Jeszcze co do plakatów. Była akcja kilka lat temu, klub zbierał ludzi, zapisywał i co mecz te osoby miały zostawiane plakaty w fan shopie. Osób było około 15, a każdy brał 20-30 plakatów, niektórzy więcej. Łatwo policzyć ile można powiesić plakatów i to bez wielkiego wysiłku. Do tego dochodzą plakaty które rozprowadzało SKPS. Teraz nawet tego klub nie potrafi ogarnąć
Niemal każdy gadżet można zaprojektować tak, aby był spokojnie do przyjęcia. Jednak nie ma żadnych chęci, żadnej inicjatywy, zero pomysłowości. A co więcej - ten biznes jest taki, że bez żadnych skrupułów można korzystać z doświadczenia innych klubów. I nawet nie muszą być to wzorce zagraniczne, ale również w Polsce (Legia, Lech) można wyłapywać fajne pomysły.
Czy kibic Pogoni byłby niezadowolony ze skorzystania z legijnej akcji Legiony? Czy ktoś kiedyś pomyśli aby w jakiś sposób docenić osoby regularnie chodzące na mecze?
Czy kibic Pogoni byłby niezadowolony z dyskretnej linii gadżetów, którą mógłby ubierać na co dzień, a nie tylko w dniu meczu?
Na mieście jak nie było Pogoni tak nie ma. Plakaty Chemika, Wilków można spotkać co chwila, a największy klub w województwie wrzuca posty na fejsie...
Nie mówiąc o tym jakie możliwości daje aktualny system identyfikacji kibiców, który umożliwia analizowania na jakie mecze, w jakie dni, przy jakiej pogodzie, przy jakim rywalu dany kibic chodzi na mecze i w jaki sposób można to wykorzystać. To już wychodzi poza myślenie naszych speców od marketingu. I nie potrzeba na to dużych nakładów finansowych - trochę chęci i kreatywności i można to fajnie rozbujać. Potrzeba pasji.
Serio klapki? Żeby deptać po własnych barwach? Może jeszcze majtki żeby nosić herb na jajach?
Zawsze mowie punkt mówienia/myslenia zalezy od punkyu siedzienia czyli kto co lubi. Osobiscie nie jestem zwolennikiem gaci, klapków, czy skarpetek w barwach klubowych ale idac tokiem rozumienia to w sumie wszystkie gadzety sa chujowe:
ołówki, kredki - bo sie wypisuja i kończż czyli nie moze być koniec Pogoni
bluza, koszulka- chujowa, bo sie niszczy i wielu z was nie dba o nia i z czarnego robi sie szara
plecak, tornister- tez zły bo barwami sie nie rzuca, a kazdy z was/nas napierdalał pod klase nim
spodnie , spodenki- tez zła bo nakurwiasz baki w barwy
tort - zły bo pokroisz kosą
recznik- tak bardzo wyszukiwany ostatnio, bo ociera pot i bród po wyjsciu z jeziora
posciel- choc kochana bo z nia spisz to nie wypada sie w niej kotłowac
na wszytsko znajdzie sie paragraf
tez jestem zdania że linia elitarna ordziey pwonna wyjsc ale tylko wtedy gdy normalne gadzety beda na porzadnym poziomie
tak czy owak - trzeba łapać pokemony- puki co My nimi nie jetesmy !!!
Ostatnio edytowany przez: HardcoreCitySzczecin, 20 lipca 2016, 01:03 [2 raz(y)]
Czy ktoś kiedyś pomyśli aby w jakiś sposób docenić osoby regularnie chodzące na mecze?
Czy kibic Pogoni byłby niezadowolony z dyskretnej linii gadżetów, którą mógłby ubierać na co dzień, a nie tylko w dniu meczu?
Na mieście jak nie było Pogoni tak nie ma. Plakaty Chemika, Wilków można spotkać co chwila, a największy klub w województwie wrzuca posty na fejsie...
W ubiegłym sezonie była jakaś akcja z niestandardowymi nagrodami dla posiadaczy karnetów. Ja wyłapałem w trakcie sezonu tylko jedną notkę o nagrodzie z tej puli: oglądanie meczu z poziomu murawy.
Jeśli rzeczywiście nie było finalnej informacji o tych nagrodach, to kolejny strzał w stopę marketingu: nawet jeśli zrobią coś dobrze, to nie potrafią się tym pochwalić.
Krawat i sponki do mankietów kupuję od razu.
Ostatnio była akcja wysyłania plakatów meczowych do firm i sklepów, które zgłosiły chęć klejenia ich w swoich pomieszczeniach. Jak rozumiem, to również nie będzie kontynuowane?
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 20/07/2016 18:51
dlaczego dziwimy się,że będzie słaba frekwencja na najbliższym meczu skro w klubie nikt nie wie co to za słowo MARKETING.Mroczek niby taki biznesmen,a od paru lat nie wie co to marketing?! nas karnetowiczów uważają za frajerów,bo to co nam oferują to kabaret. każda poważna firma,ktora by tak traktowała stałych klientów już dawno by nie istniała.sam wiem,bo prowadzę małą firmę i wiem jak należy traktować stałych klientów,a taki niby poważnie zarządzany klub nie wie ....
Pisałem także o tym, żeby dogadać się z przewoźnikami miejskimi, aby plakaty były w autobusach i tramwajach jeżdżących po Szczecinie. Otrzymałem odpowiedź, że przewoźnicy nie są zainteresowani współpracą
Ale kurwa bzdura, ja pierdole. Serio jesli ktos pracujacy w marketingu tak powiedzial, to mam nadzieje, ze juz tam kurwa nie pracuje. Nawet jesli nie są zainteresowani wspolpraca (bzdura) to jego obowiazkiem jest przekonac ich do niej !!!
Przyklad plakatów na 04... przez pół roku co nie wsiadłem do byle jakiego autobusu, to byly aktualne plakaty na 04. Zdarzal sie tez Chemik (o ich bilbordach nawet nie wspominam) czy Wilki.
Zresztą tutaj jest oferta Tramwajów Szczecińskich
Oprócz usług przewozowych Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. oferują:
Reklama na wagonach tramwajowych,
Cięcie i gięcie blach,
Asystę przy przejeździe ładunku wielkogabarytowego pod siecią trakcyjną,
Dopuszczenie do prac przy sieci trakcyjnej jezdnej,
Wyłączenie i włączenie sieci trakcyjnej,
Montaż i demontaż sieci jezdnych tramwajowych,
i inne
Zapraszamy do szczegółowego zapoznania się z naszą ofertą.
I dalej cała podstrona na reklame zewnetrzna/wewnetrzna i reklame na szybach/w ramkach
Plakaty reklamowe w ramkach A3 i A4
format A4
jednostronny: 1,10 PLN
dwustronny: 1,65 PLN
format A3
jednostronny: 1,65 PLN
dwustronny: 2,48 PLN
(cena za jeden plakat/dzień)
Oraz plakaty na szybach
format A5
jednostronny: 0,83 PLN
dwustronny: 1,10 PLN
format A4
jednostronny: 1,10 PLN
dwustronny: 1,65 PLN
format A3
jednostronny: 1,65 PLN
dwustronny: 2,48 PLN
format A2
jednostronny: 2,75 PLN
dwustronny: 3,85 PLN
Niech ktoś podeśle asom z marketingu
Dobrze, że chociaż Pogoń nawiązała współpracę ze Stoprocent, bo te koszulki co wychodzą z rąk klubu to pozostawię bez komentarza.
Właśnie nie wiem jak z jakością, ale graficznie ze dwie koszulki jako tako wyglądają...
Mam wrażenie, że ktoś sobie tam uwił przytulne gniazdko i niestety nie został jeszcze rozliczony z efektów swojej pracy przez pracodawców... Nie od dziś wiadomo, że w dziale marketingu w większych firmach wysoka jest tendencja do zatrudniania krewnych bo "to nic trudnego". Chciałbym się mylić, ale to wygląda naprawdę źle.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 21/07/2016 15:23
Kiedyś to chociaż robili spoty, jak "Król w kapciach", czy filmy z Wdowcem, piłkarzami. Dąbroś łowiący ryby na Wałach, bodajże Muraś na Placu Grunwaldzkim czekający na tramwaj numer 5, nie pamiętam co robił Wdowiec, Frączczak też był. To byly naprawdę fajne filmiki, a teraz nie ma kompletnie nic. Pogoni naprawdę nie zależy na kibicach, bo inaczej tego wytłumaczyć nie mogę. Jesteśmy dla Mroczka piątym kołem u wozu, nie wiem tylko dlaczego. Czasem mi się wydaje, że tylko dlatego tak łązi koło stadionu, by móc później sprzedać Pogoń z wyższym zyskiem. Jako solidnego średniaka z porządnym obiektem. No bo postępując w ten sposób jak postępuje po co mu nowy stadion, dla kogo?
P.s na papierze na potwierdzenie o zakupie też widzę, że już oszczędzają. Co prawda już ostatnie grafiki były chujowe, ale zawsze jakaś tam pamiątka. Teraz jedyne co uświadczyłem to zwykłe potwierdzenie na papierze jak paragon.
Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 21/07/2016 21:34
Piszecie, że klubowi nie zależy na kibicach ? że marketingu nie ma ? że już nawet plakatów nie robią ? Jest proste wyjaśnienie tego
Im mniej kibiców na meczach, tym więcej miejsca na płachty reklamowe na sektorach. Widocznie wiliczyli, że więcej hajsu będą mieli z płacht niż z biletów, a jeszcze i tak te 3-4 tysiące zawsze przyjdzie.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 21/07/2016 21:41
Oglądam właśnie Zagłębie i czemu my nie możemy chociaż na młynie być w jednych tych samych barwach? Fajnie wygląda ich stadion cały na pomarańczowo, a u nas albo każdy na czarno, co słabo wygląda na naszym stadionie który jest dość ciemny, albo tylko kilka osób ma pasiaki, parę lat temu była akcja, że połowa młyna w bordowych koszulkach miała być a druga połowa w granatowych, parę spotkan takich było i co? Parę osób tylko miało koszulki i upadło to śmiercią naturalną
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 21/07/2016 22:18
Fajnie by było, gdyby na młynie obowiązywały barwy granatowe i bordowe. Ktoś z GB stylu albo z tych klimatów mógłby zacząć robić tanio koszulki w takich barwach dodając mały herb na piersi i sprzedawać w sklepie i ewentualnie obok stadionu jak szaliki. Tak żeby każdy się w taką koszulkę zaopatrzył. Myślę, że można ten temat przedyskutować.
Kontakt: [email protected] lub
https://www.facebook.com/granatowobordowi/
https://www.youtube.com/channel/UCxZxAvGhuKMBhf8d8HfCJ8w
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.