My nie jesteśmy Realem czy Barceloną. Dla czystego porówniania zapalniczki Lecha i Wisły kosztują 3 zł. Innych klubów nie sprawdzałem. Tutaj masz dowód, bo na słowo mi pewnie nie uwierzysz: Lech, Wisła. Więc dla czego u nas mają kosztować ponad 2 razy drożej? O różnicy w ilości gadżetów pomiędzy Pogonią, a tymi dwoma klubami nawet wolę nie wspominać. Tak powinien wyglądać marketing w klubie z 60-letnią tradycją?
I tego się trzymajmy!Amen.
ps a tego trola nie karmić, nie odpisywać sam sobie stąd pójdzie.
ps2 najgorsze jest to że przez prawie 10 lat mieliśmy w klubie importowana bandę idiotów a teraz mamy niby "swoich szczecińskich" gamoni.boli podwójnie!
Ostatnio edytowany przez: ktn, 6 lutego 2009, 15:34 [1 raz(y)]
Ręce opadają ! tu jest Polska nie Hiszpania ! Powiedz szczerze kupił byś lipna zapalniczkę z nadrukiem Pogoni czy dobrą zapalniczkę za 3 zł w kiosku ? Szczerze wątpię by ktoś wybrał 1 opcje . A jak porównujesz do Realu i Barcelony to zobacz sobie ich sklepik online a nasz , zobacz sobie zdjęcia sklepu w Madrycie lub Barcelonie i porównaj z tym co stoi w Galaxy . Teraz zejdźmy na ziemie i zobacz jakie pamiątki ma GKS Katowice klub młodszy tylko ligę wyżej od nas . Myślę że dla tych obiboków powinien być to jakiś wzór , ale zresztą co ich to obchodzi wolą brać kabze w kiermane i wydawać jakieś buble które mają przypominać gadżety Pogoni ( czapka , flaga samochodowa , zapalniczka itd )
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 06/02/2009 16:11
Tinky winky czy jak Ci tam - podpowiem trochę co powinna zrobic osoba zajmujaca sie klubowymi gadzetami a nie majaca ani wiedzy, ani wlasnych pomysłów. Taka osoba powinna poswiecic kilka dni na obejrzenie sobie oferty w roznych sklepach intenernetowych. W końcu uczenie sie od najlepszych w branzy nie boli. Proponuje zaczac od ekip zagranicznych typu Real, Barca, MUTD i innych gigantów. Maja one tak szeroki wachlarz produktów, że na starcie nie powinno byc problemu z wyszukaniem ciekawych "pomysłów". Potem mozna rzucic okiem na scene krajową - tu tez jest kilka prężnie dzialajacych klubów. A kiedy juz sie zasiegnie odpowiedniej wiedzy na ten temat, wtedy dopiero mozna usiasc i spokojnie sie zastanowic co i jak zrobic u nas. A nie tak z dupy ja to sie teraz dzieje.
Ktoś w końcu musi zrozumieć, że same studia i żeglarska pasja to za mało, żeby w piłce sie udało
Statystycznie gołąb żyje tylko kilka lat (choroby, wypadki i ogólnie "ciężkie życie")
ej, ale przeciez szczerze mówiąc to całe szczęście ze ten konkurs kanapkowy zniknął tak szybko, bez zadnych informacji. fakt ze to była jedna wielka pomyłka, ale wniosek taki ze czytają forum i jednak coś tam analizują... tylko ze i tak są psikutasami w tym co robią:/
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 06/02/2009 17:25
Wiesz, ja do tego podchodzę w ten sposób. Konkurs kanapkowy z takimi nagrodami nie powinien się w ogóle pojawić. Okej pojawił się, powiedzmy, że jacyś ludzie powysyłali swoje zgłoszenia - może tacy się znaleźli, choć wątpię. I nagle konkurs znika bez słowa! Bez żadnego wyjaśnienia. Tak się nie robi... To nie jest marketing i budowanie więzi z klientem, w naszym przypadku z kibicem.
Bardzo możliwe, że czytają te forum, bo wiele pomysłów pisanych tutaj zostało wdrożonych.
no niestety, ja nie jestem ultraoptymistą i nie bardzo widzę co oni niby wdrazają. jesli cos czerpią z togo foruma naszego, to nawet nie jest rozpatrywane w kategoriach procentu, a promila!!!!
mowisz ze taki konkurs kanapkowy nie jest marketingiem i usuwanie go bez słowa - pełna zgoda! natomiast przypucowanie się np. "w związku ze nasz konkurs kanapkowy okazał się bardzo chujowy, nie dostaliśmy zgłoszeń, a i nagrody były bardzo średniawe, postanowiliśmy go zamknąć" tymbardziej marketingiem nie jest. w marketingu chodzi o promowanie, a nie pucowanie sie do chujowizny.
swoja droga, wyobrazacie sobie wręczenie nagród? trzy osoby stoją, robią im zdjęcia a w rękach trzymają 4pączki, albo drożdżówki!!!!
pani Marto, kurwa mać, jak pani smie robić z naszego ukochanego klubu takiego pośmiewiska!?
nie chcecie sobie dać pomóc nawet, tylko taką chujnię odpierdalacie....
Akurat taki konkurs nie patrzac na jego poziom jest marketingiem takze- a dokladnie promocja sprzedazy.
W ostatnich czasach marketing bardzo ewoluowal i nabral szerokiego znaczenia, choc najczesciej ludzia kojarzy sie wlasnie z promocja, jednak to nie tylko promocja.
Dobre oswiadczenie i przyznanie sie do bledu potrafi przyniesc lepszy rezultat niz jak w tym przypadku sciagniecie(?) bez slowa, no ale coz..to problem klubowych specow.
To tak offtopicow spece forum czytaja wiec niech sie tez z niego ucza
Ale to nie jest narzekanie. Na samych dwóch ostatnich stronach jest tyle dobrych rad, pomysłów, opinii które mogłyby posłużyć Pani Dyrektor jako dekalog w swoich czynach marketingowych. Ale po co się męczyć, fajnie jest, Pani Dyrektor uśmiechnięta, zachwala jaki to mamy sprawny marketing i powtarzanie wkoło, że będą wynik/wyższa liga - będą kibice. Zamiast ruszyć dupę i choć spróbować ich już teraz przyciągnąć!
Właśnie miałem o tym pisać, skoro Marta narzeka na małą sprzedaż pamiątek to powinna się zainteresować ściągnięciem potencjalnych klientow na stadion... bo o akcjach jakichkolwiek mających zachęcić do przyjścia na mecz to nie słyszałem do tej pory.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.