Odp: Komunikacja w Szczecinie - 26/01/2011 13:25
Dwa lata temu jechałem busem z tą firmą: http://www.ec24.pl/ . To był również jednodniowy wypad, ale byłem zadowolony z obsługi. Zawieźli mnie dokładnie tam gdzie chciałem i odebrali z tego samego miejsca. Ceny niestety nie pamiętam.
Polecam Ci brandenburg ticket. Bilet ważny na pociągi RegioBahn, RegioExpress i na całą komunikacje miejską w Berlinie i Szczecinie. Na jednym bilecie może jechać 5 osób, koszt to niecałe 30 euro
28 dokładnie.
A jak jedziesz pociągiem po 18 to możesz kupić Brandenburg-Berlin Nacht ticket za 21 euro.
... lecz nie patrze na przeszkody i fałszywość gnoji, przeciwność losu boli - my idziemy ku swej woli ...
tatatadam! || głos pokolenia - cios ogłupienia, hołd potępienia, mord zrozumienia ||
Odp: Komunikacja w Szczecinie - 27/01/2011 21:53
jeszcze propo Berlina chciałem 2 moich znajomych przyjeżdża z gdańska do Szczecina i od mnie chce jechać do Berlina na jeden dzień. jakim busem, jakiej firmy najlepiej i najtaniej?
jeszcze propo Berlina chciałem 2 moich znajomych przyjeżdża z gdańska do Szczecina i od mnie chce jechać do Berlina na jeden dzień. jakim busem, jakiej firmy najlepiej i najtaniej?
masz 3 posty wyzej, ze najtaniej, najlepiej i jeszcze z biletem na komunikacje miejska jest pociagiem, gdzie na jednym bilecie moze jechac do 5 osob.
tak trudno przeczytac? popraw sie!
jeszcze propo Berlina chciałem 2 moich znajomych przyjeżdża z gdańska do Szczecina i od mnie chce jechać do Berlina na jeden dzień. jakim busem, jakiej firmy najlepiej i najtaniej?
masz 3 posty wyzej, ze najtaniej, najlepiej i jeszcze z biletem na komunikacje miejska jest pociagiem, gdzie na jednym bilecie moze jechac do 5 osob.
tak trudno przeczytac? popraw sie!
jeszcze propo Berlina chciałem 2 moich znajomych przyjeżdża z gdańska do Szczecina i od mnie chce jechać do Berlina na jeden dzień. jakim busem, jakiej firmy najlepiej i najtaniej?
masz 3 posty wyzej, ze najtaniej, najlepiej i jeszcze z biletem na komunikacje miejska jest pociagiem, gdzie na jednym bilecie moze jechac do 5 osob.
tak trudno przeczytac? popraw sie!
widze, tylko napisalem ze 2 osoby a nie 5
masz napisane jak wół, że do 5, czyli 2 jak najbardziej mogą jechać, tylko wtedy koszt biletu rozkłada się na dwie osoby, a nie 5...
jeszcze propo Berlina chciałem 2 moich znajomych przyjeżdża z gdańska do Szczecina i od mnie chce jechać do Berlina na jeden dzień. jakim busem, jakiej firmy najlepiej i najtaniej?
masz 3 posty wyzej, ze najtaniej, najlepiej i jeszcze z biletem na komunikacje miejska jest pociagiem, gdzie na jednym bilecie moze jechac do 5 osob.
tak trudno przeczytac? popraw sie!
widze, tylko napisalem ze 2 osoby a nie 5
masz napisane jak wół, że do 5, czyli 2 jak najbardziej mogą jechać, tylko wtedy koszt biletu rozkłada się na dwie osoby, a nie 5...
tak trudno przeczytac? popraw sie!
zrozumiałem to, tylko czy może na 2 osoby taniej wyjdzie jakiś bus, ale jeżeli pociag i tak wychodzi najtaniej to dzięki
A na jakiej linii ma ten jeden swing śmigać i kiedy to będzie. Kiedy też pozostałe zakupią (czy jeśli już kupili, to pojawią się w Szczecinie) i na jakiej linii mają jeździć?
W ogóle ten SWING osiągnie jakąś lepszą prędkość bez remontu torowisk ?
A po co Ci lepsza prędkość? Tramwaj został kupiony aby ułatwić podróż m in. niepełnosprawnym i starszym ludzią. Oraz aby łatwiej było wjechać wózkiem inwalidzkim lub wózkiem z dzieckiem do środka.
Co do samej prędkości, to na estakadzie pomorskiej stara 105N wyciąga 60km/h. Swing nie wiele szybciej tam pojedzie, bo prędkość maksymalna tego tramwaju to i tak 70km/h. Swing to nie SST.
Odp: Komunikacja w Szczecinie - 30/01/2011 12:29
Żeby to miało sens, musi to być cały system, tak jak w innych miastach. Po pierwsze będzie musiało mieć dobry rozgłos i reklamę, trzeba będzie jakoś zachęcić ludzi do tego. Po drugie jeśli doładować będzie można tylko "w wyznaczonych punktach" to nie będzie miała ta inicjatywa sensu. Doładowania powinny być możliwe w automatach, które stałyby na większości przystanków. W tych automatach można by także kupić zwykły bilet komunikacji miejskiej. No i po trzecie, ważne pytanie - w innych miastach był ten system wprowadzany po to, żeby całkowicie zlikwidować bilety i sieciówki papierowe na okres większy niż 72h, czy u nas też jest taki cel? No i oczywiście integralność z legitymacją studencką. Poza tym karta musi być rozwojowa. W przyszłości powinna istnieć możliwość "nabijania" na nią też innych biletów, typu na basen oraz karta powinna być zintegrowana z SPP.
Już jutro o godzinie 10:20 z Basenu Górniczego pierwszy niskopodłogowy tramwaj SWING ruszy w pierwszą trasę. Na początku będzie kursował na linii tramwajowej nr 7 (Basen Górniczy – Krzekowo).
Nowy nabytek szczecińskiej komunikacji jest najnowocześniejszym tramwajem w Europie. Ma 31,82 m długości, składa się z 5 członów. Nowy tramwaj wyposażony jest w klimatyzację, automat do sprzedaży biletów. Oczywiście w pojeździe jest monitoring zewnętrzny i wewnętrzny.
SWING jednorazowo może zabrać 211 pasażerów (oferuje 61 miejsc siedzących).
Tymczasem wczoraj w nocy przybył do nas drugi tramwaj niskopodłogowy. Nie będzie musiał przechodzić procesu homologacji (jedynie pierwszy tramwaj musi przejść takie procedury). Za ok. tydzień drugi SWING powinien pojawić się na szczecińskich torach.
Do marca tego roku w Szczecinie będziemy mieli 6 SWINGów.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.