Kiedyś tak było w tamtym roku, że na mecz nie przyszło blisko 1000 osób, które posiadały karnety.
Czy jest tak regularnie - nie wiem, ale może różnica wynika stąd, ze w systemie są zarezerowane jakieś miejsca czy coś.
Te szare trybuny jeszcze zatętnią granatowo-bordowym rytmem dwudziestu tysięcy serc...
Licznik na ten moment pokazuje liczbę 5 tysięcy uprawnionych osób do wejścia. Dzisiaj powinno dojść do około 6 tysięcy.
W Dniu meczu klub jest w stanie sprzedać maksymalnie 3 tysiące biletów, do tego dochodzą kibice gości.
Rzeczywista liczba kibiców na meczu jest zawsze o jakiś tysiąc niższa niż pokazuje to licznik na stronie www.biletynapogon.pl
Chciałbym w końcu 10.000 w tym sezonie ale realnie patrząc jutro max ~~ 8.000
Będzie około 10 tys. Ludzie zobaczą jaka jest pogoda i rusza szturmem pod kasy
w dniu meczu z Jagiellonią dwa tygodnie temu była piękna pogoda i dobra godzina rozgrywania meczu, a mimo to frekwencja była żałosna. Inna sprawa, że w czasie meczu lało niemiłosiernie.
To fakt. Nie wiem czemu ale pomyliło mi się, że mecz jest o 18. W takim razie mogę się założyć, że jutro nie będzie więcej jak 7.000-7.500. Niestety
Rzeczywista liczba kibiców na meczu jest zawsze o jakiś tysiąc niższa niż pokazuje to licznik na stronie www.biletynapogon.pl
Ktoś wie właściwie czemu tak jest? Nie wierzę, że regularnie tysiąc osób z karnetami odpuszcza sobie mecze.
Kiedyś tak było w tamtym roku, że na mecz nie przyszło blisko 1000 osób, które posiadały karnety.
Czy jest tak regularnie - nie wiem, ale może różnica wynika stąd, ze w systemie są zarezerowane jakieś miejsca czy coś.
Są zarezerwowane trzy pierwsze rzędy w sektorach 3-9 ponieważ są to miejsca dla niepełnosprawnych i opiekunów (Tak napisali w meilu jak spytałem dlaczego nie można tam biletu kupić) To jest razem dokładnie 460 miejsc.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 22/05/2015 01:35
Mam pytanie, czy barwy Pogoni Szczecin to jakieś szmaty? Pytam, bo na juwenaliach ze sceny za free rzucają w tłum niczym ręcznikiem. I nie chodzi mi o to, że nie złapałem. Kurwa rozumiem, dawanie jakiś tam zniżek, ale barwy to barwy i traktowanie ich w ten sposób to CHUJ, a nie promocja. Osobiście mam nadzieję, że w końcu ktoś ogarnie ten burdel i w klubie pojawi się prawdziwy marketing.
Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Mam pytanie, czy barwy Pogoni Szczecin to jakieś szmaty? Pytam, bo na juwenaliach ze sceny za free rzucają w tłum niczym ręcznikiem. I nie chodzi mi o to, że nie złapałem. Kurwa rozumiem, dawanie jakiś tam zniżek, ale barwy to barwy i traktowanie ich w ten sposób to CHUJ, a nie promocja. Osobiście mam nadzieję, że w końcu ktoś ogarnie ten burdel i w klubie pojawi się prawdziwy marketing.
Mam takie samo odczucie. Jeżeli naprawdę klub czyta to forum, to bez kitu weźcie się w garść, marketing kuleje.
Lechia Gdańsk - WybieramLechie , mecz w niedziele, trafili z hasłem
Slask Wroclaw - WszyscyZaSlaskiem, czyli znane osoby namawiają do przyjscia na mecz
Jagiellonia Bialystok - "Na Wisłę wszyscy w pasiakach". Specjalny autobus na ulicach Białegostoku
Lech Poznan - 4 dychy Lecha
Wisla Krakow - Akcja RazemGramyDoKonca
Tak na prawde akcji marketingowych nie ma tylko Pogoń, Legia i Górnik . Legia to mistrz i to jest najlepszy marketing, a Górnik o nic nie gra, tak jak my. Zenujace zachowanie pilkarzykow, zarzadu i marketingowcow
W innych klubach rozne akcje marketingowe na mecze
Lechia Gdańsk - WybieramLechie , mecz w niedziele, trafili z hasłem
Slask Wroclaw - WszyscyZaSlaskiem, czyli znane osoby namawiają do przyjscia na mecz
Jagiellonia Bialystok - "Na Wisłę wszyscy w pasiakach". Specjalny autobus na ulicach Białegostoku
Lech Poznan - 4 dychy Lecha
Wisla Krakow - Akcja RazemGramyDoKonca
Tak na prawde akcji marketingowych nie ma tylko Pogoń, Legia i Górnik . Legia to mistrz i to jest najlepszy marketing, a Górnik o nic nie gra, tak jak my. Zenujace zachowanie pilkarzykow, zarzadu i marketingowcow
A co łączy Pogoń i Górnika ... ? brak stadionu
Głowa do góry, coś się kończy, coś zaczyna, Arka Gdynia Kurwa Świnia
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 22/05/2015 13:10
Ja bym tam takiego marketingu nie przeceniał. Może pomóc na 1-2 mecze ale nawet gdyby zrobili bilety za 5 złotych to nie sądzę, żeby frekwencja specjalnie wzrosła. Najlepszy marketing to marketing szeptany. Jak piłkarze będą z siebie dawać wszystko a kibic się nie będzie czuł intruzem na stadionie to w końcu trybuny się zapełnią.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 22/05/2015 15:33
Może się przypierdalam, ale czy jesteśmy tak biednym klubem, że jedyną promocją meczu (może jedną z nielicznych) mogą być plakaty na mieście (uważam, że i tak w znikomej liczbie). Wiadomo, że dużo zależy od wyniku kopaczy, ale myślę, że można lepiej wypromować klub, który nie ma konkurencji w województwie. Moje odczucie jest takie, że nie wszyscy pracownicy marketingu w Pogoni czują związek z klubem, który dla niektórych chyba jest trochę jak promowanie jakiś zupek chińskich czy innych tego typu produktów. Nie odbierajcie mnie, że się mądrze. Na pewno daleko mi do bycia specem od marketingu, ale po prostu widzę jak wygląda to dookoła i uważam, że nasz potencjał jest marnowany.
Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 22/05/2015 15:46
Temat jest wałkowany od dawna. Nie wiem jak to funkcjonuje u nas w klubie ale o meczach Pogoni nie słychać ani w radiu, ani na mieście na plakatach, itp.
Moim zdaniem najlepszy marketing powinni i mogą zrobić kibice. Ja w ciągu 2 ostatnich sezonów przciągnąłem na stadion 8 osób. Dwie z nich pojawiają sie ze mną na stadionie co mecz. I za każdym razem jak patrze na nasz młyn nie chce mi sie wierzyć że taki jest tam stan osobowy. Przecież oni uważają się za fanatyków więc co za problem aby za cel ustawic sobie "zarażenie" Pogonią nastepnych osób?
Puentując - sami możemy najwięcej nie ogladając się na zarząd.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 15/06/2015 22:35
Witam, znów się przyczepiam. Regaty, masa ludzi się kręci nad Odrą. Może nie widziałem (wtedy zwracam honor), ale zero promocji. Nie widziałem żadnego stoiska, o Gryfusie czy jakiś grajkach nie wspomnę. Jedyna reklamę, którą widziałem to ta na koszulkach osób prywatnych, czytaj koszulki z klubowego sklepu czy głównie od kibiców dla kibiców. Jak dla mnie to jest dramat, że taki symbol tego miasta nie ma marketingu.
Mam takie odczucie co do Pogoni, jej promowania i wizerunku. Jestem właścicielem klubu, i sumie to mam wyjebane czy ktoś przyjdzie na mecz (czy to będzie 1 000 osób czy 10 000), bilety jeden chuj możemy zrobić po 50, a co do promocji. Dobra to pierdolniemy gdzieś plakat, i zasypiemy ludzi na fejsbuku. Wydaje mi się, że w klubie brakuje ludzi czujących klimat Pogoni Szczecin, traktowania jej jak coś więcej niż miejsce pracy.
Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 15/06/2015 22:43
Ja odnośnie tekstu na Waszej stronie. Poprawcie błędy językowe, bo razi w oczy. W języku polskim nie wypada zaczynać zdania od "że", "ale", "i".
"Mamy jednak nadzieję, że nie będzie do konieczne" ----->Ktoś to sprawdza? Nie to żebym się czepiał, ale to jest ogólnodostępna strona kibiców Pogoni, więc wymaga określonego poziomu. LINK
Ostatnio edytowany przez: Ostry, 15 czerwca 2015, 22:54 [1 raz(y)]
Witam, znów się przyczepiam. Regaty, masa ludzi się kręci nad Odrą. Może nie widziałem (wtedy zwracam honor), ale zero promocji. Nie widziałem żadnego stoiska, o Gryfusie czy jakiś grajkach nie wspomnę. Jedyna reklamę, którą widziałem to ta na koszulkach osób prywatnych, czytaj koszulki z klubowego sklepu czy głównie od kibiców dla kibiców. Jak dla mnie to jest dramat, że taki symbol tego miasta nie ma marketingu.
Mam takie odczucie co do Pogoni, jej promowania i wizerunku. Jestem właścicielem klubu, i sumie to mam wyjebane czy ktoś przyjdzie na mecz (czy to będzie 1 000 osób czy 10 000), bilety jeden chuj możemy zrobić po 50, a co do promocji. Dobra to pierdolniemy gdzieś plakat, i zasypiemy ludzi na fejsbuku. Wydaje mi się, że w klubie brakuje ludzi czujących klimat Pogoni Szczecin, traktowania jej jak coś więcej niż miejsce pracy.
Dokładnie. Niesamowite że nikt nie myśli o takich akcjach. Pamiętam regaty w 2007 roku i sektorówka na skarpie + race, z inicjatywy kibicow, dzisiaj zabrakło nawet inicjatywy kibiców... Ale klub ma OBOWIĄZEK wychodzic do ludzi, pokazywac sie... Zaraz startuje nowy sezon, a w klubie podejscie "nooo....jakos tam w przyszlym tygodniu napiszemy cos o karnetach, pierdolniemy na fejsbuniu, ze jest wyspa w galaxy i chuj, przyjdą nie przyjdą - co za różnica" ... I znowu będzie mecz, że 300 pajaców z wrocławia czy gdanska bedzie sobie moglo spiewac, ze są u siebie. Do czego to doszlo.... Kluby dbajace o marketing, miedzy innymi amica leci z koksem od samego poczatku, i sie pozniej dziwic ze coraz wiecej osob z zachodniego pomorza jezdzi do poznania na mecze ich...
Poza tym jeszcze taki przykład... bylo moto show w Szczecinie na azoty arenie, wpadlem zobaczyc, to oczywiscie wielkie stoisko z plazma, szalikami, rozdawanymi gadzetami itd STALI GORZÓW.... a my nie potrafimy wykorzystac imprezy u SIEBIE ... Pogoń Szczecin to PORTOWCY, rozumiecie tragizm tej sytuacji ?.....
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.