Autor
Wiadomość
   Hyde Park -> Pomoc z komputerem << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Lrd
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 5357 dni

***




Odp: Pomoc z komputerem - 14/06/2007 16:46

  monter napisał:  
Potrzebuje osobe, ktora zna sie i ogarnia tworzenie stron www.
Za wykonane zlecenie odpalam procent ze sprzedazy.
pozdro



podbij na GG zobaczymy co da sie zrobic ..


Against modern wszystko!
kibic79
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5389 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 16/06/2007 18:13
jak usunac zapamietany login i haslo np na forum z gory dzieki za odp. juz sobie poradzilem:)

Ostatnio edytowany przez: kibic79, 16 czerwca 2007, 19:23 [1 raz(y)]


http://e-dieselservice.pl/
AMS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5392 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 16/06/2007 19:17
Jak najszybciej przeslac dane z kompa na laptopa? Czy mozna je polaczyc przez kabel usb,czy moze jakis inny?


A ja i tak wierzyc nie przestane...
kibic79
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5389 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 16/06/2007 19:33

  Pogon v Wieden napisał:  
Jak najszybciej przeslac dane z kompa na laptopa? Czy mozna je polaczyc przez kabel usb,czy moze jakis inny?



kabel usb lub sieciowy


http://e-dieselservice.pl/
1973
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5541 dni

*




Odp: Pomoc z komputerem - 16/06/2007 21:03
Istnieje możliwośc wyłączenia lub zablokowania tych cholernych reklam na tlenie?


malcoolm
Ultraoptymista
IP: zapisany
Na forum od 5796 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 16/06/2007 21:03
tak... www.konnekt.info :D


Szczecin Blog - strona o Szczecinie
Uśmiechnij się - jesteś w Szczecinie
Szczecin Blog na Twitterze
AMS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5392 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/06/2007 19:03

  kibic79 napisał:  

  Pogon v Wieden napisał:  
Jak najszybciej przeslac dane z kompa na laptopa? Czy mozna je polaczyc przez kabel usb,czy moze jakis inny?



kabel usb lub sieciowy



Moglbys mi to bardziej wyjasnic,czy wystarczy tylko polaczyc ze soba i wykrywa kolejny dysk i jeszcze jedno pytanie ,mam nero ale nie moge go zainstalowac na viscie,jest moze jakis inny program ktory dziala z tym systemem,moze jakis link:)


A ja i tak wierzyc nie przestane...
kibic79
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5389 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/06/2007 19:14

  Pogon v Wieden napisał:  

  kibic79 napisał:  

  Pogon v Wieden napisał:  
Jak najszybciej przeslac dane z kompa na laptopa? Czy mozna je polaczyc przez kabel usb,czy moze jakis inny?



kabel usb lub sieciowy



Moglbys mi to bardziej wyjasnic,czy wystarczy tylko polaczyc ze soba i wykrywa kolejny dysk i jeszcze jedno pytanie ,mam nero ale nie moge go zainstalowac na viscie,jest moze jakis inny program ktory dziala z tym systemem,moze jakis link:)



powiem szczerze ze nigdy nie probowalem choc takie kable posiadam


http://e-dieselservice.pl/
MaT
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5738 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/06/2007 19:48

  Pogon v Wieden napisał:  
jest moze jakis inny program ktory dziala z tym systemem,moze jakis link:)


moze to pomoze

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=419&t=37


hornetq
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5166 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/06/2007 21:46

  Pogon v Wieden napisał:  

  kibic79 napisał:  

  Pogon v Wieden napisał:  
Jak najszybciej przeslac dane z kompa na laptopa? Czy mozna je polaczyc przez kabel usb,czy moze jakis inny?



kabel usb lub sieciowy



Moglbys mi to bardziej wyjasnic,czy wystarczy tylko polaczyc ze soba i wykrywa kolejny dysk i jeszcze jedno pytanie ,mam nero ale nie moge go zainstalowac na viscie,jest moze jakis inny program ktory dziala z tym systemem,moze jakis link:)



wpisz w google: "połączenie stacjonarny komputer laptop" naprawde prosto wytlumaczone, chocby juz drugi link : http://www.pcformat.pl/forum/archive/index.php/thread-18055.html


będę pamiętał.
Aleksandra
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5665 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/06/2007 23:33
Mam płatnego antywira z UPC SmartGuard. Jakiś czas temu wyłączyłam pare niepotrzebnych programów przy uruchamianiu systemu. Na początkua antywir sie normalnie ładował a od niedawna w ogóle. Nie mogę otworzyć nic po za pomoca w której i tak nie ma nic interesującego. Właśnie skanuje kompa MKS'em i mam juz 1 trojana i 3 wirusy. Jak mogę włączyć tego pieprzonego SmartGuarda?? Kolejny problem to, że ten SG posiadał włączoną zaporę i tylko za moją zgoda łączył sie z np. Bearshare. Teraz nie mogę nawet połączyć się z torrentem. Pomóżcie!


kus
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5593 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 18/06/2007 10:18

  Lord napisał:  
Zassałem sobie gre na PS 2 i teraz mam problem .. -.- Bo nie wiem jak ją nagrać .. Może mógłby ktoś wrzucić jakąś instrukcje ? Prrzeszukałem google ale tam nic takiego nie ma .. Pliis o pomoc .. PZDR



Jeśli dalej masz problem to podbij na gg.

Hala Madrid! :)


Lrd
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 5357 dni

***




Odp: Pomoc z komputerem - 18/06/2007 17:04

  kusik napisał:  

  Lord napisał:  
Zassałem sobie gre na PS 2 i teraz mam problem .. -.- Bo nie wiem jak ją nagrać .. Może mógłby ktoś wrzucić jakąś instrukcje ? Prrzeszukałem google ale tam nic takiego nie ma .. Pliis o pomoc .. PZDR



Jeśli dalej masz problem to podbij na gg.

Hala Madrid! :)



juz nieaktualne .. ;) ale dzieki ze chciales pomoc ;)

Visca El Barca !


Against modern wszystko!
cypis
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5063 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 23/06/2007 14:51
Pomoże mi jakiś fachura, w zapisaniu napisów..? Ściągnełem sobie seriala w wersji rmvb, a jedyne napisy jakie znalazłem tyczą się wersji avi, czy jakiejś tam innej. Ale znalazłem myk, aby dopasować tą wersje napisów do rmvb, poprostu w SubEdicie trza "zmienić współczynnik FPS napisów".. W avi odpowiednia prędkość to 23,976 klatek, a wystarczy zmienić je na 25 klatek, i wszycho idealnie pasuje. Jednak problem z tym, że ja sobie jakoś z tym poradze, ale chciałbym dać ten serial kumplowi, i prostym rozwiązanie byłoby, znaleść program, który mi zapisze te napisy w pliku, ze zmienionym FPS na 25 klatek. Opcja nie skomplikowana, węc sądze, że coś takiego można zrobić, ale póki co sam niczego konkretnego nie znalazłem. Dziękówa za jakąś pomoc..


FCB
Macieq
PogonOnLine TEAM
IP: zapisany
Na forum od 6672 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 23/06/2007 15:40
po zmienieniu napisów SubEdit może je zapisać ...


... lecz nie patrze na przeszkody i fałszywość gnoji, przeciwność losu boli - my idziemy ku swej woli ...
ihaaaa tatatadam! || głos pokolenia - cios ogłupienia, hołd potępienia, mord zrozumienia || :X
WNB
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5044 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 23/06/2007 19:14
Taka drobna sprawa.Mam gierke FM 06 i nie chce odpalic bo tydzien temu wymieniłem CD i dvd roomy na jeden wspolny,teraz wrzucam plytke,a gra nie chce sie uruchomic bo widzi-jest na cd roomie zamiast na dvd roomie skad uzywam alcoholu i antii-blanxa zeby uruchomic gierke
Słowem pytanie gdzie trzeba pogrzebac zeby dysk F zamienic na nazwe G zeby płytka zalapala stare ustawienie:]


Siła Płynie Z Krwią , Duma Razem Z Nią ->Duma Pomorza
cypis
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5063 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 23/06/2007 19:31

  Macieq napisał:  
po zmienieniu napisów SubEdit może je zapisać ...



A no fakt, dopiero to zauważyłem jak skończyłem już oglądać. Więc sprawa nieaktualna..


FCB
kp
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5672 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 25/06/2007 01:18
Wie ktoś moze czy istnieje program,który potrafiłby sam włączyć komputer o zaprogramowanej godzinie i zacząć grać muzykę?:D bo naszło mnie jakoś zeby miec fajny budzik :P


Mleczyslaw
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5080 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 25/06/2007 10:42
Nie ma takiego programu, ale możesz ustawi w biosie włączenie komputera o zadanej godzinie. Do autostartu w windows wrzucasz skrót winampa lub innego programu odtwarzającego muzykę z parametrem, który jest nazwą piosenki lub playlisty do odtworzenia i budzik gotowy.

Jeśli napiszesz jaki masz bios, ewentualnie jaką płytę główną to być może będę w stanie opisać dokładnie opcje, które musisz ustawić w biosie.


GRZ
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5986 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 25/06/2007 23:52
Jakie sklepy komputerowe polecacie w Szczecinie? Przede wszystkim zalezy mi na niskiej cenie oraz tym aby samemu dobrac komponenty zestawu i zeby na miejscu to poskladali.


Tylko Pogoń, ukochana Pogoń...
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.07 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005