stadionie


Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złot± proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysi±ce w zeszycie
O¶lepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Pgn.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4757 dni

*




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 22:46

  Maxvell napisał:  

  RodowityPolak napisał:  

  Maxvell napisał:  
Hit rundy. Dobry był ten młody co podpalił serpentyny i powstało małe ognisko ;P



Nie no zajebista "polewka", o malo co nie popalil flag baranie. A moze to byles Ty ? i tutaj chwalisz nam sie swoimi wybrykami chuliganskimi ? Jutro w przedszkolu bedzie co opowiadac.



tak to ja kurwa byłem nie zrozumiałe¶ aluzji, że kurwa rodzice dzieciaka w dupie maja a on się zajebi¶cie "bawi" na stadionie



Tyle że tej "aluzji" w po¶cie nie pokazałe¶. Dobrze że skończyło się na strachu i tyle. Koniec tematu.


Maxvell
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3776 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 22:49
Przepraszam jak kogos uraziłem.

P.S Doping dzisiaj elegancki, szkoda, że póĽniej nie chcieli dupy ruszyć do fali...


Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złot± proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysi±ce w zeszycie
O¶lepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
ManeS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3663 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 22:52
nowa przyspiewka rewelacyjna! rytm, tekst, przesłanie ;)
idealny rytm na stadion


"Racja jest jak dupa, każdy ma swoj±" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mo¶ci hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
J.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3776 dni

*




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 23:03

  Maxvell napisał:  


tak to ja kurwa byłem nie zrozumiałe¶ aluzji, że kurwa rodzice dzieciaka w dupie maja a on się zajebi¶cie "bawi" na stadionie



Skończ już. Swój pierwszy post napisałe¶ w takiej formie, że odebranie Twojej aluzji było niemożliwe. To co napisałe¶, wskazywało na to, że Cię to po prostu bawi. Bez odbioru.

Tak jeszcze w kwestii tej zabawy z ogniem. Przez nieodpowiedzialno¶ć dzieciaka (możliwe, że także jego opiekunów - nie wiem czy był pod opiek± dorosłych, czy nie), mogła się zapalić fana. Przez to mógł ucierpieć szeroko pojęty ogół kibicowski. Więc pro¶ba do wszystkich, że je¶li ponownie będzie się dziać co¶, co miejsca mieć nie powinno, reagujmy błyskawicznie. Tak samo jak podczas protestu - nie ¶piewamy - a kto¶ jest za bardzo wyrywny to go upomnijmy. Jest decyzja, że mecz bez ubliżania, a kto¶ zaczyna wrzucać, to też krzyknijmy stop. Nie trzeba być na młynie, żeby brać na siebie choć odrobinę odpowiedzialno¶ci, za to co się dzieje wokół nas na stadionie.


zostawiam więzy, wola odzyskała niepodległo¶ć
siłę i pewno¶ć, je¶li czujesz to chodĽ ze mn±
jak nie zostawiam na którym¶ przystanku strach
i tych słabych, co marzenia umiej± spełnić tylko w snach
PoGo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5126 dni

**




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 11/11/2009 23:23

  manes napisał:  
nowa przyspiewka rewelacyjna! rytm, tekst, przesłanie ;)
idealny rytm na stadion


Ameryki nie odkryli¶my, przy¶piewka na ten rytm i z podobnym tekstem jest ¶piewana w PL od dawna.


Bo Pogoń szczecińska to jedna rodzina, starszy czy młodszy, piknik czy chuligan! piwo
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 304  - 305  - 306  - 307  - 308  - 309  - 310  - 311  - 312  - 313  - 314  - 315  - 316  - 317  - 318  - 319  - 320  - 321  - 322  - 323  - 324  - 325  - 326  - 327  - 328  - 329  - 330  - 331  - 

idĽ do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jeste¶ zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomo¶ć lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.26 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzaj±cych, którzy s± w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005