Autor
Wiadomo¶ć
   Kibice -> ¦piewamy k***a!!! << pocz±tek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idĽ na dół   
P.
Do końca!
IP: zapisany
Na forum od 5661 dni

*****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 17/03/2009 23:00

  Wysoka-PS napisał:  
rygor to by się przydal z pewno¶ci± jak widziałem DZIECI ( ! ) w wieku nie więcej niż 13lat na 12-stce i to dubi±ce słonecznik to nie wiedziałem za co mam się złapać ;/



Ehh...czasy sie zmienily.Nie wiem ile masz lat, ale skoro dzieci Ci przeszkadzaja, to domyslam sie ze wiecej.Wystarczylo, zebys zwrocil uwage.Ludzie, pilnujcie sie nawzajem.Jak tzreba dajcie sobie po pysku.Tylko nie liczcie, ze zawsze wszystko ktos zrobi za Was lub zrobi sie samo.Osobiscie pamietam jak sie przekraldalem do mlyna i mimo braku wieku nikt nie wyrzucal, jak juz sie czlowiek dostal(czasy selekcji), ale wystarczylo sie zagapic na moment w spiewaniu i juz ktos sie "czepial".Wcale nie musial robic tego gniazdowy.Robili to ludzie stojacy naokolo.

Reasumujac.Widzicie dzieciaka obijajacego sie, zwroccie uwage.Za drugim razem blaszka.Zbierajcie sie w grupki ktore sie znaja.W takiej grupce rowniez latwiej nakrecic sie na zabawe.


Sami przeciw wszystkim!!!
Z daleka nie będzie widać
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5688 dni

**




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 18/03/2009 01:15

  kusik napisał:  

co do dopingu, bylem na 19stce i powiem Wam ze bylem pod niesamowitym wrazeniem, mam nadzieje iz nie byl to jednorazowy pokaz naszych zdolnosci ktore napewno sa i tak wieksze, niz to co bylo w sobote.



No s± s± tylko zamiast na 19stce Ty i Tobie podobni powinny wbijać na młyn, a nie na 19stke. Wtedy napewno bedzie jeszcze lepiej.


Z daleka nie będzie widać.
Randall McMurphy
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5084 dni

*




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 18/03/2009 05:01

  P. napisał:  

  Wysoka-PS napisał:  
rygor to by się przydal z pewno¶ci± jak widziałem DZIECI ( ! ) w wieku nie więcej niż 13lat na 12-stce i to dubi±ce słonecznik to nie wiedziałem za co mam się złapać ;/



Ehh...czasy sie zmienily.Nie wiem ile masz lat, ale skoro dzieci Ci przeszkadzaja, to domyslam sie ze wiecej.Wystarczylo, zebys zwrocil uwage.Ludzie, pilnujcie sie nawzajem.Jak tzreba dajcie sobie po pysku.Tylko nie liczcie, ze zawsze wszystko ktos zrobi za Was lub zrobi sie samo.Osobiscie pamietam jak sie przekraldalem do mlyna i mimo braku wieku nikt nie wyrzucal, jak juz sie czlowiek dostal(czasy selekcji), ale wystarczylo sie zagapic na moment w spiewaniu i juz ktos sie "czepial".Wcale nie musial robic tego gniazdowy.Robili to ludzie stojacy naokolo.

Reasumujac.Widzicie dzieciaka obijajacego sie, zwroccie uwage.Za drugim razem blaszka.Zbierajcie sie w grupki ktore sie znaja.W takiej grupce rowniez latwiej nakrecic sie na zabawe.



Piekne czasy:) Wystarczylo sie zagapic na murawe i juz podchodzil gosciu ,kilka mocniejszych slowek, szalik zabrany i zawisał na gniezdzie,pod koniec meczu pamietam ze piekne kolekcje mieli:) Pamietam zeby dostac sie na mlyn trzeba bylo miec znajomosci wsrod ``starszych`` inaczej kombinowanie z przedostaniem sie aby pilnujacy bramek niewidzieli...Pozniej mlyn zamykany i niema mowy o wyjsciu. Ale jak juz sie weszlo to duma a zarazem strach zeby zaraz wpierd... nie było za brak spiewania, takze dzis to naprawde wakacje, wystarczy tylko chciec,przyjsc i robic co trzeba i walic wszystko naokoło kto spiewa a kto nie, poprostu sie bawic ,reszta zobaczy i bedzie robic tak samo. Problem z malolatami juz byl wielokrotnie poruszany, przeciez mozna zwrocic uwage w jakikolwiek sposob a jezeli ktos mowi ze dla niego to małolat to pewnie jest sporo starszy i dla niego taka uwaga niepowinna sprawiac problemu.

p.s Wydaje mi sie ze ostatnio troche tej agresywnosci na mlynie pomoglo z dopingiem,wczesniej byly smiechy,zabawa,olewka,mlyn zawalony- spiewala polowa...przy odrobinie dyscypliny odrazu wiekszosc sie zerwala i juz jakos to wygladalo z czasem jak ludzie na 11 i 12 sie do tego przyzwyczaja powinno byc tylko lepiej,tylko na poczatku wiadomo potrzeba tzw ``twardej reki``.

Pozdrawiamyyy i Spiewamyyy:D

edit: Na wspominki sie wzielo, czasami wlasnie przypominaja sie te czasy, ale wiadomo przy i po piwie temat rzeka, mozna wspomnac godzianami.

Dobranoccc:)


To My Niechciani, Nielubiani i Bezczelni...MKS!
hPS
*zablokowany
IP: zapisany
Na forum od 5191 dni

****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 18/03/2009 17:37
wspomnienia wspomnieniami ale teraz jest jak jest i trzeba ten doping znacznie poprawic, bo kuleje od jakiegos czasu. Jedna czy dwie osoby nic nie zdziałaja, potrzeba zaangazowania wszystkich. To jest MŁYN kurwa a nie wybieg dla lansowcow!! Jak napisał kolega P. widzisz ze ktos nie spiewa, podejdz i zwroc uwagę a jak to nie pomoze to mu zajeb. Dlatego jesli masz zamiar walic w chuja jeden z drugim to sobie oszczedz. Radze przyjac te slowa do wiadomosci i sie porzadnie zastanowic przed wejsciem pod zegar.

A do tych co zasiadaja poza mlynem, nie komentujcie bo sami lepsi nie jestescie, chocby z tym wstaniem do labady czy wspolnego klaskania.

¦PIEWAMY !!!


Podniesiona adrenalina to ¦ródmiejska siła
Kastor.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3953 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 19/03/2009 19:27
sa ¶piewniki i jest dostęp do tekstów, a można gdzie¶ ¶ci±gn±ć filmiki albo piosenki ¶piewane na stadionie?


P.
Do końca!
IP: zapisany
Na forum od 5661 dni

*****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 19/03/2009 20:03
http://www.youtube.com/watch?v=I8V25Yb8hZo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=F6_sJvegTVM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ouOWilqELwk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=PerHAe2Bc78&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=35IOb9YZn0U&feature=related


Sami przeciw wszystkim!!!
.Krzysiek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5299 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 21/03/2009 21:43
Trzy luĽne przemy¶lenia:

1. Lambadę można cał± z klaskaniem spróbować za¶piewać (razem z "cały czas w naszych sercach Ty...")
2. Przy¶piewka z melodi± pod marsz triumfalny (tak to się chyba nazywa - w każdym b±dĽ razie chodzi o t± melodię co na wej¶ciu była grana w ekstraklasie) zajebista. Jak będziemy j± trenować i równo i gło¶no ¶piewać to można j± ci±gn±ć parę długich minut.
3. Bardzo fajna sprawa z rozdaniem dużych flag na kijach po sektorze. Można następnym razem cały mecz pomachać bo efekt całkiem miły dla oka.

Ostatnio edytowany przez: .Krzysiek, 21 marca 2009, 22:32 [1 raz(y)]


Roman Pigwa
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3750 dni

*




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 21/03/2009 23:41
no z tymi flagami to dobry pomysł jeszcze żeby jak±¶ pirotechnike odpalic. rygor też niczego sobie :)


https://www.facebook.com/ekipakryzys/ Grupa turystyczna mocno powi±zana z FCWK - POGOŃ SZCZECIN
Promocja
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4813 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 21/03/2009 23:57
czasem to aż się usta same cieszyły jak znów cały stadion się przył±czał przypomniała się II i I liga :)


Czasami bywaj± dni, gdy nie wpada żaden kwit,
Wtedy możesz liczyć tylko na swój wyuczony spryt,
Rozkminie to zakręce, co wykręce to moje,
Od ryzyka nie stronie, za to fartem się raczę,
Wystarczy ruszyć głow±, i pod±żać dalej,
Pamiętaj o tym bracie na mecie i na starcie,
Po drodze na pewno będzie nie jedno wyzwanie,
Wiedz tylko jedno, że przejdziemy to razem,
W ekipie zawsze raĽniej, radzić sobie lepiej,
Szacunek dla tych, co podali pomocn± ręke,

PS!
Kuba L.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5061 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 22/03/2009 01:57
Cieszy, że wreszcie jest jak jest :)
oby nie zabrakło konsekwencji w działaniu
...jak feniks z popiołów...


Trybik w machinie zwanej Pogoni±.
dziki
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6067 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 22/03/2009 03:08
bylo dobrze


DLA ZIOMÓW BRAT..DLA FRAJERNI KONFIDENT
SL
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3961 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 22/03/2009 21:02
Ogl±dałem wła¶nie zdjęcia i tak mi się przypomniało a propos wczorajszego dopingu, niektórzy za bardzo dosłownie wzięli słowa gniazdowego aby¶my wszyscy zeszli do ¶rodka, taki ¶cisk się zrobił ze nie było jak klaskać:]


zch
PS.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4232 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 22/03/2009 22:30
Jeden z gniazdowych też to za bardzo wzi±ł do serca, i jak stan±łem tak żeby mieć w miarę luzu, to on mi jeszcze niżej i bardziej do ¶rodka karze schodzić, choć wszystko zawalone, że nie było gdzie nogi wcisn±ć. :D Ale ogólnie to fajny efekt dało.


'Z Tob± jest zabawa fajna, dobrze, że jeste¶ legalna, ćpaj± Ciebie nawet dzieci...'

Patrz komu ufasz!
TradycjaZobowi±zuje!
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 4932 dni

****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 23/03/2009 09:59
temu za ciasno, innemu zasłonięto murawę, inny blaszkę dostał... nie płaczmy z tego powodu i przestańcie marudzić po necie! temu wszystkiemu przyswieca jeden zacny cel: DOPING MA BYĆ MISTRZOWSKI! i ilu by się sprzeciwiało, płakało, chuj kładło to informuję ŻE DOPING WŁA¦NIE TAKI BĘDZIE!!! gniazdowi odpierdalaj± dobre dzieło, przyjmijcie to wszyscy ludzie w koncu do waszej ¶wiadomo¶ci, ze tu nie jest celem robienie komukolwiek na zło¶ć! jak dostał jeden z drugim blaszke...hmm no tak bywa na piekle czasem, nic z tym sie nie poradzi, wyci±gnij tylko z tego jaki¶ wniosek i dawaj z siebie więcej. i jeszcze jedno, słuchajcie kurwa mać bębna! bęben jest rytmem, wolnym rytmem i trzeba go przestrzegać.

jeszcze moja jedna mała sugestia do prowadz±cych: ole, oleeee, ole, olaaaa, i tylko Pogoń, Poogoń Szczecińska.... ci ludzie, nie wiedzieć czemu ma wkurwiaj±cy nawyk, ze nawet jak zaczn± ¶pierwać w odpowiednio wolnym tempie, juz po chwili zaczynaj± zapierdalać jak na wy¶cigach. nie szczypać się tylko przerywać i zaczynać od nowa, az do usranej ¶mierci, albo az wszyscy pojm±...oleeeee, olaaaa, Szczecińskaaaaa przeci±gane powinny być do¶ć, co daje niesamowity efekt. było juz to gdzies kiedy¶ napisane, ale sposobem na to mog± być dwa klasnięcia pomiędzy: ole, oleee (klask, klask), ole olaaaa (klask klask) i tylko Pogoń, Pogoń Szczecińskaaa (klask klask). gdyby wersja z klaskaniem wam nie przypasiła, bębnowy może dawać znać bębnem...
pzdr!


p.s. co do komentów z fałki... ludzie kładzcie na nich lache, fermenciarze jebani robi± to specjalnie aby nas powkurwiać między sob±! jaka szkoda ze im nic z tego nie wyjdzie:D

Ostatnio edytowany przez: TradycjaZobowi±zuje!, 23 marca 2009, 12:34 [1 raz(y)]


1948 - 2018 i dalej! historia bez końca!
PS.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4232 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 23/03/2009 13:20
Nikt tu kolego nie narzeka, to nie fałka, spokojnie. ;)

Co do tego pomysłu z klaskaniem, to mnie się podoba. Próbowałem sobie w domu i całkiem fajnie wychodzi.


'Z Tob± jest zabawa fajna, dobrze, że jeste¶ legalna, ćpaj± Ciebie nawet dzieci...'

Patrz komu ufasz!
PortowiecDP
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3925 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 23/03/2009 15:49
O ile się nie myle to na Legii jest wła¶nie z tym klaskaniem. Tylko tam to jest ¶piewane na kilka sposobów: bez niczego, sam bęben, bęben+klaskanie, klaskanie.


DRAWSKO 100% POGOŃ !
Kicek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4587 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 23/03/2009 16:41
Nie wiem czy to dobry temat ale ostatnio z kumplami wpadlismy na taki pomysł aby np. w sektorach granicz±cych z naszym młynem rozci±gn±ć po sektorówce z kazdej strony tak jak to jest np. na łukach na Espanyolu Barcelona. Pomy¶leli¶my że dało by to lepszy efekt w postaci liczby kibiców na sektorach, nie było by tak że na sektorach siedzi po pare osób co troche Ľle wyglada. Ludzie wtedy zapełniali by sektory w wiekszych liczbach co z pewnosci± dało by lepszy efekt w postaci dopingu, robienia fali czy nawet opraw. Ale to tylko nasz pomysł, może warto byłoby go rozwarzyć. Pozdro.


MKS
P.
Do końca!
IP: zapisany
Na forum od 5661 dni

*****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 23/03/2009 16:54
To ja teraz informacyjnie.Sandal na meczu z Tychami bedzie rowniez dopingowal w mlynie.Nie ma zadnych podzialow.Wszyscy razem musimy doprowadzic do megaglosnej zabawy w piekielku.
Doping nadal beda prowadzic te same osoby co od poczatku rundy plus byc moze wsparcie osoby, ktora dopingiem kierowala kiedys.


Sami przeciw wszystkim!!!
PortowiecDP
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3925 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 23/03/2009 17:28
i tak powinno być. Na Tychach musi być MIAZGA !! Afro


DRAWSKO 100% POGOŃ !
P.
Do końca!
IP: zapisany
Na forum od 5661 dni

*****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 23/03/2009 19:28
http://www.youtube.com/watch?v=ORqBKTpqTZE&feature=related

Biorac oczywiscie poprawke na wersje zwroccie uwage na linie melodyjna, bo przyspiewka"O moj MKSIE ja kocham Cie" pojawi sie na pewno.


Sami przeciw wszystkim!!!
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 304  - 305  - 306  - 307  - 308  - 309  - 310  - 311  - 312  - 313  - 314  - 315  - 316  - 317  - 318  - 319  - 320  - 321  - 322  - 323  - 324  - 325  - 326  - 327  - 328  - 329  - 330  - 331  - 

idĽ do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jeste¶ zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomo¶ć lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.09 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzaj±cych, którzy s± w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005