Same sie plakaty nie rozwieszaly autobusy, tramwaje, mniejsze wieksze sklepy, chyba w kazdej szkole podstawowej byly, bilbord tez sie chyba trafil, a wiec jak na 04 moga to czemu tak kuleje nasz marketing Juz powinny pojawic sie karnety i bilety na 1 mecz, ktos wspominal ze przed swietami powinny karnety byc bo to dobry prezent pod choinke , ale znajac szczescie to bilety tydzien przed meczem z Korona beda a karnety z 2
Dodajmy, że bilety za 1 zł, więc teorie o tym, że tanimi biletami nie można przyciągnąć kibiców również na stadion jest totalną bzdurą. Ktoś kiedyś próbował, ale nie tak jak trzeba niestety.
Widać, że można. Tylko, żeby coś wyjąć, najpierw trzeba coś włożyć. Nic się samo nie zrobi.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 15/01/2016 14:26
Już za niedługo pierwszy mecz ligowy, trzeba powoli zacząć się nakręcać, zabierać znajomych na młyn/stadion, pokazać że Pogoń nie tylko piłkarsko poszła w górę ale i kibicowsko! Zmazać plamę z ostatnich meczów i już na samym początku rundy pokazać Szczecińska moc!!!
Fajnie też byłoby gdyby zarząd zrobił jakaś promocje na młyn, tak jak to było kilka lat temu chyba w Zabrzu, wchodzili bodajże za 5 zł
Głowa do góry, coś się kończy, coś zaczyna, Arka Gdynia Kurwa Świnia
Futsal jest sportem niszowym. Dzisiaj mają futsal ekstraklasę, a jutro jej nie ma.
W poprzednim sezonie Wisła Krakbet zdobyła mistrzostwo i sponsor się wycofał.
Co do marketingu, teraz był mecz z liderem, to był komplet, ale na kolejne mecze typu z Gwiazda Ruda Śl. czy AZS UŚ Katowice nie będzie już tak.
Nie ma co się podniecać jednym meczem i frekwencją...
Zagramy dobrze wiosną, będzie cieplej, to i u nas wpadnie więcej kibiców
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 17/01/2016 14:10
mówie o tym, na co realny wpływ mają kibice. Plakatów na mieście mało albo wcale( sam rozwieszam w swojej okolicy). Regularnie zacząłem chodzić na mecze, bo zobaczyłem na mieście transparent "Pogoń- Arka wszyscy na 12 sektor" no coś w tym stylu. Teraz transparentów też raczej nie ma. Zapowiedzi od dzielnic na najważniejsze mecze też nie ma, a szkoda bo były zajebiste, np FC Police "biegiem po bilet". Nie możemy wymagać działań mających zwiększyć frekwencje tylko od klubu, sami też musimy dołożyć do tego swoją cegiełkę. Oczywiście klubowego marketingu nie bronie, bo jest chujowy i tyle.
Futsal jest sportem niszowym. Dzisiaj mają futsal ekstraklasę, a jutro jej nie ma.
W poprzednim sezonie Wisła Krakbet zdobyła mistrzostwo i sponsor się wycofał.
Co do marketingu, teraz był mecz z liderem, to był komplet, ale na kolejne mecze typu z Gwiazda Ruda Śl. czy AZS UŚ Katowice nie będzie już tak.
Nie ma co się podniecać jednym meczem i frekwencją...
Zagramy dobrze wiosną, będzie cieplej, to i u nas wpadnie więcej kibiców
Oby ta flaga nie zmieniła właściciela jak flaga z handbalu.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.