Autor
Wiadomość
   Hyde Park -> sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Kostek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3649 dni




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 21:06

  Robert007 napisał:  
Witam chciałbym żeby ktoś mi coś doradził będe bardzo wdzięczny waże około 70-75 kg przy wzroście 180cm także gruby raczej nie jestem ale mam troche brzucha i to mi przeszkadza wie ktoś co robić żeby spalić ten brzuch jakoś żeby mieć płaski?niewiem jakieś ćwiczenia w domu pomogą?




Jeśli chcesz zrzucić brzuch to nie ma innego wyjścia jak bieganie. Biegaj na początek 20- 30min, i dojdź do około godziny. Jeśli nic dodatkowo nie robisz to biegaj przynajmniej 4 -5 razy w tygodniu. Tempo najlepiej w zakresie 60-75% tętna maksymalnego - wtedy najlepiej spala się tłuszcz. Brzuszki rób 4-5 razy w tygodniu, rób po sobie ciąg 5-6 ćwiczeń bez przerwy między nimi, jakieś 3-4 serie. Nie jedz śmieci, czyli ogranicz maksymalnie słodycze, chipsy gazowane napoje i oczywiście alkohol;p Przed snem zjedz ostatni posiłek zawierający wyłącznie białko.


Dopóki walczysz jesteś zwycięzca.
eM
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5078 dni

**




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 21:16

  Kostek88 napisał:  

  Robert007 napisał:  
Witam chciałbym żeby ktoś mi coś doradził będe bardzo wdzięczny waże około 70-75 kg przy wzroście 180cm także gruby raczej nie jestem ale mam troche brzucha i to mi przeszkadza wie ktoś co robić żeby spalić ten brzuch jakoś żeby mieć płaski?niewiem jakieś ćwiczenia w domu pomogą?




Jeśli chcesz zrzucić brzuch to nie ma innego wyjścia jak bieganie. Biegaj na początek 20- 30min, i dojdź do około godziny. Jeśli nic dodatkowo nie robisz to biegaj przynajmniej 4 -5 razy w tygodniu. Tempo najlepiej w zakresie 60-75% tętna maksymalnego - wtedy najlepiej spala się tłuszcz. Brzuszki rób 4-5 razy w tygodniu, rób po sobie ciąg 5-6 ćwiczeń bez przerwy między nimi, jakieś 3-4 serie. Nie jedz śmieci, czyli ogranicz maksymalnie słodycze, chipsy gazowane napoje i oczywiście alkohol;p Przed snem zjedz ostatni posiłek zawierający wyłącznie białko.



Nie oszukuj chłopaka...

Wino lepsze!

biskup


Ostry
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5259 dni




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 21:17
Chodzi ktos z was na silownie? Potrzebowalbym jakiegos planu treningowego, cwicze 6 razy w tygodniu. Z poczatku byly duze efekty ale od 2-3 miesiecy nie widze zbytnich postepow. Macie jakis plan treningowy ktory WAM sie sprawdzil ? Wiem, ze wujek google pokaze mi wiele treningow ale potrzebuje takiego ktory przyniesie spore efekty. Poza tym jakas dieta? Do tej pory nie stosowalem ;]


O mój MKS-ie Ja Kocham Cię !!
eM
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5078 dni

**




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 21:21
6 razy w tygodniu to chyba ciut za dużo? Regeneracja też jest ważna.

Zrób więc sobie standardowy trening 3x w tygodniu:


Poniedziałek - klatka , triceps

Środa - plecy(+kaptury) , biceps(+przedramie)

Piątek - barki , nogi

Brzuszki możesz walić codziennie.


Ostry
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5259 dni




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 21:26
Ok dzieki. 6 razy z tego wzgledu ze silownie ma kolega, wiec kiedy mam tylko odrobine wolnego czasu smigam na pocwiczyc. Na poczatku bylo ciezko, ale teraz tak jakby organizm przystosowal sie do obciazen.


O mój MKS-ie Ja Kocham Cię !!
Kostek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3649 dni




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 21:35

  RodowityPolak napisał:  
Chodzi ktos z was na silownie? Potrzebowalbym jakiegos planu treningowego, cwicze 6 razy w tygodniu. Z poczatku byly duze efekty ale od 2-3 miesiecy nie widze zbytnich postepow. Macie jakis plan treningowy ktory WAM sie sprawdzil ? Wiem, ze wujek google pokaze mi wiele treningow ale potrzebuje takiego ktory przyniesie spore efekty. Poza tym jakas dieta? Do tej pory nie stosowalem ;]



Plan zależy od tego jakie masz priorytety masa czy siła?? Oraz czy oprócz siłki masz jakieś zajęcia sportowe. Możliwe że jak ćwiczyłeś 6 razy w tygodniu to się przetrenowałeś. Podbij go mnie na gg(w profilu) to postaram się Ci pomóc.


Dopóki walczysz jesteś zwycięzca.
Szymen
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4215 dni

**




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 21:40
Nie ma tak ze jeden plan jest dobry drugi jest zly po jednemu pomoze durgiemu nie:)
skoro masz mozliwosc cwiczenia tyle razy w tygodniu to moze sprobuj jakiegos 2-1-2-2(dwa dni treningu, dzien odpoczynku, dwa dni treningu, dwa dni odpoczynku). Do tego poczytaj o treningach na sile, mase, rzezbe (niby jedno idzie z drugim ale nie do konca) i ogarnij sobie trening silowy. Pokombinuj troche i zobaczysz czy sa efekty czy nie. A! i zapomnialem o najwazniejszym! Ze "jestes tym co jesz" takze pamietaj o diecie jak chcesz osiagnac pozadane efekty. Pamietaj tez ze na poczatku zawsze wzrost sily jest duuzy, im dalej tym trudniej.
pozdro!


Ostry
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5259 dni




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 21:46
Ok Dzieki. Niestety GG nie mam, ale zajecia sportowe - polamatorsko gram w pilke nozna.


O mój MKS-ie Ja Kocham Cię !!
M.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5562 dni

****




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 21:49

  eM napisał:  
6 razy w tygodniu to chyba ciut za dużo? Regeneracja też jest ważna.

Zrób więc sobie standardowy trening 3x w tygodniu:


Poniedziałek - klatka , triceps

Środa - plecy(+kaptury) , biceps(+przedramie)

Piątek - barki , nogi

Brzuszki możesz walić codziennie.



Można równie dobrze chodzić 5-6 razy tygodniowo robiąc jedną partie na dzień.
We właściwej regeneracji pomóc może zma,tauryna i glutamina i bcaa to podstawa


DeszczH zawsze leje,DeszczH nigdy nie pada!

Bądź szybszy od Cienia i twardszy od kamienia,na drodze wojownika łatwego losu nie ma!
Kostek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3649 dni




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 22:00

  RodowityPolak napisał:  
Ok Dzieki. Niestety GG nie mam, ale zajecia sportowe - polamatorsko gram w pilke nozna.



Napisz coś więcej: jaki masz staż, jaki to ma być rodzaj treningu, jak się odżywiasz itp


Dopóki walczysz jesteś zwycięzca.
Ostry
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5259 dni




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 22:07
Staz lekko ponad pol roku, chodzi mi o przybranie na sile no i oczywiscie rzezba. O odzywianiu nie bede sie rozpisywal, gdyz i tak wiem, ze diety nei bede przestrzegal Diabełek


O mój MKS-ie Ja Kocham Cię !!
Kostek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3649 dni




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 22:17

  RodowityPolak napisał:  
Staz lekko ponad pol roku, chodzi mi o przybranie na sile no i oczywiscie rzezba. O odzywianiu nie bede sie rozpisywal, gdyz i tak wiem, ze diety nei bede przestrzegal Diabełek




Jeśli chcesz robić siłę to wykonujesz tylko podstawowe ćwiczenia na wolnych ciężarach, żadnych maszyn.Robisz maksymalnie 5 powtórzeń w serii. Zaczynają od pierwszej masz zapas ruchu 2-3 powtórzenia.Z każdą serią zwiększasz obciążenie. Ostatnią serię danego ćwiczenia wykonujesz z maksymalnym napięciem mięśni - ledwo co wykonujesz powtórzenia. Przerwy między seriami nawet 5 min. Po takim treningu nie powinieneś być spocony - dziwne ale prawdziwe bo w treningu na siłę chodzi o maksymalny skurcz mięśni. W diecie wystarczy,że będziesz trzymał zwiększone spożycie białka - ok 2 gramy na kg masy ciała. Na razie żadnych odżywek. Jak możesz ćwiczyć 6 razy to możesz nawet każdą partie ćwiczyć 2 razy w tygodniu

P.S. załóż gg to więcej szczegółów Ci podam ;p

Ostatnio edytowany przez: Kostek, 20 grudnia 2009, 22:27 [1 raz(y)]


Dopóki walczysz jesteś zwycięzca.
Ostry
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5259 dni




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 22:31
Dobra dziekowa. Jutro raczej zaloze GG to sie odezwe. Pozdrawiam.


O mój MKS-ie Ja Kocham Cię !!
manisz
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5326 dni




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 20/12/2009 23:00
Oprócz tego wszystkiego wyżej, mimo wszystko ważne jest też aby nie popadać w monotonie ćwiczeń, zmieniaj ćwiczenia którymi cwiczysz określone partie, aby miesnie rosły, trzeba je 'szokowac'.... i najważniejsze... dac im odpoczać


WWP H.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4826 dni




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 21/12/2009 00:28

  Robert007 napisał:  
Witam chciałbym żeby ktoś mi coś doradził będe bardzo wdzięczny waże około 70-75 kg przy wzroście 180cm także gruby raczej nie jestem ale mam troche brzucha i to mi przeszkadza wie ktoś co robić żeby spalić ten brzuch jakoś żeby mieć płaski?niewiem jakieś ćwiczenia w domu pomogą?



http://www.dobrytrening.pl/zdjecia/szostka_weidera.jpg


Bo ja kocham ten styl życia ryk na stadionie Tych ludzi te przeżycia!
Cichy
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3676 dni




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 03/01/2010 17:53
orientuje się ktoś jak wygląda oferta w Papaju i Arnim??
Tzn. Karnety na ile wejść i w jakiej cenie.
ewentualnie jakaś stronka www do tych siłowni, nie mogłem znaleźć.


Razem WSZYSCY - Zjednoczona Prawa Strona Miasta
manisz
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5326 dni




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 03/01/2010 18:05
na Arnim karnet bez ograniczen 82 zł


Prawa Strona Miasta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5189 dni

****




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 03/01/2010 19:05
w Popeyu 72pln/16wejsc
a za b/o chyba tez 82pln


Wasza nienawiść daje mi siłę, żebym stał się mocniejszy!Na zawsze w moim sercu tylko MKS Pogoń Szczecin!
Vega
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6495 dni

*




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 03/01/2010 19:21

  W(L)KP napisał:  

  Robert007 napisał:  
Witam chciałbym żeby ktoś mi coś doradził będe bardzo wdzięczny waże około 70-75 kg przy wzroście 180cm także gruby raczej nie jestem ale mam troche brzucha i to mi przeszkadza wie ktoś co robić żeby spalić ten brzuch jakoś żeby mieć płaski?niewiem jakieś ćwiczenia w domu pomogą?



http://www.dobrytrening.pl/zdjecia/szostka_weidera.jpg



Dotrwal ktos do konca?
Ja chyba nie znam osoby ktora by dala rade doprowadzic ten cykl do konca. Nie wiem ile by musialo zajmowac czasu w koncowe dni robienie juz tych cwiczen. Wogole liczyc to wsyztsko ponad 400 powtorzen idzie sie pogubic i zanudzic tym:|


MKS
eF^
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5767 dni

*




Odp: sPORTOWCY - pytania i odpowiedzi (silownia, sztuki walki) - 03/01/2010 19:49
Najdalej doszedłem bodajże do 27 dnia, trening jest strasznie monotonny i od pewnego momentu zrobić wszystko poprawnie bez znużenia to nie lada wyczyn. Znacznie lepiej robiło mi się coś takiego: KLIK , a efekty też były.


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.09 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005