Autor
Wiadomość
   Kibice -> Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
mefisto1969
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3341 dni

*




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 26/09/2010 21:04
ok masz z jednej strony racje 50% Tylko musisz brac pod uwage że mam dzieci które w wieku 10 lat i próbuje zaszcepić od 4 lat mu miłośc do klubu i nie wezme go na młyn bo jakiś nieodpowiedzialny kretyn może go przypalić racą .To nie jest wytłumaczenie ale my w pewnym wieku przekazujemy TRADYCJE słowną a Wy macie pokazać że tak JEST naprawde Bo jak tak młody człowiek ma uwierzyć że "za taty czasów PIEKŁO było na 4 i 5 sektorze I ZAWSZE BYŁO PEŁNEEEEEE " A dzisiaj zadał pytanie "Tato czemu ich tak MAŁO ?" POGOŃ to MY Wszyscy


Tam wezwali mnie bym do nich dołączył, dołączył do tańca umarłych.
W krąg ognia podążyłem za nimi, do samego środka......Kiedy czujesz, że nadchodzi twój czas, bądź gotów.
Pożegnaj się ze wszystkimi, łyknij gorzałki i zmów modlitwę.
Castaway
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4548 dni

*




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 26/09/2010 21:13
a ja nadal bede sie upierał przy tym, że gdyby przez kilka spotkań zawitala na młyn konkretna liczba starszych kibiców i POKAZAŁA a nie mówiła jak może być zajebiście to cała reszta przekonałaby się i nie było by takich widoków jak dziś. Przykład idzie z góry, u młodych najczęściej jest tylko zapał który trzeba odpowiednio ukształtować, a kto to ma zrobić? a co do rac, to jak widac po meczu z Legią nie tylko na 12 zdarzaja sie niekontrolowane wyskoki z piro. Pozdrawiam


"Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!" - J. Piłsudski
mefisto1969
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3341 dni

*




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 26/09/2010 21:27
i znów według mnie masz racje w 50 % My się strasznie postarzaliśmy mase ludzi z naszej Gwarddii popadło w różne używki z moich znajomych "30 osób" tylko z 3 mam kontakt reszta odpłyneła lub siedzi Sorki ale my "metale" mieliśmy różne słabośc; ::)26 Kwietnia zawsze było na PIEKLE ale to se ne wrati .z jednej strony SZKODA no ale damy szanse MŁODYM .Mojemu synowi dam jeszce 5 lat na dojście do Was .Mam znajomych wsród Was "MARCIN POZDRO ZA OJCA " Ale zbierzcie sie w "KUPE" i zróbcie młyn na miare POGONI Pozdrowienia dlaWSZYSTKICH KIBOLI POGONI :)))

Ostatnio edytowany przez: mefisto1969, 26 września 2010, 21:47 [1 raz(y)]


Tam wezwali mnie bym do nich dołączył, dołączył do tańca umarłych.
W krąg ognia podążyłem za nimi, do samego środka......Kiedy czujesz, że nadchodzi twój czas, bądź gotów.
Pożegnaj się ze wszystkimi, łyknij gorzałki i zmów modlitwę.
Luk Luk
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5714 dni

**




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 26/09/2010 21:58
tak z innej beczki


http://ligowiec.net/fotografia/mecz-38059/12854421140.83176500/0

kolo siebie dwoch manych, jedne trzyma zgodowy szalik Lechia-Wisła, koles obok w bluzie z herbem Pogoni. dziwne...


"Wierzę, że inteligencja i strach są nieodłączne. Goście którzy mówią: ja się nie boję niczego - są po prostu głupi!" - Rickson Gracie
mefisto1969
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3341 dni

*




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 26/09/2010 22:04
namierzyć i wpierdol


Tam wezwali mnie bym do nich dołączył, dołączył do tańca umarłych.
W krąg ognia podążyłem za nimi, do samego środka......Kiedy czujesz, że nadchodzi twój czas, bądź gotów.
Pożegnaj się ze wszystkimi, łyknij gorzałki i zmów modlitwę.
NIEBUSZEWO
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4120 dni




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 26/09/2010 22:10
Jak widac pewnie kibic gosci z Bytowa a czy szal stracil??? pewnie nie a widac ze 8 panow siedzialo:(

Ostatnio edytowany przez: NIEBUSZEWO, 26 września 2010, 22:43 [1 raz(y)]


AB INCUNABULIS POGOŃ SZCZECIN!!!
Cz
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5491 dni

***




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 26/09/2010 22:14

  mefisto1969 napisał:  
nie wezme go na młyn bo jakiś nieodpowiedzialny kretyn może go przypalić racą .



Odniose sie do tego zdania, nie ma szans na przypalenie raca, poniewaz Mamy duza sume do zaplaty za kary i nie bedzie zadnego odpalania rac. Pozdrawiam.


www.sectorshop.net
mefisto1969
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3341 dni

*




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 26/09/2010 22:23
No niestety mam w pamięci meczyk gdy sam krzyczałem POGOTOWIE :( POZDROWIENIA dla KIbiców POGONI


Tam wezwali mnie bym do nich dołączył, dołączył do tańca umarłych.
W krąg ognia podążyłem za nimi, do samego środka......Kiedy czujesz, że nadchodzi twój czas, bądź gotów.
Pożegnaj się ze wszystkimi, łyknij gorzałki i zmów modlitwę.
kubutek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3349 dni




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 26/09/2010 22:38
witam.jutro bedzie przeprowadzona nie mila rozmowa z malolatami.

Ostatnio edytowany przez: kubutek, 26 września 2010, 23:20 [1 raz(y)]


FC DĘBNO
http://www.youtube.com/watch?v=hOJ_SjtGmHc&feature=player_embedded
Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6645 dni




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 26/09/2010 22:41
ta fotka

http://ligowiec.net/fotografia/mecz-38059/12854421140.60355400/0

tez raczej istotna


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
miau !
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4273 dni




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 27/09/2010 13:45

  mefisto1969 napisał:  
namierzyć i wpierdol



Będzie problem, bo gościu jest z Bytowa ;) Ma bluzę z herbem Bytovii pod kurtką.


PS
Promocja
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4970 dni




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 27/09/2010 18:13

  miau ! napisał:  

  mefisto1969 napisał:  
namierzyć i wpierdol



Będzie problem, bo gościu jest z Bytowa ;) Ma bluzę z herbem Bytovii pod kurtką.



to zajebiście trza było go jeszcze na piwo zabrać


Czasami bywają dni, gdy nie wpada żaden kwit,
Wtedy możesz liczyć tylko na swój wyuczony spryt,
Rozkminie to zakręce, co wykręce to moje,
Od ryzyka nie stronie, za to fartem się raczę,
Wystarczy ruszyć głową, i podążać dalej,
Pamiętaj o tym bracie na mecie i na starcie,
Po drodze na pewno będzie nie jedno wyzwanie,
Wiedz tylko jedno, że przejdziemy to razem,
W ekipie zawsze raźniej, radzić sobie lepiej,
Szacunek dla tych, co podali pomocną ręke,

PS!
ktn
Ultraoptymista
IP: zapisany
Na forum od 5830 dni




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 27/09/2010 20:50
Ty FCG i Twoja patologia powinna być ostatnia do pouczania kogokolwiek więc się nie wychylaj przed szereg.
W ogóle co to za rozkminki w tym temacie są ? chcesz jeden z drugim pogadać oko w oko z chłopakami z Dębna zapraszam są na każdym wyjeździe obecnie zobaczymy ilu z Was będzie chętnych. Jakoś nie widzę wpisów odpowiednich osób tutaj więc po co się wychylacie ?
Kurwa rozkmine se znalezli na forum i to jeszcze w takim temacie.


Better dead than red!
kubutek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3349 dni




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 27/09/2010 20:53

  kubutek napisał:  
witam.jutro bedzie przeprowadzona nie mila rozmowa z malolatami.




z rozmowy:jeden zawieszony bluza FC zabrana zakaz wyjazdu na mecz z kluczborkiem. reszta ostra reprymenda(nie fizyczna) nastepnym razem wiedza co robic.;ich obrona; typ byl stary dlatego go nie skrolili; moge obiecac ze wiecej wstydu nie przyniosa naszemu FC kazdy zostal pozadnie poinformowany co bedzie jak bedzie...
FC


FC DĘBNO
http://www.youtube.com/watch?v=hOJ_SjtGmHc&feature=player_embedded
Klima
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3707 dni




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 10/10/2010 14:12
mam pytanie czemu na tym meczu łuk jest pusty ?
http://www.youtube.com/watch?v=pyBk0U_ls2M


Za Pogoń ! Za MKS !
Pójdziemy aż po życia kres !
kus
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5566 dni




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 10/10/2010 14:23
puchar ekstraklasy (czy jakoś tak), 'brazyliana' a. ptaka i od dluzszego czasu marna frekwencja na meczach Pogoni ekstraklasowej. Na boisku obok było znacznie ciekawiej co niedziele ;)


eF^
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5740 dni

*




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 10/10/2010 15:23

  kus napisał:  
puchar ekstraklasy (czy jakoś tak), 'brazyliana' a. ptaka i od dluzszego czasu marna frekwencja na meczach Pogoni ekstraklasowej. Na boisku obok było znacznie ciekawiej co niedziele ;)



Do tego ten mecz był rozgrywany w tygodniu (wtorek czy środa).


Marcin_
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5856 dni




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 10/10/2010 15:41
To ten mecz, na ktorym Lech zwiedzil 13 sektor?


Niebuszewiak
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5464 dni




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 10/10/2010 15:58

  Marcin_ napisał:  
To ten mecz, na ktorym Lech zwiedzil 13 sektor?



tak to ten mecz.


Zawsze Pogoń Szczecin MKS.
Łysy z Brazzers
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3744 dni




Odp: Troszke historii - Pogoń Szczecin kibicowsko - 13/10/2010 18:55
Znalezione na innym forum...


ja mogę porównać stare czasy na przykładzie szczecińskiej Pogoni. Kiedyś na przyjeżdżająca drużynę zawsze czekało konkretne przywitanie w Dąbiu.... nie jedno K.O zarówno po naszej stronie (rzadko w tamtych czasach) jak i wroga. na wyjeździe też zawsze pojawiały sie praktycznie same znajome gęby. Z ciekawostek konary mimo że były upierdliwe tak jak dziś, kiedyś zadziej posiłkowały się psami. Czasami nawet sami potrafili się zebrać i atakować pojedynczych kibiców!! młyn Pogoni składał się z przynajmniej kilku sektorów, nie to co teraz .......każdy kto przyjeżdżał do Szczecina musiał sie liczyć z możliwością dostania po Glowie nie zależnie jak dobrą ekipa jechał. Wyjazdy mimo że nie było tel. komórkowych i innych wynalazków których teraz sie powszechnie używa były zajebiście zorganizowane. Często na wyjeździe zdarzało sie w jednym przedziale w 60 typa upychać żeby zaskoczyć przeciwnika liczba....stare czasy na pewno były bardziej kolorowe, a ekipa była jak rodzina. Teraz w szczecinie przyszło młode pokolenie, praktycznie rozwaliło wszystko to co wypracowali starzy kibice. W tej chwili nie ma ani ultras ...(choćby ostatni mecz PP z Legią ...trochę flag, młyn na jednym sektorze aż żal paczyć ) ani hools......( ustawianie sie na jakieś Malo konkretne ekipy, same porażki, odmowa walki z Arka...gdzie te czasy ze to nas sie bano w prawie każdym mięście) Dzisiejsze wyjazdy nie maja klimatu...kiedyś ekipa to rodzina, starszym należał sie szacunek liczyła sie liczba wyjazdów, każdy każdemu pomagał, każdy wałczył......a dziś jakieś podziały ultras hools i Janusze. Tak czy siak dziś Pogoń jest w czarnej dupie i nic nie wskazuje na zmiany. Może przyszła nowa ekipa za jakieś 5-10 lat odbuduje nasz wizerunek na jaki zasługuje ten klub i miasto. Kiedyś gdyby nam obiecano stadion i nie dotrzymano obietnicy prezydent by widział przed oknami co weekend po meczu zamieszki .... dzisiejsza ekipa siedzi cicho mimo ze robią ja w huja. W przypadku Pogoni stare czasy było duże leprze niz obecne .teraz kibicowsko z żalem to przyznaje Pogoń reprezentuje ogon 2 Ligii.
ps. nie mam zamiaru obrażać nikogo z obecnej ekipy .....jednak chcę być obiektywny


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.14 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005