Autor
Wiadomo¶ć
   Kibice -> ¦piewamy k***a!!! << pocz±tek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idĽ na dół   
Ambasador
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 5532 dni

****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 27/12/2005 23:55

  Łysy napisał:  
Kruchy Ty na polskim zamiast sie uczyc to chyba spałes . Popracoj nad ortografia bo az razi w oczy. Nie to zebym był sie czepiał ;)

Sory ze tak nie w temacie... pozdrawiam



Popracuj :P:P:P nie to zebym sie czepial...:) co do tematu, to chyba przydaloby sie zrobic w tym temacie porzadek i powywalac niektore posty.


Szczecin moim miastem, Pogoń moim życiem!
Obrazek jpg wstawiony na forum
Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5184 dni

****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 00:07
juz gdzies wspominałem żeby¶ Marcinku zmenił pieluchy i wzi±ł sobie smoczka a nie internet gamoniu!!Anglia gł±bie?? dla Ciebie kretynie to co najwyżej Syberia i tam docenił by¶ życie w naszej kochanej OjczyĽnie!! Za Ojczyznę, za Wolno¶ć, za Kraj...!!


Wasza nienawi¶ć daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
Rzeznik
*zablokowany
IP: zapisany
Na forum od 5268 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 00:15
dobry Kawał :) Dobra już skończcie z tym bo odbiegamy od tematu . Czyli co troche wam sie nie spodobał ten pomysł ? :( To możesz bedziemy witać sędziego owacjami na stoj±co to też by było dobre no nie ? w Anglii czasami tak sie zdaża :):):)


hPS
*zablokowany
IP: zapisany
Na forum od 5370 dni

****




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 00:31

  PogonFan napisał:  

  Łysy napisał:  
Kruchy Ty na polskim zamiast sie uczyc to chyba spałes . Popracoj nad ortografia bo az razi w oczy. Nie to zebym był sie czepiał ;)

Sory ze tak nie w temacie... pozdrawiam



Popracuj :P:P:P nie to zebym sie czepial...:) co do tematu, to chyba przydaloby sie zrobic w tym temacie porzadek i powywalac niektore posty.



No zdarza sie ale nie zeby co wyraz byki strzelać .


Podniesiona adrenalina to ¦ródmiejska siła
Zbylu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5162 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 00:37

  ...::: Kruchy :::... napisał:  

  Rosa napisał:  
sory ale Anglik... ehhh gdybym mógł to już bym dawno mieszkał w Anglii .



Polak ahah




ziomek to co tu jeszcze robisz takimi guwnami poprostu za¶miecasz forum po chuj to piszeż jak to nikogo nie obchodzi wypierdalaj do Angli huju złamany pierdolona cioto jak ci Polska nie pasuje to wypierdalaj nikt nie będzie za tob± płakać cioto jak się dowiem kim jeste¶ to chyba ci huja wyrwe beisbol



Ja bede mieszkal od 11 czerwca przeszkadza Ci to w czyms?


Obrazek gif wstawiony na forum
...::: Kruchy :::...
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5042 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 09:29
Dobra sora za te byki ale ja jestem zleczka dyslektykiem :]
Więc jak bym strzelił jakiego¶ byka to sory :]


[podpis niezgodny z regulaminem-admin]
P_S
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5450 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 09:31

  ...::: Kruchy :::... napisał:  

  Rosa napisał:  
sory ale Anglik... ehhh gdybym mógł to już bym dawno mieszkał w Anglii .



Polak ahah




ziomek to co tu jeszcze robisz takimi guwnami poprostu za¶miecasz forum po chuj to piszeż jak to nikogo nie obchodzi wypierdalaj do Angli huju złamany pierdolona cioto jak ci Polska nie pasuje to wypierdalaj nikt nie będzie za tob± płakać cioto jak się dowiem kim jeste¶ to chyba ci huja wyrwe beisbol



Kruchy wyluzuj troche. To jest tylko internet. To jest jego poglad na sprawe i niech mu bedzie jak tak uwaza. Nie musisz mu za to ublizac. Mowisz do niego "ziomek" a nastepnie mu ublizasz. Cos jest nie tak z toba. Pozdro


Dla nas licz± się chwile. I to my przeżyjemy życie tak jak się powinno. Na całego. Bo do grobu nic nie zabierzemy...a pamięć pozostanie na zawsze!
dzm
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5532 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 10:49

  Pionas napisał:  
Mowisz do niego "ziomek" a nastepnie mu ublizasz. Cos jest nie tak z toba. Pozdro



wiesz co znaczy slowo ziomek ? :]


Obrazek jpg wstawiony na forumObrazek jpg wstawiony na forumObrazek jpg wstawiony na forum
Dla pewnego swego i chc±cego nic trudnego...

Obrazek jpg wstawiony na forum
Mick
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5830 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 11:05

  Marcin07 napisał:  
dobry Kawał :) Dobra już skończcie z tym bo odbiegamy od tematu . Czyli co troche wam sie nie spodobał ten pomysł ? :( To możesz bedziemy witać sędziego owacjami na stoj±co to też by było dobre no nie ? w Anglii czasami tak sie zdaża :):):)



jak juz pisałem, niezły profokator z Ciebie..
do moderatorów pro¶ba, usunicie troche postów z tego tematu bo sie rozmazał..


Obrazek jpg wstawiony na forum
szoterol
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5049 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 14:13
No i temat zasmiecony;p


twoja smieszna poprzeczka jest pod moj± nog± :)
P_S
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5450 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 15:37

  DzeM napisał:  

  Pionas napisał:  
Mowisz do niego "ziomek" a nastepnie mu ublizasz. Cos jest nie tak z toba. Pozdro



wiesz co znaczy slowo ziomek ? :]



No o¶wieć mnie bo w moim przekonaniu jest to osoba "bliska" danej osobie w sensie kolezenskim. Ja to tak tlumacze nie wiem jak Ty.


Dla nas licz± się chwile. I to my przeżyjemy życie tak jak się powinno. Na całego. Bo do grobu nic nie zabierzemy...a pamięć pozostanie na zawsze!
dzm
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5532 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 15:58

  Pionas napisał:  

  DzeM napisał:  

  Pionas napisał:  
Mowisz do niego "ziomek" a nastepnie mu ublizasz. Cos jest nie tak z toba. Pozdro



wiesz co znaczy slowo ziomek ? :]



No o¶wieć mnie bo w moim przekonaniu jest to osoba "bliska" danej osobie w sensie kolezenskim. Ja to tak tlumacze nie wiem jak Ty.



ziomek - "człowiek z tego samego regionu co kto¶ inny; członek tej samej narodowo¶ci co kto¶ inny; rodak, krajan"

hip hop zawladnal jezykiem mlodych ludzi :] nie ukrywam ze tez czasem uzywam tego slowa w tym sensie co napisales ale smieszy mnie to jak coraz wiecej ludzi rzuca ziomkami na lewo i prawo a sami do konca nie wiedza od czego to slowo sie wywodzi i co "tak naprawde" znaczy ;)

pozdro ziomek ;)


Obrazek jpg wstawiony na forumObrazek jpg wstawiony na forumObrazek jpg wstawiony na forum
Dla pewnego swego i chc±cego nic trudnego...

Obrazek jpg wstawiony na forum
P_S
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5450 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 16:23
No i w tym rzecz. Pozdro

P.S. Mysle ze posty do wykasowania bo nie dotycza zbytnio tematu.


Dla nas licz± się chwile. I to my przeżyjemy życie tak jak się powinno. Na całego. Bo do grobu nic nie zabierzemy...a pamięć pozostanie na zawsze!
...::: Kruchy :::...
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5042 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 20:42
Dobra wróćmy do tematu bo my od niego odchodzimy i dajemy temat co to znaczy ziomek a mi się wydaje że temat jest "¦piewamy k***a!!!"


[podpis niezgodny z regulaminem-admin]
manisz
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5321 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 28/12/2005 21:43
to moze pogadamy o wplywach faz ksiezyca na masturbacje pingwinow ?


Safe
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5503 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 29/12/2005 20:00

  maniek^^ napisał:  
to moze pogadamy o wplywach faz ksiezyca na masturbacje pingwinow ?



temat calkiem w cipke :)


"Jeszcze bedzie czas, by odpoczywac"
Bronek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5120 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 29/12/2005 20:43
Jak tak dalej pójdzie to trzeba bedzie zmienić nazwe tematu na "Pier****nie o wszystkim" A od tego jest chyba "temat ogórkowy":D

Ostatnio edytowany przez: Bronek, 29 grudnia 2005, 21:11 [1 raz(y)]


Obrazek jpg wstawiony na forum
Nie my¶lę "jak to będzie wygl±dać", ale my¶lę "jak to zrobić"!
Cobra_S
PogonOnLine TEAM
IP: zapisany
Na forum od 5752 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 03/01/2006 14:40
temat " Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce" został wł±czony do ¦piewamy K***a


szoterol
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5049 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 03/01/2006 14:47

  Cobra_S napisał:  
temat " Pokażmy kto ma naprawdę najlepszych Ultras - kiboli w Polsce" został wł±czony do ¦piewamy K***a



To niech teraz sie ruszy troche,bo nikt nic dawno nie pisal.


twoja smieszna poprzeczka jest pod moj± nog± :)
krzysieek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5525 dni




Odp: ¦piewamy k***a!!! - 03/01/2006 15:11

  maniek^^ napisał:  
to moze pogadamy o wplywach faz ksiezyca na masturbacje pingwinow ?



Nachodzi mnie głęboka refleksja na ten temat ;P


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 304  - 305  - 306  - 307  - 308  - 309  - 310  - 311  - 312  - 313  - 314  - 315  - 316  - 317  - 318  - 319  - 320  - 321  - 322  - 323  - 324  - 325  - 326  - 327  - 328  - 329  - 330  - 331  - 

idĽ do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jeste¶ zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomo¶ć lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.09 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzaj±cych, którzy s± w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005