Autor
Wiadomo¶ć
   Kibice -> ¦piewamy k***a!!! << pocz±tek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idĽ na dół   
Elle
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4912 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 30/07/2006 18:53
http://www.youtube.com/watch?v=ErQM6ZT3OSg


Piona!
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5214 dni

****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 30/07/2006 19:03

  Elle napisał:  
http://www.youtube.com/watch?v=ErQM6ZT3OSg



To argentyna poszla sie jebac.


Jankes
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5246 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 30/07/2006 19:13
kiedy¶ kto¶ tu chyba pokazywał tak± piosenke River Plate może z tego by sie dało co¶ wyskrobać???:)
Edit: już mam http://www.youtube.com/watch?v=f-Awbw0MyJM&search=river%20plate :D
a tu "Argentyna" w wykonaniu kibiców River
http://www.youtube.com/watch?v=7ftdzwlA36s&NR

Ostatnio edytowany przez: Jankes, 30 lipca 2006, 19:21 [1 raz(y)]


kus
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5641 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 30/07/2006 20:26

  Klakier_ napisał:  

To argentyna poszla sie jebac.



A czemu niby nie mozemy tego spiewac? Malo jest piesni ktore kilka klubow spiewa?


Arek87
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6103 dni

*




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 30/07/2006 23:19

  Lissek napisał:  

  P. napisał:  

  ewq123 napisał:  
http://youtube.com/watch?v=xvOCIGYIE6M
Kozacko to wyszło :)
Piosenka nie trudna, ale ma tempo szybkie i u nas by mogła zostać przyjęta.


Piosenka zajebista, z tym, ze Jagiellonia sie nia juz bawi...

Raz slowa "Naprzod Jaga ale...", a raz "Jagiellonia ale"
Prawy przycisk, zapisz jako :)



Równiez wczoraj ŁKS ja probowal ale wyszlo srednio



malo powiedziane. ŁKS po prostu skaleczyl ta piosenke.
natomiast Widzew super spiewa Panathinaikos. Widac ze filmik widziala wiekszosc widzewiakow a nie tylko kilku. Maja potencjal.


Obrazek jpg wstawiony na forum
Jankes
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5246 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 30/07/2006 23:30

  Arek87 napisał:  

malo powiedziane. ŁKS po prostu skaleczyl ta piosenke.
natomiast Widzew super spiewa Panathinaikos. Widac ze filmik widziala wiekszosc widzewiakow a nie tylko kilku. Maja potencjal.



u nas potencjał jest jeszcze większy wystarczy chcieć;)


Randall McMurphy
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5316 dni

*




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 31/07/2006 08:59
Tak sobie mysle ze te wszystko nowe piosenki Argentina czy ta PAo czy inne niemaja sensu,w obecnej sytuacji,zarzad na nas zlewa a my mamy sie bawic w najlepsze na stadionie? Pogon przegrwa 0-4 a my spiewamy Argentina albo ``nic sie nie stalo`` jakos niewidze tego


To My Niechciani, Nielubiani i Bezczelni...MKS!
Matek.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6379 dni

***




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 31/07/2006 12:04

  Randall McMurphy napisał:  
Tak sobie mysle ze te wszystko nowe piosenki Argentina czy ta PAo czy inne niemaja sensu,w obecnej sytuacji,zarzad na nas zlewa a my mamy sie bawic w najlepsze na stadionie? Pogon przegrwa 0-4 a my spiewamy Argentina albo ``nic sie nie stalo`` jakos niewidze tego



Randal nikt nie powiedział, że jakie kolwiek piosenki Pogoni będ± ¶piewane ;)


Pogoń To My!
BS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4879 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 31/07/2006 12:27

  Dejvi napisał:  
Randal nikt nie powiedział, że jakie kolwiek piosenki Pogoni będ± ¶piewane ;)



My¶lę że mógłby się kto¶ z klubu kibica wreszcie ustosunkować , jak wygl±da sytuacja , czy jest protest i jak on bedzie wygl±dał , bo póki co jest haos nikt nie wie o co chodzi .

pzdr


Gruby
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5658 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 31/07/2006 12:35

  Randall McMurphy napisał:  
Tak sobie mysle ze te wszystko nowe piosenki Argentina czy ta PAo czy inne niemaja sensu,w obecnej sytuacji,zarzad na nas zlewa a my mamy sie bawic w najlepsze na stadionie? Pogon przegrwa 0-4 a my spiewamy Argentina albo ``nic sie nie stalo`` jakos niewidze tego




Chuj z wynikami!! mecz bez dopingu jest jak... no nie wiem jak co ale drętwo strasznie jest. Moim zdaniem w takiej sytuacji powinni¶my ¶piewać więcej piosenek typu fantazja itd. Nie sztuk± jest żeby cały stadion "zatańczył walczyka" kiedy klepiemy lecha 3-0, sztuk± by to było gdyby¶my przegrywali 0-3 :D to by dopiero pyr± szczeny opadły...
poniosła mnie fantazja troszke ale takie moje zdanie :]


Aeja oooo --------> MKS POGOŃ SZCZECIN <-------- piwo
eF^
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5815 dni

*




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 31/07/2006 12:38
kibicujemy Pogoni a nie Brazylijczykom, wg mnie protest ok ale bez ciec w spiewaniu


Shivan
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6308 dni

**




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 31/07/2006 12:51

  don Omar napisał:  

  Dejvi napisał:  
Randal nikt nie powiedział, że jakie kolwiek piosenki Pogoni będ± ¶piewane ;)



My¶lę że mógłby się kto¶ z klubu kibica wreszcie ustosunkować , jak wygl±da sytuacja , czy jest protest i jak on bedzie wygl±dał , bo póki co jest haos nikt nie wie o co chodzi .

pzdr



do meczu z Arka jeszcze jest troche czasu w odpowiednim terminie cos sie na pewno pojawi ;), bo raczej nie wydaje mi sie bys jechal do Zabrza, skoro nie znasz sytuacji.


Srbijo - Izvinjavamo se za naąu prodajnu kurevsku vladu
Szczecinska Brac
"Ale któż ze zwykłych ludzi pomy¶lałby, że to wła¶nie ci stadionowi chuligani i bandyci w szalikach jako pierwsi poszliby walczyć za Ojczyznę, gdyby taka przyszła potrzeba? To wła¶nie ludzie cechuj±cy się tak wielkim patriotyzmem broniliby kraju..."-JKM
Randall McMurphy
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5316 dni

*




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 31/07/2006 14:12

  Dejvi napisał:  

  Randall McMurphy napisał:  
Tak sobie mysle ze te wszystko nowe piosenki Argentina czy ta PAo czy inne niemaja sensu,w obecnej sytuacji,zarzad na nas zlewa a my mamy sie bawic w najlepsze na stadionie? Pogon przegrwa 0-4 a my spiewamy Argentina albo ``nic sie nie stalo`` jakos niewidze tego



Randal nikt nie powiedział, że jakie kolwiek piosenki Pogoni będ± ¶piewane ;)



No o to mi chodzi:] Byl chwilowy przeblysk z nowymi piosenkami ale jak sie tak zastanowic to po cholere to:]


To My Niechciani, Nielubiani i Bezczelni...MKS!
P.
Do końca!
IP: zapisany
Na forum od 5893 dni

*****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 31/07/2006 20:28

  don Omar napisał:  

  Dejvi napisał:  
Randal nikt nie powiedział, że jakie kolwiek piosenki Pogoni będ± ¶piewane ;)



My¶lę że mógłby się kto¶ z klubu kibica wreszcie ustosunkować , jak wygl±da sytuacja , czy jest protest i jak on bedzie wygl±dał , bo póki co jest haos nikt nie wie o co chodzi .

pzdr



A co to jest klub kibica??
ps. cos zawsze nowi, nieznani uzytkownicy zadaja pytania w najciekawszych kwestiach, ktore interesuja zarzad lub policje :)


Sami przeciw wszystkim!!!
L.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5800 dni

****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 31/07/2006 21:17

  Arek87 napisał:  

  Lissek napisał:  

  P. napisał:  

  ewq123 napisał:  
http://youtube.com/watch?v=xvOCIGYIE6M
Kozacko to wyszło :)
Piosenka nie trudna, ale ma tempo szybkie i u nas by mogła zostać przyjęta.


Piosenka zajebista, z tym, ze Jagiellonia sie nia juz bawi...

Raz slowa "Naprzod Jaga ale...", a raz "Jagiellonia ale"
Prawy przycisk, zapisz jako :)



Równiez wczoraj ŁKS ja probowal ale wyszlo srednio



malo powiedziane. ŁKS po prostu skaleczyl ta piosenke.
natomiast Widzew super spiewa Panathinaikos. Widac ze filmik widziala wiekszosc widzewiakow a nie tylko kilku. Maja potencjal.



Dokładnie Arek :]. Ale w drodze powrotnej pani ktora nie chciala sprzedac soku :D byla z Widzewa i powiedziala ze tam nie spiewa tylko jedna trybuna, tam spiewa caly stadion. Pzdr


MW'03
MKS 78
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5450 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 31/07/2006 21:56
kiedys byla spiewana fajna piosenka na muzyke i rytm GO WEST .
ale tak serio to wydaje mi sie ze jest kilka naprawde starych piosenek i powinno sie doprowadzic do tego iz beda one super spiewane.
po za tym wydaje mi sie ze powinnismy miec taka piosenke-hymn spiewana zawsze na poczatku meczu cos takiego jak Legia spiewa.
pzdr


Fanatycy ze stolicy
Piona!
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5214 dni

****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 31/07/2006 22:04

  mks78 napisał:  
po za tym wydaje mi sie ze powinnismy miec taka piosenke-hymn spiewana zawsze na poczatku meczu cos takiego jak Legia spiewa.
pzdr



Temat walkowany tysiace razy.


wacek57
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4983 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 01/08/2006 12:03
powinni¶my mieć przede wszystkim dobr± oprawę :]
OPRAWA :D


kaktus
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5343 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 01/08/2006 12:19

  mks78 napisał:  
kiedys byla spiewana fajna piosenka na muzyke i rytm GO WEST .
ale tak serio to wydaje mi sie ze jest kilka naprawde starych piosenek i powinno sie doprowadzic do tego iz beda one super spiewane.
po za tym wydaje mi sie ze powinnismy miec taka piosenke-hymn spiewana zawsze na poczatku meczu cos takiego jak Legia spiewa.
pzdr



Go west = Kocham Pogoń szczecińsk±....


kus
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5641 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 01/08/2006 13:41

  kaktus20 napisał:  


Go west = Kocham Pogoń szczecińsk±....



albo moje ulubione: Pogoń! Pogoń MKS! ;]


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 304  - 305  - 306  - 307  - 308  - 309  - 310  - 311  - 312  - 313  - 314  - 315  - 316  - 317  - 318  - 319  - 320  - 321  - 322  - 323  - 324  - 325  - 326  - 327  - 328  - 329  - 330  - 331  - 

idĽ do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jeste¶ zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomo¶ć lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.07 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzaj±cych, którzy s± w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005