Kto to w ogóle wymyślił? Dlaczego mam iść naokoło stadionu (nieczęsto dłuższą trasą ze względu na przyjezdnych) tylko dlatego, żeby wejść na sektor 1-14 ? Widzę, że od strony Karłowicza jest "3. Brama wejściowa na parking (na końcu ulicy), dostępna tylko dla ruchu pieszego - wejście na sektory 3-14" ale jak każdy wie większość osób chodzących na mecze wchodzi od strony Karłowicza więc będzie tam ścisk niemiłosierny jeśli te ustalenia będą egzekwowane. Niedługo będą nam chcieli ustalić gdzie możemy stanąć a gdzie nie...
Nie wiem co jest grane i wg mnie coś tu jest nie tak chyba, że to ja jakiś nienormalny jestem...
Bilety na młyn:
Punkty sprzedaży:
- CH Fala przy ul. Wyzwolenia 44a (stoisko z odżywkami i pamiątkami SKPS)
- Targowisko Turzyn Hurt (pawilon z pamiątkami SKPS)
- RedBox Soccer World przy al. Piłsudskiego 31
i z oficjalnej:
Bilety będą dostępne w sprzedaży w siedzibie klubu przy ul.Karłowicza w godz. 10.00-17.00 oraz w CH Galaxy (stoisko Soft Electronic) w godz. 9.00-21.00.
siemanko! na wstępie zaznaczę, że ten obrazek wyżej jest celowy, żeby zwrócić na to uwagę, bo myślę, że warto! od dawna już mi to chodziło po głowie. uznałem, że nie ma co czekać tylko trzeba pisać. zastanawiałem się co można zrobić w naszym mieście, żeby jeszcze większy szał na Pogoń był, ale od razu mówię, że nie chodzi mi o kiełbaskowiczów, tylko o takich co będą zawsze. nasunęło mi się sformułowanie pracy u podstaw. mało tego, że od małego trzeba wpajać granatowo-bordowe barwy w żyły, to powinno być to także na poziomie podwórek i ulic! przyszło mi na myśl, żeby w mieście powstało coś co można by nazwać rankingiem tudzież rywalizacją dzielnic. bardzo dobrze robią chłopaki z Gocławia (?), którzy nie patrząc na nic i na nikogo sami z siebie wzięli się za malowanie wrzutów ku chwale Pogoni! wydaje mi się właśnie, że integracja na poziomie dzielnicy, osiedla jest kluczem do tego, żebyśmy mieli mnóstwo fanatyków na mieście. wiadomo jak to jest u nas w mieście, że każdy ma na wszystko wyłożone i mało komu się coś chce samemu z siebie. ale jeśli jeden koleś łapie bakcyla na Pogoń to z automatu zaraża innego i tak dalej, i tak dalej..
do klasyfikacji myślę, że powinny być brane takie aspekty jak: ilość na meczach u siebie, ilość na meczach na wyjeździe, działania własne na ulicy/osiedlu takie jak rozklejanie plakatów meczowych, kolportaż wszelkiego rodzaju ulotek, malowanie graffiti, wszelkiego rodzaju akcje. z czasem pewnie by powstawały vlepki tudzież barwy, a wszystko to przekładało by się na wzrost poziomu kibicowskiego w naszym mieście! pamiętajmy że rywalizacja i konkurencja to najlepszy sposób podnoszenia jakości w każdym aspekcie życia, w tym i w świecie kibicowskim. myślę, że także by się to mogło przełożyć na poprawę dopingu, no bo "nie może być tak, żeby mierzyn był głośniejszy niż słoneczne" itp! śmiem twierdzić że cała nasza kibicowska brać miała by tylko pożytek z tego. a i stowarzyszenie może też na koniec sezonu tudzież rundy przyznawać jakieś wyróżnienia, nagrody, bilety czy coś. pozostawiam temat do szerszej dyskusji bo myślę, że naprawdę warto, osoby decyzyjne też niech się nad tym zastanowią bo wg mnie na prawdę warto coś pomyśleć w tym kierunku! a jak już się coś w tej kwestii wykrystalizuje, to może i temat odnośnie tego by się przydał.
Firma z którą współpracuję to Biuro Tłumaczy KONTEKST.
Namówiłem właściciela (razem od liceum chodzimy na mecze Pogoni) do udziału w programie Karta Kibica. Wszystko fajnie, szybko podpisana umowa, informacja na stronie (choć z błędem do tej pory) już jest.
Umowę podpisaliśmy na początku marca a do tej pory nie mamy materiałów reklamowych obiecanych przez klub. Ostatni mail z klubu (piątek 19.marca godz.13:54) informuje mnie ze kierowca z materiałami do nas jedzie. I nie dojechał
Mamy biura w 6 miastach ZP - Szczecin, Police, Gryfino, Stargard, Choszczno, Goleniów. W przyszłości chcieliśmy zaproponować klubowi kolportaż biletów, tak aby kibice mogli w tygodni kupić bilety na mecz, bez konieczności jazdy do Szczecina. Ale na to już chyba nie pójdziemy. Za duże ryzyko utraty szacunku u naszych klientów-kibiców. Jak obiecujemy że tłumaczenie będzie na określoną godzinę to będzie. A jak nie to dowozimy klientowi do domu. A tutaj ze strony klubu nawet nie dali znać kiedy
wyślą materiały.
Nie chcę cytować mail, ale !@#$%^^ człowieka bierze na takie działanie klubu.
Panie Smolny zmień Pan cały dział marketingu. Jeśli on teraz nie ogarnia prostej wysyłki materiałów reklamowych, to co będzie jak przyjdą karnety do wysyłki (najlepiej wydrukowane na kartce papieru, bez chipa, kodów i zdjęć, bo dopiero będzie wesoło), bilety na mecze pucharowe itp.
Ja kocham Liverpool - Ty kibicujesz Man Utd,
Jestem za Pogonią Szczecin, a Ty za Lechem Poznań
Lubie metal, a Ty kochasz hip-hop, Popierasz PiS, ja wole PO
Mimo to jesteś mi jak brat, bo łączy nas nienawiść do drogówki.
Firma z którą współpracuję to Biuro Tłumaczy KONTEKST.
Namówiłem właściciela (razem od liceum chodzimy na mecze Pogoni) do udziału w programie Karta Kibica. Wszystko fajnie, szybko podpisana umowa, informacja na stronie (choć z błędem do tej pory) już jest.
Umowę podpisaliśmy na początku marca a do tej pory nie mamy materiałów reklamowych obiecanych przez klub. Ostatni mail z klubu (piątek 19.marca godz.13:54) informuje mnie ze kierowca z materiałami do nas jedzie. I nie dojechał
Mamy biura w 6 miastach ZP - Szczecin, Police, Gryfino, Stargard, Choszczno, Goleniów. W przyszłości chcieliśmy zaproponować klubowi kolportaż biletów, tak aby kibice mogli w tygodni kupić bilety na mecz, bez konieczności jazdy do Szczecina. Ale na to już chyba nie pójdziemy. Za duże ryzyko utraty szacunku u naszych klientów-kibiców. Jak obiecujemy że tłumaczenie będzie na określoną godzinę to będzie. A jak nie to dowozimy klientowi do domu. A tutaj ze strony klubu nawet nie dali znać kiedy
wyślą materiały.
Nie chcę cytować mail, ale !@#$%^^ człowieka bierze na takie działanie klubu.
Panie Smolny zmień Pan cały dział marketingu. Jeśli on teraz nie ogarnia prostej wysyłki materiałów reklamowych, to co będzie jak przyjdą karnety do wysyłki (najlepiej wydrukowane na kartce papieru, bez chipa, kodów i zdjęć, bo dopiero będzie wesoło), bilety na mecze pucharowe itp.
Kingaps, nie da sie nic zmienic sa za bardzo uodpornieni na krytyke,
dziwi mnie to strasznie poniewaz od wielu miesiecy pojawiaja sie krytyczne glosy na temat dzialalnosci marketingu Pogoni, jest tez wiele pomyslow ktore mozna wykorzystac, oni to czytaja i nic sobie z tego nie robia - NIESTETY
Glownie obecne dzialanie to produkcja szalikow, koszulek, bryloczkow, kubeczkow, itp. aby napchac sie kasa, ok to tez wazne bo gotowka w obrocie sprzedazy to obecnie zajebista sprawa, ale to chyba nie jest najlepsze co trzeba robic
ROJ jakis czas temu pisal o sprzedazy biletow, dystrybucja wejsciowkami 4-5 dni przed meczem to troche malo moim zdaniem tez, jakby pomysleli ze sporym wyprzedzeniem to mieliby potezny zatrzysk gotowki wiele wczesniej.
coz mozna powiedziec, szkoda tylko na Twoim przykladzie ze dobrze zapowiadajacy sie partnerzy juz na samym poczatku sa faulowani, i traktowani w nieelegancki sposob
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.