Jeśli chodzi o marketing i gadżety w biznesie takim jak klub piłkarski to nie ma nic złego w naśladowaniu innych. Nie rywalizujemy o kibiców z innymi klubami w taki sposób w jaki konkuruje się w normalnym biznesie. W sporcie korzystanie z pomysłów innych jest rzeczą normalną. Tylko trzeba to potrafić zrobić, a to co nam zafundowano to jest jakaś kpina... Mroczak wygląda na ogarniętego gościa, a od lat musimy męczyć się z tak miernym działem marketingu, który nie potrafi dopilnować tak błahych rzeczy. Oddać ten dział w ręce ludzi z pasją i kibicowskim zacięciem i nawet z małym budżetem będzie to na pewno lepiej wyglądać.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 23/09/2016 23:26
Witam,może będę tu nazwany przez niektórych jako świeżak z powodu raczkowania na tym forum,człowiek co dopiero rozpoczynający przygodę w kibicowskim świecie,ale uwierzcie tak nie jest,przeżyłem dwa wicemistrzostwa,Gondorów,Bekdasów,Ptaków i nawet Leśnika Rossa Manowo(nie ubliżając temu klubowi),ale do rzeczy...odkopałem ten temat jakże dawno nie aktualizowany.Myślę że u nas umiera wszystko a w szczególności właśnie marketing i promowanie klubu....NASZ MARKETING NIE ŻYJE...UMARŁ JUŻ DAWNO TEMU....kiedyś Kaziu Węgrzyn powiedział że dzień meczu w Szczecinie to święto,że czuć klimat,że nigdy w innym klubie nie poczuł tego co u Nas.Nasz marketing kończy się na powieszeniu przez chłopaków prześcieradeł na mostach-wielki szacun im za to,ale nie o to tutaj chodzi...przerażające jest to że około 30-40% kibiców na stadionie to REGION!!!...a gdzie jest Szczecin....zobaczcie na rejestracje aut na parkingu przed stadionem,na konkurs rzutów karnych w przerwie meczu,jeden ze Szczecina...reszta Stargard,Chojna,Pyrzyce,Łobez.Na koniec nasuwa się pytanie....czy należy w końcu kogoś w tym klubie w dupę kopnąć?...plakaty,reklamy w tramwajach itp...nie mówiąc już o porządnych biletach.Bez urazy bracia i siostry.Pozdrawiam.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 24/09/2016 11:40
Podobno nie działa internetowa sprzedaż biletów.JBilety tylko w kasach.
Ja wiem że biednemu wiatr w oczy...ale dzisiaj przy idealnej pogodzie pewnie będzie "rekord" frekwencji.Swoja droga to co sie dzieje od strony organizacyjnej i marketingowej w tym klubie zaczyna przypominać jakiś początek końca.Zaczynajac od braku koszulek meczowych a konczac na obsłudze i kontroli serverów.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 24/09/2016 13:14
Czasami mam wrażenie, że niektórych rzeczy Mroczek zwyczajnie nie wie - i jemu bym się nie dziwił, bo w dużych firmach od tego się ma ludzi by doglądali szczegółowych spraw. Gorzej, gdy ludzie którym zaufał nie przedstawiają mu prawdziwego obrazu rzeczywistości... Nikt przecież nie pochwali się niesprawnymi serwerami tudzież brakiem plakatów na mieście. Chyba trzeba by było zbierać tego typu przykłady i wyłożyć mu ze szczegółami przy najbliższej okazji...
Nie dalej jak 6 tygodni temu była rozmowa z prezesem na ten temat tzn. o marketingu i działaniach klubu w tym zakresie. Odpowiedż była taka jak we wszystkich innych tematach, czyli nie ma problemu. Mroczek stwierdził, że w klubowym marketingu działają ludzie z pasją itp, itd.
Możliwość uzyskania darmowych wejściówek dla zorganizowanych grup dzieci jest już od dawna i z tego co wiem, co mecz ktoś z tej możliwości korzysta. Na meczu z Łęczną obecnych było około 60 najmłodszych ze Stargardu. Kwestia tylko tego, żeby komuś chciało się to zorganizować. Gdzie słowo "tylko" raczej nie pasuje, bo u nas nikomu nic się nie chce, ciągłe narzekania i pretensje...
Bo Pogoń szczecińska to jedna rodzina, starszy czy młodszy, piknik czy chuligan!
Ale Ty uważasz że kibice albo SKPS powinno to organizować?
To za co oni w marketingu kasę biorą?
Chociaż by rozesłali taką informację do szkół raz na 2-3 miesiące, żeby wiedzieli i pamiętali.
kolega uważa, że skoro jest chujnia i klub słabo ogarnia, to trzeba wziąć sprawy we własne ręce. ale jakoś mało chętnych z tymi ręcoma do działania, bo do pisania to cała masa.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 26/09/2016 16:43
Co do kas i padów serwera jeszcze 3 grosze. Na stadionie byłem o godzinie 14:40 i udałem się po bilet. Pomijam fakt chamów co kolesiom kupowali bilety bo im się nie chce stać i mają w dupie kolejkę i ludzi którzy wyrabiali KK, chciałbym tylko pokazać czerwoną kartkę prezesowi. Na trybunie byłem 5 min przed gwizdkiem na przerwę. Powinna być zniżka za to jakaś albo procentowo tańsze bilety skoro mecz trwa a ja się szarpie z babą w okienku bo system też klęczał w kasach (zamulał). Quo Vadis prezesie.. ?
Co do kas i padów serwera jeszcze 3 grosze. Na stadionie byłem o godzinie 14:40 i udałem się po bilet. Pomijam fakt chamów co kolesiom kupowali bilety bo im się nie chce stać i mają w dupie kolejkę i ludzi którzy wyrabiali KK, chciałbym tylko pokazać czerwoną kartkę prezesowi. Na trybunie byłem 5 min przed gwizdkiem na przerwę. Powinna być zniżka za to jakaś albo procentowo tańsze bilety skoro mecz trwa a ja się szarpie z babą w okienku bo system też klęczał w kasach (zamulał). Quo Vadis prezesie.. ?
Pretensje miej do siebie. Trzeba było kupić w inny dzień lub przez internet
Ostatnio edytowany przez: dann, 26 września 2016, 16:52 [1 raz(y)]
Możliwość uzyskania darmowych wejściówek dla zorganizowanych grup dzieci jest już od dawna i z tego co wiem, co mecz ktoś z tej możliwości korzysta. Na meczu z Łęczną obecnych było około 60 najmłodszych ze Stargardu. Kwestia tylko tego, żeby komuś chciało się to zorganizować. Gdzie słowo "tylko" raczej nie pasuje, bo u nas nikomu nic się nie chce, ciągłe narzekania i pretensje...
Ale Ty uważasz że kibice albo SKPS powinno to organizować?
To za co oni w marketingu kasę biorą?
Chociaż by rozesłali taką informację do szkół raz na 2-3 miesiące, żeby wiedzieli i pamiętali.
A od czego jest prezydent miasta? Od marnotrawienia naszych pieniędzy i budowania stadionu z 3 trybunami? Od czego są prezesi? Od tego żeby próbować sprzedać naszą Pogoń za garść srebrników i grać pod inna nazwą? Uważam, że gdyby nie kibice to naszej Pogoni dawno by już nie było i w tym tkwi nasza siła. Uważam, że trzeba patrzeć na ręce i kontrolować to co się dzieje. Nie można tylko wymagać, niestety nie w naszym mieście. U nas ludzie są dziwnie niereformowalni i zawsze będzie źle. To nie jest tak, że podoba mi się nasz aktualny stan. Biorę rzeczywistość taką jaka jest i w miarę możliwości staram się coś 'zmienić'.
Bo Pogoń szczecińska to jedna rodzina, starszy czy młodszy, piknik czy chuligan!
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 26/09/2016 16:49
[cytat=NIEBUSZEWO]Wczoraj padł system? można było kupić bilety tylko w kasach, jak jeden kolega zauważył tylko w 2 otwartych kasach, a kolejka na godzine! Bilety dla studentów i mieszkańców Goleniowa za 5 zł, ciekawe kiedy u nas zrobią podobną akcje jak w Poznaniu gdzie zaproszono 18 tysięcy dzieci na mecz!!!
System padł,katastrofa.(za moich czasów tylko kasy)
PS.
Kolega wytrwał do końca przy kasie?! Nie zemdlał?
Za dwa,trzy lata to będzie trzeba was kurwa taxi na stadion wozic.
Co do kas i padów serwera jeszcze 3 grosze. Na stadionie byłem o godzinie 14:40 i udałem się po bilet. Pomijam fakt chamów co kolesiom kupowali bilety bo im się nie chce stać i mają w dupie kolejkę i ludzi którzy wyrabiali KK, chciałbym tylko pokazać czerwoną kartkę prezesowi. Na trybunie byłem 5 min przed gwizdkiem na przerwę. Powinna być zniżka za to jakaś albo procentowo tańsze bilety skoro mecz trwa a ja się szarpie z babą w okienku bo system też klęczał w kasach (zamulał). Quo Vadis prezesie.. ?
Bilet do kina, czy na koncert też kupujesz 50min przed wydarzeniem?
Bo Pogoń szczecińska to jedna rodzina, starszy czy młodszy, piknik czy chuligan!
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.