Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Trudne sprawy
SKPS Portowcy
IP: zapisany
Na forum od 5290 dni

****




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 14:28

  Mazii napisał:  
Kudła OUT. Za porozumieniem stron. Nareszcie dosyć pajacy w tym klubie.



Pajacy ?
Moze umiejetnosci nie miał najwyższych to przynajmniej w szatni pierwszy. Tam nawet nie ma nikogo teraz kto umie sie cieszyc ze zwyciestw o ile takie beda oczywiscie.
Wypada miec nadzieje ze peskovic zrobi aut kupia napastnika i moze jakos to bedzie


Surowi rodzice
kryta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 1795 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 14:28
Kudi wporzo gość z charakterem, robił fajną atmosferę w szatni co było widać na filmikach zakulisowych szczególnie po wygranych meczach :) zdarzały mu się też niezłe mecze ale w ogólnym rozrachunku prezentował się miernie jak Słowik. Powodzenia !


kryta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 1795 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 14:33
Krążyły plotki że Forsell z Miedzi ma zostać piłkarzem Pogoni. Tymczasem podpisał kontrakt z Cracovią.


goral1982
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4635 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 14:50

  kryta napisał:  
robił fajną atmosferę w szatni co było widać na filmikach zakulisowych szczególnie po wygranych meczach


W klubie piłkarskim liczą się umiejętności piłkarskie czy jakaś mityczna atmosfera ? Piłkarze mają zasuwać na boisku a nie tworzyć atmosferę w szatni.


Zawa
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3407 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 14:53

  goral1982 napisał:  

  kryta napisał:  
robił fajną atmosferę w szatni co było widać na filmikach zakulisowych szczególnie po wygranych meczach


W klubie piłkarskim liczą się umiejętności piłkarskie czy jakaś mityczna atmosfera ? Piłkarze mają zasuwać na boisku a nie tworzyć atmosferę w szatni.



To, plus atmosferę tak naprawdę tworzą wyniki.


goral1982
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4635 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 14:55
Czy ktoś się spotkał poza klubem piłkarskim ze stanowiskiem pracy "gość od robienia atmosfery" ?


krzysiek48
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 1367 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 15:21
Wasilewski w Leicester w poprzednim sezonie. Mila i Peszko na kadrze. Dudek w ostatnim sezonie w Realu. Czasem bywa i tak. Co nie zmienia faktu, że Kudla stał się zwyczajnie niepotrzebny. Życzę mu jak najlepiej, bo to fajny chłop i trochę meczów tu zagrał, ale byłby maksymalnie trzecim bramkarzem. Szkoda jego kariery i pieniędzy klubu.


polanski93
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 1489 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 15:30
Ten Wasilewski to chodzi ciągle po głowie. Być może osoba Skorży zdziała cuda


Stanisław Grzesiuk
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4515 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 15:34

  polanski93 napisał:  
Ten Wasilewski to chodzi ciągle po głowie. Być może osoba Skorży zdziała cuda



hahaha

co raz lepsze asiory tutaj

Kudi, dzięki za zaangażowanie i włożone serce!

Atmosfera sama się będzie nakręcać jak będą wygrane i Skorża to ogarnie


Ground
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2577 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 15:41

  polanski93 napisał:  
Ten Wasilewski to chodzi ciągle po głowie. Być może osoba Skorży zdziała cuda



Dlaczego my ? tak z logicznego punktu widzenia, co za nami przemawia ? takie są niestety realia i trzeba realnie spojrzeć na sprawę, że nie będzie tematu takich piłkarzy u nas.

Z mojego punktu widzenia ma on kilka opcji, o ile nie bedzie chcial zakonczyc kariery

a) Tam gdzie go kochaja, czyli do Belgii
b) zarobić troche szmalu na emeryturke, jakas Arabia, Chiny czy inny Katar itd
c) Średniak w Championschip gdzie to jest liga wybitnie pod jego styl gry
d) jesli juz chcialby wrocic do Polski, to bylby w druzynie ktora walczy o mistrzostwo a nie o ... o co my gramy ? :) co mozemy zoaferowac jako klub - jaki stadion, kase ? frewkencja jedna z gorszych w lidze... no wlasnie :)

To nie FM albo fifa. Chyba niektorzy o tym zapominaja.

A poza tym to on ma 37 lat, wiec to zawodnik na 1 sezon - serio oplacaloby sie tyle placic komus kto zagralby w 30 meczach ?

Szkoda Kudły bo był w porządku człowiekiem i miał charakter, a wielu pilkarzy go poprostu nie ma (czasy sie zmienily) Kudła potrafił dać od siebie wiecej zaangażowania i zainteresowania niż tylo cyferki na koncie, ale fakt bramkarzem jest kiepskim.


WSZYSCY NA POGOŃ !
Przema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3465 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 15:49

  EPSON napisał:  
Nie rozumiem po co rozbudzać jakieś wielkie nadzieje.Na dzisiaj doszedł Hołota a odszedł Matras i wcale nie jestem przekonany ze to zmiana jakościowa na plus.Załuska może i solidny ale bez wielkich fajerwerków a lepsi nie chcą grac na zadupiu bez stadionu i kibiców (tak niestety na dzisiaj to wygląda na tle kilku innych klubów w e-klapie).Po za tym czołówka ma lepszych bramkarzy (Putnocki,Kelemnen,Kuciak czy Malarz).Ponad to słabi wracają z wypożyczeń bo nikt ich nie chce (Zwolinski,Piotrowski) i tez znowu obciąża budżet, chyba że ktoś się jeszcze nabierze na ich "wielkie" umiejętności.
Nie przeceniałbym tez trenera bramkarzy bo niby co on może nauczyć (nie nauczyć) zaprawionego ligowca.Albo bramkarz ma talent i odpowiednia psychikę albo nie.To nie zawodnik z pola ze można go dostosować do systemu taktycznego.Tu liczą się umiejętności i może trochę zmysłu przewidywania.
Na razie okienko jeszcze się nie rozpoczęło i trudno coś tu nawet w teorii oceniać ,ale na dzisiaj to że będziemy "mieszać" w tej lidze nic nie wskazuje.



Kolejny raz sie nie zgodze. Deprecjonujesz role trenera w polskiej ekstraklasie. W takim Realu to moze i maja samograja i tam taki Zidane nie musi sie za bardzo wpierdalac. Swoim autorytetem robi atmosfere i ustawil gwiazdy + umiejetna rotacja. To sa takie indywidualnosci, ze sobie spokojnie poradza. U nas problem jest inny. Jak juz wczesniej zauwazylem 3/4 zawodnikow w tej lidze ma problemy z technika, nawet z prostym przyjeciem pilki, nie mowiac juz o dlugim celnym podaniu czy mocnym strzale z dalszej odleglosci. Dosrodkowania w pelnym biegu, ktore nie leca w aut tez naleza do rzadkosci. Tutaj wjezdza trener. Poza dobrym przygotowaniem fizycznym, dobrze ustawi blok defensywny i schemat wyprowadzenia pilkii, do tego stale fragmenty gry. Przy indywidualnym podejsciu do zawodnikow wyciagnie z nich maksimum. To wszystko hulalo w Bialymstoku i stad te oferty dla Estonczyka, Goralskiego (zalozy sie ktos, ze gosc grajac np. w Pogoni wskoczylby na taki poziom? Dam sobie reke uciac, ze nie) czy inny Tomasik. Tutaj jak na dloni widac jak braki pikarskie trener jest w stanie zaslonic i wykorzystac inne atuty.
To samo dzieje sie z trenerem bramkarzy. Zreszta tutaj nawet nie trzeba daleko szukac przykladu. Wystarczy przypomniec w jakich okolicznosciach trafil do nas Janukiewicz. Nie mozna powiedziec, ze w Gorzowie nie dostal szansy. Dostal szanse i dostal ksywe 'Lotnik'. Przy trenerze Dlugoszu szybko wskoczyl na poziom jakiego do tej pory w bramce Pogoni nie ogladalismy. Zjazd formy RJ84 rowniez zaczal sie chyba mniej wiecej wtedy kiedy zakonczono wspolprace z trenerem Dlugoszem. Taki Slowik w tym momencie jest w dokladnie takiej samej sytuacji jak Janukiewicz gdy przychodzil do nas. Czy ma umiejetnosci wieksze niz Zaluska? Tego nie wiem, sa na zblizonym poziomie. Moze faktycznie cos jest w tym, ze bramkarza z takim doswiadczeniem jak Zaluska, Peskovic nie zepsuje. Osobiscie bardziej komfortowo czulbym sie gdyby jednak Slowakowi znaleziono inna role w klubie.

Kudla? Co z tego, ze robil atmosfere w szatni. Nie za to bierze pieniadze. Zreszta czyms w tej szatni musial nadrabiac po puszczeniu tylu baboli. Byl Kudla, znajdzie sie ktos nowy na jego miejsce. To akurat najmniejszy problem, a jezeli to byl jedyny powod, dla ktorego go tak dlugo trzyman w klubie, to ja nie mam pytan.Niech idzie jak najdalej od Szczecina, zegnam bez zalu, jeden z najgorszych transferow jakie nam sie trafily w ostatnich latach.


Zygmunt Wasilewski
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 1245 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 15:49

  bark77 napisał:  
My tutaj w Szczecinie chyba mamy problem z wiarą w siebie, czytając różne piłkarskie fora lub strony, większość osób uważa że Pogoń może być nawet czarnym koniem ligi i nie mowa tu o mistrzostwie Polski ale o 2-3 miejsce lub PP. A tutaj czytając forum mam wrażenie że powinniśmy znowu skończyć sezon na miejscu w grupie mistrzowskiej i wakacje. Wiary ludzie trochę, ruch z 3 sezony temu jakimiś ogórami grał w pucharach.. To tylko ekstraklasa



Też mam takie wrażenie. W większości komentarzy pojawiają się głosy, że Skorża to nasz bardzo dobry ruch. Podobnie jak Załuska - jakość między słupkami. Sporo nam tych posunięć zazdrości.
Wystarczy zobaczyć ranking Przeglądu Sportowego - Rapa, Nunes, Delev, Gyurcso, Frączczak w czołówce na swoich pozycjach (Rapa najlepszym prawym obrońcą). Tak źle z nami nie jest. Przecież Załuska to pewnie nie koniec wzmocnień. Jeżeli dołączy do nas obrońca i napastnik to może być naprawdę dobrze.
Część z nas chciałaby "tu i teraz" ale tak się nie da. Albo - tak można ale na krótką metę. Dlaczego Załuska nie dostał w Krakowie takiej kasy jak chciał? Naściągali worek piłkarzy zimą a nie płacą im od lutego. Czy mamy iść tą drogą?

Ostatnio edytowany przez: Zygmunt Wasilewski, 8 czerwca 2017, 16:21 [1 raz(y)]


Ground
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 2577 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 15:57

  bark77 napisał:  
My tutaj w Szczecinie chyba mamy problem z wiarą w siebie, czytając różne piłkarskie fora lub strony, większość osób uważa że Pogoń może być nawet czarnym koniem ligi i nie mowa tu o mistrzostwie Polski ale o 2-3 miejsce lub PP. A tutaj czytając forum mam wrażenie że powinniśmy znowu skończyć sezon na miejscu w grupie mistrzowskiej i wakacje. Wiary ludzie trochę, ruch z 3 sezony temu jakimiś ogórami grał w pucharach.. To tylko ekstraklasa



Jak można być optymista po tak oddanym polfinale z lechem czy takiej plaży w top 8 ? ile mozna? ile razy pisano o nas ze bedziemy walczyc o podium a pozniej bylo rozczarowanie....

Ja mam nadzieje, ze na 70 lecie powalczymy o podium lub zdobedziemy PP, ale w kontekscie ostatnich sezonow brzmi to malo powaznie...


WSZYSCY NA POGOŃ !
bark77
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 1114 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 17:47
@Daniel Trzepacz‏
"Plotka niesie, że Pogoń nie bardzo widzi miejsce dla Zwolaka i zaproponowała mu znaczną obniżkę uposażenia."

Ostatnio edytowany przez: bark77, 8 czerwca 2017, 18:55 [1 raz(y)]


Głowa do góry, coś się kończy, coś zaczyna, Arka Gdynia Kurwa Świnia :)
zach-pom
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3737 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 19:29
Reasumując na chwilę obecną z transferów mamy: środkowego defensywnego pomocnika - Hołotę i bramkarza - Załuskę.

Potrzeba jeszcze minimum rozgrywającego , napastnika i środkowego obrońcę i może będzie to fajny sezon na 70 - lecie klubu.


PS 1948
Przema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3465 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 19:37

  bark77 napisał:  
@Daniel Trzepacz‏
"Plotka niesie, że Pogoń nie bardzo widzi miejsce dla Zwolaka i zaproponowała mu znaczną obniżkę uposażenia."



Przeciez on ma wazny kontrakt do czerwca 2019. Ze niby ma podpisac aneks zmniejszajacy mu zarobki, ktore wczesniej zaproponowano? A jak nie to rezerwy? Mam nadzieje, ze to faktycznie plotka, bo to albo bardzo naiwne albo bardzo glupie rozwiazanie.


Zygmunt Wasilewski
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 1245 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 19:52

  Przema napisał:  

  bark77 napisał:  
@Daniel Trzepacz‏
"Plotka niesie, że Pogoń nie bardzo widzi miejsce dla Zwolaka i zaproponowała mu znaczną obniżkę uposażenia."



Przeciez on ma wazny kontrakt do czerwca 2019. Ze niby ma podpisac aneks zmniejszajacy mu zarobki, ktore wczesniej zaproponowano? A jak nie to rezerwy? Mam nadzieje, ze to faktycznie plotka, bo to albo bardzo naiwne albo bardzo glupie rozwiazanie.



A może to po prostu zabieg aby zmiękł i był skłonny do ewentualnego rozwiązania umowy za porozumieniem stron? Pewnie nic z tego nie będzie i zostanie odstawiony na pół roku od składu i gry jak Kudła ostatnio i zimą sam odejdzie. No chyba, że zmartwychwstanie przy Skorży...


EPSON
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 1790 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 19:57
Przema@
Porównaj więc sobie Góralskiego i Matrasa.Podobne pozycje,podobny przebieg kariery.Oboje się rozwinęli.Góralski dzięki Probieżowi a Matras..? dzięki komu ?
Kazdy grający wiele lat w piłkę powie Ci ze techniki możesz sie nauczyć za dzieciaka lub sie z nia urodzić.Inne cechy możesz poprawić w seniorach.Tu rzeczywiście rola trenera jest duża bo kazdego indywidualne cechy można wykorzystać do określonej pozycji i zadań boiskowych.Piszesz ze 3/4 ligowców ma problemy techniczne i ja sie z tym zgadzam w 100%. Natomiast kluby które są przed nami i walczą co roku o Puchary tych z brakami maja dużo mniej
Pewnie rzeczywiście taka Jagiellonia nie odbiega od nas o lata świetlne ale jednak trochę odbiega.Po za tym my chyba (jak przedstawia to klub) dążymy do stabilizacji na coraz to wyższym poziomie.Jaga,wcześniej Piast to przykłady ze można ale podobne przykłady to Cracovia i Lubin że granica miedzy czołówka a rejonem spadku jest minimalna.Dlatego po za Legia ,Lechem i Lechia...reszta mająca słabszych graczy może wskoczyć na chwile miedzy nich ale równie dobrze może byc zamieszana w spadek (o ile się nie mylę ta sama Jagiellonia Probierza ledwo co się utrzymała rok temu,teraz podobnie z Piastem).
Zmierzam do tego że żaden trener z tym składem osobowym nie zapewni nam stabilizacji na poziomie 1-4.Zawsze przyjdzie egzamin umiejetnosci (pieć porażek z Lechem) który pokaże miejsce w szeregu klubu którego stać na takich a nie innych graczy.

Co do Zwolaka to by nie było casusu Janukiewicza ze będzie tu odcinał kupony.Na obniżkę sie nie zgodzi bo klub za zaoszczędzona kase kupi mu rywala którego nie przeskoczy.Zapowiada sie cięzki orzech do zgryzienia.

a co do transferów to szkoda ze nie ma Lesniodorskiego bo może puściłby Czerwinskiego na wypożyczenie do Nas.

Ostatnio edytowany przez: EPSON, 8 czerwca 2017, 20:04 [2 raz(y)]


POGOŃ-WISŁA PŁOCK 3:1
(Stelmasiak*3)
Przema
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3465 dni




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 20:18
Mimo wszystko uwazam, ze Goralski to jednak wyzsza polka niz Matras i to ze tylko jeden z nich gra w kadrze to nie jest przypadek ;)
Tyle, ze Matras w momencie jak do nas przechodzil to juz jakas tam opinie w Gliwicach mial, pokazal sie szerszej publicznosci. O Goralskim za bardzo nikt nie slyszal :)

Stabilizacja na miejsca 1-4. Mysle, ze z pocalowaniem reki wzieto by nawet jednosezonowy wyskok w granicach tych miejsc. Poki co nas na taka stabilizacje nie stac ani nie widac potencjalu zeby to utrzymac. Tutaj akurat kluczem jest nowy stadion.


Ambasador
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 4743 dni

****




Odp: Wzmocnienia i osłabienia Pogoni w sezonie 17/18 - 08/06/2017 20:37

  EPSON napisał:  


a co do transferów to szkoda ze nie ma Lesniodorskiego bo może puściłby Czerwinskiego na wypożyczenie do Nas.



W mojej ocenie Pazdan odejście w tym okienku i być może Czerwo szykowany jest na jego miejsce.


Szczecin moim miastem, Pogoń moim życiem!
Obrazek jpg wstawiony na forum
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.05 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005