Jeśli Twoim hobby jest kręcenie tramwajów na ulicy, to gratuluje
edit: ciekawostki itd. ok, sam czasem czytam różne rzeczy z ciekawości, ale bez przesady.Strach pomyśleć co malcoolm zrobi jak otworzą kaskadę albo powstanie inna inwestycja...
Ostatnio edytowany przez: nara, 10 lutego 2011, 19:35 [1 raz(y)]
odnoście tego transportu to ,to nie jest tak że przyczepa nie może być dłuższa niż 12 metrów ? bo ta jest chyba dłuższa
edit. powrzuca kilka fotek i Mu przejdzie
edit2. niedawno ktoś tu pisał ze po co nowe linie tramwajowe , a teraz się okazuje że rozkminiają nad dojazdem do hali nowej i prawdopodobnie będzie to tramwaj tylko nie wiadomo czy od strony Krzywoustego -> 26kwietnia i do Szafera , czy od Wojska Polskiego czyli krótsza opcja , oczywiście to tylko rozkminki !
Ostatnio edytowany przez: Roman Pigwa, 10 lutego 2011, 20:49 [2 raz(y)]
https://www.facebook.com/ekipakryzys/ Grupa turystyczna mocno powiązana z FCWK - POGOŃ SZCZECIN
Odp: Komunikacja w Szczecinie - 17/02/2011 10:40
Przychodzi wycieczka szkolna na przystanek i co ?
To może być fajny pomysł (jeszcze nie sprawdzony), ale jako uupełnienie, urzędnicy powinni jednak być; bo po to są.
Przychodzi wycieczka szkolna na przystanek i co ?
To może być fajny pomysł (jeszcze nie sprawdzony), ale jako uupełnienie, urzędnicy powinni jednak być; bo po to są.
to wycieczka szkolna jedzie sobie tramwajem fajna sprawa tylko gdzie u nas takie cos by mieli zrobic
1. MISTER nie chce od żadnego miasta ani grosza na budowe i eksploatacje systemu, bo system jest z natury bardzo dochodowy i dlatego mamy do budowy paru chetnych inwestorow. Oni jednak także potrzebuja na poczatek jakiegos zapewnienia i tym byloby zamowienie na przewozy osobowe, takie jak Szczecin chce dac na 6,5 km tramwaju – 50 tys dziennych kursow. Tylko ze to by nie kosztowalo Szczecina te 800 mil zl + roczne dotacje tylko ZERO !
2. Tak, MISTER może przewieźć wiecej osób niż tramwaj, a do tego w komforcie samochodu, szybciej, bezpieczniej itd. No ale najpierw trzeba nauczyc się czytac i do tego rozumiec co się czyta, ze nie wspomne o zapoznaniu się z tematem, zanim się zacznie autorytatywnie wypowiadac i dołować cos o czym nie maja pojecia.
3. Tak, gondole MISTER mogą jechac o 10 m od siebie czyli co 0,7 sek. Samochodami jeździmy co 5 m i 0,4 sek i tym się jakos nikt nei martwi.
4. Na każdy kilometr sieci przypadnie 100 gondolek i 6 przystankow, czyli 1000 na 10 km. I mogą one przewieźć 80 tys pasa zero-km na GODZINE ! SST przewiezie w tym czasie w scisku polowe tego.
5. MISTER jest jedynym systemem który nie stanie podczas powodzi albo samieci śnieżnej lub oblodzenia które zrywa sieci elektryczne.
6. MISTER nie stanie nawet jak zabraknie pradu.
7. Nikt się nie musi zatrzymywac jeśli ktos w pojezdzie przed nim chce wysiąść bo przystanki s bocznicowe. Ile razy to można tłumaczyć ?!
8. Tak, MISTER jest bardziej ekologiczny niż tramwaje bo do przewozu tej samej ilości ludzi na tej samej trasie zuzyje mniej pradu. Oczywiście prad trzeba gdzies wytworzyc, ale samochod elektryczny wykorzysta maksimum 30% energii wytworzonej w elektrowni a MISTER 95%. A do tego w dalszej przyszłości MISTER będzie sam sobie wytwarzal energie z ogniw elektrycznych umieszczonych na prowadnicach.
9. Pojazdy MISTER’a sa 4 razy LZEJSZE od samochodow, nie zatrzymuja się ruszaja co chwile, nie jada na szerokich oponach, nie jada szybko wiec energii na pasa zero-km zuzja mniej niż rowerzysta (tego trzeba nakarmic, co tez kosztuje duzo energii na wyprodukowanie żywności).
10. Zalozenie co do sredniego wykorzystania pojazdow to 1,5 osoby, a wiec tyle co w samochodach.
11. Gondole nie „kiwają się na wietrze” bo nie jada na linie tylko po szynach. Tylko bardzo silny wiatr zatrzyma system, a to się zdarza 2 razy na rok na pare godzin. Wtedy i tak lepiej siedziec w domu.
12. MISTER niema nic wspolnego z podwieszonym tramwajem z Wuppertalu, bo rózni się od niego tak jak samochod od autobusu. Dlatego ludzie wola jeździć wlasnie samochodami niż autobusami czy tramwajami.
Zajebista sprawa!!! Wychodze od kumpla najebany wiem że baba będzie pruła morde, więc kupuje bilet dobowy, wsiadam do gondoli wciskam od punktu A do B i spowrotem na 8 godzin i jade sobie spokojnie nie niepokojony przez nikogo. Mi się podoba czego chcecie wiecej od życia
Sex alkohol mordobicie POGOŃ SZCZECIN ponad życie!!!
Co do sprawdzenia to gdzieś czytałem że w Dortmundzie jest coś podobnego ale nie na taką skalę .
Nie w w Dortmundzie, ale w Wuppertal. Fajna atrakcja turystyczna, ale tylko turystyczna. Uznawanie tego za coś, co może być transportem codziennym, jest absolutną mrzonką. Podsumowując: tak, ale w centrum miasta. Nie w kierunku zdrojów.
Zajebista sprawa!!! Wychodze od kumpla najebany wiem że baba będzie pruła morde, więc kupuje bilet dobowy, wsiadam do gondoli wciskam od punktu A do B i spowrotem na 8 godzin i jade sobie spokojnie nie niepokojony przez nikogo. Mi się podoba czego chcecie wiecej od życia
Na wózku niełatwo w Swingu. "Można zawisnąć na progu"
Automat z biletami jest za wysoko. Na niektórych przystankach niepełnosprawnemu trudno wysiąść z tramwaju. Wewnątrz pojazdu jest za mało miejsca dla wózków.
Marta Murawska, wiceprezes Fundacji Niezależnego życia Osób Niepełnosprawnych Hussar i wolontariusz Mariusz Klimowicz na niskopodłogowe swingi spojrzeli z perspektywy osoby na wózku inwalidzkim oraz rodziców z dziećmi w wózkach. Test potwierdził, że swingi są dla takich ludzi bardziej przyjazne niż stare tramwaje, ale pokazał kilka problemów. Jakich?
Wózkowicze mogą korzystać tylko z drugich drzwi swinga - przy nich są miejsca dla wózków. Mała, słabo widoczna plakietka wskazuje, że to wejście dla niepełnosprawnych. Brakuje symbolu wózka dziecięcego. Hussar proponuje większe naklejki, także tę z piktogramem wózka dziecięcego. W wielkim swingu za mało jest miejsc dla wózków: "Jeśli to możliwe, proponujemy usunięcie części foteli, aby zrobić więcej miejsc dla wózków...". Kolejna uwaga: automat do sprzedaży biletów jest za wysoko. Ale za to kasownik na dobrej wysokości.
Niełatwo wsiąść i wysiąść z tramwaju. To dlatego, że niektóre przystanki są za niskie, przez co platforma do zjazdu jest zbyt stroma. - Osoba na wózku o większym stopniu niepełnosprawności nie jest w stanie bezpiecznie zjechać bez pomocy opiekuna - uważa Tomasz Rabiński, szef fundacji. - Niektóre modele wózków elektrycznych mogą wręcz zawisnąć na progu.
Pozytywnie ocenieni zostali motorniczowie - chętnie służyli pomocą.
Raport tydzień temu przesłany został do magistratu i do spółki Tramwaje Szczecińskie. - Zgadzamy się z uwagami i uwzględnimy je w przyszłości - mówi Zbigniew Dąbrowski, zastępca dyrektora ds. eksploatacji TS. - Co mogliśmy poprawić, już zleciłem. Za tydzień powinny być nowe plakietki. Niestety, nie możemy wymontować siedzeń i zrobić więcej miejsc dla wózków, bo naruszylibyśmy zasady gwarancji. W przyszłym tygodniu w Szczecinie ma być przedstawiciel firmy, która montowała automaty do biletów. Sprawdzimy, czy da się je obniżyć.
Zarówno wicedyrektor Dąbrowski, jak i Dariusz Wołoszczuk z biura prasowego Urzędu Miasta zapewnili, że przy sporządzaniu dokumentacji do następnych przetargów uwagi osób niepełnosprawnych będą uwzględnione. - Wydział Gospodarki Komunalnej wydał też zalecenie, by wszystkie przebudowywane w przyszłości przystanki miały perony na wysokości 27 cm. Tak, by wózkowicze mogli swobodnie wysiadać i wsiadać - mówi Wołoszczuk.
Odp: Komunikacja w Szczecinie - 20/04/2011 10:44
ten przystanek przy bramie glownej juz na starcie po odnowieniu sie nadawal do remontu... co za idiota wymyslil sobie zeby przystanek byl na wysokosci torowiska jak tam kupa starszych ludzi wsiada, ktorzy maja problem z wsiadaniem nawet z podwyzszen ciekawe jak oni chca przedluzyc ten przystanek
ten przystanek przy bramie glownej juz na starcie po odnowieniu sie nadawal do remontu... co za idiota wymyslil sobie zeby przystanek byl na wysokosci torowiska jak tam kupa starszych ludzi wsiada, ktorzy maja problem z wsiadaniem nawet z podwyzszen ciekawe jak oni chca przedluzyc ten przystanek
Jak teraz zrobią to też będzie konieczny kolejny remont... podobno ponoszą teraz poziom przystanku 17 cm nad główką szyny, a Swing podłogę ma na poziomie... 27 cm...
Te szare trybuny jeszcze zatętnią granatowo-bordowym rytmem dwudziestu tysięcy serc...
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.