Odp: Temat dla kierowców - 26/11/2014 03:34
Czy ktoś może podpowiedzieć co zrobić z dzwoniącym katalizatorem Posiadam Renault Laguna II 1.8 16V benzyna.... Ewidentnie posypał się katalizator , bo dzwoni , samochód stracił moc i więcej pali... Z chęcia bym go wyciał i wstawił rurę ale sonda jest przed i za katem ( są dwie).... Czy po wstawieniu rurki nie będzie palił się błąd silnika? Jakieś propozycje?
Ja wiem że kiedyś skończy się Nasza droga, Ja wiem że ucichnie Nasz vocal, zostawić coś po sobie nie tylko na pokaz....
Żeby nadszedł Mistrza czas - Módl się za Nami.....
Katalizatory zamienniki nie są już takie drogie. Popatrz na internecie, ewentualnie przejedź się do Mierzyna i zapytaj się o cenę. Może to wyjść sensowniej, niż ewentualna emulacja sondy.
Odp: Temat dla kierowców - 26/11/2014 13:27
Wywalić można katalizator (ewentualnie opróżnić puchę) i zastosować zamiast sondy (wydaje mi się, że tylko jedna będzie zgłaszać błąd) emulator sondy. Jest też opcja wyłączenia danej sondy komputerem.
Tylko pytanie czy występują emulatory sond do Twojego samochodu i czy jest możliwość wyłączenia komputerowo? Tego już Tobie nie powiem bo z francuzami nie mam do czynienia.
Odp: Temat dla kierowców - 26/12/2014 05:00
Szukam kierowcy ciemno zielonej skody o numerach ZPY F442. Sprawa dość śliska a ze sa święta nie chcę narobić właścicielowi bigosu. Ktoś coś ?
Odp: Temat dla kierowców - 26/12/2014 12:22
Panowie mam problem . Po odpaleniu silnika na zimnym, obroty wzrastają do 2.5 tys , utrzymuje sie tak z 4 sekundy i auto czasem gaśnie a czasem oboty faluja i utrzynuja sie tak na 900 , gdzie zawsze mialem na ok. 700 . Na ciepłym już troche lepiej bo jak odpalam to chwile obroty pofaluja na na 1200 ale zaraz wracaja na swoje miesjce . Ktoś zna ten problem ?
Wszystko zależy od tego, jakim samochodem jeździsz (konkretniej ile elektroniki w nim masz). Zacznij od najprostszych spraw, czyli sprawdzenia filtra powietrza i tak jak wspomniał kolega wcześniej - przepustnicy. Jeżeli to nie pomoże to idąc dalej może to być silniczek krokowy bądź jakies czujniki temperatury, ale to już wróżenie z fusów.
Ostatnio miałem podobny przypadek, ale w koparce - nierówne obroty, po odpaleniu na zimnym silniku bardzo wysokie obroty. Okazało się że były to objawy padającej pompy paliwa. Po 2 dniach padła całkowicie i nie obeszło sie bez wymiany. Nie posiadam jednak wiedzy, czy motory w samochodach i cięższych sprzętach działają na 'podobnych' zasadach.
Bo Pogoń szczecińska to jedna rodzina, starszy czy młodszy, piknik czy chuligan!
BMW e36 . Własnie slyszalem ze wystarczy przeczyscic silniczek krokowy ale jeszcze sie za to nie zabrałem bo zielony w tym jestem.
Najgorzej jest jak odpalam rano gdzie w nocy byl mróż , bo jak bylo powyzej zera to jeszcze ok było
Jestem agentem ubezpieczeniowym i akurat tutaj wiem co mówię
Żadnemu klientowi ze względu na warunki nie polecę i nie sprzedam Axy. Chyba, ze samo OC.
Kiedyś robiłem porównanie AC kilku firm ze względu na warunki zawarte w OWU to o ile dobrze pamiętam to w Axie ze szkody całkowitej na 30.000 tysięcy w pewnym przypadku wypłacali coś koło 3-4 tys.
Jak chcesz to podeślij dane na adres [email protected], policzę Ci coś i dam odpowiedź
Powiem wprost.
Jak masz brać w Axa to lepiej nic nie bierz a kasę przepij. Będzie większy pożytek.
Jestem agentem ubezpieczeniowym i akurat tutaj wiem co mówię
Żadnemu klientowi ze względu na warunki nie polecę i nie sprzedam Axy. Chyba, ze samo OC.
Kiedyś robiłem porównanie AC kilku firm ze względu na warunki zawarte w OWU to o ile dobrze pamiętam to w Axie ze szkody całkowitej na 30.000 tysięcy w pewnym przypadku wypłacali coś koło 3-4 tys.
Jak chcesz to podeślij dane na adres [email protected], policzę Ci coś i dam odpowiedź
To w takim razie ja też się zgłoszę
Gdy na mnie nastają złośliwi, by zjeść moje ciało, wtenczas oni, wrogowie moi i nieprzyjaciele, chwieją się i padają.
Odp: Temat dla kierowców - 09/02/2015 15:13
Panowie, może któryś z Was miał ten problem: przy ruszaniu z miejsca na półsprzęgle, samochodem szarpie do przodu i telepie, koła jak by szły do przodu i hamowały jednocześnie, takie dziwne skoki i pulsowanie silnika. Co ciekawe, zdarza się to sporadycznie, raz na dwa/trzy tygodnie. Aczkolwiek dzisiaj rano aż 2 razy. Kiedyś jak przy wjeździe na rondo przy skręconych kołach ruszyłem i to się stało to mi auto po całym pasie zaczęło latać. Autko Opel Astra G, benzyna, 1.4. Z góry dzięki za pomoc w rozwikłaniu zagadki.
Panowie, może któryś z Was miał ten problem: przy ruszaniu z miejsca na półsprzęgle, samochodem szarpie do przodu i telepie, koła jak by szły do przodu i hamowały jednocześnie, takie dziwne skoki i pulsowanie silnika. Co ciekawe, zdarza się to sporadycznie, raz na dwa/trzy tygodnie. Aczkolwiek dzisiaj rano aż 2 razy. Kiedyś jak przy wjeździe na rondo przy skręconych kołach ruszyłem i to się stało to mi auto po całym pasie zaczęło latać. Autko Opel Astra G, benzyna, 1.4. Z góry dzięki za pomoc w rozwikłaniu zagadki.
Miałem podobne objawy. U mnie musiałem wymienić świece zapłonowe i cewkę zapłonową.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.