Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> Pogoń w mediach, newsy, komentarze << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
kontiii
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6053 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 14/08/2013 08:23

  Bengoro napisał:  
To już lekkie przegięcie :/


  Cytat:  
Wczoraj tuż po godzinie 13 z siedziby stowarzyszenia MKS Pogoń komornik wyniósł sztandar klubu. Pogoń jest winna warszawskiemu biznesmenowi prawie 360 tysięcy złotych. - To historia sprzed ładnych kilkunastu lat - mówi mecenas z Kancelarii Prawnej Anny Staniszewskiej w Warszawie, reprezentujący wierzyciela. - Wszystko zaczęło się gdzieś w 1999 roku. Mój klient podpisał wtedy z klubem MKS Pogoń umowę o pożyczkę na sumę 100 tys. zł.

W zamian miał otrzymać akcje w nowotworzącej się spółce sportowej Pogoni. Po wpłaceniu pieniędzy cała sprawa z niewiadomych przyczyn upadła.




Rozumiem, że stowarzyszenie nie dysponuje taka kasą bo niby skąd. Tylko kurde dlaczego my kibice dowiadujemy sie wszystkiego z gazet? Czy ciężko jest ogarnąć jaką zbiórkę pieniędzy? Przecież wiadomo jest, że długi należy spłacać. Po co doprowadzać do takiej sytuacji?


POGOŃ SZCZECIN MKS
Bengoro
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4437 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 14/08/2013 08:56
Wygląda, że odkąd Azoty zaczęły sponsorować Pogoń, to teraz będą co trochę nowi wierzyciele się zgłaszać... Najdziwniejsze jest to, że komornik sobie wynosi sztandar, ot tak... Motyla noga...


Ojczyzna – to wielki zbiorowy obowiązek.

FC Kamień Pomorski
Ligowiec.net Team
JP
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6107 dni

****




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 14/08/2013 09:06

  Bengoro napisał:  
Wygląda, że odkąd Azoty zaczęły sponsorować Pogoń, to teraz będą co trochę nowi wierzyciele się zgłaszać... Najdziwniejsze jest to, że komornik sobie wynosi sztandar, ot tak... Motyla noga...



Stowarzyszenie MKS Pogoń a Pogoń Szczecin SSA to dwa oddzielne podmioty. Grupie Azoty nic do tego.


MW'03
Bengoro
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4437 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 14/08/2013 09:13

  JP napisał:  
Stowarzyszenie MKS Pogoń a Pogoń Szczecin SSA to dwa oddzielne podmioty. Grupie Azoty nic do tego.


Też prawda, ale jak można oddać komornikowi sztandar...


Ojczyzna – to wielki zbiorowy obowiązek.

FC Kamień Pomorski
Ligowiec.net Team
Mazii
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2479 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 10:24
http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20130814/SZCZECIN/130819824

No to sa jaja!!! Czy w tym klubie nie może być normalnie????


Jedno serce, jeden klub...
POGOŃ SZCZECIN!!!

"Mam tatuaż z herbem Pogoni na sercu. W ten sposób pokazuję swoje przywiązanie do tej drużyny, tych kibiców i granatowo-bordowych barw." - R. Majdan
TradycjaZobowiązuje!
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 5148 dni

****




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 11:38
kurwa, o chuj tu chodzi? przecież dopiero co były podobne jaja, a teraz znowu? kurwa!


1948 - 2018 i dalej! historia bez końca!
pit26
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6032 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 12:18

  TeHaCe napisał:  
kurwa, o chuj tu chodzi? przecież dopiero co były podobne jaja, a teraz znowu? kurwa!



widocznie stowarzyszenie MKS Pogon ma tyle roznych dlugow/zaleglosci i takie kwiatki beda co jakis czas sie pojawiac niestety...

bardzo zle PR`owo to wyglada dla obecnej spolki, ktora prowadzi zespol w ekstraklasie, bo teoretycznie to nie sa ich dlugi i ich to nie dotyczy, ale we wszelkich mediach haslo Pogon ma dlugi, czy komornik w Pogoni, automatycznie kojarzy sie czytelnikom/kibicom/ewentualnym sponsorom z nasza Pogonia, ktora gra w ekstraklasie... i wrazenie jest takie,ze nasza aktualan Pogon (spolka) jest mega zadluzona i ma komornika u siebie...


Vi kommer sammen!
Danske liv... Odense...
londoner
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3403 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 12:49

  pit26 napisał:  

  TeHaCe napisał:  
kurwa, o chuj tu chodzi? przecież dopiero co były podobne jaja, a teraz znowu? kurwa!



widocznie stowarzyszenie MKS Pogon ma tyle roznych dlugow/zaleglosci i takie kwiatki beda co jakis czas sie pojawiac niestety...

bardzo zle PR`owo to wyglada dla obecnej spolki, ktora prowadzi zespol w ekstraklasie, bo teoretycznie to nie sa ich dlugi i ich to nie dotyczy, ale we wszelkich mediach haslo Pogon ma dlugi, czy komornik w Pogoni, automatycznie kojarzy sie czytelnikom/kibicom/ewentualnym sponsorom z nasza Pogonia, ktora gra w ekstraklasie... i wrazenie jest takie,ze nasza aktualan Pogon (spolka) jest mega zadluzona i ma komornika u siebie...



Moim zdaniem jeszcze gorzej wyglada to, że za chwilę możemy się dowiedzieć, że od teraz mamy barwy np. granatowo-białe (koszulki, Chemik, Azoty) bo komornik zajął też nasze barwy... I to jest problem...


pit26
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6032 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 13:02
takiej mozliwosci , aby w zwiazku z zajeciem praw do barw, komornik np.zabronil grac druzynie w strojach w tych barwach, to raczej chyba nie ma...
wydaje mi sie,ze "zajecie barw" oznacza,ze ewentualne oplaty jakie byc moze spolka przekazuje do stowarzyszenia za uzyczenie czy mozliwosc gry w barwach, po prostu bedzie przejmowal komornik - tak ja to rozumiem, jesli jestem w bledzie to mnie poprawcie...


Vi kommer sammen!
Danske liv... Odense...
SamAxe
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5568 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 13:18
Czy teoretycznie, po rozwiązaniu już tej sprawy, nie można założyć nowego stowarzyszenia, któremu przekaże się prawa do nazwy i herbu. Po to żeby w przyszłości takie sytuacje już nie miały miejsca?


Seth_
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2315 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 14:49
Jak chcesz przekazać, skoro komornik je zajął i będzie najprawdopodobniej licytował?


ManeS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3698 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 15:18
przecież napisał "PO rozwiązaniu tej sprawy"...


"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mości hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
londoner
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3403 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 16:01

  ManeS napisał:  
przecież napisał "PO rozwiązaniu tej sprawy"...


Pytanie ile jeszcze jest trupow w piwnicy i ile podobnych dlugow wisi na Stowarzyszeniu?


kibicMKS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2828 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 21:10
chciałbym wiedziec kto narobil tych dlugow,bo ze stowarzyszenie jest zbyt ogolnikowe.ktos podpisal sie pod ta pozyczka i sie z niej nie wywiazal i jego nalezy rozliczyc.


Cin
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2628 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 22:07
Ja czegoś tu nie rozumiem. W naszym kraju to tak strasznie niewyraźnie to wygląda, że aż mnie ząb zabolał. Mam nadzieję, że do soboty przestanie :) Dziwne dla mnie jest, że są zakładane nowe stowarzyszenia, z nowymi statutami itd., a nagle okazuje się, że przejmują długi itp., stowarzyszeń, które były kiedyś. Niejasne jest dla mnie, że musimy odpowiadać za czyjeś błędy sprzed dwudziestu kilku lat. Czy to nie aby trochę za późno? Czy owy "biznesmen", tudzież "złodziej", nie znalazł sobie po 23 latach łatwego zarobku? Może tym warto byłoby się zająć a nie jakimś zasranym komornikiem i jakimś jego durnym przepisom i prawom. Dajmy na to ja przejmuje/kupuję od gościa firmę. Nieważne co robi, kupuję i robię na tym interes, mam ugruntowaną pozycję na rynku i jadę tak kilkanaście lat. Po np. 15 latach zjawia się w mojej firmie pseudo komornik i mówi mi, że poprzednia firma ma dług i za to on zabiera mi prawo do używania logo mojej firmy itp. Wiecie co mu mówię? "SPIERDALAJ"!!! Jak ktoś chcę zarobić na takiej marce jaką jest Pogoń Szczecin to lepiej niech nie nazywa się biznesmenem. A już jak mówi, że jest z Warszawy to nóż mi się w kieszeni otwiera. Bezczelne kurestwo, a może to jakiś rusek co? Jak usłyszę, że ten FRAJER rzeczywiście ma rację to powiem tylko tyle, że teraz to naprawdę nie warto żyć w takim państwie, pseudo państwie. Gdzie się tylko pokaże głowę to jeb. Gdzie za dużo nie powiesz to jeb. "Komuno wróć? Oto jest pytanie".


Portowcu noś ze sobą barwy...
kubełek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3246 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 22:17
Też się właśnie zastanawiam, jak to jest, czy nie można takiego lamusa spłacić (jeśli rzeczywiście ma rację a nie chce tej kasy wymusić bo zwąchał interes) i prawa przekazać innemu nowemu stowarzyszeniu z zapiskiem, że nowe stowarzyszenie NIE ODPOWIADA ZA DŁUGI tego starego?. Przecież teraz będzie tak cały czas... spłacimy tego ciecia to pojawi się następny... następny i następny... (bo skoro jednemu się udało to czemu inni mają zrezygnować). Zaraz okaże się jeszcze, że mamy spłacać Gondorów itp. bez jaj ludzie... Mam nadzieję, że mamy jakiś prawników, którzy to ogarną. Tymczasem trzeba chyba ogarniać jakąś zbiórkę żeby uzbierać tą niemała kwotę (podczas pierwszej akcji tego typu podobno zainteresowani wykupem naszych barw i herbu byli kibice amiiki i lechii...). Trzeba czekać teraz na to co powie nasz wszystko wiedzący prezes.


vcf
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2386 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 22:19

  kibicMKS napisał:  
chciałbym wiedziec kto narobil tych dlugow,bo ze stowarzyszenie jest zbyt ogolnikowe.ktos podpisal sie pod ta pozyczka i sie z niej nie wywiazal i jego nalezy rozliczyc.


Dokładnie, z imienia i nazwiska za taką reklamę na całą Polskę.
Stowarzyszenie MKS Pogoń przyjęło propozycję, czas na ruch Drzymały! (2008 rok)
Pojawia się pan Dariusz Florczak.
Chodzi o niego? W 2009 roku też się coś wypowiadał na temat Majdana i prezerwatyw z jego wizerunkiem. Co to za stowarzyszenie jest? Kiedy powstało, po co, kto je założył? Bo jak istnieje od 1999 roku jak tu ktoś wspomniał to ile takich stowarzyszeń o których nic nie wiemy jeszcze istnieje?


kibicMKS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2828 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 23:22

  kAwA *.* napisał:  

  kibicMKS napisał:  
chciałbym wiedziec kto narobil tych dlugow,bo ze stowarzyszenie jest zbyt ogolnikowe.ktos podpisal sie pod ta pozyczka i sie z niej nie wywiazal i jego nalezy rozliczyc.


Dokładnie, z imienia i nazwiska za taką reklamę na całą Polskę.
Stowarzyszenie MKS Pogoń przyjęło propozycję, czas na ruch Drzymały! (2008 rok)
Pojawia się pan Dariusz Florczak.
Chodzi o niego? W 2009 roku też się coś wypowiadał na temat Majdana i prezerwatyw z jego wizerunkiem. Co to za stowarzyszenie jest? Kiedy powstało, po co, kto je założył? Bo jak istnieje od 1999 roku jak tu ktoś wspomniał to ile takich stowarzyszeń o których nic nie wiemy jeszcze istnieje?



czekam na oficjalne stanowisko klubu,bo jak pisza wszyscy powyzej co chwile pojawia sie kolejni wobec,ktorych Pogon ma kolejne dlugi ... to sa jakies chore uklady.


kiko
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4783 dni

*




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 15/08/2013 23:24

  Cin napisał:  
Ja czegoś tu nie rozumiem. W naszym kraju to tak strasznie niewyraźnie to wygląda, że aż mnie ząb zabolał. Mam nadzieję, że do soboty przestanie :) Dziwne dla mnie jest, że są zakładane nowe stowarzyszenia, z nowymi statutami itd., a nagle okazuje się, że przejmują długi itp., stowarzyszeń, które były kiedyś. Niejasne jest dla mnie, że musimy odpowiadać za czyjeś błędy sprzed dwudziestu kilku lat. Czy to nie aby trochę za późno? Czy owy "biznesmen", tudzież "złodziej", nie znalazł sobie po 23 latach łatwego zarobku? Może tym warto byłoby się zająć a nie jakimś zasranym komornikiem i jakimś jego durnym przepisom i prawom. Dajmy na to ja przejmuje/kupuję od gościa firmę. Nieważne co robi, kupuję i robię na tym interes, mam ugruntowaną pozycję na rynku i jadę tak kilkanaście lat. Po np. 15 latach zjawia się w mojej firmie pseudo komornik i mówi mi, że poprzednia firma ma dług i za to on zabiera mi prawo do używania logo mojej firmy itp. Wiecie co mu mówię? "SPIERDALAJ"!!! Jak ktoś chcę zarobić na takiej marce jaką jest Pogoń Szczecin to lepiej niech nie nazywa się biznesmenem. A już jak mówi, że jest z Warszawy to nóż mi się w kieszeni otwiera. Bezczelne kurestwo, a może to jakiś rusek co? Jak usłyszę, że ten FRAJER rzeczywiście ma rację to powiem tylko tyle, że teraz to naprawdę nie warto żyć w takim państwie, pseudo państwie. Gdzie się tylko pokaże głowę to jeb. Gdzie za dużo nie powiesz to jeb. "Komuno wróć? Oto jest pytanie".



Chyba nie do końca rozumiesz o co w tym wszystkim chodzi. Herb należy do Stowarzyszenia MKS Pogoń (nie myl ze Stowarzyszeniem Kibiców Pogoni Szczecin Portowcy). Owe Stowarzyszenie użycza (odpłatnie lub nie) herb Klubowi. Klub w tej kwestii nie ma nic do gadania, to nie jest dług klubu - jedyne co może zrobić to przystąpić do licytacji i wykupić na własność zajęte przez komornika wartości. Ale prędzej Mroczek z Azotami zrobią sobie własny herb niż sypną groszem podczas licytacji. Z drugiej strony lepiej dla wszystkich jakby herb, nazwa, barwy były w rękach kibiców.


happy2504
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5403 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 16/08/2013 01:44

  kibicMKS napisał:  

  kAwA *.* napisał:  

  kibicMKS napisał:  
chciałbym wiedziec kto narobil tych dlugow,bo ze stowarzyszenie jest zbyt ogolnikowe.ktos podpisal sie pod ta pozyczka i sie z niej nie wywiazal i jego nalezy rozliczyc.


Dokładnie, z imienia i nazwiska za taką reklamę na całą Polskę.
Stowarzyszenie MKS Pogoń przyjęło propozycję, czas na ruch Drzymały! (2008 rok)
Pojawia się pan Dariusz Florczak.
Chodzi o niego? W 2009 roku też się coś wypowiadał na temat Majdana i prezerwatyw z jego wizerunkiem. Co to za stowarzyszenie jest? Kiedy powstało, po co, kto je założył? Bo jak istnieje od 1999 roku jak tu ktoś wspomniał to ile takich stowarzyszeń o których nic nie wiemy jeszcze istnieje?



czekam na oficjalne stanowisko klubu,bo jak pisza wszyscy powyzej co chwile pojawia sie kolejni wobec,ktorych Pogon ma kolejne dlugi ... to sa jakies chore uklady.



Ponoc pare m-cy temu tez bylo zamieszanie z komornikiem i z tego co pamietam dogadali sie..Czyzby to NOWY inny dluznik czy to to samo scierwo.. Pozdrowienia z Florydy


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.06 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005