Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 29/01/2018 10:54
Bardzo słuszna uwaga na temat paragonu, też uważam to za niesamowitą żenadę (od kilku lat/sezonów).
Dekadę temu można było zrobić coś innego niż paragon, a nagle nie?
Nie chodzi o kwestie kolekcjonowania - paragon po paru miesiącach blaknie, można zgubić (bo to wciąż jedynie paragon). Za kwotę ~200 zł dostawać karnet w postaci paragonu to żenada i nie ma nawet co tutaj dyskutować.
Nie porównuj puszek od piwa do karnetu. Karnet na krytą kosztuje 210 zł, mamy 70 lecie klubu, a dostaję mały paragonik, który jak jest wyżej napisane zaraz wyblaknie, albo się zgubi. Są ludzie, dla których ten jeden kawałek papieru wydrukowany raz na jedną rundę ma jakąś wartość.
Ja marketingowcem nie jestem, ale nie chciałbyś dostać ładnie oprawionego karnetu na 70 lecie? Np z jakimiś zdjęciami z całej historii naszego klubu? Jakby poszło info w miasto, że mamy bardzo ładne karnety to więcej kibiców by się może na nie skusiło, choćby z uwagi na to, że to 70lecie i warto by było wspomóc klub i mieć taką kolekcjonerską pamiątkę.
Do dzisiaj posiadam swoje stare karnety, które ze względu na tamte czasy musiały być w formie fizycznej, bo biletu nie nabijało się na kartę kibica. To fajna pamiątka. Mój ojciec ma wejściówkę na wszystkie mecze z lat lub 80. Sprawdzam teraz kalendarze, bo ostatnio znalazłem kalendarz Pogoni z 2001 roku (nadaje się i w tym roku do użycia ). W klubowym sklepie trójdzielny kalendarz to koszt 30 zł. Przy większym nakładzie, mogli zapłacić 5 zł za sztukę. Czy trzeba od razu tak windować cenę? Czy nie ważniejszy jest aspekt promocyjny? Sprzedajmy 2x więcej kalendarzy, ale po 15 zł, niech kalendarz Pogoni wisi w wielu szczecińskich domach przez cały rok? Sam chętnie bym kupił co najmniej 4 kalendarze i rozdał znajomym, rodzinie. Ale wydawać 120 zł, jak dostałem z innym obrazkiem za darmo? W takim wypadku nie kupię nawet dla siebie, albo zamówię na allegro z własnym projektem i mimo dostawy wyjdzie taniej.
Zmieniając temat ...Czy otrzymał juz ktoś nowe -poprawione certyfikaty za udział w akcji FANS 4 CLUB ? Bo chyba było info ponad miesiac temu ze juz zaczeli wysyłkę....
Zmieniając temat ...Czy otrzymał juz ktoś nowe -poprawione certyfikaty za udział w akcji FANS 4 CLUB ? Bo chyba było info ponad miesiac temu ze juz zaczeli wysyłkę....
Fajny pomysł po pierwsze na wypromowanie napoju, po drugie na ściągnięcie na stadion kibiców. Nie dość, że mają napój to jeszcze mecz obejrzą, ludzie lubią takie promocje. Szkoda, że u nas nikt nie wpadł na podobny sposób wypromowania naszego energetyka.
Nie zabardzo wiedziałem gdzie to dać, ale ten temat chyba najbardziej odpowiedni.
"Ciekawe! Aby obejrzeć spotkanie Motoru Lublin konieczny będzie zakup symbolicznej wejściówki - oficjalny napój energetyczny Motoru"
Fajny pomysł po pierwsze na wypromowanie napoju, po drugie na ściągnięcie na stadion kibiców. Nie dość, że mają napój to jeszcze mecz obejrzą, ludzie lubią takie promocje. Szkoda, że u nas nikt nie wpadł na podobny sposób wypromowania naszego energetyka.
Motor to 4 poziom ligowy, tam cos takiego moze zadziala, ale chcialbys cos takiego u nas wprowadzic ? litosci... śmierdzi mi Wartą Poznan z przed 5-6 lat gdzie doslownie placili ludziom aby przyszli jak grali na miejskim - bilet 0 zł, darmowa kiełba, szalik... to i frekwencja wieksza niz na Lechu. Ale nie tedy droga moim zdaniem...
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.