Autor
Wiadomość
   Hyde Park -> Pomoc z komputerem << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
P.1948.S
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4748 dni




Pomoc z komputerem - 17/02/2006 18:02
Piszcie swoje wszystkie problemy z komputerem itp:]


zakoo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4531 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/02/2006 18:25
moim najwiekszym problemem jest brak ramu :D

a tak serio... jakiego antyvira polecacie zeby bear share nie dawal o sobie tak czest znac :] mam nortona 2005 i nie daje rady cos...


If you continue to burn up d herbs, we gonna burn down d cane fields...
gandzia 92
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4481 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/02/2006 18:28

  zakoo napisał:  
moim najwiekszym problemem jest brak ramu :D

a tak serio... jakiego antyvira polecacie zeby bear share nie dawal o sobie tak czest znac :] mam nortona 2005 i nie daje rady cos...



Tez mam tego nortona i nie jestem z niego zadowolony


Obrazek jpg wstawiony na forum
tttttt
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4536 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/02/2006 18:29
a ja mam avasta... :|


Zalayeta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4619 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/02/2006 18:43
Ja również mam Avasta i jestem z niego zadowolony. Oprócz niego polecam również Kaspersky Antyvirus i Ad-Aware Personal.


PS do końca życia !
tttttt
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4536 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/02/2006 18:45
a ktoś mi może powiedzieć co to jest Spyware [czy jakoś tak], bo ja sie na tym nie znam zbytnio ;P ?


SISMIC
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4785 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/02/2006 18:59
Na google.pl na pewno znalazłbyś odpowiedź.


Szczecińska albo żadna!
fan57
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5258 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/02/2006 19:12

  zalayeta napisał:  
Ja również mam Avasta i jestem z niego zadowolony. Oprócz niego polecam również Kaspersky Antyvirus i Ad-Aware Personal.



Używałem Nortona ok. 6 miesięcy i się na nim zawiodłem, w tej chwili używam Avast i niemam żadnych problemów od ok. 1 roku.
Polecam przesiąść się na Avast chociażby dla tego że jest darmowy i dobry w odróżnieniu od Nortona drogiego i zawodnego.


:) Jedno życie, jedno miasto, jeden klub!!!
fan57
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5258 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/02/2006 19:26

  zalayeta napisał:  
Ja również mam Avasta i jestem z niego zadowolony. Oprócz niego polecam również Kaspersky Antyvirus i Ad-Aware Personal.



Używałem Nortona ok. 6 miesięcy i się na nim zawiodłem, w tej chwili używam Avast i niemam żadnych problemów od ok. 1 roku.
Polecam przesiąść się na Avast chociażby dla tego że jest darmowy i dobry w odróżnieniu od Nortona drogiego i zawodnego.

Sory za tego drugiego posta, ale tak mi się kliknęło, coś mi mysz świruje.:)


:) Jedno życie, jedno miasto, jeden klub!!!
Marian Dziędziel
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4352 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/02/2006 20:27
ja też używam avasta i jest ok i się uaktualnia :P a niektore darmowe NIE


cokolwiek czynisz, czyń to rozważnie
Zalayeta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4619 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/02/2006 20:28

  senses napisał:  
a ktoś mi może powiedzieć co to jest Spyware [czy jakoś tak], bo ja sie na tym nie znam zbytnio ;P ?



Spyware to program szpiegujący. których celem jest szpiegowanie działań użytkownika.

Program ten gromadzi informacje o użytkowniku i wysyła je często bez jego wiedzy i zgody autorowi programu. Do takich informacji należeć mogą:

Dane osobowe,numery kart płatniczych zapisanych na dysku i.t.p.

Programy te czasami mogą wyświetlać reklamy lub rozsyłać spam


PS do końca życia !
nara
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4756 dni

**




Odp: Pomoc z komputerem - 17/02/2006 20:51

  zakoo napisał:  
moim najwiekszym problemem jest brak ramu :D

a tak serio... jakiego antyvira polecacie zeby bear share nie dawal o sobie tak czest znac :] mam nortona 2005 i nie daje rady cos...



Ja mam cały pakiet Nortona 2005 chyba i mi z Bearem i eMule wszystko grało :) ogólnie polecam Kasperskiego


Macias
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4866 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 17/02/2006 21:06

  Skocz3K napisał:  

  zakoo napisał:  
moim najwiekszym problemem jest brak ramu :D

a tak serio... jakiego antyvira polecacie zeby bear share nie dawal o sobie tak czest znac :] mam nortona 2005 i nie daje rady cos...



Ja mam cały pakiet Nortona 2005 chyba i mi z Bearem i eMule wszystko grało :) ogólnie polecam Kasperskiego


A ja jadę na Nortonie 2006 już trochę czasu(2 miesiące) i dobrze współpracuje z GG, BearShare i innymi tego typu programami ;)


AMS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4751 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 18/02/2006 07:51
Mam problem tego typu po kliknieciu na jakas strone caly czas wyskakuje komunikat tu cytat
"sprawdz nazwe strony podany adres jest nieprawidlowy"i tak w kolko dopiero za 3-4 razem strona sie otwiera
co robic


A ja i tak wierzyc nie przestane...

Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5027 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 18/02/2006 10:01
Mam pewien problem z napędem dvd. Do tej pory chodził normalnie. Ostatnio jak wkładam płytkę i chce ją otworzyć wyskakuje komunikat: "Struktura dysku jest uszkodzona i nieczytelna" Dodać, że kompletnie nic nie grzebałem w sterownikam, podłączeniu itd. Co może być przyczyną i jak to naprawić ? Z góry dzięki.

P.S: A napęd: PIONEER DVD-ROM DVD-104


Pogoń to barwy, historia, stadion, klimat - POGOŃ TO MY! || Hala Madrid!
SISMIC
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4785 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 18/02/2006 10:02

  Pogon v Wieden napisał:  
Mam problem tego typu po kliknieciu na jakas strone caly czas wyskakuje komunikat tu cytat
"sprawdz nazwe strony podany adres jest nieprawidlowy"i tak w kolko dopiero za 3-4 razem strona sie otwiera
co robic



Masz taki problem z każdą stroną czy tylko wybranymi...?


  śmielaq89 napisał:  
Mam pewien problem z napędem dvd. Do tej pory chodził normalnie. Ostatnio jak wkładam płytkę i chce ją otworzyć wyskakuje komunikat: "Struktura dysku jest uszkodzona i nieczytelna" Dodać, że kompletnie nic nie grzebałem w sterownikam, podłączeniu itd. Co może być przyczyną i jak to naprawić ? Z góry dzięki.

P.S: A napęd: PIONEER DVD-ROM DVD-104



Tutaj to samo.. Taki problem masz z każdą płytką czy tylko wybranymi?


Szczecińska albo żadna!
gandzia 92
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4481 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 18/02/2006 10:09
Jak sie zmienia pasek startu bo ja mam taki szary i chce miec taki niebieski ( mam widnows XP profesional) ??


Obrazek jpg wstawiony na forum
katharsis
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5078 dni

**




Odp: Pomoc z komputerem - 18/02/2006 10:22

  gandzia 92 napisał:  
Jak sie zmienia pasek startu bo ja mam taki szary i chce miec taki niebieski ( mam widnows XP profesional) ??




Klikasz prawym klawiszem myszy na pulpicie-->właściwości-> kompozycje i w kompozycjach wybierasz win xp


CSWD i to się nie zmieni...
ligowiec.net team
gandzia 92
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4481 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 18/02/2006 10:28

  katharsis napisał:  

  gandzia 92 napisał:  
Jak sie zmienia pasek startu bo ja mam taki szary i chce miec taki niebieski ( mam widnows XP profesional) ??




Klikasz prawym klawiszem myszy na pulpicie-->właściwości-> kompozycje i w kompozycjach wybierasz win xp



Dzieki :]


Obrazek jpg wstawiony na forum

Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5027 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 18/02/2006 11:24
Power: z każdą...


Pogoń to barwy, historia, stadion, klimat - POGOŃ TO MY! || Hala Madrid!
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.05 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005