Autor
Wiadomość
   Hyde Park -> Inwestycje w Szczecinie << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
malcoolm
Ultraoptymista
IP: zapisany
Na forum od 7448 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 07/03/2007 05:33

  Cytat:  
Szczecin > Zdrożeją bilety!

Od 1 maja zapłacimy więcej za jazdę komunikacją miejską. Bilety będą o 15 proc. droższe. Podwyżkę musi jeszcze zatwierdzić rada miasta, ale tak naprawdę wyraziła już na nią zgodę przyjmując w poniedziałek budżet miasta.

- Komunikacja w naszym mieście jest potwornie droga. Już teraz mało kto kasuje bilet, jak wzrosną ceny do kasownika podchodzić będą nieliczni - twierdzi Wacław Zieliński, który codziennie dojeżdża do pracy z prawobrzeża do centrum miasta.

Propozycje nowych cen biletów konsultowane są w tej chwili ze związkami zawodowymi w firmach komunikacyjnych. Najwięcej zdrożeją bilety pojedyncze.

- Ceny biletów nie były podnoszone w Szczecinie od 5 lat - przypomnina Beniamin Chochulski, wiceprezydent Szczecina. - W tym czasie zdecydowanie podrożało paliwo, kierowcy też powinni w końcu lepiej zarabiać. Niedługo możemy mieć kłopoty z zatrudnieniem dobrych fachowców.


za gs24.pl]


Szczecin Blog - strona o Szczecinie
Uśmiechnij się - jesteś w Szczecinie
Szczecin Blog na Twitterze
krzysieek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7182 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 07/03/2007 06:46

  "gazeta.pl" napisał:  
Muzeum Techniki i Komunikacji dostało z budżetu miasta 350 tys. zł na zakup kolekcji starych samochodów. Prezydent zapowiada, że znajdzie jeszcze więcej pieniędzy na ten cel.
350 tys. zł to bowiem za mało, by od ręki nabyć setkę różnego rodzaju aut i jednośladów, które obecny właściciel wycenił na półtora miliona złotych.

- To jednak pozytywny sygnał, który pozwala rozpocząć poważniejsze rozmowy na temat kupna kolekcji - mówi Stanisław Horoszko, dyrektor Muzeum Techniki i Komunikacji.

Ta część funduszy na zakup starych pojazdów została wprowadzona do budżetu dosłownie w ostatniej chwili. Konkretna informacja o możliwości zakupu eksponatów do szczecińskiego muzeum pojawiła się bowiem na niecały tydzień przed poniedziałkową sesją budżetową Rady Miasta. Komisja ds. edukacji i kultury zasugerowała wówczas prezydentowi wygospodarowanie w budżecie 750 tys. zł. To znacznie ułatwiłoby zarówno negocjacje z właścicielem, jak i starania w Ministerstwie Kultury o dofinansowanie zakupu.

- W połowie roku, na kolejnej sesji, możemy zwiększyć tę kwotę - mówi Paweł Bartnik, przewodniczący komisji ds. edukacji i kultury.

Zapowiada to także Celina Skrobisz, rzecznik prasowy prezydenta Piotra Krzystka. - Panu prezydentowi idea zakupu kolekcji samochodów bardzo odpowiada - mówi Celina Skrobisz. - Sam jest miłośnikiem starych pojazdów. W budżecie pojawią się kolejne raty potrzebnej kwoty.

Według Bartnika 350 tys. zł powinno wystarczyć dyrektorowi muzeum, by kontynuować rozmowy z właścicielem kolekcji.

- Dobrze byłoby też powołać eksperta, który odniósłby się do wartości pojazdów podawanej przez sprzedającego - mówi Bartnik.

Kolekcja jest wyjątkowa. Powstawała dwadzieścia lat. Jest w niej około setki różnego rodzaju pojazdów. Od rowerów, poprzez motocykle, samochody osobowe, po ciężarówki. Są w niej wszystkie modele słynnego, przedwojennego motocykla Sokół czy też kultowe szczecińskie junaki. Wśród samochodów zachwyca doskonale utrzymana, oryginalna milicyjna warszawa "garbus" czy też sensacyjna polska konstrukcja z lat 80. - samochód Beskid, nigdy niewprowadzony do produkcji, a na podstawie którego powstał popularny Renault Twingo. Jeżeli ten zbiór trafiłby do Szczecina, nasze muzeum od razu awansowałoby do pierwszej ligi muzeów techniki i to nie tylko w Polsce.

Obecny właściciel kolekcji Leszek Liszewski z Warszawy chce ją sprzedać, bo ma kłopoty ze znalezieniem miejsca na ekspozycję. Zależy mu jednak na zachowaniu zbioru w całości. Ma sentyment do Szczecina (ma tu znajomych kolekcjonerów) i na razie nasze muzeum ma pierwszeństwo w negocjacjach. Kolekcją zainteresowani są jednak i inni, m.in. muzeum w Lęborku.

Obok starań o kolekcję nasze muzeum toczy też walkę o zdobycie funduszy (około 11 mln zł) na remont siedziby - starej zajezdni tramwajowej na Niebuszewie. Wniosek o dofinansowanie z Norweskiego Mechanizmu Finansowego ma zostać wkrótce złożony. Decyzja zapadnie w maju 2008 r. Wariant awaryjny to skorzystanie z unijnych funduszy Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.



Na dobry początek :)


tribu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7304 dni

*




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 07/03/2007 17:58

  Cytat:  
Szczecin > Zdrożeją bilety!
W tym czasie zdecydowanie podrożało paliwo, kierowcy też powinni w końcu lepiej zarabiać. Niedługo możemy mieć kłopoty z zatrudnieniem dobrych fachowców.


no i slusznie ale czemu naszym kosztem?? niech wypierdola nierobow z UM ktorych tam pelno jest i odrazu kasa sie na podwyzki znajdzie dla kierowcow...


100% PD
Mick
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7487 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 07/03/2007 18:50

  tribu napisał:  

  Cytat:  
Szczecin > Zdrożeją bilety!
W tym czasie zdecydowanie podrożało paliwo, kierowcy też powinni w końcu lepiej zarabiać. Niedługo możemy mieć kłopoty z zatrudnieniem dobrych fachowców.


no i slusznie ale czemu naszym kosztem?? niech wypierdola nierobow z UM ktorych tam pelno jest i odrazu kasa sie na podwyzki znajdzie dla kierowcow...



a żebyś wiedział że robią czystki i obniżki :P a jak chodzi o bilety.. wkońcu to 2.5 mln zysku w budżecie miasta.. nie mówcie tylko że to nic bo jak złożycie takie 'drobnostki' do kupy to już bedzie spora sumka. A podwyżek biletów nie było od 5 lat.. ktoś może chce powspominać ile kosztowala waha 5 lat temu a ile dziś ?


Obrazek jpg wstawiony na forum
eF^
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7419 dni

*




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 07/03/2007 19:09

  Cytat:  
W 2007 roku ruszy budowa kompleksu piłkarskiego przy ul. Witkiewicza. W miejscu boisk piaszczystych powstanie pełnowymiarowe boisko ze sztuczną nawierzchnią, ogrodzeniem i oświetleniem, a w przyszłości także z budynkiem zaplecza socjalnego. Na ten cel miasto przeznaczy 5 mln 900 tyś. zł. Kolejne 2,5 mln złotych pochłonie dokończenie renowacji boisk w kompleksie przy ul. Nehringa. W budżecie została także zapisana kwota 1,5 mln złotych na budowę 5 osiedlowych centrów sportowych. Nie jest jeszcze znana lokalizacja wspomnianych centrów. Wiadomo jedynie, że wszystkie powstaną na terenach szczecińskich placówek oświatowych.



Brzmi pięknie, i nareszcie jakieś konkrety.


Persona non grata
SKPS Portowcy
IP: zapisany
Na forum od 6424 dni

**




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 18/03/2007 13:14
Szukują się zmiany w komunikacji miejskiej w Szczecinie

Siec komunikacji miejskiej w Szczecinie zostanie zmieniona. Juz w najbliższy czwartek poznany propozycje zarządu Dróg i Transportu Miejskiego. Komunikacja miejska - zdaniem władz miasta - powinna być unowocześniona, poza tym ewentualne oszczędności mogłyby być przeznaczone na nowy tabor i remonty torowisk. Na potrzeby zmian zlecono badania, m.in., którymi tranwajami i autobusami jezdzi najwięcej pasażerów, pytano też mieszkańców miasta, skąd i dokąd chcą jeździć. Z raportu, przygotowanego przez Stowarzyszenie Inżynierów i Techników z Krakowa oraz Uniwersytet Szczeciński wynika, że bez szkody dla mieszkanców miasta mozna ograniczyć kursowanie tramwajów i autobusów co najmniej o 20%, a nawet więcej. Należałoby tez lepiej skomunikować centrum miasta z nowymi dzielnicami, bo przedwojenna sieć komunikacji miejskiej jest zdecydowanie zbyt archaiczna jak na współczesne potrzeby. Niektóre propozycje zmian zarząd Dróg i Transportu Miejskiego uznał za zbyt daleko idące, na przykład uważa, że wystarczy 6%-owe ograniczenie komunikacji miejskiej.

Jakby nie patrzac to bardzo dobry pomysl , ja sam mieszkam w takiej dzielnicy i mam 1 autobus ktory jezdzi co 30 min a teraz jak sie zmienil na plan zimowy to skrocily sie przestanki czyli do autobusu zamiast 200 m mam 2 km :P i jezdzi srednio co 40 min :P

Kładka będzie później
Do 21 kwietnia Stalmont zaleje betonem konstrukcje kładki nad ul. Staszica. Na tym koniec, bo roboty wciąż kolidują z budową kanalizacji na Niebuszewie.


Pierwotnie kładka nad ul. Staszica miała być gotowa na koniec ubiegłego roku. Oby szczecinianie mogli z niej skorzystać przed końcem tego roku. (Marcin Bielecki) Stalmont kończy już układać zbrojenie na kładce. Zostało dokończenie schodów i będzie można lać beton. Zmontowana kładka leży na tymczasowej konstrukcji.

- Beton będzie wylany do 21 marca - mówi Wacław Pawluć, szef Stalmontu. - Te prace wykonamy na tymczasowej konstrukcji. Beton będzie wiązał około czterech tygodni.

Więcej przy budowie kładki zrobić nie można, bo roboty wciąż kolidują z budową kanalizacji na Niebuszewie. W miejscu, w którym ma być pochylnia dla niepełnosprawnych od strony Manhattanu, swoje prace wciąż prowadzi Hydrobudowa 9. Nie można wbić czterech betonowych pali, podtrzymujących zejście z kładki.

- Wydział Inwestycji Miejskich wystąpił do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji z zapytaniem, kiedy Hydrobudowa zakończy swoje prace - mówi Piotr Landowski z Urzędu Miasta. - Obowiązujący termin zakończenia budowy kładki, czyli koniec maja 2007 roku, nie jest zagrożony.

Przypomnijmy, że pod koniec ubiegłego roku, kiedy kładka miała być oddana do użytku, miasto informowało, że z wykonawcą podpisano aneks do umowy, w którym wyznaczono termin ukończenia prac na koniec 2007 roku.
Roboty prowadzone przez Hydrobudowę uniemożliwiają też zagospodarowanie terenu, które też zapisane jest w kontrakcie miasta ze Stalmontem.

- Robimy to na tyle, na ile jest to w tej sytuacji możliwe - mówi Wacław Pawluć.
Wszystko wskazuje na to, że resztę roboty będzie trzeba odłożyć na kilka miesięcy.

- Z informacji uzyskanych od wykonawcy wynika, że HB9 będzie przy Manhattanie do końca lipca - powiedział wczoraj Tomasz Makowski ze ZWiK. - Hydrobudowa nie może się stamtąd ruszyć, bo ma jeszcze do wykonania określone roboty.


Persona non grata
SKPS Portowcy
IP: zapisany
Na forum od 6424 dni

**




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 21/03/2007 20:03

  Cytat:  
Nowy pomysł na Podzamcze
Firma eWynajem została wczoraj właścicielem dróg dojazdowych wokół czterech kwartałów przeznaczonych pod kamienice na Podzamczu.

Właściciel firmy eWynajem chce przejąć wszystkie wolne działki przy Baszcie Siedmiu Płaszczy. Gotów jest zainwestować w Podzamcze nawet 80 mln złotych. (Andrzej Szkocki) To pierwszy krok do zbudowania nowego Starego Miasta. Władze Szczecina kupiły zaś torowisko "szóstki".

Grunty na sprzedaż wystawił komornik, który zajmuje się długami upadłej spółdzielni mieszkaniowej Podzamcze. Pod młotek poszły wczoraj ulice tuż przy baszcie: Rybaki, Warzywna i Mała Odrzańska. Całość wyceniono na 520 tysięcy złotych. Można je było kupić już za 337 tysięcy.

Prywatne ulice

Właścicielom kwartałów, na których miały powstać kamienice, udało się jedynie wnieść zastrzeżenie, że w akcie notarialnym musi być wpisana tzw. "służebność drogi" tak, by do budynków można było swobodnie dojść albo dojechać.

- To jest precedens - mówią. - Nigdzie w mieście chodniki i ulice nie są prywatne.

Do licytacji powinno stanąć miasto. A stanęła jednak firma eWynajem, która ma bardzo ambitne plany.

- Od 3 miesięcy o każdym naszym kroku są informowane władze miasta - mówi właściciel Mariusz Jeznach. - Kupiliśmy właśnie kluczową działkę, bez której nie udałoby się zrealizować naszych zamierzeń. Do grudnia powinniśmy skupić wszystkie cztery kwartały. To jest ponad hektar ziemi na Starym Mieście. W całej Europie nikt czegoś takiego nie zrealizował.


Podzamcze za 80 mln


W planach jest postawienie ponad 50 kamienic, cały ruch samochodowy, parkingi będą pod ziemią. Najpierw jednak trzeba przeprowadzić badania archeologiczne.

- To będą właściwie 4 miasteczka, bez ruchu samochodowego. Tylko deptaki - dodaje Jeznach. - Część kamienic chcemy sprzedać, na części zrobimy apartamenty pod wynajem.

Całość kosztować ma ponad 80 mln złotych. Obecni właściciele działek są w sytuacji bez wyjścia. Grunt rzeczywiście będą musieli chyba sprzedać, bo bez dróg dojazdowych nie dostaną pozwolenia na budowę.


Miasto kupiło tory

Miasto kupiło wczoraj plac tuż przy ul. Wyszyńskiego między murem odgradzającym Podzamcze od jezdni. Na tym terenie, oprócz torowiska "szóstki, jest tzw. ucho Sternickiego, które umożliwia osobom jadącym od mostu Długiego zjazd w stronę Pomorzan.

- Zapłaciliśmy 61.800 złotych - mówi Piotr Landowski z biura promocji i informacji urzędu miejskiego. - Byliśmy jedynym chętnym na ten teren


Bardzo nowoczesna i wczesniej nie spotykana wizja w Szczecinie... Drogi i parkingi pod ziemia? no niezle ;)


  Cytat:  
Dąbie bez TIR-ów
Po artykułach w "Głosie" wiceprezydent Krzysztof Nowak obiecał przedsiębiorcom, że miasto pomoże im zbudować dojazd do autostrady A-6.


Marcin Majewski, szef InterGazu cieszy się, że już wkrótce będzie nowa droga do autostrady, bez której tutejsi przedsiębiorcy musieliby zwinąć interes. (Andrzej Szkocki) To oznacza, że skończą się uciążliwe problemy mieszkańców Dąbia i Wielgowa.

W okolicach Dominikowa i Trzebusza prawie 20 przedsiębiorców prowadzi działalność gospodarczą.

- Z mojej firmy widzę autostradę, wystarczy wybudować 200 metrów drogi mówi Marcin Majewski, szef firmy InterGaz. - Nie musiałbym tirów puszczać przez centrum Wielgowa i Dąbia. Rozumiem mieszkańców, którzy burzą się, gdy ciężkie samochody suną między ich domami. My też się boimy o ich bezpieczeństwo.

Przedsiębiorcy wielokrotnie próbowali zainteresować swoimi problemami władze Szczecina. Wczoraj w końcu udało się. Przedsiębiorcy spotkali się z wiceprezydentem Krzysztofem Nowakiem.
- Udało się - mówi zadowolony Majewski. - Mamy konkretny harmonogram działania. Podzieliliśmy między siebie obowiązki.

Przedsiębiorcy w ciągu tygodnia mają znaleźć biuro projektowe, które przygotuje koncepcję zbudowania tymczasowej drogi i węzła na autostradzie A-6 w okolicach ulicy Tczewskiej. Przygotowane tu są już odpowiednie wiadukty. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad jednak nie chce sfinansować budowy drogi. Pieniądze zdecydowała się wyłożyć firma, która zamierza w tym miejscu rozpocząć swoją działalność.

- Być może później uda się od miasta uzyskać jakieś częściowe zwolnienie z podatków - dodaje Marcin Majewski, który w imieniu wszystkich firm prowadzi negocjacje z władzami miasta.

Wiceprezydent Krzysztof Nowak obiecał zaś, że z GDDKiA oraz ministerstwem transportu będzie rozmawiał o zbudowania węzła Chełszcząca. To rozwiązanie zaakceptowane przed Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad. Problem w tym, że według harmonogramu droga miałaby powstać po 2020 roku. Chodzi o przyspieszenie inwestycji.

- Zależy nam na zbudowaniu drogi, bo tu jest ponad 80 hektarów gruntu przygotowanego pod produkcję - mówi wicedyrektor wydziału Strategii Rozwoju, Zbigniew Stasiów, który jest odpowiedzialny za powodzenie akcji.

Wiceprezydent Krzysztof Nowak zapewnia, że zrobi wszystko co jest dopuszczalne przez prawo, by pomóc przedsiębiorcom.
- Musieliśmy znaleźć jakieś rozwiązanie, nawet tymczasowe - twierdzi Nowak.



WNB
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6696 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 23/03/2007 02:18

  SzymonMKS napisał:  

  Cytat:  
Nowy pomysł na Podzamcze
Firma eWynajem została wczoraj właścicielem dróg dojazdowych wokół czterech kwartałów przeznaczonych pod kamienice na Podzamczu.

Właściciel firmy eWynajem chce przejąć wszystkie wolne działki przy Baszcie Siedmiu Płaszczy. Gotów jest zainwestować w Podzamcze nawet 80 mln złotych. (Andrzej Szkocki) To pierwszy krok do zbudowania nowego Starego Miasta. Władze Szczecina kupiły zaś torowisko "szóstki".

Grunty na sprzedaż wystawił komornik, który zajmuje się długami upadłej spółdzielni mieszkaniowej Podzamcze. Pod młotek poszły wczoraj ulice tuż przy baszcie: Rybaki, Warzywna i Mała Odrzańska. Całość wyceniono na 520 tysięcy złotych. Można je było kupić już za 337 tysięcy.

Prywatne ulice

Właścicielom kwartałów, na których miały powstać kamienice, udało się jedynie wnieść zastrzeżenie, że w akcie notarialnym musi być wpisana tzw. "służebność drogi" tak, by do budynków można było swobodnie dojść albo dojechać.

- To jest precedens - mówią. - Nigdzie w mieście chodniki i ulice nie są prywatne.

Do licytacji powinno stanąć miasto. A stanęła jednak firma eWynajem, która ma bardzo ambitne plany.

- Od 3 miesięcy o każdym naszym kroku są informowane władze miasta - mówi właściciel Mariusz Jeznach. - Kupiliśmy właśnie kluczową działkę, bez której nie udałoby się zrealizować naszych zamierzeń. Do grudnia powinniśmy skupić wszystkie cztery kwartały. To jest ponad hektar ziemi na Starym Mieście. W całej Europie nikt czegoś takiego nie zrealizował.


Podzamcze za 80 mln


W planach jest postawienie ponad 50 kamienic, cały ruch samochodowy, parkingi będą pod ziemią. Najpierw jednak trzeba przeprowadzić badania archeologiczne.

- To będą właściwie 4 miasteczka, bez ruchu samochodowego. Tylko deptaki - dodaje Jeznach. - Część kamienic chcemy sprzedać, na części zrobimy apartamenty pod wynajem.

Całość kosztować ma ponad 80 mln złotych. Obecni właściciele działek są w sytuacji bez wyjścia. Grunt rzeczywiście będą musieli chyba sprzedać, bo bez dróg dojazdowych nie dostaną pozwolenia na budowę.


Miasto kupiło tory

Miasto kupiło wczoraj plac tuż przy ul. Wyszyńskiego między murem odgradzającym Podzamcze od jezdni. Na tym terenie, oprócz torowiska "szóstki, jest tzw. ucho Sternickiego, które umożliwia osobom jadącym od mostu Długiego zjazd w stronę Pomorzan.

- Zapłaciliśmy 61.800 złotych - mówi Piotr Landowski z biura promocji i informacji urzędu miejskiego. - Byliśmy jedynym chętnym na ten teren


Bardzo nowoczesna i wczesniej nie spotykana wizja w Szczecinie... Drogi i parkingi pod ziemia? no niezle ;)


  Cytat:  
Dąbie bez TIR-ów
Po artykułach w "Głosie" wiceprezydent Krzysztof Nowak obiecał przedsiębiorcom, że miasto pomoże im zbudować dojazd do autostrady A-6.


Marcin Majewski, szef InterGazu cieszy się, że już wkrótce będzie nowa droga do autostrady, bez której tutejsi przedsiębiorcy musieliby zwinąć interes. (Andrzej Szkocki) To oznacza, że skończą się uciążliwe problemy mieszkańców Dąbia i Wielgowa.

W okolicach Dominikowa i Trzebusza prawie 20 przedsiębiorców prowadzi działalność gospodarczą.

- Z mojej firmy widzę autostradę, wystarczy wybudować 200 metrów drogi mówi Marcin Majewski, szef firmy InterGaz. - Nie musiałbym tirów puszczać przez centrum Wielgowa i Dąbia. Rozumiem mieszkańców, którzy burzą się, gdy ciężkie samochody suną między ich domami. My też się boimy o ich bezpieczeństwo.

Przedsiębiorcy wielokrotnie próbowali zainteresować swoimi problemami władze Szczecina. Wczoraj w końcu udało się. Przedsiębiorcy spotkali się z wiceprezydentem Krzysztofem Nowakiem.
- Udało się - mówi zadowolony Majewski. - Mamy konkretny harmonogram działania. Podzieliliśmy między siebie obowiązki.

Przedsiębiorcy w ciągu tygodnia mają znaleźć biuro projektowe, które przygotuje koncepcję zbudowania tymczasowej drogi i węzła na autostradzie A-6 w okolicach ulicy Tczewskiej. Przygotowane tu są już odpowiednie wiadukty. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad jednak nie chce sfinansować budowy drogi. Pieniądze zdecydowała się wyłożyć firma, która zamierza w tym miejscu rozpocząć swoją działalność.

- Być może później uda się od miasta uzyskać jakieś częściowe zwolnienie z podatków - dodaje Marcin Majewski, który w imieniu wszystkich firm prowadzi negocjacje z władzami miasta.

Wiceprezydent Krzysztof Nowak obiecał zaś, że z GDDKiA oraz ministerstwem transportu będzie rozmawiał o zbudowania węzła Chełszcząca. To rozwiązanie zaakceptowane przed Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad. Problem w tym, że według harmonogramu droga miałaby powstać po 2020 roku. Chodzi o przyspieszenie inwestycji.

- Zależy nam na zbudowaniu drogi, bo tu jest ponad 80 hektarów gruntu przygotowanego pod produkcję - mówi wicedyrektor wydziału Strategii Rozwoju, Zbigniew Stasiów, który jest odpowiedzialny za powodzenie akcji.

Wiceprezydent Krzysztof Nowak zapewnia, że zrobi wszystko co jest dopuszczalne przez prawo, by pomóc przedsiębiorcom.
- Musieliśmy znaleźć jakieś rozwiązanie, nawet tymczasowe - twierdzi Nowak.




Obiecanki cacanki...-zróbcie najpierw te sadzawki z basenów przeciwpożarowych,bo na wiosne znowu będzie jebać na mieście,gdy ptaki się tam zesrają....zacznijcie od tego drodzy,marzycielowie(inwestorzy)hehehe


Siła Płynie Z Krwią , Duma Razem Z Nią ->Duma Pomorza
tarpan
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7345 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 26/03/2007 12:32
Największy (2002 m2) na Pomorzu ośrodek typu City Spa w Szczecinie już w grudniu! Ruchome schody na zawsze znikną z randkowej mapy miasta!
Centrum Handlowe Pazim w remoncie. Niebawem powstanie tam Ośrodek Rehabilitacji i Odnowy (Wellness & Spa). Wielkie otwarcie wraz z szeregiem imprez zaplanowano na ostatni miesiąc bieżącego roku.

Inwestycja zakłada zabudowę parteru - dawnej części z ruchomymi schodami (kawiarnia, recepcja, salon fryzjerski) oraz pierwsze (rehabilitacja, gabinety lekarskie) i drugie piętro (gabinety kosmetyczne, hydroterapia oraz kompleks wodny). Co będzie największą atrakcją obiektu? Jak podkreśla Zofia Gałka: „Na szczególną uwagę zasługuje rozbudowana rehabilitacja z zabiegami w
3-stopniowej kriokomorze, czyli stosowanie bardzo niskich temperatur od -10 do -125oC”. Najcenniejsze efekty takiego zabiegu to m.in.: ułatwienia związane z rehabilitacją ruchową, lepsza przemiana materii, opóźnienie procesu starzenia, a także poprawa samopoczucia.
Inne atrakcje to m.in.: hydroterapia z różnymi zabiegami wodnymi i biczami szkockimi, świat łaźni parowych, grota śnieżna, strefa masaży, aromaterapia oraz możliwość skorzystania z najnowszych linii kosmetycznych w gabinetach.

Kto zatem będzie mógł sobie pozwolić na poprawianie wizerunku i samopoczucia w największym SPA na Pomorzu? Czy z zabiegów będzie w stanie skorzystać ktoś poza gośćmi Hotelu Radisson SAS? Jak przyznaje Zofia Gałka: „Oferta Centrum skierowana będzie do szerokiego grona odbiorców. Ceny usług będą zróżnicowane, zbliżone do poziomu cen stosowanych w innych ośrodkach tego typu w Polsce”. Obiekt zatem powinni odwiedzić nie tylko zapracowani i…bogaci pracoholicy, ale także osoby na diecie, wszyscy zestresowani, sportowcy oraz ci, którzy szukają wrażeń (na nich czekać będzie II piętro).

Ile w dzisiejszych czasach znaczy wygląd? Przekonać się o tym mogli wszyscy, którzy obejrzeli na wielkich ekranach nominowany do Oskara film „Diabeł ubiera się u Prady”. Maksyma z „Małego Księcia”: „Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” staje się coraz bardziej archaiczna, a za jakieś dziesięć lat pewnie będzie można ją uznać za przynależną do minionej epoki. Wszystko co nowe i alternatywne jest jednocześnie trendy. Wiele wskazuje zatem na to, że Ośrodek Rehabilitacji i Odnowy w Szczecinie może cieszyć się dużą popularnością. Czy będzie ona długotrwała? Przekonamy się o tym jeszcze w tym roku.

www.wSzczecin.pl


thedevil2

Sex alkohol mordobicie POGOŃ SZCZECIN ponad życie!!!
MzP
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6765 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 29/03/2007 12:42
http://finanse.wp.pl/POD,1,wid,8793143,wiadomosc.html?rfbawp=1175164885.196


Walka człowieka przeciw władzy jest walką pamięci przeciw zapomnieniu. Pogoń szczecińska albo żadna!!!
phoenix
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6263 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 29/03/2007 20:49
jest duuuzo rzeczy do zrobienia ale ja jakos nie wierze ze cos tu moze sie dziac

fajni by bylo jakby zrobili aquapark
albo cos nie typowego na polanie widokowej w zdrojach jakis tor boslejowy to by byla atrakcja !! ale narazie jest w miare doopsz bo kolo reala buduja centrum handlowe z kinemt itd. takie galaxy mniejsze (albo moze i wieksze);D


Dobre chłopaki reprezentują JP.
Wszyscy razem JP.
phoenix
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6263 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 29/03/2007 20:50
i jeszcze skate park kryty albo i nie ale na prawobrzezu i lodogryf caloroczny w srodku miasta !!! xD


Dobre chłopaki reprezentują JP.
Wszyscy razem JP.
Persona non grata
SKPS Portowcy
IP: zapisany
Na forum od 6424 dni

**




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 03/04/2007 18:32
Jest źle, będzie gorzej
Zamkną ul. Europejską


Mieszkańców szczecińskich Pomorzan czeka po świętach kolejna rewolucja związana ze zmianą organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic Ku Słońcu - Derdowskiego - Europejska - Okulickiego. Przynajmniej na 2 tygodnie zostanie zamknięta ul. Europejska.

Już dziś przejechanie przez skrzyżowanie nie jest łatwe. W szczycie (i nie tylko wtedy) tworzą się korki praktycznie we wszystkich kierunkach. Prawdopodobnie w połowie przyszłego tygodnia sytuacja na krzyżówce jeszcze się pogorszy. Drogowcy muszą bowiem zamknąć wylot ul. Europejskiej na przebudowywane rondo. Po co? By wykończyć całą jego południową część, łącznie z wylaniem asfaltu - oprócz ostatniej, tzw. ścieralnej, warstwy nawierzchni. Prace na ulicach Europejskiej, Okulickiego i Ku Słońcu (południowa nitka na odcinku od Mierzyna do Cmentarza Centralnego) trwać będą przez najbliższe 2, a może nawet 3 tygodnie.

Zmiany na rondzie miały obowiązywać już od wczoraj. Wykonawca jednak do dzisiaj nie otrzymał zgody na wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu od Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (a w tym przypadku zgoda ta jest niezbędna, bowiem objazdy obowiązywać będą również poza granicami miasta). Dopiero wtedy, kiedy ją dostanie, może się zwrócić o akceptację nowej organizacji ruchu do wydziału Gospodarki Komunalnej szczecińskiego Urzędu Miasta. Zgodnie z przepisami, dopiero tydzień po jej otrzymaniu można zamknąć ulicę. Wygląda więc na to, że (jeśli nie będzie innych przeszkód) ul. Europejska zostanie zamknięta najwcześniej w połowie przyszłego tygodnia.

Remont ronda jest gruntowny. Oprócz placu przebudowuje się również torowisko i chodniki. Poza tym powstaną tu ścieżki rowerowe i tzw. mała architektura. Przy okazji będą również wyremontowane wloty ulic dochodzących do skrzyżowania. Rondo będzie miało 60 metrów średnicy. Na jezdni o szerokości 10 metrów wytyczone zostaną trzy pasy ruchu.

Koszt przebudowy krzyżówki oszacowano na 14 mln zł. Ponad 11 mln zł miasto otrzymało jako dofinansowanie z ZPORR, funduszu z Unii Europejskiej. Koniec remontu zaplanowano na sierpień 2007 r.

Zrodlo : Kurier


Rch.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6397 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 03/04/2007 23:52
Ulica Struga. Oj przyjdzie nam jescze czekać...
PS. Wiadukt koło MTSu wykorzystują raczej autobusy wjeżdzające i zjeżdżające do zajezdni...
Etap II
Kierowcy muszą uzbroić się w cierpliwość. Remont rozpocznie się bowiem przyszłym roku.

- Kompletujemy dokumentację. Przypuszczamy, że trzeba będzie ją złożyć w ministerstwie pod koniec roku. Będziemy przygotowani - mówi Elżbieta Turska, wicedyrektor wydziału inwestycji miejskich. - Pieniądze może dostaniemy w połowie przyszłego roku.

Po przebudowie ulica będzie miała dwie jezdnie po trzy pasy ruchu. Do tego dochodzą dwie jezdnie wspomagające i trzy wiadukty. Pierwszy etap przebudowy mamy za sobą. Rozpoczął się w 2003 roku, w jego ramach zbudowano jezdnie wspomagające i wiadukt w rejonie Międzynarodowych Targów Szczecińskich.

Drugi etap, to dalsza przebudowa ulicy aż do skrzyżowania z ulicami Wiosenną i Łuinową. Wymienione zostaną wszystkie podziemne instalacje, a jezdnia będzie obniżona o jakieś 4 - 4,5 metra. Nad tymi drogami powstaną wiadukty, dzięki którym będą bezkolizyjne skrzyżowania. Zbudowane zostaną na przedłużeniu ulic Wiosennej i Jasnej. Każdy z wiaduktów ma mieć chodniki i ścieżkę rowerową.


Etap III
Kolejna część remontu, to przebudowa drogi o długości 2,4 km. Nowe jezdnie będą aż do skrzyżowania z ul. Pomorską. Zmodernizowane będzie również to skrzyżowanie.

- Z naszych wyliczeń wynika, że potrzeba nam 66 mln złotych - mówi Tadeusz Żabiński, dyrektor wydziału inwestycji miejskich. - Bez pomocy Unii Europejskiej trudno byłoby zrobić tę przebudowę.

Roboty będą trwały co najmniej 3 lata. Ruch w tym czasie nie powinien być mocno utrudniony, istnieją przecież jezdnie wspomagające.

źródło Głos Szczeciński


Ultras Pogoń!MW03!Prawa Strona Miasta!
WNB
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6696 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 03/04/2007 23:58
Temu miastu brakuje stadionu,hali sportowo-widowiskowej,aquaparku,basenu plywackiego,postawiłbym na budowe oceanarium z prawdziwego zdarzenia na łasztowni,ponadto brakuje ,,atmosfery starego rynku"-brak starówki,nie wiadomo co z deptakiem boguslawa czy placem orla bialego,w dalszym ciagu nie moga ruszyć inwestycje Kaskady i galerii brama portowa.Duzo do wykonania jest w tym miescie hehe


Siła Płynie Z Krwią , Duma Razem Z Nią ->Duma Pomorza
tarpan
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7345 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 11/05/2007 14:20
Kolejny Carrefour w Szczecinie
autor: Andrzej Kus
dodano: 11.05.07
tagi: sklepy | zapowiedzi | miasto

Jak podaje dzisiejszy „Dziennik” w Szczecinie powstanie kolejny hipermarket Carrefour.

Obecnie sieć tej firmy liczy 131 placówek. Ich celem jest pozyskanie pozycji lidera na rynku spożywczym. Dlatego firma zwiększyła środki na tegoroczne wydatki w Polsce do 1 mld złotych.

Powodem zwiększenia środków jest zwiększona aktywność firm: Tesco i Auchman. Brytyjska firma ma chrapkę na fotel lidera w branży spożywczej. Firma zamierza wydać w tym roku 600 mln. złotych. Auchman ma natomiast przeznaczone na wydatki 500 mln. Francuska firma chce postawić za te pieniądze dwie nowe siedziby.

Przedstawiciele firmy ujawnili, że Carrefour uruchomi w tym roku pięć hipermarketów, w tym jeden w Szczecinie.

Moge dodać od siebie że inwestycja będzie przy ulicy Wiosenej i będzie tam cały kompleks handlowy ;)

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=459390


thedevil2

Sex alkohol mordobicie POGOŃ SZCZECIN ponad życie!!!
jns
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7099 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 11/05/2007 14:47
Przykre, że u nas pod pojęciem "inwestycja i rozwój" rozumie się budowanie hipermarketów...


malcoolm
Ultraoptymista
IP: zapisany
Na forum od 7448 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 11/05/2007 14:56
to tez inwestycja...

a od poniedzialku zaczyna sie remont dworca PKP :)


Szczecin Blog - strona o Szczecinie
Uśmiechnij się - jesteś w Szczecinie
Szczecin Blog na Twitterze
christoph
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7953 dni

**




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 11/05/2007 14:58
Chyba drobna korekta, a nie remont...


Dziękuję :)
malcoolm
Ultraoptymista
IP: zapisany
Na forum od 7448 dni




Odp: Inwestycje w Szczecinie - 11/05/2007 14:59
elewacja + hol :D


Szczecin Blog - strona o Szczecinie
Uśmiechnij się - jesteś w Szczecinie
Szczecin Blog na Twitterze
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.27 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005