Brak kasy na coś z czego można dopiero uzyskać kasę? Jesteś pewien tego co napisałeś? Po porostu są nieudacznikami i ludźmi bez wizji. Chętnie bym sobie kupił PenDrive z herbem Pogoni i klub już by zarobił na mnie kasę i zresztą nie tylkona mnie, bo każdy chciałby mieć fajny gadżet klubowy który w dodatku jest praktyczny, a takich gadżetów można wymyślić mnóstwo nie dopłacając nic do interesu, a jeszcze zarabiając na tym i to pomimo tego że klub gra w 2 lidze a na stadion przychodzi od 500 do 1000 kibiców.
Ostatnio edytowany przez: IS, 18 grudnia 2008, 20:46 [1 raz(y)]
Przydałaby się specjalna edycja Bosmana (jak pani Barańska nie umie uwidocznić Pogoni w Szczecinie,a co dopiero województwie) to dobrą inicjatywą byłyby nagrody za czteropak np. o czym kiedyś pisałem chorągiewki na auto lub pokale albo zapalniczki,coś co przykułoby uwagę na granatowo-bordowe barwy!!!Piwo+upominek!!!
nie wierze że ci marketingowcy nie wpadli na żaden pomysł aby promować markę Pogoni , ale albo im się nie chce albo brak kasy, i myślę że to drugie
Brak kasy na coś z czego można dopiero uzyskać kasę? Jesteś pewien tego co napisałeś? Po porostu są nieudacznikami i ludźmi bez wizji. Chętnie bym sobie kupił PenDrive z herbem Pogoni i klub już by zarobił na mnie kasę i zresztą nie tylkona mnie, bo każdy chciałby mieć fajny gadżet klubowy który w dodatku jest praktyczny, a takich gadżetów można wymyślić mnóstwo nie dopłacając nic do interesu, a jeszcze zarabiając na tym i to pomimo tego że klub gra w 2 lidze a na stadion przychodzi od 500 do 1000 kibiców.
No tak, tylko po co robić coś fajnego i praktycznego, skoro można przez cały rok podniecać się chlebem ..
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/12/2008 21:26
Dziwi stagnacja w czasie sezonu (brak jakiejkolwiek promocji), dziwi i teraz w okresie przedświątecznym. Dam sobie głowę uciąć że jakieś ciekawe gadżety sprzedawały by się teraz jak ciepłe bułeczki - sam chętnie bym pokupował parę takowych na prezent, i wcale nie trzeba być z wykształcenia marketingowcem żeby coś takiego wymyślić (jakiś fajny zestaw szklanek, kieliszków, kalendarz na przyszły rok itp. itd), a tak co pozostaje, kupić pieczywo na prezent?
Niestety stoisko w Galaxy wygląda żenująco z tymi samymi, kiepskimi gadżetami przez cały rok, sklep na stronie oficjalnej dalej zamknięty - no ręce opadają.
Przydałaby się specjalna edycja Bosmana (jak pani Barańska nie umie uwidocznić Pogoni w Szczecinie,a co dopiero województwie) to dobrą inicjatywą byłyby nagrody za czteropak np. o czym kiedyś pisałem chorągiewki na auto lub pokale albo zapalniczki,coś co przykułoby uwagę na granatowo-bordowe barwy!!!Piwo+upominek!!!
nie wierze że ci marketingowcy nie wpadli na żaden pomysł aby promować markę Pogoni , ale albo im się nie chce albo brak kasy, i myślę że to drugie
Brak kasy na coś z czego można dopiero uzyskać kasę? Jesteś pewien tego co napisałeś? Po porostu są nieudacznikami i ludźmi bez wizji. Chętnie bym sobie kupił PenDrive z herbem Pogoni i klub już by zarobił na mnie kasę i zresztą nie tylkona mnie, bo każdy chciałby mieć fajny gadżet klubowy który w dodatku jest praktyczny, a takich gadżetów można wymyślić mnóstwo nie dopłacając nic do interesu, a jeszcze zarabiając na tym i to pomimo tego że klub gra w 2 lidze a na stadion przychodzi od 500 do 1000 kibiców.
hehe, ja poprostu jestem optymistą, poprostu ciężko mi uwierzyć że nie mogą wpaść na to żeby zrobić COKOLWIEK co przypominało by gadżet, a takie zawansowane sprawy jak pendrive czy cos to zapomnij
pozdro.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/12/2008 21:53
Mnie się wydaje że ich średnio interesuje to co się dzieje z Pogonią, są tutaj bo jest kasa z Urzędu, która nie wiadomo do końca na co jest przeznaczana.
Wielki klub z wieloletnią tradycją a głupich kilku gadzetów nie wydał choćby na święta. W innych klubach zyski z pamiątek stanowią dość istotną część budżetu, u nas jest jedno wielkie g...
Przydałaby się specjalna edycja Bosmana (jak pani Barańska nie umie uwidocznić Pogoni w Szczecinie,a co dopiero województwie) to dobrą inicjatywą byłyby nagrody za czteropak np. o czym kiedyś pisałem chorągiewki na auto lub pokale albo zapalniczki,coś co przykułoby uwagę na granatowo-bordowe barwy!!!Piwo+upominek!!!
nie wierze że ci marketingowcy nie wpadli na żaden pomysł aby promować markę Pogoni , ale albo im się nie chce albo brak kasy, i myślę że to drugie
Brak kasy na coś z czego można dopiero uzyskać kasę? Jesteś pewien tego co napisałeś? Po porostu są nieudacznikami i ludźmi bez wizji. Chętnie bym sobie kupił PenDrive z herbem Pogoni i klub już by zarobił na mnie kasę i zresztą nie tylkona mnie, bo każdy chciałby mieć fajny gadżet klubowy który w dodatku jest praktyczny, a takich gadżetów można wymyślić mnóstwo nie dopłacając nic do interesu, a jeszcze zarabiając na tym i to pomimo tego że klub gra w 2 lidze a na stadion przychodzi od 500 do 1000 kibiców.
hehe, ja poprostu jestem optymistą, poprostu ciężko mi uwierzyć że nie mogą wpaść na to żeby zrobić COKOLWIEK co przypominało by gadżet, a takie zawansowane sprawy jak pendrive czy cos to zapomnij
pozdro.
Ale standardem staje się wychodzenie z takimi akcjami,inicjatywami,produktami naprzeciw kibicom w renomowanych klubach.
1)Stoisko w Galaxy-DNO
2)Sklep internetowy od września jest otwierany...
3)Posucha w gadżetach klubowych,jedyne godne uwagi to te prosto ze ,,środowiska"
4)Czy kiedyś doczekam się akcji w stylu ,,Zachodniopomorskie za Pogonią" w postaci plakatów,bilbordów,edycji radiowych,właśnie wspierania fan clubów pulami darmowych wejściówek....chyba nieprędko
5)Pieczywo i szalik na 60-lecie to za mało pod względem marketingowym,ONI się ewidentnie w klubie tym nie przejmuja i lache kładą co mnie delikatnie zaczyna wqurwiać!!!
Siła Płynie Z Krwią , Duma Razem Z Nią ->Duma Pomorza
Dziwi stagnacja w czasie sezonu (brak jakiejkolwiek promocji), dziwi i teraz w okresie przedświątecznym. Dam sobie głowę uciąć że jakieś ciekawe gadżety sprzedawały by się teraz jak ciepłe bułeczki - sam chętnie bym pokupował parę takowych na prezent, i wcale nie trzeba być z wykształcenia marketingowcem żeby coś takiego wymyślić (jakiś fajny zestaw szklanek, kieliszków, kalendarz na przyszły rok itp. itd), a tak co pozostaje, kupić pieczywo na prezent?
Niestety stoisko w Galaxy wygląda żenująco z tymi samymi, kiepskimi gadżetami przez cały rok, sklep na stronie oficjalnej dalej zamknięty - no ręce opadają.
Dokładnie. Święta są idealnym sposobem na jakiś rozruch w sprawie marketingu - ale u nas głucha cisza. Wystarczy przejrzeć kilka ostatnich postów i już są świetne pomysły. Sam z chęcią bym kupił jakiś zestaw bombek z motywem Pogoni czy inne ozdoby świąteczne. A akcja z darmowymi wejściówkami dla FanClubów i innych miast w naszym województwie świetna sprawa - ale chyba nie doczekamy takich czasów.
Druga kwestia - gadżety - to chyba u nas największe nieporozumienie. Dziś tak wiele firm specjalizuje sie w produkcji i zdobieniu różnych drobiazgów, że chyba zamówienie czegoś w ograniczonej liczbie egzemplarzy i próbna przedsprzedaż nie powinna stanowić jakiegoś wielkiego problemu. Śmieszne jest to że w tym temacie jesteśmy zdani wyłącznie na siebie, a przecież nasza "produkcja" powinna mieć charakter jedynie uzupełniający. Najlepiej ten cały marketing podsumował kolega co o sklepie internetowym napisał...
Promocja biletów w terenie - właśnie teraz, kiedy trybuny są puste, jest na to czas. Przecież przez te kilkanaście biletów rozdanych w każdym powiecie klub nie zbiednieje. Wejściówki (plus reklamujące plakaty) mogły by być dostępne w jakimś często odwiedzanym punkcie czy sportowym sklepie. Jak ktoś nauczy sie przyjeżdżać na 2 lige i mu sie to spodoba to w 1 lidze i ekstraklasie bedzie już odpowiednio od Pogoni "uzależniony" A przecież z terenu nie jeździ się w pojedynke tylko z ziomalami, dzieciakami, całymi rodzinami i ten motor dalej powoli sam by sie napędzał
Ostatnio edytowany przez: Sampaio, 18 grudnia 2008, 23:51 [1 raz(y)]
Statystycznie gołąb żyje tylko kilka lat (choroby, wypadki i ogólnie "ciężkie życie")
Napój nergetyczny - OK, ale gdzie jest mój BOSMANEK w granatowo-bordowej oprawie? Wtedy psychologia robiła swoje i częściej mi do ręki wpadał oraz zdecydowanie lepiej smakował A tak to z musu pijam te zagraniczne ohydztwa w zielonych butelkach...
Do dzisiaj mam butelkę Bosman z owych barwach, przecież się browar reklamuje na koszulkach, gdy szanowni z marketingu się wybrali, to pewnie nie byłoby problemu z limitowaną edycją.
Brakuje osoby w marketingu. Sądziłem, że jak zatrudnili Pawlaka to coś w tym kierunku się ruszy.
Kalendarze by się przydały na ścianę na nowy rok
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/12/2008 00:12
Taaa dyskusja trwa, widac ze kazdy ma nawet proste pomysly ktore nie wymagaja duzych nakladow finansowych ale to trzeba tylko chciec, choc co my sie spodziewamy po sztabie profesjonalistow z dzialu markietingo-podobnego ktory nie zna swoich barw i wypuszcza czapke zimowa nie w barwach badz ktory nie potrafi zalatwic zalegajacych miesiacami bilbordow wielkanocnych.
kalendarze klub wypuścił, ale jako gadżety dostępne wyłącznie dla grup młodzieżowych - widnieją na nich fotki trampkarzy z danego rocznika (swoją drogą można z tego zrobić fajna pamiątkę na przyszłośc jak się trenowało)
o oficjalnych kalendarzach ze zdjęciem pierwszego zespołu na razie nie słyszałem
Statystycznie gołąb żyje tylko kilka lat (choroby, wypadki i ogólnie "ciężkie życie")
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/12/2008 15:30
ale tu nie chodzi tylko o tego "specjaliste" od marketingu zwanego M.Barańska ale o całokształt Naszego wspaniałego zarządu a raczej pseudozarządu.
udają że coś robią aby tylko nachapać się po ewentualnych awansach.a miasto siedzi cicho i udaje że nić się nie dzieje bo pan N. (PO) nie pozwoli ruszyć swoich ludzi.
ogólnie z obecnym zarządem nigdzie daleko nie zajedziemy szczęście że trener się trafił w miarę.
Działacze udają że pracują, nie dysponują swoim kapitałem, jadą na kasie z miasta i sponsorów, czekając na okazję żeby ojebać Naszą Pogoń i zarobić swoje ;/
a rok jubileuszowy 60-lecia klubu to parodnia normalnie gdyby nie tak krytykowane przez nich Stow. Kibiców nie byłoby nic po za jedną wielką kompromitacją!
Póki przy klubie będą Smolny&Kałuzny&Kotkowski nie mamy co liczyc na normalnie funkcjonujący klub. Krętacz goni krętacza i tak w kółko żaden normalny sponsor się tu nie pojawi.
Jedyna nadzieja to ta, że w końcu Miasto się obudzi i Pogoni krętaczy pana N. z Pogoni!ale i tego nie byłbym pewien po blamażu ze stadionem Krzystek już chyba też na dobre dał sobie spokój z Pogonią!
Dla fanów piłki nożnej, a w szczególności dla sympatyków jednego z najbardziej znanych klubów świata – Manchester United firma Opus wydała specjalny album prezentujący największe gwiazdy klubu.
Limitowana edycja ograniczona została do zaledwie 500 sztuk, a każdą podpisali własnoręcznie Sir Bobby Charlton, Sir Alex Ferguson, Eric Cantona, Bryan Robson oraz Denis Law. Ważący ponad 30 kg album zawiera 850 stron, na których znaleźć można między innymi ponad 2 000 unikatowych zdjęć, niepublikowane wcześniej wywiady oraz wiele ciekawych informacji o klubie i jego zawodnikach.
Jest to jedna z najbardziej luksusowych pamiątek klubowych, jaka została do tej pory wydana.
Cena: 4 250 funtów, czyli około 19 200 zł
Całkiem fajny gadżet (oczywiście drogi), ale wklejam po to bo ma interesujący dizajn, oby gadżety Pogoni (jeśli chodzi o atrakcyjność dizajnu) też wyglądały tak jak ten w 2009 roku Dobry projekt i forma prawie zawsze pociąga za sobą sprzedaż, a tego niestety w Pogoni brakuje. Oczywiście nikt nieoczekuje albumów za ponad 4 tyś euro, ale chodzi mi tu bardziej o profesjonalizm grafików/projektantów.
Ostatnio edytowany przez: IS, 28 grudnia 2008, 23:17 [1 raz(y)]
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.