Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
giepe
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4248 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 09:12

  Bengoro napisał:  
Obrazek jpg wstawiony na forum
Przygotowali na mecz z Legią :].



Nie dajmy się zwieźć. Jeszcze wczoraj do południa w klubie nic nie wiedzieli na temat szala. Osoba X (nie wiem kto odpisuje) poprosiła o link do informacji o szalu i po skierowaniu skierowaniu na sklep ITI i już pewnie wewnętrznej wymianie informacji pojawiło się info o szalu u nas. Także marketing jak zwykle -250%.


ManeS
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5315 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 12:09

  szn napisał:  
Legia.com tez ma taki szalik na sklepie.

Ciekawe że ITI wlepia zakazy za byle gówno ludziom z Zylety a teraz robią szaliki łączone ze zgodą którą tworzą kibice ze tak powiem bardziej fanatyczni....



Nie wiąż sprzedaży szalików z napierdalaniem zakazów ;] a tym bardziej nie licz na jakieś rozkminki ze strony klubu, żeby nie zarobić na czymś co jest inicjatywą kibicowską (zgoda)


"Racja jest jak dupa, każdy ma swoją" "Panie Marszałku a jaki program tej partii? - Najprostszy z możliwych, bić kurwy i złodziei, mości hrabio" J Piłsudski
"W sferze sportowej mam całkowite zaufanie do Grzegorza Smolnego [wiceprezesa Pogoni]. Uważam, że jest jednym z najlepszych dyrektorów sportowych w Polsce."
Dziad
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5372 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 14:03
generalnie szalik fajny chociażby z tego powodu że zwykle nie ma szans na masowo produkowany szal zgodowy z herbem Legii
tylko że kwestia jest jak są podzielone zyski z tego wspólnego Pogonio-itiowego projektu

jeżeli każdy dostaje zyski z ilości sprzedanej u siebie to szaliczek można spokojnie nabywać - co kupimy my idzie do nas

jeżeli zaś zysk idzie pół na ITI pół na Pogoń od wszystkich sprzedanych szali (nie ważne gdzie) to jebać to nie będziemy nabijać kabzy Walterowi i spółce


Poza tym uważam, że Sosnowiec należy zniszczyć.

Sami przeciw wszystkim!
SKPS Portowcy
SKPS Portowcy*
IP: zapisany
Na forum od 5497 dni

****




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 14:43
Obrazek jpg wstawiony na forum

wkrótce w sprzedaży...


Obrazek jpg wstawiony na forum
Forza Pogoń !
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5020 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 14:59
Piękny 1 miejsce


eF^
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7416 dni

*




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 15:01
bardzo dobra odpowiedź na szal z oficjalki :)


SKPS Portowcy
SKPS Portowcy*
IP: zapisany
Na forum od 5497 dni

****




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 15:05

  eF^ napisał:  
bardzo dobra odpowiedź na szal z oficjalki :)



To nie odpowiedz bo szal zamówiony już dawno:)

We wtorek lub środę powinien trafić do sprzedaży


Obrazek jpg wstawiony na forum
kiko
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6400 dni

*




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 15:12
Czy sama eLka też jest zastrzeżona przez ITI tak jak herb?


Woro
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5723 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 15:22
szal1zgoda szalik od stowarzyszenia mistrzowski niszczy system w porownaniu z łaczona inicjatywa gastrykow i iti chajs idzie na dzialalnosc kibicowska a nie antykibicowska i jeszcze ten motyw syrenki i gryfa zacny projekt brawo SKPS

Ostatnio edytowany przez: Woro, 13 października 2012, 15:33 [1 raz(y)]


Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach - to klęska.
PoGo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6778 dni

**




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 16:22

  eF^ napisał:  
bardzo dobra odpowiedź na szal z oficjalki :)


Taka mała 'rywalizacja' może wyjść nam tylko na plus. Zarówno jedna jak i druga strona wykorzystała okazję meczu zgodowego do wydania gadżetu. W przypadku Stowarzyszenia nie powinno to w ogóle dziwić, bo zdążyli przyzwyczaić nas do profesjonalizmu, natomiast (w tym konkretnym przypadku) marketing klubowy zaskoczył na duży plus.

Z gustami się nie dyskutuje, jednak wg mnie oficjalny gadżet prezentuje się lepiej.


Bo Pogoń szczecińska to jedna rodzina, starszy czy młodszy, piknik czy chuligan! piwo
hejpogongol
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4511 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 16:31

  PoGo napisał:  

  eF^ napisał:  
bardzo dobra odpowiedź na szal z oficjalki :)


Taka mała 'rywalizacja' może wyjść nam tylko na plus. Zarówno jedna jak i druga strona wykorzystała okazję meczu zgodowego do wydania gadżetu. W przypadku Stowarzyszenia nie powinno to w ogóle dziwić, bo zdążyli nas przyzwyczaić do profesjonalizmu, natomiast w tym konkretnym przypadku marketing klubowy zaskoczył na duży plus.

Z gustami się nie dyskutuje, jednak wg mnie oficjalny gadżet prezentuje się lepiej.



Przewaga oficjalnego gadżetu jest taka, że mogli oni wykorzystać nazwę i herb Legii. Biorąc to pod uwagę naprawdę wielki szacun dla SKPS za szal.

Moim zdaniem oba projekty na duży plus i chyba jednak zdecyduję się na szalik kibicowski, chociaż ten oficjalny również elegancki :)


"Każdy sobie powinien z nas zadać pytanie, Czy kurwa chce grać dla Pogoni Szczecin, czy nie? Jak nie, to kurwa wypierdalać i tyle"

Radek Janukiewicz
PoGo
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6778 dni

**




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 16:46

  hejpogongol napisał:  
Przewaga oficjalnego gadżetu jest taka, że mogli oni wykorzystać nazwę i herb Legii.


Wiedziałem, że pojawi się taki argument. Mają możliwości więc co w tym dziwnego że wykorzystują je do pozyskania klientów? Jestem przekonany że oficjalny szal znajdzie nabywców - a na tym właśnie polega marketing, na który tak namiętnie narzekamy.

PS Moim zdaniem przewaga oficjalnego tkwi w samym projekcie - czytelności i prostocie, a nie zamieszczonym herbie czy nazwie klubu.


Bo Pogoń szczecińska to jedna rodzina, starszy czy młodszy, piknik czy chuligan! piwo
hejpogongol
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4511 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 16:58

  PoGo napisał:  

  hejpogongol napisał:  
Przewaga oficjalnego gadżetu jest taka, że mogli oni wykorzystać nazwę i herb Legii.


Wiedziałem, że pojawi się taki argument. Mają możliwości więc co w tym dziwnego że wykorzystują je do pozyskania klientów? Jestem przekonany że oficjalny szal znajdzie nabywców - a na tym właśnie polega marketing, na który tak namiętnie narzekamy.

PS Moim zdaniem przewaga oficjalnego tkwi w samym projekcie - czytelności i prostocie, a nie zamieszczonym herbie czy nazwie klubu.



Może źle to ująłem. W żadnym wypadku nie najeżdżam ani nie narzekam na oficjalny szalik. Chciałem tylko zaznaczyć jak zaimponował mi projekt SKPS. Pomimo tego, iż Stowarzyszenie ma utrudnione zadanie w produkcji gadżetów zgodowych, szalik Duma Pomorza&Duma Mazowsza moim zdaniem pod żadnym względem nie ustępuje szalikowi oficjalnemu.

Również jestem przekonany, że oficjalny szal znajdzie wielu nabywców.


"Każdy sobie powinien z nas zadać pytanie, Czy kurwa chce grać dla Pogoni Szczecin, czy nie? Jak nie, to kurwa wypierdalać i tyle"

Radek Janukiewicz
Pogon_xxx
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4212 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 17:18
Szalik SKPS bardzo fajny, ten z klubu chyba tez dostosowany do odbiorcy.
Tak mi narzuca komentarz, ze póki nie ma na nich jakis kontrowersyjnych rzeczy to niec bedą oba.


Sz.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6809 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 17:23
Kontrowersyjną rzeczą jest to, kogo chcesz wesprzeć finansowo - ruch kibicowski czy tych, którzy go niszczą?


P. S.
PL
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6583 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 17:32

  Sz. napisał:  
Kontrowersyjną rzeczą jest to, kogo chcesz wesprzeć finansowo - ruch kibicowski czy tych, którzy go niszczą?



i wszystko w temacie !


giepe
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4248 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 17:41
Słuszny argument. Reszta się nie liczy. Czy się komuś podoba jeden czy drugi - każdy ma prawo do subiektywnej opinii.

Ale pamiętajmy, że szal "oficjalny" nie jest wymysłem naszego klubu/zarządu. Oni o tym szalu nic nie wiedzieli, więc nie chwalmy marketingu za pozytywny (w końcu ruch) bo ponownie się takowego nie doczekaliśmy.


Tony Montana
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6954 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 18:01

  giepe napisał:  
Słuszny argument. Reszta się nie liczy. Czy się komuś podoba jeden czy drugi - każdy ma prawo do subiektywnej opinii.

Ale pamiętajmy, że szal "oficjalny" nie jest wymysłem naszego klubu/zarządu. Oni o tym szalu nic nie wiedzieli, więc nie chwalmy marketingu za pozytywny (w końcu ruch) bo ponownie się takowego nie doczekaliśmy.



Jak mogli nie wiedzieć? To w takim razie, kto dał ITI zgodę na wykorzystanie herbu?


https://media.giphy.com/media/3ohc0SrzhBrmKfudTW/giphy.gif
Pogon_xxx
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4212 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 18:09
Szalika żadnego nie kupię, bo jeden mam i wystarczy. I nie sądze ze to koniec tematu. Bo z jednej strony rozumiem klub, a z drugiej nie chiałbym zeby mnie napierdalano kiedy za nim jestem i mam ochote wrzucic cos do puszki nie jezdzac na wyjazdy. Mecz poniedziałkowy na Eurosporcie na wyjezdzie ogladam w tv.
Pytanie było dot. grafiki - odpowiadam, że jest zróznicowana pod odbiorcę. Nawalanka jest na marketing, a jest on zróznicowany pod odbiorce. I to jest ekonomiczny podział. Dopuki ekonomia lub wiecej nie zostanie rozwiazane, to taki podział zostanie.

Tak podsumowujac do wszystkich w tym uczestniczacych: woja to wojna, produkuje sie czołgi, ludzie mniej jedza i nie my myslą o rozwoju. Nie stawia sie nowych dróg, nie buduje teatrów, stadionów ect. Wojna to przemysł agresji. Wszyscy tylko w niej mysla by ludzi zmanipulować do mobilizacji i walki. Typowy kult jednostki: kto nie jest z nami, ten przeciwko nam. Wojna najbardziej sprzyja walczącym. Odnosze wrazenie ze na naszej wolnie korzystaja tylko ci, którzy chca wojny i ja lubia.

Czytam też komentarze i słucham dlaczego nie ma nas na stadionie jak kiedys. Dla mnie tak:
- mocno zaostrzony dostęp: karty kibica (brak osoób decydujacych sie w ostatniej chwili)
- stary stadion ( ludzie si zmianiaja i obserwuja. Ich wymagania sa coraz wieksze)
- konflikty, które zniechecaja a nie mobilizuja.

Na ligowym jest ok 8 tys. A moze byc 12 tys.

Możecie mnie zbluzgac ale zatanówcie sie czy naprawde marketingowi jest sens rozklejac co tydzien deficytowe plakaty i bilbordy? Dla mnie trzeba wykonaywac te rzeczy, ale w sposób podstawowy, bez zbednego finansowania. Uważam , ze dopuki nie zostana wykonane wymienione trzy punkty, to marketing powinien sie skupić na realizacji rzeczy biezacych.


eF^
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7416 dni

*




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/10/2012 18:21

  Cytat:  
Możecie mnie zbluzgac ale zatanówcie sie czy naprawde marketingowi jest sens rozklejac co tydzien deficytowe plakaty i bilbordy? Dla mnie trzeba wykonaywac te rzeczy, ale w sposób podstawowy, bez zbednego finansowania. Uważam , ze dopuki nie zostana wykonane wymienione trzy punkty, to marketing powinien sie skupić na realizacji rzeczy biezacych.


Dlaczego uważasz, że plakaty i bilboardy to coś deficytowego? Dobra lokalizacja i na pewno sporo osób by zwracało na nie uwagę.

Auto jeżdżące po Szczecinie (przez parę dni przed meczem) z bilboardem reklamującym mecz i szczekaczką o tym informującą i jestem pewien, że osoby postronne by się zainteresowały.

Inna opcja - wyjście Gryfusa na miasto z ulotkami na temat meczu - to już zdawało egzamin kiedyś - teraz Gryfus nagle 'zaginął w akcji' - weszliśmy do Ekstraklasy, a go brakuje - szkoda.

To nie są wybitne pomysły, wydaje mi się, że też nie trzeba na nie wykładać astronomicznych kwot - a przy okazji np. takiego meczu jak nas czeka za tydzień z Legią przydałoby się narobić szumu, żeby ten nasz szary stadion wreszcie się w tym sezonie zapełnił.


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.07 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005