Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 31/01/2009 13:25
Ej no Jak tą Panią nie lubic?
Konkurs z kanapką do wygrania 10zł AHAHAH sesja, zaleglosci 3 miesieczne a ja placze do łez
No i wolalbym wiedziec czy za produkty uzyte przy komponowaniu eksponatu zostanie zwrocona kasa gdy zwycieze? bo przy chlebie sportowcow i pasztecie, za 10zlotową wygrana trudno bedzie wyjsc na zero ; )
Wiem ze klub ma prawo do wypuszczania produktow z logiem Pogoni. Ale jakby jakby ktores z towarzyszen kibicow wypuscilo swoje produkty, nie zawierajace znakow zastrzezonych: np koszulki pasiaki granatowo bordowe, tudziez bluzy CIEKAWIE wykonane z sama data 1948(chyba nie jest zastrzezona?). Kazdy wie oco chodzi. przeciez nie musi pisac POGON. Dobre wykonanie, nie wyjebana w kosmos cena, i rozejda sie w chwile.
Swoją drogą pozostaje "cieszyć się", że naszym sponsorem nie jest Durex albo Unimil. Strach pomyśleć jaki konkurs wymyśliliby wtedy...
Fragment wywiadu z Michałem Szczyrbą:
- Właściwie nic jeszcze w Szczecinie nie zwiedziliśmy. Słyszałem o Wałach Chrobrego, ale... w ramach pierwszej wycieczki koledzy zawieźli nas do Centrum Handlowego "Galaxy". Pochodziliśmy po sklepach, wypiliśmy kawę - też było fajnie.
źródło: gazeta.pl/Tomasz Maciejewski
CH Galaxy po raz kolejny jako szczeciński ośrodek kulturalno-rozrywkowy... I jak tu budować pozytywny wizerunek naszego miasta/klubu? Żal.
Przecież to nie wina tego gościa, że nasze gwiazdki tylko wiedza gdzie jest Galaxy.
ta wiedza tylko gdzie Galaxy i balety ale co maja wiedziec? gdzie sa zabytki architektoniczne Szczecina takie jak palac pod globusem czy kamienica Loitzów lub o zgrozo kościół św. apostołów Piotra i Pawła ? a wiec zaprowadzili go do GLX swaoja droga dziwi mnie ze na waly go nie zaprowadzili tylko gosc o nich slyszal wszak z pl.Rodła na wały jest przyslowiowy rzut beretem przez piekny park no ale jest jak jest
Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach - to klęska.
Swoją drogą pozostaje "cieszyć się", że naszym sponsorem nie jest Durex albo Unimil. Strach pomyśleć jaki konkurs wymyśliliby wtedy...
Fragment wywiadu z Michałem Szczyrbą:
- Właściwie nic jeszcze w Szczecinie nie zwiedziliśmy. Słyszałem o Wałach Chrobrego, ale... w ramach pierwszej wycieczki koledzy zawieźli nas do Centrum Handlowego "Galaxy". Pochodziliśmy po sklepach, wypiliśmy kawę - też było fajnie.
źródło: gazeta.pl/Tomasz Maciejewski
CH Galaxy po raz kolejny jako szczeciński ośrodek kulturalno-rozrywkowy... I jak tu budować pozytywny wizerunek naszego miasta/klubu? Żal.
Przecież to nie wina tego gościa, że nasze gwiazdki tylko wiedza gdzie jest Galaxy.
ta wiedza tylko gdzie Galaxy i balety ale co maja wiedziec? gdzie sa zabytki architektoniczne Szczecina takie jak palac pod globusem czy kamienica Loitzów lub o zgrozo kościół św. apostołów Piotra i Pawła ? a wiec zaprowadzili go do GLX swaoja droga dziwi mnie ze na waly go nie zaprowadzili tylko gosc o nich slyszal wszak z pl.Rodła na wały jest przyslowiowy rzut beretem przez piekny park no ale jest jak jest
W Szcz.podobno nuda bo nie ma gdzie się przejść,sranie w banie,spokojnie można znaleść kilkanaście ciekawych miejsc gdzie można miło spędzić czas nie tylko w tak dziwnych tworach architektonicznych jak Galaxy
Chyba źle mnie zrozumiano.
Ja jako kibic Pogoni chciałbym się w jakis sposób z nią identyfikowac. I sorry ale mając 30 pare lat na karku i nie znajac realiów projektowania itp gadżetów nie mam nic do gadania. Natomiast osoby, które to kiedyś robiły bądź, które sie na tym znają powinny wyjśc z jakąś inicjatywą. Dziwi mnie np to, że zbliżamy się do lutego a nie wyszły np. kalendarze.
Nienawidzę porównań ale chyba mamy lepszy potencjał niż Zawisza, Stilon czy Wisłoka...
Może tego nie wiesz, ale kibice mieli dużą wolę pomocy klubowi w kwestii pamiątek, niestety klub nie był zainteresowany współpracą na uczciwych warunkach o czym mogłyby się wypowiedzieć inne osoby bardziej zaznajomione z tematem. W zasadzie to oni nic nie potrafili zrobić, nawet herb na 60 lecie musieli zaprojektować kibice, bo jak wyglądał wcześniejszy to każdy zainteresowany widział, że już o medalach na rocznicę i innych pamiątkach nie wspomnę. Jakby tego było mało klub wziął kogoś (podobno profesjonalistę) do sporządzenia księgi wizualizacji z herbem Pogoni, problem w tym że w kwestiach herbu lepiej orientował się jeden z naszych, jak się wtedy wydawało, mniej doświadczonych w grafice Kolegów, który cały czas musiał upominać gościa od księgi wizualizacji że stosuje pokrętne barwy i złe fonty w herbie już po jego ostatecznym zatwierdzeniu. Jak słusznie zauważył CobraS klub do dziś chyba nie wie jaki herb powinien być oficjalnie stosowany na wszelkich materiałach. To naprawdę kuriozalne kto pracuje w tym klubie, a ten przykład to tylko jeden z wielu. Jakbym chciał ich przytaczać więcej to myślę że byłoby dużo ubawu, albo sarkastycznego uśmiechu pod nosem, bo w zasadzie nie wiadomo, czy jeszcze można się z tego śmiać.
...i taka refleksja: my jesteśmy na etapie tego, że włodarze Pogoni od roku mają problemy z rozpoznaniem herbu i rozstrzygnięciem który jest prawidłowy, podczas gdy inne kluby w Polsce dzięki sprzedawanym gadżetom i skutecznemu marketingowi stają się biznesowymi tygrysami - po prostu zarabiają na czym się tylko da, począwszy od perfum z herbami klubów, pendrive'ami przez warcaby w barwach klubowych i gry karciane z wizerunkiem piłkarzy, po artykuły szkolne, zegarki, napoje energetyczne itd.itp kończąc- u nas tymczasem hitem są chorągiewki na samochody i to jeszcze z pomylonymi barwami .
Ostatnio edytowany przez: IS, 1 lutego 2009, 01:18 [3 raz(y)]
W klubie powinni sobie darować takie głupoty jak ten ostatni żart. Przy okazji polecam także przemyśleć nowe kandydatury na "niektóre" stanowiska. Przecież nawet dziecko widzi, że akcja nie ma nic wspólnego z marketingiem i przynosi raczej odwrotny efekt.
Ostatnio edytowany przez: Sampaio, 1 lutego 2009, 14:21 [1 raz(y)]
Statystycznie gołąb żyje tylko kilka lat (choroby, wypadki i ogólnie "ciężkie życie")
Mam takie pytanie odnośnie konkursu: trzeba zachować resztę pieczywa czy jako dowód zakupu wystarczy sklepowy paragon?
W klubie powinni sobie darować takie głupoty jak ten ostatni żart. Przy okazji polecam także przemyśleć nowe kandydatury na "niektóre" stanowiska. Przecież nawet dziecko widzi, że akcja nie ma nic wspólnego z marketingiem i przynosi raczej odwrotny efekt.
Chyba nieaktualne. Na oficjalnej po konkursie Asprodu nie ma śladu
Ciekawe czy Asprod podziękował Barańskiej za taką antyreklamę
Jeśli z 5 projektów, dwa są takie same to chyba poziom nie był zbyt wysoki... a i projekty nie powalają na kolana... (to i tak łaskawie napisałem)
Takie jest moje zdanie, więc chłopaki (ef^ i Bengoro) nie obraźcie się na mnie ale nie zagłosuje na żaden z projektów
Zwłaszcza, że była tu mowa o barwach... ehh szkoda pisania na to co widzę... :/
Dobrze się stało że wycofali konkurs na "najlepszą kanapkę" (bo wycofali, tak ), bo bałbym się że wygrała by ta przedstawiona prze Sampaio.
DeBeściak spoko każdy ma swoje zdanie. Projekt 1 i 2 zrobiłem z kolesiem, wysłał 2 przypadkiem i podejrzewam, że nie mieli zbyt dużo zgłoszeń dlatego obydwa zamieścili w sondzie.
Uwierz w paint tego nie namalowaliśmy i pracy z tym też trochę było.
Dokładnie tak jak mówisz, niech wygra lepszy...
Też trochę nasiedziałem się z kolegą przy tym swoim projekcie.
DeBeściak spoko każdy ma swoje zdanie. Projekt 1 i 2 zrobiłem z kolesiem, wysłał 2 przypadkiem i podejrzewam, że nie mieli zbyt dużo zgłoszeń dlatego obydwa zamieścili w sondzie.
Uwierz w paint tego nie namalowaliśmy i pracy z tym też trochę było.
- Jestem przekonana, że wspólnie z gronem partnerów naszego Klubu stworzymy „modę na Pogoń”, że nasz lub będzie jednoczył wszystkie firmy związane z regionem, dla których idea profesjonalnego sportu, edukacji młodzieży oraz rozwój gospodarczy i społeczny naszego miasta nie są obojętne – kończy Marta Barańska.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.