Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 07/07/2017 10:50
Bez echa tutaj przeszło przedłużenie umowy z Bosmanem. Dobra decyzja, miejmy nadzieję, że włodarze Carlsberga pozwolą na wzmocnienie współpracy regionalnego browaru z klubem. Przydałby się np.: okolicznościowy "Bosman Portowy" na 70 lecie klubu.
Ciekawostką w info o umowie jest również akcja wywieszania flag Pogoni na taksówkach w dniu meczowym.
Cieszy, że wreszcie ten w wielu miastach popularny pomysł będzie realizowany również w Szczecinie.
Jednak myślę, że trzeba kuć żelazo i promować ideę, by również miejskie autobusy/tramwaje były granatowo-bordowe w dniu meczowym!
Bosman fajnie, że umowa podpisana. Akcja z flagami też ok - ciekawe jakie będą powiewać.
Tak patrzę na ten oficjalny sklep internetowy i zastanawiam się gdzie oni mają "meczówki". W sklepie brak - czekają na lekką modyfikację koszulki z okazji 70-lecia Wystarczyłoby dać tam info: zostaw e-mail/telefon a jak się tylko pojawią to napiszemy/zadzwonimy do Ciebie. Dodatkowo na herbie mam jakąś linię - u Was też takie coś jest
We Wrocławiu jest tak że na lusterkach większości autobusów/tramwajów są vlepy z herbem i nieźle sie to prezentuje
Co do taxi4you - to chyba ta sama korporacja, która w środku samochodów reklamuje mecze...Stali Gorzów. Dodatkowo rozdaje bilety kierowcom i ich rodzinom. kuriozum.
Tak patrzę na ten oficjalny sklep internetowy i zastanawiam się gdzie oni mają "meczówki". W sklepie brak - czekają na lekką modyfikację koszulki z okazji 70-lecia Wystarczyłoby dać tam info: zostaw e-mail/telefon a jak się tylko pojawią to napiszemy/zadzwonimy do Ciebie. Dodatkowo na herbie mam jakąś linię - u Was też takie coś jest
Sklep ofi www to jedna z wielu rzeczy do poprawy na ul. Karłowicza niestety...
Wychodzi na to, że się po prostu nie znamy:
Na spotkaniu klubów Ekstraklasy Pogoń Szczecin nagrodzona za działania marketingowe. 2. miejsce za inicjatywę sponsorską!
Ostatnio edytowany przez: londoner, 7 lipca 2017, 16:48 [1 raz(y)]
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/07/2017 21:19
Te paragony to jest ULTRA ŻENADA ... tym bardziej do karnetów, gdzie po pół roku blakną i jak znajdzie się bojownik o swoje miejsce na stadionie to trzeba się kłócić z paragonem, na którym nic nie widać.
Za Begdasa, a nawet wcześniej można było liczyć na przyjemne dla oka bilety teraz najwyraźniej jest to zbyt drogie i czasochłonne rozwiązanie ...
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/07/2017 10:27
Paragony sa spotykane coraz czesciej, ale w nizszych ligach. W ekstraklasie raczej sa normalne bilety chociaz tez nie wszedzie. U nas kolowrotki nie sa przystosowane do czytania kodow kreskowych wiec to jest jeden z powodow. Klub nabija bilet na karte a daje po prostu duzo tansze niz jeszcze kilka rund temu potwierdzenie w formie paragonu. To oczywiscie zenada. Na nowym stadionie, gdy znikna karty kibica i beda nowe kolowrotki to beda tez normalne bilety z kodem kreskowym.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 15/07/2017 08:20
Kumpel z Taxi 4 you mówi, że połowa taksiarzy w korporacji nie chce tego robić, że był już płacz o to oklejenie auta (napis Pogoń na obrazku poniżej)
i że nie wiedzą czy mają kupić flagi z własnej kieszeni czy da im na to korporacja, jak będą mieli kupić z własnej kieszeni to tego ponoć nie zrobią.
Też wczoraj zauważyłem brak tych flag.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.