Faktycznie! i może to jest właśnie rozwiązanie sytuacji z klubowym marketingiem (oczywiscie jesli chodzi o pamiątki, bo ogólnie marketing to szersze pojęcie) - jak nikt niepotrafi z klubu wygenerować z siebie konkretnych pomysłów, czy zatrudnić zdolnego grafika do robienia pamiątek to niech podpiszą umowę z Jako. Ktoś wie na jaki czas opiewa dotychczasowa umowa z firmą która ubiera naszych piłkarzy?
Ostatnio edytowany przez: IS, 13 lutego 2009, 05:33 [1 raz(y)]
Faktycznie! i może to jest właśnie rozwiązanie sytuacji z klubowym marketingiem (oczywiscie jesli chodzi o pamiątki, bo ogólnie marketing to szersze pojęcie) - jak nikt niepotrafi z klubu wygenerować z siebie konkretnych pomysłów, czy zatrudnić zdolnego grafika do robienia pamiątek to niech podpiszą umowę z Jako. Ktoś wie na jaki czas opiewa dotychczasowa umowa z firmą która ubiera naszych piłkarzy?
A napisz do rzecznika, chociaż pewnie przedłożyli umowę po tym jak im zaprojektowali pasiaki, których krój rok temu miała Jagiellonia jak grali w Zinie, teraz w Jomie. Napisać, może odpowiedzą...
Faktycznie! i może to jest właśnie rozwiązanie sytuacji z klubowym marketingiem (oczywiscie jesli chodzi o pamiątki, bo ogólnie marketing to szersze pojęcie) - jak nikt niepotrafi z klubu wygenerować z siebie konkretnych pomysłów, czy zatrudnić zdolnego grafika do robienia pamiątek to niech podpiszą umowę z Jako. Ktoś wie na jaki czas opiewa dotychczasowa umowa z firmą która ubiera naszych piłkarzy?
A napisz do rzecznika, chociaż pewnie przedłożyli umowę po tym jak im zaprojektowali pasiaki, których krój rok temu miała Jagiellonia jak grali w Zinie, teraz w Jomie. Napisać, może odpowiedzą...
Te pasiaki to ja już wiem jak oni sobie zaprojektowali, ale może nie będę mówił o co chodzi ...bo ręce opadają!
Myślę że niema potrzeby pisać o tym do nich, bo ten wątek forum jest czytany przez osoby z klubu, chociaz jeszcze się zastanowię nad tym
Te pasiaki to ja już wiem jak oni sobie zaprojektowali, ale może nie będę mówił o co chodzi ...bo ręce opadają!
Myślę że niema potrzeby pisać o tym do nich, bo ten wątek forum jest czytany przez osoby z klubu, chociaz jeszcze się zastanowię nad tym
To może firma Nike, po awansie do I ligi nas ubierze, skoro Zagłębie może w niej grać
Najfajniej się prezentowały pasiaki lotto, i jakieś 14 lat temu te z uhlsporta...
Tak ad vocem Warty P. umknął mi jeszcze ten link: http://www.wartapoznan.pl/index.php?action=historia
Na samym dole jest opisany marketing klubu - osobiście jestem pod wrażeniem że w Poznaniu mimo istnienia Lecha potrafi wyrosnąć drugi klub tak sprawny marketingowo .
Faktycznie Uhlsport chyba był najlepszą firmą ubierającą dotychczas Pogoń o ile się nie mylę w Szczecinie tą firmę prowadził były piłkarz Pogoni i w sklepie firmowym można było dostać naprawdę szeroki asortyment akcesoriów piłkarskich.
czy mówisz o Rafale Andruszko? On teraz jest przedstawicielem Ziny u nas w Szczecinie.
Faktycznie Uhlsport chyba był najlepszą firmą ubierającą dotychczas Pogoń o ile się nie mylę w Szczecinie tą firmę prowadził były piłkarz Pogoni i w sklepie firmowym można było dostać naprawdę szeroki asortyment akcesoriów piłkarskich.
Tak ad vocem Warty P. umknął mi jeszcze ten link: http://www.wartapoznan.pl/index.php?action=historia
Na samym dole jest opisany marketing klubu - osobiście jestem pod wrażeniem że w Poznaniu mimo istnienia Lecha potrafi wyrosnąć drugi klub tak sprawny marketingowo .
Pierwsze moje halówki to były czerwone uhlsporty :d Znalazłem kiedyś 100 zł w stoczni jak byłem z Babcią i owe 100 zł(Babcia kilka zł jeszcze dodała) przeznaczyłem na zakup oryginalnej koszulki Pogoni. Haftowany herb Pogoni, logo uhlsporta i biały napis "PORTOWCY" to była koszulka (jeśli dobrze pamiętam to miała ona pionowe pasiaki w kolorach niebiesko-czerwonych)
Ostatnio nawet szukałem jej bo fajna pamiątka ale przez te przeprowadzki to gdzieś mi zagineła...
Faktycznie Uhlsport chyba był najlepszą firmą ubierającą dotychczas Pogoń o ile się nie mylę w Szczecinie tą firmę prowadził były piłkarz Pogoni i w sklepie firmowym można było dostać naprawdę szeroki asortyment akcesoriów piłkarskich.
czy mówisz o Rafale Andruszko? On teraz jest przedstawicielem Ziny u nas w Szczecinie.
Rafał za młody był wtedy na prowadzenie takiej firmy, miałem na myśli raczej Eugeniusza Różańskiego. Tak na marginesie Rafał kiedyś był moim sąsiadem, razem w piłkę żeśmy kopali na podwórku, chociaż zażyłych znajomości z nim jakiś tam nigdy nie miałem i nie mam, ale miło się dowiedzieć, że jest przedstawicielem Ziny w Szczecinie .
Popularność polskich klubów
z dedykacją dla działu marketingu... jestem ciekawy w jaki sposób zostanie to wykorzystane?
Bardzo dobre pytanie,na dobrą wiadomość jaką jest ta ankieta!!
Pogoń jest nadal rozpoznawalna w kraju,pomimo ,,dołowania" od 3 lat jeśli chodzi o piłkę.Jakby mieli mózg zamiast styropianu (p. Barańska) to w momencie gdy wchodzimy do ekstraklasy,nie martwilibyśmy się o frekwencję,a przez to o atmosferę itp.
Siła Płynie Z Krwią , Duma Razem Z Nią ->Duma Pomorza
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/02/2009 02:10
Grupa badawcza byla bardziej niż reprezentatywna więc wyniki są zapewne prawidłowe.
Zresztą potwierdzają tylko wcześniejsze badania innych firm.
U Bertelsmana gdzie były tylko badane krajowe kluby bylismy na 5 miejscu z 5% przed nami był Lech z 6% jako, że badania były robione za Ptaka to pewnie to się zgadza.
Takie jest pole do popisu dla marketingu. Wystarczy przeliczyć to na frekwencję Lecha (i kasę jaka to daje) i wiadomo ile u nas ludzi nie chodzi na mecze. Tylko trzeba zbadać dlaczego ?
Odpowiedź nie jest prosta tak prosta jak wytłumaczenie wszystkiego klasą rozgrywkową, bo idąc tym tokiem rozumowania Legia i Wisła powinny mieć stadiony przynajmniej 100 tysięczne.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.