Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> Pogoń w mediach, newsy, komentarze << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
kiko
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4690 dni

*




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 12/10/2013 02:48
W niedziele w Cafe Futbol gościem będzie Dariusz Wdowczyk :)


tm_tomcio
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5764 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 12/10/2013 08:10

  thomithomass napisał:  
Dariusz Wdowczyk będzie gosciem najbliższego wydania magazynu Cafe Futbol w polsacie sport. Tematem wiodącym ma być korupcja, ale o Pogoni pewnie też bedzie mowa. Start niedziela, 13 października o 10;30



chyba 11:00 :)


INDIOS BRAVOS
londoner
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3310 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 12/10/2013 12:15

  kiko napisał:  
W niedziele w Cafe Futbol gościem będzie Dariusz Wdowczyk :)


Ciekawe czy bardziej jako trener Pogoni, czy kandydat na selekcjonera?


paula22szczecinpogoniara
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3306 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 12/10/2013 13:45
Jakby ktoś chciał przeczytać.. http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20131012/POGON/131019906


Pogoń Szczecin!
thomithomass
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4122 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 12/10/2013 13:52

  tm_tomcio napisał:  

  thomithomass napisał:  
Dariusz Wdowczyk będzie gosciem najbliższego wydania magazynu Cafe Futbol w polsacie sport. Tematem wiodącym ma być korupcja, ale o Pogoni pewnie też bedzie mowa. Start niedziela, 13 października o 10;30



chyba 11:00 :)



racja,racja mój błąd ;) sorry i dzięki za poprawkę


anathema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4845 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 12:20

  kiko napisał:  
W niedziele w Cafe Futbol gościem będzie Dariusz Wdowczyk :)



Tendencyjna wręcz jałowa gadka, jestem totalnie zawiedziony tym programem. I anse Wdowczyka, ze meczą go o pytania o korupcje. Ja pierdole, Dziurowicz (młody) musi czuc sie podle bo nie dość ze musiał zniknąć (ze sportu i chyba ogolnie z naszego kraju), to jeszcze jego Gieksa zniknęła na lata z ekstraklasy... A wracajac do meritum, lansowanie Wdowczyka wrecz obrzydliwe, ale jak podali kontrkandydatów w postaci Skorży, Lenczyka czy o zgrozo Engela to naprawde nie ma co sie tu rozwodzic, bo kazdy z nas moze zostac selekcjonerem i gorzej nie bedzie...

Czekałem na słowo "wdzecznosc" od Wdowca i sie nie doczekałem, koles przebiera nogami by dorwac sie na posade selekcjonera. takze jestem zawiedziony taka postawa co napisałem na wstępie.


'Ludzie, w których może jeszcze tkwi iskierka ludzkości, uczuć ludzkich, opamiętajcie się! Usłyszcie mój krzyk, krzyk szarego, zwyczajnego człowieka, syna narodu, który własną i cudzą wolność ukochał ponad wszystko, ponad własne życie, opamiętajcie się! Jeszcze nie jest za późno!"

Odwagę, bym mógł zmieniać rzeczy, które mogą i powinny być zmienione,
Łagodność, bym akceptował rzeczy, które nie mogą być zmienione i
Mądrość, bym umiał odróżnić jedne rzeczy od drugich.
Ambasador
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 5476 dni

****




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 12:24
Też odczuwam lekki niesmak po programie, zbyt wiele dyskusji(jałowej, jak zauważył kolega wyżej) o rzeczach, których zmienić się nie da, a zbyt mało czasu moim zdaniem poświęcono na teraźniejszość.

anathema - wdzięczność mniej więcej w podobnym tonie padła, ale nie bezpośrednio.


Szczecin moim miastem, Pogoń moim życiem!
Obrazek jpg wstawiony na forum
anathema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4845 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 12:36

  Ambasador napisał:  
Też odczuwam lekki niesmak po programie, zbyt wiele dyskusji(jałowej, jak zauważył kolega wyżej) o rzeczach, których zmienić się nie da, a zbyt mało czasu moim zdaniem poświęcono na teraźniejszość.

anathema - wdzięczność mniej więcej w podobnym tonie padła, ale nie bezpośrednio.



a ja własnie czekałem bezpośrednio a nie miedzy wierszami. aby była stanowczo podkreślona. pamięć ludzka jest krotka i wybiorcza, a kłamstwo czy tendencyjne retoryka stosowana w wysublimowany socjotechniczny sposób spowoduje, o czym jestem przekonany iż masa przyjmie to jako aksjomat.

My zatrudniajac Wdowczyka ryzykowaliśmy - juz nie prawie slogonowo o kwestii reputacji czy generalnie wizerunku ale czysto sportowej. Zakładajac wersje oczywiscie hipotetycznie - jakie larum by było chocby tu na forum gdyby Wdowcowi tu nie poszło. Oj działoby sie...


'Ludzie, w których może jeszcze tkwi iskierka ludzkości, uczuć ludzkich, opamiętajcie się! Usłyszcie mój krzyk, krzyk szarego, zwyczajnego człowieka, syna narodu, który własną i cudzą wolność ukochał ponad wszystko, ponad własne życie, opamiętajcie się! Jeszcze nie jest za późno!"

Odwagę, bym mógł zmieniać rzeczy, które mogą i powinny być zmienione,
Łagodność, bym akceptował rzeczy, które nie mogą być zmienione i
Mądrość, bym umiał odróżnić jedne rzeczy od drugich.

Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5607 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 12:39
W Dogrywce już więcej o Pogoni.


Pogoń to barwy, historia, stadion, klimat - POGOŃ TO MY! || Hala Madrid!
eF^
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5706 dni

*




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 12:43

  AŚ napisał:  
W Dogrywce już więcej o Pogoni.


Gdzie można to zobaczyć ewentualnie jakąś powtórkę?


Pgn.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4699 dni

*




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 12:52
Dogrywka na żywo.

No to się na samą końcówkę załapałem. Coś ciekawego w dogrywce było ?


kiko
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4690 dni

*




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 12:56

  eF^ napisał:  

  AŚ napisał:  
W Dogrywce już więcej o Pogoni.


Gdzie można to zobaczyć ewentualnie jakąś powtórkę?



Będzie wrzucone później na polsatsport.pl [dział video].
Swoją drogą główna część programu strasznie żałobna. Kołtoń nie nadaje się na prowadzącego. Smutno, rozważania na tematy których nie można już zmienić.


Papricanos85
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2180 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 18:23

  anathema napisał:  

  kiko napisał:  
W niedziele w Cafe Futbol gościem będzie Dariusz Wdowczyk :)



Tendencyjna wręcz jałowa gadka, jestem totalnie zawiedziony tym programem. I anse Wdowczyka, ze meczą go o pytania o korupcje. Ja pierdole, Dziurowicz (młody) musi czuc sie podle bo nie dość ze musiał zniknąć (ze sportu i chyba ogolnie z naszego kraju), to jeszcze jego Gieksa zniknęła na lata z ekstraklasy... A wracajac do meritum, lansowanie Wdowczyka wrecz obrzydliwe, ale jak podali kontrkandydatów w postaci Skorży, Lenczyka czy o zgrozo Engela to naprawde nie ma co sie tu rozwodzic, bo kazdy z nas moze zostac selekcjonerem i gorzej nie bedzie...

Czekałem na słowo "wdzecznosc" od Wdowca i sie nie doczekałem, koles przebiera nogami by dorwac sie na posade selekcjonera. takze jestem zawiedziony taka postawa co napisałem na wstępie.



No to chyba niedokladnie ogladales program bo powiedzia doslownie o wdziecznosci wobec Pogoni, szkoda tylko ze temat Pogoni nie zostal pociagniety dalej przez marnych dziennikarzy i ekspertow...najlepszy i tak jest dziekanowski ktory o pilce ma takie pojecie ze szkoda slow..pilkarzyk ktory co rusz padal na murawe z wielkim krzykiem aaaałłłł teraz jest nazywa siebie wielkim ekspertem..;)


PORTOWCY
Dziad
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3662 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 18:33
Ogólnie to Wdowiec na większość pytań odpowiedział wymijająco - m.in. czy by wrócił do Legii itp.

Z jednym się zgodzę - była to wypowiedź Łapińskiego. Nie można po dwóch miesiącach dobrej gry drużyny i 5 latach przerwy w zawodzie wrzucać typa na posadę selekcjonera, nie ważne czy jest czysty jak łza czy upaprany w gównie korupcji. Niech się najpierw wykaże.

No i jeszcze druga (podjęta przez Kołtonia) kwestia. Przerwa zimowa i runda wiosenna. Jak dla mnie to my prawie zawsze mieliśmy ją gorszą. Dopiero po zimie będziemy mogli w pełni ocenić pracę Wdowca w Pogoni.


Poza tym uważam, że Sosnowiec należy zniszczyć.

Sami przeciw wszystkim!
anathema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4845 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 19:05

  Papricanos85 napisał:  

  anathema napisał:  

  kiko napisał:  
W niedziele w Cafe Futbol gościem będzie Dariusz Wdowczyk :)



Tendencyjna wręcz jałowa gadka, jestem totalnie zawiedziony tym programem. I anse Wdowczyka, ze meczą go o pytania o korupcje. Ja pierdole, Dziurowicz (młody) musi czuc sie podle bo nie dość ze musiał zniknąć (ze sportu i chyba ogolnie z naszego kraju), to jeszcze jego Gieksa zniknęła na lata z ekstraklasy... A wracajac do meritum, lansowanie Wdowczyka wrecz obrzydliwe, ale jak podali kontrkandydatów w postaci Skorży, Lenczyka czy o zgrozo Engela to naprawde nie ma co sie tu rozwodzic, bo kazdy z nas moze zostac selekcjonerem i gorzej nie bedzie...

Czekałem na słowo "wdzecznosc" od Wdowca i sie nie doczekałem, koles przebiera nogami by dorwac sie na posade selekcjonera. takze jestem zawiedziony taka postawa co napisałem na wstępie.



No to chyba niedokladnie ogladales program bo powiedzia doslownie o wdziecznosci wobec Pogoni, szkoda tylko ze temat Pogoni nie zostal pociagniety dalej przez marnych dziennikarzy i ekspertow...najlepszy i tak jest dziekanowski ktory o pilce ma takie pojecie ze szkoda slow..pilkarzyk ktory co rusz padal na murawe z wielkim krzykiem aaaałłłł teraz jest nazywa siebie wielkim ekspertem..;)



Akurat wyjątkowo dokładnie. przytocz z cytatem wypowiedz Wdowczyka w ktorym znajduje sie słowo "wdzecznosc" lub jego synonim. W programie ogólnodostępnym na polsacie sport.

mam przykra wiadomość - koleś powoli sie ewakuuje i znów bedziemy musieli szukac trenera. Pytanie tylko kiedy.


'Ludzie, w których może jeszcze tkwi iskierka ludzkości, uczuć ludzkich, opamiętajcie się! Usłyszcie mój krzyk, krzyk szarego, zwyczajnego człowieka, syna narodu, który własną i cudzą wolność ukochał ponad wszystko, ponad własne życie, opamiętajcie się! Jeszcze nie jest za późno!"

Odwagę, bym mógł zmieniać rzeczy, które mogą i powinny być zmienione,
Łagodność, bym akceptował rzeczy, które nie mogą być zmienione i
Mądrość, bym umiał odróżnić jedne rzeczy od drugich.
EPSON
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2523 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 19:36
Ja już wspomniałem.NIE MA LUDZI NIE ZASTĄPIONYCH.
Wdowczyk dostał szanse i docenia to co nie zmienia faktu że do póki nie będziemy klubem pokroju Legii a nawet Lecha ,Wisły czy Śląska będziemy tylko przystankiem dla kogoś z ambicjami.Wdowczyk ambicje ma i tylko fakt ,że był umoczony i musiał jakoś wrócić znalazł się u nas.Z tego co pamiętam to odrzucił wcześniej propozycje pierwszoligowca i Podbeskidzia.Pogoń go przekonała bo wiedział że tu ma szansę zaistnieć bardziej niż w Bielsku oraz pewnie w jakimś stopniu ówczesne stosunki na lini Legia-Pogoń pomogą w akceptacji kibiców.
Wyjśc jest kilka:
-Wdowczyk zostaje po Fornaliku selekcjonerem i odchodzi JUŻ
-Wdowczyk po naszej dobrej rundzie trafia do Legii która łapie zadyszkę w lidze i dodatkowo kompromituje się w LE i na Łazienkowskiej ląduje w GRUDNIU!
-Wdowczyk zostaje z nami na wiosnę przygotowuje drużynę,osiąga sukces (8-mka+ ew 3-5 miejsce na koniec) i odchodzi po spłaceniu długu wdzięczności (Legia,ew repra,ew inny klub).
-Wdowczyk zostaje z nami na wiosnę przygotowuje drużynę i nie łapie się do 8-mki,gra słabo walczymy o byt lub nawet spadamy z ligi i trener zostaje zwolniony przez Pogoń.

Jest jeszcze jedna opcja niestety mało prawdopodobna:
Na wiosnę Pogon gra super łapiemy się na podium,Miasto szybko robi porządek ze stadionem,Azoty obiecują pełne zaangażowanie w klub.Powstaje realny projekt nowego stadionu.Klub rośnie w siłe.Wdowczyk zostaje i chce brać w tym udział.

Taka jest rzeczywistość.


POGOŃ-WISŁA PŁOCK 3:1
(Stelmasiak*3)
anathema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4845 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 19:48
No bez jaj, co to jest kurwa jakis Sląsk? Klub ktory był w takiej samej dupie jak my całkiem niedawno. Wisła? Cupial to ewenement, ale niech sobie każdy przypomni czym była ta cała Wisła przed jego przybyciem. Wyzbądźmy sie z kompleksów i stawiajmy jakies cele. Ambitniejsze niz tylko egzystencja.


'Ludzie, w których może jeszcze tkwi iskierka ludzkości, uczuć ludzkich, opamiętajcie się! Usłyszcie mój krzyk, krzyk szarego, zwyczajnego człowieka, syna narodu, który własną i cudzą wolność ukochał ponad wszystko, ponad własne życie, opamiętajcie się! Jeszcze nie jest za późno!"

Odwagę, bym mógł zmieniać rzeczy, które mogą i powinny być zmienione,
Łagodność, bym akceptował rzeczy, które nie mogą być zmienione i
Mądrość, bym umiał odróżnić jedne rzeczy od drugich.
EPSON
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2523 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 20:26

  anathema napisał:  
No bez jaj, co to jest kurwa jakis Sląsk? Klub ktory był w takiej samej dupie jak my całkiem niedawno. Wisła? Cupial to ewenement, ale niech sobie każdy przypomni czym była ta cała Wisła przed jego przybyciem. Wyzbądźmy sie z kompleksów i stawiajmy jakies cele. Ambitniejsze niz tylko egzystencja.


Cele owszem,ale co do realiów to się mylisz.To nie są kompleksy,tak dzisiaj po prostu jest.Jesteśmy miastem bez stadionu(juz praktycznie prawie jedynym),miastem gdzie jest exodus młodych ,zdolnych na zachód lub...do Poznania,Wroclawia czy Warszawy.Miastem bez dużych i prężnych firm dających nadzieje na dłuższą stabilizacje w klubie.Miastem które się marginalizuje w stosunku do innych.Dlatego człowiek z zewnątrz z ambicjami który to widzi wcześniej czy później odejdzie .Tak jak dzieje się z wieloma z nas którzy osiągnęli w swojej regionalnej pracy max i dalej jada na wyższy poziom do stolicy czy większych ośrodków gdzie są centrale firm tak i Wdowczyk po ew. sukcesie u nas dostanie kilka razy większa pensję,kilka razy lepszą kadrę zawodniczą i po prostu rozwijając się z tego skorzysta.Nikt nie chce się poddać takiej rzeczywistości ale do puki będziemy się cofać to i klub będzie miał trudniej i co lepsi odejdą tam gdzie będą perspektywy rozwoju.


POGOŃ-WISŁA PŁOCK 3:1
(Stelmasiak*3)
Papricanos85
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2180 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 21:19

  anathema napisał:  

  Papricanos85 napisał:  

  anathema napisał:  

  kiko napisał:  
W niedziele w Cafe Futbol gościem będzie Dariusz Wdowczyk :)



Tendencyjna wręcz jałowa gadka, jestem totalnie zawiedziony tym programem. I anse Wdowczyka, ze meczą go o pytania o korupcje. Ja pierdole, Dziurowicz (młody) musi czuc sie podle bo nie dość ze musiał zniknąć (ze sportu i chyba ogolnie z naszego kraju), to jeszcze jego Gieksa zniknęła na lata z ekstraklasy... A wracajac do meritum, lansowanie Wdowczyka wrecz obrzydliwe, ale jak podali kontrkandydatów w postaci Skorży, Lenczyka czy o zgrozo Engela to naprawde nie ma co sie tu rozwodzic, bo kazdy z nas moze zostac selekcjonerem i gorzej nie bedzie...

Czekałem na słowo "wdzecznosc" od Wdowca i sie nie doczekałem, koles przebiera nogami by dorwac sie na posade selekcjonera. takze jestem zawiedziony taka postawa co napisałem na wstępie.



No to chyba niedokladnie ogladales program bo powiedzia doslownie o wdziecznosci wobec Pogoni, szkoda tylko ze temat Pogoni nie zostal pociagniety dalej przez marnych dziennikarzy i ekspertow...najlepszy i tak jest dziekanowski ktory o pilce ma takie pojecie ze szkoda slow..pilkarzyk ktory co rusz padal na murawe z wielkim krzykiem aaaałłłł teraz jest nazywa siebie wielkim ekspertem..;)



Akurat wyjątkowo dokładnie. przytocz z cytatem wypowiedz Wdowczyka w ktorym znajduje sie słowo "wdzecznosc" lub jego synonim. W programie ogólnodostępnym na polsacie sport.

mam przykra wiadomość - koleś powoli sie ewakuuje i znów bedziemy musieli szukac trenera. Pytanie tylko kiedy.



Powiedzial doslownie "jestem wdzieczny ze w Szczecinie dano mi szanse"(zreszta prawie w kazdym wywiadzie to podkresla) Przestanmy sie doszukiwac podtekstow.Wdowczyk wiele razy dawal do zrozumienia ze ma ten kredyt do splacenia i zrobi wszystko aby tak sie stalo.Nie wymagajmy deklaracji z jego strony ze zostanie u nas na lata bo wszyscy wiemy a on zwlaszcza ze w kazdej chwili moze przyjsc zadyszka,przegra 2,3 mecze pod rzad i zaraz wszyscy zaczna go sami zwalniac..tak bylo chociazby ze skowronkiem...Pogon chwalona,jaka to my ladna pilke nie gramy,przyszla wiosna i bom nowy trener wszystko poszlo w niepamiec a efekt koncowy skowronek slaby trener..takze spokojnie z ocenami i wnioskami ze juz nas zostawi.
Mysle ze zaden klub nie da mu takiej mozliwosci osiagniecia sukcesu jak Pogon...jezeli z nami osiagnie sukces to bedzie o tym glosno w calym kraju..a mistrzostwo z Legia?to nie ten kaliber tam tylko rozlicza sie i pamieta tych co tego majstra przegrywali.Zreszta ostatnie owacje na stojaco przed meczem i po meczu nie naleza w Polsce do czestych zjawisk a co za tym idzie z takim wsparciem nasz Darek Wdowczyk ma ten komfort jakiego nie maja i miec nie beda w innych klubach..tutaj moze osiagnac w tej lidze wszystko i to wlasnie z nami.takie jest moje skromne zdanie.


PORTOWCY
anathema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4845 dni




Odp: Pogoń w mediach, newsy, komentarze - 13/10/2013 22:06

  EPSON napisał:  

  anathema napisał:  
No bez jaj, co to jest kurwa jakis Sląsk? Klub ktory był w takiej samej dupie jak my całkiem niedawno. Wisła? Cupial to ewenement, ale niech sobie każdy przypomni czym była ta cała Wisła przed jego przybyciem. Wyzbądźmy sie z kompleksów i stawiajmy jakies cele. Ambitniejsze niz tylko egzystencja.


Cele owszem,ale co do realiów to się mylisz.To nie są kompleksy,tak dzisiaj po prostu jest.Jesteśmy miastem bez stadionu(juz praktycznie prawie jedynym),miastem gdzie jest exodus młodych ,zdolnych na zachód lub...do Poznania,Wroclawia czy Warszawy.Miastem bez dużych i prężnych firm dających nadzieje na dłuższą stabilizacje w klubie.Miastem które się marginalizuje w stosunku do innych.Dlatego człowiek z zewnątrz z ambicjami który to widzi wcześniej czy później odejdzie .Tak jak dzieje się z wieloma z nas którzy osiągnęli w swojej regionalnej pracy max i dalej jada na wyższy poziom do stolicy czy większych ośrodków gdzie są centrale firm tak i Wdowczyk po ew. sukcesie u nas dostanie kilka razy większa pensję,kilka razy lepszą kadrę zawodniczą i po prostu rozwijając się z tego skorzysta.Nikt nie chce się poddać takiej rzeczywistości ale do puki będziemy się cofać to i klub będzie miał trudniej i co lepsi odejdą tam gdzie będą perspektywy rozwoju.



Nie sa kompleksy a za chwile wyjeżdżasz z brakiem stadionu, brakiem miejsc pracy i z tym wiążącym sie upływem jednostek etc. Słuszna uwaga, ale takie problemy mniemam ze i wieksze są w innych miejscach a jednak nie ma takich notorycznie powtarzających sie problemach jakie panuja w Szczecinie. Choc z drugiej strony baczac na to jak rzucono Pogoni kłody pod nogi z zaszłości to dzis ze jeszcze w ogole funkcjonujemy na takim poziomie...


'Ludzie, w których może jeszcze tkwi iskierka ludzkości, uczuć ludzkich, opamiętajcie się! Usłyszcie mój krzyk, krzyk szarego, zwyczajnego człowieka, syna narodu, który własną i cudzą wolność ukochał ponad wszystko, ponad własne życie, opamiętajcie się! Jeszcze nie jest za późno!"

Odwagę, bym mógł zmieniać rzeczy, które mogą i powinny być zmienione,
Łagodność, bym akceptował rzeczy, które nie mogą być zmienione i
Mądrość, bym umiał odróżnić jedne rzeczy od drugich.
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.06 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005