Autor
Wiadomość
   Hyde Park -> Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Ambasador
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 5506 dni

****




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 16:12
co jak co ale w różnego rodzaju głosowaniach w necie to jesteśmy dobrzy:P
W finale czeka już Francja, która rozbiła Islandię. Do przerwy jeszcze to jakoś wyglądało ale w II połowie to albo Francja tak dobrze zagrała albo Islandia tak słabo..

Polska !!!


Szczecin moim miastem, Pogoń moim życiem!
Obrazek jpg wstawiony na forum
BNY
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5505 dni




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 16:38
To jest drużyna! przed meczem każdy wie o co gra! KAŻDY ŚPIEWA HYMN!


On jest cienki!
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4643 dni




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 16:42
a sędziom już odpierdala..


Ambasador
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 5506 dni

****




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 16:47
no zdeka przesadzają ale na razie nie jest źle, u chorwatów dosłownie każdy przy hymnie trzymał rękę na piersi...:) i fajną melodyjną pieść przed chwilą ciągnęli przez chwilę:)


Szczecin moim miastem, Pogoń moim życiem!
Obrazek jpg wstawiony na forum
anathema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4875 dni




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 16:51
w piłce recznej jak wkoszu powinna być ilosc sekund na rozegrania akcji.a tak mamy kwiatki ze jedni trzymaja pilke dwie minuty i nic, a inni nawet nie minute i gwizdze sie im gre pasywną


'Ludzie, w których może jeszcze tkwi iskierka ludzkości, uczuć ludzkich, opamiętajcie się! Usłyszcie mój krzyk, krzyk szarego, zwyczajnego człowieka, syna narodu, który własną i cudzą wolność ukochał ponad wszystko, ponad własne życie, opamiętajcie się! Jeszcze nie jest za późno!"

Odwagę, bym mógł zmieniać rzeczy, które mogą i powinny być zmienione,
Łagodność, bym akceptował rzeczy, które nie mogą być zmienione i
Mądrość, bym umiał odróżnić jedne rzeczy od drugich.
NIEBUSZEWO
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4116 dni




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 16:53
Na rozegranie jest 30 sekund potem moga gre pasywna pokazywac


AB INCUNABULIS POGOŃ SZCZECIN!!!
eF^
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5736 dni

*




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 16:55
Polska na razie gra fenomenalnie. A widok nakręconego Wenty i podkręcających się Polaków - bezcenne ;)


NIEBUSZEWO
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4116 dni




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 16:58
Sedziowanie do bani Norwegowie juz 3 mecz nam chyba sedziuja jak sie nie myle z Niemcami i Hiszpania


AB INCUNABULIS POGOŃ SZCZECIN!!!
anathema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4875 dni




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 17:08

  NIEBUSZEWO napisał:  
Sedziowanie do bani Norwegowie juz 3 mecz nam chyba sedziuja jak sie nie myle z Niemcami i Hiszpania



oby z podobym skutkiem...

z innej beczki-kurwa,ale prorocze są te słowa Wenty "12 sekund,abysmy nie stracili" i o mało było...co ciekawe mało indywidualnych kar w co jak co meczu obron. ale bedziemy grać bez siódmiaka


'Ludzie, w których może jeszcze tkwi iskierka ludzkości, uczuć ludzkich, opamiętajcie się! Usłyszcie mój krzyk, krzyk szarego, zwyczajnego człowieka, syna narodu, który własną i cudzą wolność ukochał ponad wszystko, ponad własne życie, opamiętajcie się! Jeszcze nie jest za późno!"

Odwagę, bym mógł zmieniać rzeczy, które mogą i powinny być zmienione,
Łagodność, bym akceptował rzeczy, które nie mogą być zmienione i
Mądrość, bym umiał odróżnić jedne rzeczy od drugich.
nowa od nowa
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4557 dni




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 17:31
sorry panowie ale mamy po meczu. trzy baramki w takim pojedynku to juz przepasc. a bramkarze nasi karne to wogole jakies bronią
??


PZPN=Pieniądze Zagrabimy Piłke Niszczymy
Sampaio
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5826 dni

*




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 17:38

  nowa od nowa napisał:  
sorry panowie ale mamy po meczu. trzy baramki w takim pojedynku to juz przepasc. a bramkarze nasi karne to wogole jakies bronią
??



Po meczu będzie dopiero jak sędziowie go zakończą, więc trzeba grać i walczyć do końca. Ale faktycznie, sami na razie pomagamy Chorwatom w ich awansie do finału...


Statystycznie gołąb żyje tylko kilka lat (choroby, wypadki i ogólnie "ciężkie życie")
Ambasador
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 5506 dni

****




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 17:40
ja pierdole ale to będą emocje !!!


Szczecin moim miastem, Pogoń moim życiem!
Obrazek jpg wstawiony na forum
Randall McMurphy
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5237 dni

*




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 17:48
a ci sedziowie to skad sa? bo w chuja wala niezle! ciagle karne dla chorwatow i nasze faule w ataku...


To My Niechciani, Nielubiani i Bezczelni...MKS!
anathema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4875 dni




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 17:48

  Junior napisał:  
sie kurwa sraja !

mamy pilke kurwa na gola aby bylo 17-17 to kurwa rozgrywaja akcje z 300 podan, i na koncu traca pilke kurwa jego w dupe mac !!!!!!

pozniej traca poraz kolejny kurwa jego mac !

nie ogladam!

jestem wkurwiony na potege!



brak niezłego rozgrywającego jest aż nadto widoczny. Takim był kiedyś Tkaczyk. Jaszka nim nie jest. To on zawalił nam sytuacje na styk. A jak sie gra kontry mielismy pokaz teraz. O brąz też łątwo nie bedzie nie sugerujmy sie suchym wynikiem Islandyczów. Ale szane są wieksze niz dziś.


'Ludzie, w których może jeszcze tkwi iskierka ludzkości, uczuć ludzkich, opamiętajcie się! Usłyszcie mój krzyk, krzyk szarego, zwyczajnego człowieka, syna narodu, który własną i cudzą wolność ukochał ponad wszystko, ponad własne życie, opamiętajcie się! Jeszcze nie jest za późno!"

Odwagę, bym mógł zmieniać rzeczy, które mogą i powinny być zmienione,
Łagodność, bym akceptował rzeczy, które nie mogą być zmienione i
Mądrość, bym umiał odróżnić jedne rzeczy od drugich.
Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6641 dni




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 17:50

  anathema napisał:  

  Junior napisał:  
sie kurwa sraja !

mamy pilke kurwa na gola aby bylo 17-17 to kurwa rozgrywaja akcje z 300 podan, i na koncu traca pilke kurwa jego w dupe mac !!!!!!

pozniej traca poraz kolejny kurwa jego mac !

nie ogladam!

jestem wkurwiony na potege!



brak niezłego rozgrywającego jest aż nadto widoczny. Takim był kiedyś Tkaczyk. Jaszka nim nie jest. To on zawalił nam sytuacje na styk. A jak sie gra kontry mielismy pokaz teraz. O brąz też łątwo nie bedzie nie sugerujmy sie suchym wynikiem Islandyczów. Ale szane są wieksze niz dziś.



tylko czemu ciagle gramy mega dlugie rozgrywanie akcji !? to jest dla mnie bzdura, prawie zawsze pokazuja nam gre na czas i nerwowo szukamy mozliwosci strzelenia,


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
anathema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4875 dni




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 17:55

  Junior napisał:  

  anathema napisał:  

  Junior napisał:  
sie kurwa sraja !

mamy pilke kurwa na gola aby bylo 17-17 to kurwa rozgrywaja akcje z 300 podan, i na koncu traca pilke kurwa jego w dupe mac !!!!!!

pozniej traca poraz kolejny kurwa jego mac !

nie ogladam!

jestem wkurwiony na potege!



brak niezłego rozgrywającego jest aż nadto widoczny. Takim był kiedyś Tkaczyk. Jaszka nim nie jest. To on zawalił nam sytuacje na styk. A jak sie gra kontry mielismy pokaz teraz. O brąz też łątwo nie bedzie nie sugerujmy sie suchym wynikiem Islandyczów. Ale szane są wieksze niz dziś.



tylko czemu ciagle gramy mega dlugie rozgrywanie akcji !? to jest dla mnie bzdura, prawie zawsze pokazuja nam gre na czas i nerwowo szukamy mozliwosci strzelenia,



ale ta metoda wybiorcza tez mnie irytuje. ten problem juz zostal poruszony.


'Ludzie, w których może jeszcze tkwi iskierka ludzkości, uczuć ludzkich, opamiętajcie się! Usłyszcie mój krzyk, krzyk szarego, zwyczajnego człowieka, syna narodu, który własną i cudzą wolność ukochał ponad wszystko, ponad własne życie, opamiętajcie się! Jeszcze nie jest za późno!"

Odwagę, bym mógł zmieniać rzeczy, które mogą i powinny być zmienione,
Łagodność, bym akceptował rzeczy, które nie mogą być zmienione i
Mądrość, bym umiał odróżnić jedne rzeczy od drugich.
Pgn.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4729 dni

*




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 17:56
Wenta to tam kogoś chyba zabije...


Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6641 dni




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 17:59

  Pgn. napisał:  
Wenta to tam kogoś chyba zabije...



tego chuja za ktorego dostal ostrzezenie a my strate pilki

a ten norweski pajac karny, karny, karny. karny,


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
eM
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5047 dni

**




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 18:04
Brawa dla chłopaków. Walczyli do końca , dali z siebie wszysko , dla mnie są zwycięzcami! :)


Junior
Pogoń Szczecin
IP: zapisany
Na forum od 6641 dni




Odp: Tenis,piłka ręczna,pływanie,lekkaatletyka i inne sporty - 30/01/2010 18:05

  eM napisał:  
Brawa dla chłopaków. Walczyli do końca , dali z siebie wszysko , dla mnie są zwycięzcami! :)



dla mnie zwycięzcami są DWAJ SĘDZIOWIE Z NORWEGII


mistrzostwa swiata Polecamy darmowe spiny oraz kasyno bez depozytu a także online casino + Online Slot Reviews
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.38 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005