Jak już narzekamy to też dołożę swoje trzy grosze Wnerwiające jest hamstwo kierowców. Kilka razy miałem sytuację, że biegłem na autobus, miałem już wskoczyć do środka, a kierowca zamykał mi drzwi i się jeszcze triumfalnie uśmiechał. Jeden nawet fakosa mi pokazał. No i jak tu kurwa mać takich szanować
U mnie wszystko okej z microbusem. Czasami mają kłopoty z serwerami. Chyba to masz na myśli, „że nie hula”.
Aktualniejszego rozkładu nie ma jak ten wypuszczony 24 Stycznia, a ważny od 26.01
I raczej aktualizacji strajkowej nie będzie, bo to tymczasowe rozkłady.
grrr wlasnie dotarlem do roboty, oczywiscie od samego poczatku tylko wkurwienie. najpierw trzeba stać zeby w koncu wjechać na struga, bo te swiatła co z jasnej sie jedzie to są zapalone 10(dziesięć!!!) sekund!!!! i kurwa korki dzien w dzien. pozniej czekalem sobie ponad 15 min na 75(powinien co 5min być) a jak w koncu przyjechal, to szofer jechał tak, jakby prowadził pojazd retro! ciekawe kurwa czy po robocie tramwaj 1 bedzie, czy jak bardzo czesto albo o 14 41, albo 14 53 nie przyjezdza... i jeszcze frajerzy takie ceny sobie zycza za takie walenie w chuja. wybaczcie wulgaryzmy, ale naprawde od rana cisnienie urosło do zenitu. moze rmf classic pomoze....pzdr! SNS
Jeden dzień strajku oznacza 180 tys. zł strat dla szczecińskiego MZK. Po trzech dniach przestoju nie ma mowy o podwyżkach w drugiej połowie roku, po tygodniu - firma zacznie tracić płynność finansową. MZK można szybko zastąpić innym podmiotem. A coraz więcej osób jest przeciwnych strajkowi.
- Prezydent miasta apeluje do pracowników o niepodejmowanie strajku - informuje w specjalnym oświadczeniu Piotr Landowski z Biura Promocji i Informacji UM w Szczecinie. - Protest uderzy w pasażerów, z których MZK się utrzymuje, a strajk przyniesie MZK dotkliwe straty finansowe.
„Kurier" dotarł do wyliczeń, z których wynika, że 160 tys. dziennie to opłaty za wykonywane przewozy. Kolejne 20 tys. to kary, które firma będzie musiała zapłacić za niewykonanie przewozów. Mogą się też pojawić roszczenia pasażerów, którzy np. wykupili sieciówki, a w czasie strajku musieli korzystać z taksówek lub zastępczych linii kursujących innymi trasami. A miasto zarobi, bo firmom autobusowym, które obsłużą zastępcze linie, zapłaci znacznie mniej za przejechany kilometr, niż dostaje MZK.
Strajk uniemożliwi też rozmowy o dalszych podwyżkach. Od 1 marca motorniczowie dostają 90 zł więcej brutto, pozostali pracownicy - 50 zł. Jak ustaliliśmy, od 1 października jest szansa na kolejne 100 zł średnio dla pracownika. Aby było to możliwe, firma musi działać. Związkowcy upierają się jednak przy podwyżce o 300 zł.
Coraz więcej motorniczych nie chce strajkować i nie chce uchodzić za łamistrajków. Dlatego od wczoraj proszą o tzw. urlopy na żądanie, więcej osób niż zwykle także zachorowało. Ani załoga MZK, ani pasażerowie nie wiedzą, kiedy strajk może się rozpocząć. Związkowcy nie chcą tego zdradzić, rzadko też odbierają telefony.
Gdyby doszło do protestu, na liniach tramwajowych będą autobusy m.in. z PKS-ów w innych miejscowościach województwa. Będzie to sytuacja przejściowa. Do miasta wpłynęła też oferta firmy Veolia Polska, która zajmuje się m.in. przewozami autobusowymi, tramwajowymi i na liniach metra. W Polsce ma już 11 podmiotów, w które zainwestowała ponad 100 mln zł. Prosi o wyznaczenie terminu spotkania z prezydentem Szczecina i nie wyklucza przejęcia przewozów tramwajowych w mieście.
Kolejne rozmowy związkowców z dyrekcją MZK i przedstawicielami miasta odbędą się dziś po południu.
Odp: Komunikacja w Szczecinie - 23/03/2008 20:34
przeciez te wszystkie rozklady to parodia... nie wiadomo czy to jedzie autobus 5 minut wczesniej czy to ten ktory jest spozniony 15 min... jezdzac do szkoly wychodze 20 min wczesniej niz powinienem. I nieraz czekam pol godziny w szkole a nieraz przyjezdzam na styk.
Za jazdę bez biletu zapłacimy od 125 do 250 złotych, czyli dwa razy więcej niż dotychczas.
Do tej pory osoba, która nie posiadała biletu musiała zapłacić u kontrolera lub w terminie 7 dni 77 zł kary, po tym terminie 110 zł. Według projektu, opłata została zwiększona do 125 (płatne u kontrolera), 175 zł (płatne w ciągu 7 dni) i 250 zł (płatne po tym terminie). Dodatkowo 10 złotych zapłacą pasażerowie, którzy jadą bez ważnej legitymacji upoważniającej do zniżki.
Zdaniem władz miasta, kary na obecnym poziomie są zbyt niskie i nie zachęcają pasażerów do kupowania biletów. Podwyższenie kar ma skłonić mieszkańców do tego, by nie decydowali się na jazdę bez ważnego biletu.
Za projektem głosowało 16 radnych, 8 wstrzymało się od głosu.
Odp: Komunikacja w Szczecinie - 07/04/2008 16:00
no to radny WIJAS bedzie plakal ze to zamach na biednych mieszkancow tego miasta.
ja bym podwyzszyl kare do 300 zl.
zreszta, zawsze mozna dac w lape kanarowi 20 zl...ponoc chetnie biora....
Jeśli historia mogłaby nas czegokolwiek nauczyć, to niewątpliwie tego, że żaden naród nie stworzył wyższej cywilizacji bez poszanowania prawa do posiadania własności prywatnej
Ludwig von Mises
Odp: Komunikacja w Szczecinie - 07/04/2008 16:02
Co za jebane kurewsto nie dość że te jebane tramwaje jeżdzą jak popierdolone (przed chwilą 30 min. czekałem na tramwaj na Rodła i w końcu poszedłem na piechotę) to jeszcze podwyższają ceny biletów i kary za ich nieposiadanie, rozumiem gdyby rósł komfort jazdy i godziny dojazdów byłyby lepsze a tu wszystko się wali na łeb na szyje a oni jeszcze ceny w góre - pojebane!
Za jazdę bez biletu zapłacimy od 125 do 250 złotych, czyli dwa razy więcej niż dotychczas.
Do tej pory osoba, która nie posiadała biletu musiała zapłacić u kontrolera lub w terminie 7 dni 77 zł kary, po tym terminie 110 zł. Według projektu, opłata została zwiększona do 125 (płatne u kontrolera), 175 zł (płatne w ciągu 7 dni) i 250 zł (płatne po tym terminie). Dodatkowo 10 złotych zapłacą pasażerowie, którzy jadą bez ważnej legitymacji upoważniającej do zniżki.
Zdaniem władz miasta, kary na obecnym poziomie są zbyt niskie i nie zachęcają pasażerów do kupowania biletów. Podwyższenie kar ma skłonić mieszkańców do tego, by nie decydowali się na jazdę bez ważnego biletu.
Za projektem głosowało 16 radnych, 8 wstrzymało się od głosu.
mmszczecin.pl
w niemczech rozwiazali ten problem w sposób taki że przy wejściu do pojazdu bilet kupujesz od kierowcy, i nie ptorzebuja kar, kontrolerów etc.
i busy jezdża na czas i każdy zdąży wejść
Odp: Komunikacja w Szczecinie - 07/04/2008 16:24
Tak tylko w tych krajach/miastach gdzie rozpowszechnione jest kupywanie/wsiadanie do pojazdu tylko przez drzwi najbliżej kierującego, środki komunikacji miejskiej są; alternatywą jak. np. Holandia gdzie większość korzysta z roweru czy Włochy gdzie przewodnictwo ma skuter, istnieje masa innych połączeń, oraz czego nie ma większość miast za wyjątkiem Warszawy (a i tamtejsza sieć do imponujących nie należy) metro. Więc przykład Niemiec wyciagnięty zupełnie bezsensu bo u nas nie masz szans się przyjąć. Już widze jak o 7 z groszami poczynając od Wyszyńskiego ustawia się kolejka do 61/81 i każdy grzecznie kupuje bilet...
Wszyscy co nam źle życzyli, mówili byśmy skończyli
to w tej chwili zobaczyli jak bardzo się pomylili
Co za jebane kurewsto nie dość że te jebane tramwaje jeżdzą jak popierdolone (przed chwilą 30 min. czekałem na tramwaj na Rodła i w końcu poszedłem na piechotę) to jeszcze podwyższają ceny biletów i kary za ich nieposiadanie, rozumiem gdyby rósł komfort jazdy i godziny dojazdów byłyby lepsze a tu wszystko się wali na łeb na szyje a oni jeszcze ceny w góre - pojebane!
Jebani pazerniacy!!! Na ćwiczenia dziś nie dojechałem przez te tramwaje.... na 5-tkę czekam... jedna nie przyjechała=już jestem spoźniony, nic czekam na następną - spóźnię się z 5-10 min czyli w granicach normy i co i huj nie przyjechała :[ :[ :[ dałem sobie spokój i poszedłem do domu
Co za jebane kurewsto nie dość że te jebane tramwaje jeżdzą jak popierdolone (przed chwilą 30 min. czekałem na tramwaj na Rodła i w końcu poszedłem na piechotę) to jeszcze podwyższają ceny biletów i kary za ich nieposiadanie, rozumiem gdyby rósł komfort jazdy i godziny dojazdów byłyby lepsze a tu wszystko się wali na łeb na szyje a oni jeszcze ceny w góre - pojebane!
Jebani pazerniacy!!! Na ćwiczenia dziś nie dojechałem przez te tramwaje.... na 5-tkę czekam... jedna nie przyjechała=już jestem spoźniony, nic czekam na następną - spóźnię się z 5-10 min czyli w granicach normy i co i huj nie przyjechała :[ :[ :[ dałem sobie spokój i poszedłem do domu
Nie dojechaliscie bo dzis jest strajk tramwajarzy.Wiekszosc z nich pobrala urlopy na zadanie,i zamiast stu skladow wyjechalo 70.
. Nie kursują linie: 4, 6 bis i 8, składów brakuje też na liniach 12, 9, 7, 5( tvn24.pl)
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.