Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> Bilety Pogoni << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Maxvell
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5391 dni




Odp: Bilety Pogoni - 29/01/2016 13:38
Moim zdaniem w marketingu pracują ludzie, którzy nie do końca czują co to znaczy Pogoń. I tak jak tu kolega napisał, te babeczki w Galaxy czy w klubowym to też takie zwykłe kasjerki, a wydaje mi się, że jednak powinny bardziej zachęcać do kupowana czy promować. Mogły choćby mieć na sobie koszulki w barwach.

Co więcej taka sytuacja, stoję po bilet, dość spora kolejka była (Galaxy) i obok przechodzi koleś i pyta czemu tyle osób stoi? Mówię, mu, że mecz za kilka dnia, a on zdziwiony. Nie ma się co dziwić, że tak jest skoro przy samym stoisku brakuje jakiejś tabliczki, że jest mecz. U nas kuleje temat prosty - ulotki, plakaty (ukłon dla kibiców co to ogarniają) itp.

Nie jestem specem, ale logika podpowiada, że wystarczyłoby wyprostować kilka kwestii, które nie sądzę, że są nie wiadomo jak wymagające finansowo i byłoby dużo lepiej.


Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Icar
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3853 dni




Odp: Bilety Pogoni - 29/01/2016 13:41
@combat - Pochwaliłem pomysł i zadałem jednocześnie pytanie co do płatnej prezentacji, bo takie rozchodziły się głosy i byłem ciekawy jak to jest w innych klubach. Wyraźną pretensję to ty sobie dopowiedziałeś.

"Prezentacja Pogoni odbędzie się w Azoty Arenie, w przerwie meczu futsalu." (źródło: Twitter Trzepacza)

I takie coś rozumiem. Podbijanie frekwencji jednej z sekcji Pogoni przy okazji i tym samym pomaganie jej. A karnetowcy nie dość, że dostaną darmową możliwość obejrzenia prezentacji, to jeszcze będą mogli obejrzeć sobie mecz.


Forza Pogoń !
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4983 dni




Odp: Bilety Pogoni - 29/01/2016 13:46
Wolałbym w przerwie meczu piłki ręcznej, aczkolwiek pomysł niezły :)


eF^
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7379 dni

*




Odp: Bilety Pogoni - 29/01/2016 18:07
Nie zgadzam się co do Waszych zarzutów na temat kiepskiego marketingu, może nie jest to bardzo dobry poziom, ale według mnie jest całkiem przyzwoicie.
Kto pamięta czasy Marty Barańskiej i tego jakim pośmiewiskiem były działania Jej i całego działu wtedy?
Te wszystkie akcje karnetowe, konkursowe, czy nawet duża akcja reklamowa związana z marką Stoprocent - to są zasługi marketingu.
Co najbardziej kuleje to oczywiście reklamowanie meczów i w tej kwestii należałoby poważniej popracować, ale prawda jest taka - jeśli nie ma wyników, pogody, dobrego rywala czy walki o wysokie lokaty to na stadion w Szczecinie nie sprowadzi się kibiców żadnymi siłami i żadną akcją marketingową czy reklamą.

Praktycznie wszędzie na świecie karnetowicze są lepiej traktowani i tak powinno być, to oni zasilają regularnie kasę klubową - prosty rachunek, ktoś płaci regularnie - dostaje z tego powodu jakieś profity. Praktyka znana nie tylko przy okazji karnetów i w branży sportowej.
Fajnie, że ludzie regularnie kupujący karnety mogą liczyć na zniżki przy ich kupnie w przyszłości czy jakieś drobne bonusy - to cieszy, zawsze mogłoby być lepiej, ale porównując np. do okresu sprzed paru lat widać progres.


kiko
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6363 dni

*




Odp: Bilety Pogoni - 29/01/2016 18:32

  eF^ napisał:  
Nie zgadzam się co do Waszych zarzutów na temat kiepskiego marketingu, może nie jest to bardzo dobry poziom, ale według mnie jest całkiem przyzwoicie.
Kto pamięta czasy Marty Barańskiej i tego jakim pośmiewiskiem były działania Jej i całego działu wtedy?
Te wszystkie akcje karnetowe, konkursowe, czy nawet duża akcja reklamowa związana z marką Stoprocent - to są zasługi marketingu.
Co najbardziej kuleje to oczywiście reklamowanie meczów i w tej kwestii należałoby poważniej popracować, ale prawda jest taka - jeśli nie ma wyników, pogody, dobrego rywala czy walki o wysokie lokaty to na stadion w Szczecinie nie sprowadzi się kibiców żadnymi siłami i żadną akcją marketingową czy reklamą.

Praktycznie wszędzie na świecie karnetowicze są lepiej traktowani i tak powinno być, to oni zasilają regularnie kasę klubową - prosty rachunek, ktoś płaci regularnie - dostaje z tego powodu jakieś profity. Praktyka znana nie tylko przy okazji karnetów i w branży sportowej.
Fajnie, że ludzie regularnie kupujący karnety mogą liczyć na zniżki przy ich kupnie w przyszłości czy jakieś drobne bonusy - to cieszy, zawsze mogłoby być lepiej, ale porównując np. do okresu sprzed paru lat widać progres.



Warto przy tej opinii dodać dużo lepszą jakość treści na stronie internetowej, bardzo fajne materiały video i działania na facebooku czy twitterze. Tylko ślepiec powie, że nie ma progresu w marketingu - ale jednocześnie prawdą jest, że kuleję najbardziej promocja meczów co przekłada się na frekwencję. A to jest niestety największy wykładnik.


TradycjaZobowiązuje!
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 6728 dni

****




Odp: Bilety Pogoni - 29/01/2016 18:48
kolego eF, wspomniałeś o wynikach, to zauważyć wypada, że nasze wyniki są zdecydowanie powyżej tego, co wszyscy oczekiwaliśmy. cała runda w czołówce, ostatnio tak było za bekdasa jakieś..15 lat temu. a wcześniej?
porównywanie do czasów Barańskiej, też średnio sensowne. to tak jakby porównać wiatrówkę i procę - niby wiatrówka zdecydowanie lepsza, ale strzelając w nadjeżdżający pociąg, efekt będzie podobny, czyli znikomy. kiedyś, gdzieś padło niezwykle trafne stwierdzenie jeśli chodzi o Pogoń Szczecin, a mianowicie "tylko najlepsze jest wystarczająco dobre". możemy się cieszyć że jest lepiej, że np. taki zryw głębocze ma gorszy marketing itp. ale jeśli chodzi o wcześniej wymienione przeze mnie drużyny od nas z miasta, to u nas wygląda to najgorzej.

oczywiście zdarzają sie też bardzo fajne sprawy i pomysły, i należy to podkreślać, jednak suma summarum, delikatnie mówiąc, szału nie ma. zauważcie też, że wiekszość tej całej propagandy, tego całego marketingu to fb i internet. nie mówię, że to źle, bo internet oczywiście jest niezwykle istotny, jednak nie najważniejszy, bo to wciąż tylko świat..wirtualny.


1948 - 2018 i dalej! historia bez końca!
Maxvell
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5391 dni




Odp: Bilety Pogoni - 29/01/2016 18:55

  kiko napisał:  

  eF^ napisał:  
Nie zgadzam się co do Waszych zarzutów na temat kiepskiego marketingu, może nie jest to bardzo dobry poziom, ale według mnie jest całkiem przyzwoicie.
Kto pamięta czasy Marty Barańskiej i tego jakim pośmiewiskiem były działania Jej i całego działu wtedy?
Te wszystkie akcje karnetowe, konkursowe, czy nawet duża akcja reklamowa związana z marką Stoprocent - to są zasługi marketingu.
Co najbardziej kuleje to oczywiście reklamowanie meczów i w tej kwestii należałoby poważniej popracować, ale prawda jest taka - jeśli nie ma wyników, pogody, dobrego rywala czy walki o wysokie lokaty to na stadion w Szczecinie nie sprowadzi się kibiców żadnymi siłami i żadną akcją marketingową czy reklamą.

Praktycznie wszędzie na świecie karnetowicze są lepiej traktowani i tak powinno być, to oni zasilają regularnie kasę klubową - prosty rachunek, ktoś płaci regularnie - dostaje z tego powodu jakieś profity. Praktyka znana nie tylko przy okazji karnetów i w branży sportowej.
Fajnie, że ludzie regularnie kupujący karnety mogą liczyć na zniżki przy ich kupnie w przyszłości czy jakieś drobne bonusy - to cieszy, zawsze mogłoby być lepiej, ale porównując np. do okresu sprzed paru lat widać progres.



Warto przy tej opinii dodać dużo lepszą jakość treści na stronie internetowej, bardzo fajne materiały video i działania na facebooku czy twitterze. Tylko ślepiec powie, że nie ma progresu w marketingu - ale jednocześnie prawdą jest, że kuleję najbardziej promocja meczów co przekłada się na frekwencję. A to jest niestety największy wykładnik.



Zgodzę się, że w necie to całkiem nieźle hula, jednak sam widzisz, że działając wyłącznie na tym polu nie podniesie się frekwencji.


Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
EPSON
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4196 dni




Odp: Bilety Pogoni - 29/01/2016 19:30
Wywołany do tablicy wyjaśniam:
Mam spore wątpliwości ze na prezentacje przyjdzie więcej niz 1.000 osób.Chyba że klub zapewni show i atrakcje które przyciągną "niekibiców" i co za tym idzie spowodują ze kilkanaście takich osób zainteresuje się chodzeniem na mecze.
W takiej sytuacji nagroda dla karnetowiczów wydaje się cenna.Natomiast jeśli to będzie show w stylu wybiegnięcia zawodników w towarzystwie Gryfusa,kilka wywiadów,pamiątkowe zdjęcie z hosstesami to robienie z tego nagrody dla karnetowiczów jest raczej mało warte.
Dużo wymierniejszym prezentem może być zniżka w Fan shopie,ufundowana wejściówka na jeden mecz wyjazdowy Pogoni czy chociażby
dodatkowy bonus na karnet rundy finałowej.Ciekawych promocji i nagród można wymyślić wiele.Darmowe bilety na darmowa prezentacje (chyba darmowowa) to raczej małe nieporozumienie.


POGOŃ-WISŁA PŁOCK 3:1
(Stelmasiak*3)
Lemon
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5242 dni




Odp: Bilety Pogoni - 29/01/2016 20:19

  EPSON napisał:  

Dużo wymierniejszym prezentem może być zniżka w Fan shopie,ufundowana wejściówka na jeden mecz wyjazdowy Pogoni czy chociażby
dodatkowy bonus na karnet rundy finałowej.Ciekawych promocji i nagród można wymyślić wiele.Darmowe bilety na darmowa prezentacje (chyba darmowowa) to raczej małe nieporozumienie.



Kurcze czy Wy czasem czytacie stronę klubową?
Nie tylko bilety!
Niektórzy to się wypowiadają, a nawet nie sprawdzili informacji.

Co do samego marketingu i chwalenia tego, że w necie to dobrze śmiga. Miarą marketingu nie jest ilość "like'ów", "followers'ów" i innych tego typu rzeczy. Przełóżmy to na frekwencję, bo produktem, który chcemy sprzedać jest mecz Pogoni. I jak się mają działania w internecie do niej? Ciuchy, gadżety itp. są produktami dodatkowymi, z których klub czerpie dodatkowe (niewielkie) zyski. Jedną z głównych pozycji przychodów powinny być bilety.

Jedno mnie zastanawia...
Nie wierzę, że w Szczecinie nie ma dobrych marketingowców (wbrew temu, co niektórzy piszą, wcale nie muszą to być osoby, które "czują" Pogoń). Dziwi mnie to, że klub nie zainwestuje porządnych pieniędzy w sprawdzonego człowieka, nawet podkupując go z jakiejś firmy. Czymże byłaby jego wypłata w porównaniu do niektórych kontraktów piłkarzy. Poza tym umowę można skonstruować, że dostanie premie za wyniki (czyt. podwyższenie frekwencji). Przecież mogą nawet próbować wyciągnąć tych ludzi z King Wilków czy innego zespołu. Nie można powiedzieć, że nie ma poprawy WIZERUNKOWEJ klubu, ale marketing skoczył tylko trochę w górę.


kiko
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6363 dni

*




Odp: Bilety Pogoni - 29/01/2016 20:30

  Lemon napisał:  

Jedno mnie zastanawia...
Nie wierzę, że w Szczecinie nie ma dobrych marketingowców (wbrew temu, co niektórzy piszą, wcale nie muszą to być osoby, które "czują" Pogoń). Dziwi mnie to, że klub nie zainwestuje porządnych pieniędzy w sprawdzonego człowieka, nawet podkupując go z jakiejś firmy. Czymże byłaby jego wypłata w porównaniu do niektórych kontraktów piłkarzy. Poza tym umowę można skonstruować, że dostanie premie za wyniki (czyt. podwyższenie frekwencji). Przecież mogą nawet próbować wyciągnąć tych ludzi z King Wilków czy innego zespołu. Nie można powiedzieć, że nie ma poprawy WIZERUNKOWEJ klubu, ale marketing skoczył tylko trochę w górę.



Lepsza wydaje się droga, którą poszła Legia. Czyli kierownik z wykształceniem i doświadczeniem, a pozostali pracownicy to przede wszystkim kibice dla których Legia to coś więcej niż zwykła praca. Efekty mają bardzo dobre, kto będzie lepiej wiedział czego oczekują kibice niż właśnie oni sami. Ludzie kompletnie z zewnątrz w takich "firmach" to nie jest najlepszy pomysł.

PS. kibic + marketingowe wykształcenie + doświadczenie. Czekam na oferty, GG w profilu :D

Ostatnio edytowany przez: kiko, 29 stycznia 2016, 20:36 [1 raz(y)]


Maxvell
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5391 dni




Odp: Bilety Pogoni - 29/01/2016 21:35

  Lemon napisał:  

  EPSON napisał:  

Dużo wymierniejszym prezentem może być zniżka w Fan shopie,ufundowana wejściówka na jeden mecz wyjazdowy Pogoni czy chociażby
dodatkowy bonus na karnet rundy finałowej.Ciekawych promocji i nagród można wymyślić wiele.Darmowe bilety na darmowa prezentacje (chyba darmowowa) to raczej małe nieporozumienie.



Kurcze czy Wy czasem czytacie stronę klubową?
Nie tylko bilety!
Niektórzy to się wypowiadają, a nawet nie sprawdzili informacji.

Co do samego marketingu i chwalenia tego, że w necie to dobrze śmiga. Miarą marketingu nie jest ilość "like'ów", "followers'ów" i innych tego typu rzeczy. Przełóżmy to na frekwencję, bo produktem, który chcemy sprzedać jest mecz Pogoni. I jak się mają działania w internecie do niej? Ciuchy, gadżety itp. są produktami dodatkowymi, z których klub czerpie dodatkowe (niewielkie) zyski. Jedną z głównych pozycji przychodów powinny być bilety.

Jedno mnie zastanawia...
Nie wierzę, że w Szczecinie nie ma dobrych marketingowców (wbrew temu, co niektórzy piszą, wcale nie muszą to być osoby, które "czują" Pogoń). Dziwi mnie to, że klub nie zainwestuje porządnych pieniędzy w sprawdzonego człowieka, nawet podkupując go z jakiejś firmy. Czymże byłaby jego wypłata w porównaniu do niektórych kontraktów piłkarzy. Poza tym umowę można skonstruować, że dostanie premie za wyniki (czyt. podwyższenie frekwencji). Przecież mogą nawet próbować wyciągnąć tych ludzi z King Wilków czy innego zespołu. Nie można powiedzieć, że nie ma poprawy WIZERUNKOWEJ klubu, ale marketing skoczył tylko trochę w górę.



Na Powstańców jest jedna z najlepszych agencji reklamowych w Polsce, może warto by było pójść w tym kierunku.


Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Forza Pogoń !
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4983 dni




Odp: Bilety Pogoni - 29/01/2016 22:02
Wiele osób uważa że plakaty nic nie dadzą. Widze ostatnio co chwila plakaty zapraszajace na mecze futsalu i kurde jakos ta teoria sie nie sprawdza w tym przypadku. Maja podpisana umowe z Zditm, skoro oni moga to nie wierze, ze my nie mozemy. Oczywiscie to oprocz tych plakatow ktore sami, wlasnymi silami mozemy rozwiesic na dzielnicy/w miescie fc

plakaty to jest podstawa i od tego trzeba zaczac :) zreszta kazdy moze sie zglosic bodajze do skps lub na tym forum wiec bez wyjatku bez wymowek kazdy kto chce moze przyczynic sie do wzrostu frekwencji lub przynajmniej swiadomosci mieszkancow "ze jakis mecz jest"


Icar
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3853 dni




Odp: Bilety Pogoni - 30/01/2016 16:30
"Jak udało nam się dowiedzieć, zapowiadana prezentacja Pogoni Szczecin przed startem rundy wiosennej odbędzie się w hali Azoty Arena.

Impreza odbędzie się w niedzielę, 14 lutego o godzinie 14:00. Będzie połączona z meczem futsalu Pogoni 04 Szczecin z Gwiazdą Ruda Śląska. Sama prezentacja odbędzie się w przerwie meczu.

Przerwa w meczu futsalu, tak jak na dużym boisku trwa 15 minut. Kluby poprosiły jednak PZPN o wydłużenie przerwy do 20 minut i w tym czasie odbędzie się prezentacja Portowców z dużego boiska.

Wszelkie szczegóły znane mają być w poniedziałek. Aby obejrzeć Prezentację Dumy Pomorza wystarczy zakupić bilet na Pogoni 04 Szczecin z Gwiazdą Ruda Śląska. Dodatkowo, Pogoń przygotowała 1000 darmowych biletów, które jako pierwsze zakupią karnet na rundę wiosenną."


Źródło : Prezentacja drużyny


londoner
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4983 dni




Odp: Bilety Pogoni - 31/01/2016 01:05

  Lemon napisał:  
Co do samego marketingu i chwalenia tego, że w necie to dobrze śmiga. Miarą marketingu nie jest ilość "like'ów", "followers'ów" i innych tego typu rzeczy.



Czy nam się to podoba, czy nie, to wskazane przez Ciebie "lajki" etc. są właśnie jedną z miar współczesnego marketingu.


jmk
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4199 dni




Odp: Bilety Pogoni - 31/01/2016 10:51
Byłem na tej prezentacji co ją Borek prowadził i było bardzo spoko, a teraz.... niby fajnie, ale jakoś nie mam ochoty być na meczu Zero Czwórki.


Icar
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3853 dni




Odp: Bilety Pogoni - 31/01/2016 13:15

  londoner napisał:  

  Lemon napisał:  
Co do samego marketingu i chwalenia tego, że w necie to dobrze śmiga. Miarą marketingu nie jest ilość "like'ów", "followers'ów" i innych tego typu rzeczy.



Czy nam się to podoba, czy nie, to wskazane przez Ciebie "lajki" etc. są właśnie jedną z miar współczesnego marketingu.



Ale tylko wtedy kiedy przynosi jakiś skutek. A tego obecnie nie widać w frekwencji na stadionie.


pogonifan
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5417 dni




Odp: Bilety Pogoni - 31/01/2016 23:36

  kiko napisał:  

  Lemon napisał:  

Jedno mnie zastanawia...
Nie wierzę, że w Szczecinie nie ma dobrych marketingowców (wbrew temu, co niektórzy piszą, wcale nie muszą to być osoby, które "czują" Pogoń). Dziwi mnie to, że klub nie zainwestuje porządnych pieniędzy w sprawdzonego człowieka, nawet podkupując go z jakiejś firmy. Czymże byłaby jego wypłata w porównaniu do niektórych kontraktów piłkarzy. Poza tym umowę można skonstruować, że dostanie premie za wyniki (czyt. podwyższenie frekwencji). Przecież mogą nawet próbować wyciągnąć tych ludzi z King Wilków czy innego zespołu. Nie można powiedzieć, że nie ma poprawy WIZERUNKOWEJ klubu, ale marketing skoczył tylko trochę w górę.



Lepsza wydaje się droga, którą poszła Legia. Czyli kierownik z wykształceniem i doświadczeniem, a pozostali pracownicy to przede wszystkim kibice dla których Legia to coś więcej niż zwykła praca. Efekty mają bardzo dobre, kto będzie lepiej wiedział czego oczekują kibice niż właśnie oni sami. Ludzie kompletnie z zewnątrz w takich "firmach" to nie jest najlepszy pomysł.

PS. kibic + marketingowe wykształcenie + doświadczenie. Czekam na oferty, GG w profilu :D



Legia ma dobre efekty? Sama Warszawa to ponad 2 mln ludzi, a mecze Legii w LE nie zapełniają stadionu, a przecież jest tam wszystko (nowy stadion i wyniki). Frekwencja na Legii to tak naprawdę dno, skoro ich średnia w sezonie jest poniżej 20000.

2 milionowe miasto, do tego liczne FC, nowy stadion, wyniki a zapełnienie stadionu takie niskie. Jeśli to są efekty to nie mam pytań. Zaraz jeszcze dojdziemy do wniosku, że Śląsk Wrocław ma lepszy marketing.

Chwalicie inne kluby z miasta za akcje. Głównie WM, rzeczywiście mają parę fajnych rzeczy, ale czy maja frekwencję? No raczej nie. 04? Hala zapełniona raz, gdy bilety były za 1zl. Chemik? Plakaty na mieście, wyniki a na meczu ligowym pół hali puste. To gdzie ten świetny marketing?

Poza tym z tego co widać na meczach to marketing najsłabiej działała tam gdzie w ogóle nie powinien być potrzebny. Prosta się dobrze wypełnia, bardzo słabo natomiast łuk. Myślę że nawet najlepszy marektingowiec w mieście łuku nam nie zapełni.


Forza Pogoń !
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4983 dni




Odp: Bilety Pogoni - 31/01/2016 23:55

  Cytat:  
Głównie WM, rzeczywiście mają parę fajnych rzeczy, ale czy maja frekwencję? No raczej nie



W poprzednim sezonie najwyższa frekwencja w Polsce, a wyników sportowych nie było.


  Cytat:  
04? Hala zapełniona raz, gdy bilety były za 1zl.



Dzisiaj bilety były za 5 zł (czyli normalna cena jak na futsal) i było więcej niż połowa hali, czyli jakieś 3 tysiące ludzi. Mało ?


  Cytat:  
Chemik? Plakaty na mieście, wyniki a na meczu ligowym pół hali puste.



Nie wiem jak sytuacja wygląda na meczach w lidze Polskiej, ale w lidze mistrzów jest zawsze komplet. To normalne. A jeśli na meczach w lidze polskiej hala wypełnia się w połowie, czyli chodzi tam 2500 ludzi, to jest to mało jak na siatkówke kobiet ? Ile osób chodzi na nasze mecze z Koroną, Podbeskidziem, ile przyjdzie na Nieciecze ?


  Cytat:  
Legia ma dobre efekty? Sama Warszawa to ponad 2 mln ludzi, a mecze Legii w LE nie zapełniają stadionu,



A w Berlinie mieszka 4 miliony ludzi, a na mecze Herthy chodzi ~50 tysięcy. Chujowo. W Moskwie 12 milionów, a żaden z tamtejszych klubów nie ma pełnego stadionu. Nie mówiąc o Bukareszcie, gdzie mieszka porównywalna ilość ludzi co w Warszawie a srednia frekwencja na Dinamo to 5.800, na Steaue podobnie. W Budapeszcie tez podobnym ludnosciowo do Warszawy srednia frekwencja na Ujpescie to 3 tysiace ludzi, na Ferencvarosu niecałe 9 tysiecy.

Takze tak, porownujac ligi Polskie, rumunska i wegierska - poziom wciaz podobny co byscie nie pisali, podobne miasta, Legii fekwencja jest przyzwoita. A co powiedziec o takim Berlinie, gdzie mieszka 4 miliony ludzi a na mecze chodzi 50 tysiecy ludzi ? nawet Hertha ma wyniki w tym sezonie (3 miejsce) i stadion tez ma.

Wiec sorry, ale twoj argument nie trafia do mnie.


  Cytat:  
Prosta się dobrze wypełnia,



Tak się utarło, ale czy rzeczywiście tak jest ?

Mecz z Podbeskidziem na prostej 51 % zajetych miejsc (sprzedanych, przyszlo pewnie mniej)
Mecz z Lechią 44 % zajetych miejsc
Mecz z Lechem 93%
Mecz z Górnikiem 59 %
Z Zagłębiem 70 %

"dobrze" to sie prosta wypelnila na meczu z Lechem, przyzwoicie z Lubinem a na pozostalych wskazanych meczach frekwencja na prostej to jakies 50 %. Nie za bardzo mi tu pasuje, ze prosta sie dobrze wypelnia.

Poza tym dla mnie nawet za złotówke i napoj gratis ( :D ) sciagnac 5 tysiecy ludzi na jakis futsal to jest wielki wyczyn marketingowy. Tak samo zrobic najlepsza w Polsce frekwencje w koszykowce, gdzie ten sport u nas umarł i na mecze gdy był AZS Szczecin nie przychodzilo nawet 200 osób. O pilce recznej kobiet tez nie chce mi sie pisac, ale juz nieraz byla tam bardzo duza (wieksza niz na niektorych naszych meczach) frekwencja tylko dlatego, ze byly akcje marketingowe i ludzie z jakiegos powodu wybrali ten mecz a nie inną rozrywke. A gdy jest "normalny" tryb funkcjonowania klubu, to na mecze przychodzi 200-400 osob. Wiec nie pierdol, ze halowe druzyny nie maja osiagniec marketingowych :)

Ostatnio edytowany przez: Forza Pogoń !, 1 lutego 2016, 00:04 [2 raz(y)]


Boris
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3391 dni




Odp: Bilety Pogoni - 01/02/2016 19:14
Dolne części sektorów 3 i 6 są zarezerwowane. Szykują się kolejne płachty reklamowe?


Stanisław Grzesiuk
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6921 dni




Odp: Bilety Pogoni - 01/02/2016 22:33

  Boris napisał:  
Dolne części sektorów 3 i 6 są zarezerwowane. Szykują się kolejne płachty reklamowe?



Już w poprzednich rundach były wyłączone ze sprzedaży. Żadnych płacht reklamowych w dolnych rzędach nie było i nie będzie. Poprostu klub już od jakiegoś czasu przeznacza wyłącza ze sprzedaży część rzędów i zmniejsza pojemność do około 13 tysięcy (przypominam że nasz stadion liczy jakieś 18 tysięcy krzesełek, z sektorem gości i sektorem buforowym). Chodzi o koszta. Gdyby w sprzedaży było więcej niż te ~13tysięcy klub byłby zmuszony do poniesienia większych kosztów związanych z organizacją takiej imprezy masowej (zabezpieczenie, ochrona). A że frekwencja kilkunastotysięczna u nas to rzadkość to nie ma takiej potrzeby.


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.19 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005