Autor
Wiadomość
   Hyde Park -> Pomoc z komputerem << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
nara
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5063 dni

**




Odp: Pomoc z komputerem - 06/11/2006 06:48

  Krokus napisał:  
Przez aktualizacje automatyczne wykryło mi pirackiego Windowsa. Poradźcie jak pozbyć się tego dziadostwa :/



nie ściągać aktualizacji czyt. wyłączyć je ;)


mlotecze
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4701 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 06/11/2006 10:45

  Skocz napisał:  

  Krokus napisał:  
Przez aktualizacje automatyczne wykryło mi pirackiego Windowsa. Poradźcie jak pozbyć się tego dziadostwa :/



nie ściągać aktualizacji czyt. wyłączyć je ;)



Odinstaluj poprawke "Geniue cos tam" jakos tak to sie nazywa :D


Stanisław Grzesiuk
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4975 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 06/11/2006 14:43

  mlotecze napisał:  

  Skocz napisał:  

  Krokus napisał:  
Przez aktualizacje automatyczne wykryło mi pirackiego Windowsa. Poradźcie jak pozbyć się tego dziadostwa :/



nie ściągać aktualizacji czyt. wyłączyć je ;)



Odinstaluj poprawke "Geniue cos tam" jakos tak to sie nazywa :D



Jak odinstalować tą poprawkę? Poprzez dodaj-usuń programy się nie da :/


jw7
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6332 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 06/11/2006 15:47

  Krokus napisał:  

  mlotecze napisał:  

  Skocz napisał:  

  Krokus napisał:  
Przez aktualizacje automatyczne wykryło mi pirackiego Windowsa. Poradźcie jak pozbyć się tego dziadostwa :/



nie ściągać aktualizacji czyt. wyłączyć je ;)



Odinstaluj poprawke "Geniue cos tam" jakos tak to sie nazywa :D



Jak odinstalować tą poprawkę? Poprzez dodaj-usuń programy się nie da :/



da się ale tylko w trybie awaryjnym


Tylko Pogoń...
Pit.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5421 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 06/11/2006 17:49
wiecie jak przerobić filmik z formatu .wmv na dvd? plik waży troche ponad 40 mb. pilne


"...satysfakcja jest chwilowa - trwa moment, bo za chwilę będziesz chciał to zrobić jeszcze lepiej ziomek. Jeśli nie, to nie rozwiniesz się...'
nara
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5063 dni

**




Odp: Pomoc z komputerem - 06/11/2006 20:54

  Pit. napisał:  
wiecie jak przerobić filmik z formatu .wmv na dvd? plik waży troche ponad 40 mb. pilne



jeśli chcesz na dvd oglądać to jakimś programem np. WinDVDRecorder czy coś takiego


kibic79
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5055 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 06/11/2006 21:55
szukam programu partition manager po polsku. pomoze ktos?


http://e-dieselservice.pl/
eF^
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5433 dni

*




Odp: Pomoc z komputerem - 07/11/2006 14:01
Mam problem z programem : Azureus
Mianowicie w czasie ściągania wyskakuje mi małe okienko i tam komunikat : wymagana autoryzacja ; default : admin/1234 ; tracker : moje IP ; nazwa użytkownika : .. hasło : ..

Jest to strasznie denerwujące i dotychczas nie występowało, o co z tym chodzi?

ps. admin / 1234 nie działa


Stachura
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4574 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 07/11/2006 18:11

  eF^ napisał:  
Mam problem z programem : Azureus
Mianowicie w czasie ściągania wyskakuje mi małe okienko i tam komunikat : wymagana autoryzacja ; default : admin/1234 ; tracker : moje IP ; nazwa użytkownika : .. hasło : ..

Jest to strasznie denerwujące i dotychczas nie występowało, o co z tym chodzi?

ps. admin / 1234 nie działa



Mam ten sam problem i nie mam pojęcia o co może z tym chodzić ???


tribu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5318 dni

*




Odp: Pomoc z komputerem - 07/11/2006 18:17

  Kali napisał:  

  eF^ napisał:  
Mam problem z programem : Azureus
Mianowicie w czasie ściągania wyskakuje mi małe okienko i tam komunikat : wymagana autoryzacja ; default : admin/1234 ; tracker : moje IP ; nazwa użytkownika : .. hasło : ..

Jest to strasznie denerwujące i dotychczas nie występowało, o co z tym chodzi?

ps. admin / 1234 nie działa



Mam ten sam problem i nie mam pojęcia o co może z tym chodzić ???



zainstalujcie utorrenta;) jest o wiele lepszy i malo pamieci zzera i procesora


100% PD
Stachura
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4574 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 07/11/2006 19:40
A tak z ciekawości zapytam jak uważacie jaki program jest najlepszy dla sieci torrent tzn. osiąganie najlepszych transferów i prosty w obsłudze ja aktualnie używam Azureusa transfery średnie i dość łatwy w skonfigurowaniu. I najlepsze że ma dużo pluginów wspomagających pobieranie.


BS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4497 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 07/11/2006 20:49
ja uzywam bit cometa z dopalaczem i jestem jak najbardziej zadowolony :)


tribu
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5318 dni

*




Odp: Pomoc z komputerem - 07/11/2006 21:02

  don Omar napisał:  
ja uzywam bit cometa z dopalaczem i jestem jak najbardziej zadowolony :)



bit cometa banuja na coraz wiekszej liczbie trackerow z rejestracja. ja polecam utorrenta, chyba najlatwiejszy w obsludze ze wszystkich jakie mialem i najfajniejszy


100% PD
AM
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5055 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 07/11/2006 21:12

  wilk napisał:  
mam mały problem ostatnio :/ próbuję zainstalować bearshera i gdy już go odpalam wyskakuje komunikat "Program odwołuje się do......pamięć nie może być "written" wcześniej wszystko działało a teraz kicha. Pomoże ktoś??



zycze powodzenia... powiem ci tak... meczylem sie z tym 2 miesiace... pozniej jak bedziesz w jakiekolwiek zdjecia lub filmy wchodzil tez bedzie ci to wyskakiwac... najlepiej windowsa od nowa zainstaluj i od razu wrzuc dobrego antyvira i wylacz automatyczne aktualizacje :) pozdro


http://nurek-poszukiwania.home.pl/home/
Stachura
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4574 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 08/11/2006 17:35

  don Omar napisał:  
ja uzywam bit cometa z dopalaczem i jestem jak najbardziej zadowolony :)



A co masz na myśli z tym "dopalaczem" czy to może jakiś plugin lub coś w tym rodzaju ???


Lrd
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 5023 dni

***




Odp: Pomoc z komputerem - 08/11/2006 19:26
a ja mam taki problem: ostatnio jak probowalem skopiowac adres pewnej strony, zorientowalem sie ze mi nie kopiuje tzn. nie moge potem wkleic. ale z poza przegladarki, czyli np GG i takie rozne wszystko dziala, normalnie kopiuje i wklejam. nie wiem co z tym zrobic, bo zawartosci stron rowniez nie moge skopiowac. probowalem juz wszystkiego ale nic nie pomaga... jak ktos wie co mozna zrobic, zeby uniknac formatu to podzielcie sie ze mna swoja wiedza... bede naprawde wdzieczny...


Against modern wszystko!
P.1948.S
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5055 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 08/11/2006 20:15
Mam problem z zainstalowaniem FM 07...przy ładowaniu instalacji wyskakuje mi o to taki błąd-
could not utilize start class: com.installshield.wizard.Wizard
i przerywa instalacje...jak ktoś by mi pomógł wielkie dzieki.


Lrd
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 5023 dni

***




Odp: Pomoc z komputerem - 10/11/2006 20:39
moze ktos mi pomoze. a mianowicie chodzi o to, ze sciagnalem NFS: Carbon z torrenta o rozszerzeniu *.TPB. nie moge teraz tego zainstalowac. jak ktos wie co trzeba zrobic, to podbijcie do mnie na GG. nr w proilu. z gory dzieki


Against modern wszystko!
kibic79
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5055 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 11/11/2006 16:55

  jw7 napisał:  

  Krokus napisał:  

  mlotecze napisał:  

  Skocz napisał:  

  Krokus napisał:  
Przez aktualizacje automatyczne wykryło mi pirackiego Windowsa. Poradźcie jak pozbyć się tego dziadostwa :/



nie ściągać aktualizacji czyt. wyłączyć je ;)



Odinstaluj poprawke "Geniue cos tam" jakos tak to sie nazywa :D



Jak odinstalować tą poprawkę? Poprzez dodaj-usuń programy się nie da :/



da się ale tylko w trybie awaryjnym



a jak uruchomic tryb awaryjny


http://e-dieselservice.pl/
cypis
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4729 dni




Odp: Pomoc z komputerem - 11/11/2006 17:32

  kibic79 napisał:  
A jak uruchomic tryb awaryjny ?



Słyszałem, ze jest to zależne od płyty głównej, czy rodzaju podłączonej klawiatury. Jednak w większości przypadków w Windowsie XP tryb awaryjny wywołujesz wciskając F8, przy włanczaniu komputera. U mnie działa na klawisz F9. popróbuj.


FCB
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.07 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005