Sirio 100 moge polecic Z tanszych niezle sciaga Hustler, ale czesto strasznie szumia na dachu i strasznie sie ten dzwiek niesie po calym wnetrzu auta Dobrze by bylo gdybys mial 300zl na calosc, wtedy masz duzo wieksze pole manerwu przy wyborze lepszego radia
Jak to jest z tankowaniem LPG w niemczech.? Słyszałem, że jest dużo mniej stacji niż u nas i do tego potrzebne jakieś przejściówki.? Wie ktoś coś na ten temat.?
tu masz o przejściówkach Przejściówki są generalnie dostepne na większości stacji, na ogół trzeba zostawić dokument w zastaw lub 20-50 euro. Raz za to bez niczego dostałem skrzynkę z 20 przejściówkami ale może to dlatego, że dobrze mi z oczu patrzy.
Szukasz w datenbank, jak nie radzisz sobie z niemieckim, to przetłumacz stronę przez google. Przy większości autostrad są co jakiś czas stacje z LPG, tak więc nie ma problemu, czasem warto zjechać kawałek z autostrady albo kupic w miejscu docelowym, zdarzają się różnice nawet 20 centów. Na tej stronie masz tez podane ceny.
Jak to jest z tankowaniem LPG w niemczech.? Słyszałem, że jest dużo mniej stacji niż u nas i do tego potrzebne jakieś przejściówki.? Wie ktoś coś na ten temat.?
tu masz o przejściówkach Przejściówki są generalnie dostepne na większości stacji, na ogół trzeba zostawić dokument w zastaw lub 20-50 euro. Raz za to bez niczego dostałem skrzynkę z 20 przejściówkami ale może to dlatego, że dobrze mi z oczu patrzy.
Szukasz w datenbank, jak nie radzisz sobie z niemieckim, to przetłumacz stronę przez google. Przy większości autostrad są co jakiś czas stacje z LPG, tak więc nie ma problemu, czasem warto zjechać kawałek z autostrady albo kupic w miejscu docelowym, zdarzają się różnice nawet 20 centów. Na tej stronie masz tez podane ceny.
Ogolnie proponuje Ci zakupic taka przejsciowke w polsce ( koszt okolo 50 zl , mozna kupic np: na nerlinga tam gdzie gaz wstawiaja, jeszcze inna jest na holandie jak cos ) bo na niektorych niemieckich stacjach nie maja i tam pracownik stacji NIE TANKUJE GAZU wiec sie nie zdziw jak bedzie stal i patrzal a ci nie pomoze bo to nie jego obowiazek
Odp: Temat dla kierowców - 14/08/2011 16:38
Na Chopina wyczailem stacje Statoil 1,2,3. Ropa na niej kosztuje 4,8zl a nie ponad 5zl jak na innych (statoil, shell, bp).
Teraz pytanie czy jest na tym Statoil 1,2,3 to samo paliwo co na zwyklym statoilu? Czytam, ze maja jakosc gwarantowana firmy Statoil. Ale czy jest to to samo paliwo? Skad by byla taka roznica w cenie? Chyba nie tylko przez to, ze obsluguje stacje 1 osoba i nie ma sklepiku...?
Na Chopina wyczailem stacje Statoil 1,2,3. Ropa na niej kosztuje 4,8zl a nie ponad 5zl jak na innych (statoil, shell, bp).
Teraz pytanie czy jest na tym Statoil 1,2,3 to samo paliwo co na zwyklym statoilu? Czytam, ze maja jakosc gwarantowana firmy Statoil. Ale czy jest to to samo paliwo? Skad by byla taka roznica w cenie? Chyba nie tylko przez to, ze obsluguje stacje 1 osoba i nie ma sklepiku...?
Jest to nowa stacja. Dopiero niedawno ruszyła, może niskie ceny są sposobem aby przyciągnąć klientów. Później zapewne ceny się wyrównają.
Na Chopina wyczailem stacje Statoil 1,2,3. Ropa na niej kosztuje 4,8zl a nie ponad 5zl jak na innych (statoil, shell, bp).
Teraz pytanie czy jest na tym Statoil 1,2,3 to samo paliwo co na zwyklym statoilu? Czytam, ze maja jakosc gwarantowana firmy Statoil. Ale czy jest to to samo paliwo? Skad by byla taka roznica w cenie? Chyba nie tylko przez to, ze obsluguje stacje 1 osoba i nie ma sklepiku...?
Jest to nowa stacja. Dopiero niedawno ruszyła, może niskie ceny są sposobem aby przyciągnąć klientów. Później zapewne ceny się wyrównają.
1 2 3 Statoil dziala tez na ul. Modrej. Dokladnych cen nie znam, ale tez zawsze pare groszy na litrze taniej, niz na standardowych stacjach.
Ogolnie teraz w naszym regionie mamy najtansze paliwo w kraju, co jest nowoscia, bo juz dawno sie tak nie zdarzylo.
Na Chopina wyczailem stacje Statoil 1,2,3. Ropa na niej kosztuje 4,8zl a nie ponad 5zl jak na innych (statoil, shell, bp).
Teraz pytanie czy jest na tym Statoil 1,2,3 to samo paliwo co na zwyklym statoilu? Czytam, ze maja jakosc gwarantowana firmy Statoil. Ale czy jest to to samo paliwo? Skad by byla taka roznica w cenie? Chyba nie tylko przez to, ze obsluguje stacje 1 osoba i nie ma sklepiku...?
Jest to nowa stacja. Dopiero niedawno ruszyła, może niskie ceny są sposobem aby przyciągnąć klientów. Później zapewne ceny się wyrównają.
1 2 3 Statoil dziala tez na ul. Modrej. Dokladnych cen nie znam, ale tez zawsze pare groszy na litrze taniej, niz na standardowych stacjach.
Ogolnie teraz w naszym regionie mamy najtansze paliwo w kraju, co jest nowoscia, bo juz dawno sie tak nie zdarzylo.
Tak tylko chodzi mi o to czy to jest to samo paliwo czy gorsze jakosciowo...
Odp: Temat dla kierowców - 15/08/2011 15:21
To samo paliwo,bynajmniej jak tankuje w Stockholmie na 1.2.3 to paliwo jest tansze ale auto pali i pracuje tak samo A tansze pewnie dlatego ze to stacje samoobslugowe jak Neste.
Odp: Temat dla kierowców - 15/08/2011 16:05
Ostatnio tankuję tylko tam, bo jest taniej niż na Auchan i mam bliżej. Jak dotąd nie widzę żadnych problemów więc mogę powiedzieć, że paliwo jest jak najbardziej ok.
Jak to jest z tankowaniem LPG w niemczech.? Słyszałem, że jest dużo mniej stacji niż u nas i do tego potrzebne jakieś przejściówki.? Wie ktoś coś na ten temat.?
tu masz o przejściówkach Przejściówki są generalnie dostepne na większości stacji, na ogół trzeba zostawić dokument w zastaw lub 20-50 euro. Raz za to bez niczego dostałem skrzynkę z 20 przejściówkami ale może to dlatego, że dobrze mi z oczu patrzy.
Szukasz w datenbank, jak nie radzisz sobie z niemieckim, to przetłumacz stronę przez google. Przy większości autostrad są co jakiś czas stacje z LPG, tak więc nie ma problemu, czasem warto zjechać kawałek z autostrady albo kupic w miejscu docelowym, zdarzają się różnice nawet 20 centów. Na tej stronie masz tez podane ceny.
Dzieki.
Jeszcze jedna sprawa. Widze, że na stronce ktora podales sa dwa rodzaje przejsciówek na Niemcy. Musze kupowac obydwie czy któraś jest bardziej popularna.?
W Kamieniu Pomorskim zrobili juz wylot na Dziwnowek, a jesli nie, to utrudnienia sa duze i dlugo sie stoi?
Na temat powyższy odpowiedzi nie znam, ale moge polecić niezły objazd na Pobierowo. Mijasz zjazd na Kamień i jakieś 500m dalej wbijasz w prawo na Świerzno. Potem za Świerznem w lewo i masz 9 km do Pobierowa. Wyjeżdżasz na rondzie w Pobierowie. Może pomoże, na te kochane korki Nasze.
W Kamieniu Pomorskim zrobili juz wylot na Dziwnowek, a jesli nie, to utrudnienia sa duze i dlugo sie stoi?
Dziś autem jadąc słuchałem jakiegoś szczecińskiego radia i właśnie dokładnie o tym mówili, że cały czas trwa przebudowa, korki są gigantyczne i zalecali objazd przez jakąś miejscowość na literę G... nie pamiętam teraz nazwy.
e. Radziu możliwe, ale naprawdę nie pamiętam - nie chce wprowadzić w błąd
Ostatnio edytowany przez: eF^, 16 sierpnia 2011, 20:14 [1 raz(y)]
W Kamieniu Pomorskim zrobili juz wylot na Dziwnowek, a jesli nie, to utrudnienia sa duze i dlugo sie stoi?
Dziś autem jadąc słuchałem jakiegoś szczecińskiego radia i właśnie dokładnie o tym mówili, że cały czas trwa przebudowa, korki są gigantyczne i zalecali objazd przez jakąś miejscowość na literę G... nie pamiętam teraz nazwy.
W Kamieniu Pomorskim zrobili juz wylot na Dziwnowek, a jesli nie, to utrudnienia sa duze i dlugo sie stoi?
Dziś autem jadąc słuchałem jakiegoś szczecińskiego radia i właśnie dokładnie o tym mówili, że cały czas trwa przebudowa, korki są gigantyczne i zalecali objazd przez jakąś miejscowość na literę G... nie pamiętam teraz nazwy.
Golczewo?
Jeśli chcecie całkowicie ominąć korki polecam następującą trasę (w ostatnią sobotę, w południe 1:20 ze Szczecina do Pobierowa, gdzie 3ką zajmowało to jakieś 2-3h):
1. W Dąbiu odbijamy na trasę turystyczną (na Załom), którą dojedziemy do Goleniowa
2. Wbijamy się do centrum Goleniowa i lecimy trasą na lotnisko
3. W momencie, gdy dojeżdżamy do drogi nr6, na Gdańsk, jedziemy prost to wioskę Żółwia Błoć
4. Dalej główną drogą (nie jest zła) jedziemy na Niewiadowo, Łożnicę itp, aż dojedziemy do Golczewa
5. Stamtąd lecimy już do Pobierowa itp.
Droga nie jest idealna, ale spokojnie można ją jechać. Natomiast jeśli chodzi o drogę na Międzyzdroje to oznakowana Trasa Turystyczna jest wystraczająca.
Jak to jest z tankowaniem LPG w niemczech.? Słyszałem, że jest dużo mniej stacji niż u nas i do tego potrzebne jakieś przejściówki.? Wie ktoś coś na ten temat.?
tu masz o przejściówkach Przejściówki są generalnie dostepne na większości stacji, na ogół trzeba zostawić dokument w zastaw lub 20-50 euro. Raz za to bez niczego dostałem skrzynkę z 20 przejściówkami ale może to dlatego, że dobrze mi z oczu patrzy.
Szukasz w datenbank, jak nie radzisz sobie z niemieckim, to przetłumacz stronę przez google. Przy większości autostrad są co jakiś czas stacje z LPG, tak więc nie ma problemu, czasem warto zjechać kawałek z autostrady albo kupic w miejscu docelowym, zdarzają się różnice nawet 20 centów. Na tej stronie masz tez podane ceny.
Dzieki.
Jeszcze jedna sprawa. Widze, że na stronce ktora podales sa dwa rodzaje przejsciówek na Niemcy. Musze kupowac obydwie czy któraś jest bardziej popularna.?
Popularniejsza jest acme, czyli szeroka końcówka wkręcana. Ale to też zależy od regionu niemiec, można spotkać wszystkie 3 rodzaje ( w tym też polskie - polish/italian dish). Jeżeli jedziesz raz uwazam, że nie ma sensu kupować przejściówki, na większości stacji są dostępne przejściówki, na terenie wschodnich niemiec raczej są końcówki takie jak w polsce. Będziesz cześciej jeździć, to warto kupić przejściówki.
Po niemiecku przejściówka to: reduktor fur LPG (flussig gas).
Ostatnio edytowany przez: Tony Montana, 16 sierpnia 2011, 22:27 [2 raz(y)]
Dzisiaj miałem okazję uczestniczyć w spotkaniu z przedstawicielem głównego wykonawcy modernizacji ul. Struga.
Oprócz oczywistych rzeczy na temat planowanego wprowadzenia nowej organizacji ruchu w okolicach inwestycji (o czym możesz przeczytać w artykule Remont ulicy Struga – od 2 września poważne zmiany), dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy na temat samej inwestycji i wprowadzanych zmian w ruchu – o nich możesz przeczytać poniżej.
Mój poprzedni artykuł bazował na doniesieniach prasowych, dziś prezentuję Wam informacje od samego “źródła”.
Zamknięcie ul. Struga nastąpi w początkowych dniach września lub maksymalnie do połowy września. Termin 2 września nie jest potwierdzony.
Budowa głównych nitek ul. Struga potrwa do sierpnia 2012, od stycznia 2013 ruch samochodowy będzie odbywał się w pełni po nowych jezdniach, wtedy też będą gotowe już estakady z ulic Jasna oraz Łubinowa.
Od stycznia 2013 będą przebudowywane obydwie jezdnie wspomagające ul. Struga
Z ul. Jasnej będzie możliwy przejazd w kierunku centrum miasta (!). Osoby jadące od strony osiedla Słoneczne będą mogły skręcać zarówno w prawo, jak i w lewo.
Drugi łącznik znajdzie się na wysokości ul. Łubinowej, ale w tym przypadku będziemy mogli pojechać tylko w prawo. Zostanie zamontowana tam nowa sygnalizacja świetlna. Wyjazd z ul. Wiosennej będzie możliwy również tylko w prawo.
Na wysokości ulicy Botanicznej, jadąc od strony miasta, będzie można zawrócić i jechać w kierunku centrum Szczecina.
Ciężarówki z piachem z wykopu na ul. Struga nie będą się poruszać po jezdniach wspomagających. Transport do miejsca planowanego wiaduktu odbywać się będzie jezdniami wyłączonymi z ruchu samochodów (poprzez plac budowy).
W chwili obecnej nie jest ostatecznie ustalona organizacja ruchu autobusowego. Bardzo możliwe, że część autobusów zostanie skierowana na ul. Jasną.
Ostateczny termin ukończenia całości inwestycji to 2 sierpnia 2013, tuż przed finałem Regat Tall Ships’ Races 2013 w Szczecinie.
Odp: Temat dla kierowców - 24/08/2011 10:57
Tak z ciekawostek. Kolega pracuje w Strabagu i mówił, że Eurovia bardzo kiepsko z kasą stoi. Między innymi dlatego małe firmy nie podchodziły w ogóle do przetargów na podwykonawców, bo nie wiadomo ile by musiały czekać na wypłaty za wykonanie robót.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.