Chwalił się karnetem VIP jakieś 78 razy, podróżami prywatnym autem gdy reszta jechała pociągiem również...później pisze, że był 4x w Poznaniu .... nie ogarniam co mu zmienia ta zasada wyjazdu na Lubin ?
Żeby nie było, że się uwzięliśmy i tylko o nim tu - pajacowanie pilkarzy na instagramie (fotki z dzisiejszej akcji) to jednak słaby marketing...ale chociaz próbują wyjsc do ludzi, na miasto... Niech próbują dalej
Wszyscy wiemy jaki u nas marketing. Ale cieszy, że wśród wszystkich klubów Ekstraklasy, 1 ligi i 2 ligi, znaleźliśmy się w tej grupie trzech wspaniałych i klub nie oblał tego testu.
Na FB pod postem SKPS napisał, że oprócz WWA czy Poznania nie ma innych wyjazdów, że jeździ prywatnie bo z synkiem. A na tt napisał, że przez decyzje SKPS jego synek nie pojedzie do Lubina. Zgłupiałem
Żeby nie było, że się uwzięliśmy i tylko o nim tu - pajacowanie pilkarzy na instagramie (fotki z dzisiejszej akcji) to jednak słaby marketing...ale chociaz próbują wyjsc do ludzi, na miasto... Niech próbują dalej
Ofiara mediów społecznościowych i kreowanego tam świata iluzji.Pogubił się biedak, ma się najwidoczniej za pomazańca, szara rzeczywistość mu nie wystarcza. Kiedyś to się nazywało "parcie na szkło".
Sam pomysł oczywiście dobry, ale diabeł tkwi w szczegółach.
1. Trochę późno na promocję napojów, ale z drugiej strony, lepiej późno, niż wcale.
2. Promocyjna woda dla kupujących bilety w punktach stacjonarnych... Po co było promować kupujących bilety online? O karnetowiczach w ogóle już nie wspomnę... Raczej należałoby częstować woda wszystkich przychodzących w sobotę na stadion (a przy okazji rozpocząć zbiórkę plastikowych nakrętek na jakiś cel charytatywny).
3. Dobrze, że butelka z (chyba) napojem izotonicznym będzie odkręcana, z "dzióbkiem", bo będzie można dzieciakowi do niej lać wodę na trening, czy inną wycieczkę.
4. Najwyższy czas na deal z Bosmanem i piwo Portowców
2. Promocyjna woda dla kupujących bilety w punktach stacjonarnych... Po co było promować kupujących bilety online? O karnetowiczach w ogóle już nie wspomnę...
Ktoś już się pytał ich o karnetowców, to odpisali, że wystarczy przyjść, pokazać potwierdzenie zakupu karnetu i też się dostanie
....
4. Najwyższy czas na deal z Bosmanem i piwo Portowców
Nie zanosi się na chwilę obecną na poszerzenie współpracy. Zobaczymy co przyniesie przyszły rok, ale ogólnie rynek piwa zdominowały sikacze typu Żubr- niestety.
Gdy na mnie nastają złośliwi, by zjeść moje ciało, wtenczas oni, wrogowie moi i nieprzyjaciele, chwieją się i padają.
....
4. Najwyższy czas na deal z Bosmanem i piwo Portowców
Nie zanosi się na chwilę obecną na poszerzenie współpracy. Zobaczymy co przyniesie przyszły rok, ale ogólnie rynek piwa zdominowały sikacze typu Żubr- niestety.
Szkoda, tym bardziej, że podobno coraz więcej warzą a i rozbudowa browaru w planach ?
2015
W kraju narzekają. A u nas? Browar Bosman bije rekordy
1,6 mln hektolitrów złotego napoju uwarzono w ubiegłym roku w browarze przy ul. Chmielewskiego. Browar maksymalnie wykorzystał swoje moce produkcyjne.
Przedstawiciele polskiej części koncernu Carlsberg z dumą informują o wynikach za ubiegły rok.
....
4. Najwyższy czas na deal z Bosmanem i piwo Portowców
Nie zanosi się na chwilę obecną na poszerzenie współpracy. Zobaczymy co przyniesie przyszły rok, ale ogólnie rynek piwa zdominowały sikacze typu Żubr- niestety.
Nie musi być browar dla kibiców ale można by było na terenie przy parkingu zrobić ogródek piwny z częścią dochodu dla klubu i już jest marketing i zysk. A tak większośc robi zakupy obok a klub ma z tego gówno nie pieniądze...
awisz się grafiką, lubisz projektować? Nasze wyzwanie jest właśnie dla Ciebie! Ogłaszamy konkurs, w którym zadaniem jest stworzenie graficznego wzoru na koszulkę. Zwycięski t-shirt stanie się oficjalnym produktem Pogoni Szczecin i trafi do sprzedaży.
Kto może wziąć udział w konkursie? Każdy, kto uważa, że jego projekt zadowoli gusta kibiców Pogoni Szczecin. Na prace konkursowe czekamy do końca sierpnia. Wysyłać je należy na skrzynkę e-mailową: [email protected]. Zgłoszenia, oprócz załącznika z projektem, powinny zawierać również imię i nazwisko twórcy.
Najlepszy projekt stanie się oficjalnym produktem Pogoni Szczecin i trafi do sprzedaży. Zwycięzca otrzyma w nagrodę 10 koszulek według własnego projektu. Jeśli zechce, na koszulce pojawi się też informacja „Zaprojektowane przez ____ dla Pogoni Szczecin”.
Co powinni wiedzieć kibice, którzy zechcą wziąć udział w zabawie? Propozycje nie muszą być graficznie naniesione na koszulkę, wystarczy zaprojektować sam wzór. Grafika powinna mieć rozmiary minimum 300x400 mm oraz rozdzielczość 300 dpi. Plik z wzorem powinien być nadesłany w formacie .jpg albo .pdf.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.