Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 14/09/2017 16:51
W sensie? coś się zmieniło?
Jeżeli nie jesteśmy w stanie dostarczyć odpowiedniego sprzętu, ba nawet strojów na czas, nie wykazujemy odpowiedniego zainteresowania "inwestycją" jaki tam poczyniliśmy, to chyba można nazwać to kompromitacją? Jeśli w takich podstawowych sprawach nie jesteśmy w stanie sprostać wymagań, to trzeba mierzyć siły na zamiary a nie rzucać się z motyką na słońce.
Edit: Aż z ciekawości się rozeznałem czy coś zmieniło się. Faktycznie po tym jak im wypowiedzieli umowę, to się znów podobno się dogadali i wyjaśnili sobie niesmaki. Ale i tak kompromitacja, że w ogóle Moryń musiał sięgnąć po ten krok, żeby rozwiązać problemy. Zobaczymy czy faktycznie tak będzie.
Ostatnio edytowany przez: Icar, 14 września 2017, 17:08 [1 raz(y)]
Zarówno w powyższym linku, jak i w tym co teraz wkleję, jest mowa o strojach. Chociaż akurat z tym, że Zina daje dupy, to fakt jest. Ale to klub podpisał z nimi umowę, więc za wszelkie problemy z ich strony, idzie na konto klubu.
A jeśli chodzi pozostałe kwestie, to pojawiają się opinie rodziców, że wcale nie jest tak różowo jakby choćby opisuje to strona od nas w np. w powyższym linku. Jeśli to prawda, że na rozmowach wyjaśniających było tylko 8 rodziców to kiepsko to wygląda.
Z tego wszystkiego wychodzi jeden wielki miszmasz. Jedni i drudzy na siebie wzajemnie zwalają odpowiedzialność za porażkę.
W każdym razie mam nadzieję, że ogarną to, bo wstyd, żeby tak szybko stracić ten region po "odbiciu" go z rąk pyr.
Ostatnio edytowany przez: Icar, 14 września 2017, 23:48 [2 raz(y)]
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 26/09/2017 14:42
Jedyne na co nie można narzekać w tym sezonie - marketing. Jak zawsze wytykaliśmy błędy, tak teraz jest całkiem ok. Praktycznie co mecz promocja dla kogoś (uczniowie, studenci), bitwa powiatów też okazała się trafnym pomysłem. Coraz więcej bilbordów w mieście, plakaty w tramwajach i flagi na taksówkach. Drużyna chujowo gra, przeciwnikiem mało atrakcyjny rywal - wszyscy za piątaka. Bardzo dobre programy meczowe. Jest jeszcze kilka rzeczy do poprawy, ale chociaż to idzie u nas w dobrym kierunku.
Szkoda, że sklepu z gadżetami jak nie ogarniali, tak nie ogarniają dalej. Już nie wspominam nawet o internetowym, bo to dramat. Ale zwyczajnie asortyment fan shopu jest bardzo słaby. Liczę tutaj na gbstyl, kilka fajnych koszulek czy szali już wyszło.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 26/09/2017 20:52
Zgadzam się z tym co pisze Ground, widać poprawę - może nie jest idealnie, ale znacznie lepiej niż do niedawna.
Bardzo fajna jest inicjatywa z flagami na taksówkach w dzień meczowy, bardzo widoczna kwestia w ciągu takiego dnia
Bilety za 5 zł były przerabiane już dziesiątki razy - prawda jest taka, że może z 1500 osób dodatkowo to zmobilizuje, a jak nie będzie pogody, odpowiednich warunków to i wtedy nie (pamiętam taki mecz bodajże z Piastem Gliwice czy Polonią Warszawa w strasznym śniegu, kiedy taka akcja nie zmobilizowała prawie nikogo).
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.