Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
Forza Pogoń !
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5230 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 28/03/2016 17:27
Czego to ludzie nie wymyślą :D

http://olx.pl/oferta/chustecznik-dla-kibica-pogon-szczecin-decoupage-CID628-IDes7W3.html#02af9fb6ba

Obrazek jpg wstawiony na forum


Q.
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5976 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 31/03/2016 10:51
czy sklep stacjonarny Ambersport w Szczecinie ma wszystkie gadzety jakie sa proponowane na stronie?


abstrakcja!
Maxvell
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5638 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/07/2016 17:45
Powiem, że geniusz marketingowców w Pogoni jest coraz większy. Oby Słowik nie grał w Pokemony, bo w piątek może bardziej interesować go złapanie jednego z nich na 30 metrze, bardziej niż złapanie piłki na 5.


Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Forza Pogoń !
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5230 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/07/2016 17:54

  Maxvell napisał:  
Powiem, że geniusz marketingowców w Pogoni jest coraz większy. Oby Słowik nie grał w Pokemony, bo w piątek może bardziej interesować go złapanie jednego z nich na 30 metrze, bardziej niż złapanie piłki na 5.



Plakatów nie ma, koszulek nie ma, reklamy meczu nie widze żadnej ale są pokemony 1 miejsce

Ciekawe ile sprzedało się biletów na dziś dzień ? 200 ?


Icar
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4100 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/07/2016 18:09
Chyba wczoraj Daniel Trzepacz napisał, że do tej pory sprzedano 500 karnetów i 100 biletów na Korone.

Edit:
"Daniel Trzepacz
@dantrzep
Pytacie o karnety i bilety. Sytuacja na wczoraj to wykupionych około 500 kernatów i niespełna 100 biletów na Koronę."


kryta
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4448 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/07/2016 19:16

  Maxvell napisał:  
Powiem, że geniusz marketingowców w Pogoni jest coraz większy. Oby Słowik nie grał w Pokemony, bo w piątek może bardziej interesować go złapanie jednego z nich na 30 metrze, bardziej niż złapanie piłki na 5.



A czego innego spodziewać się można po klubowym dziale marketingu w którym zatrudnienie znajduje osoba co wcześniej nigdy nie była na meczu a z poważnym marketingiem również wiele wspólnego nie miała :)


Portowiec92
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5544 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/07/2016 23:44
Cześć. „Walczę” z marketingiem już od kilku lat więc mogę wam trochę przybliżyć jak wyglądają moje doświadczenia z tym działem. Interesowałem się głównie plakatami więc zacznę od tego. Kilka sezonów temu chciałem po prostu rozwieszać plakaty na osiedlu gdy tylko byłem w Szczecinie. Udałem się w tym celu do działu marketingu i okazało się, że plakatów nie ma i trzeba się po nie zgłaszać wcześniej tak więc zacząłem się kontaktować mailowo. Żeby otrzymać plakaty trzeba było się za każdym razem zgłaszać odpowiednio wcześniej (10-14 dni przed meczem), wejść na email i wysyłać potwierdzenie wraz z zapotrzebowaniem. Gdy zapomniało się o mailu plakatów nie było. W pewnym momencie zaproponowałem trochę inne podejście do organizowania tej akcji, które miało polegać na znalezieniu osób z konkretnych rejonów Szczecina do dłuższej współpracy. Zostałem poinformowany, że wszystko w następnym sezonie będzie odpowiednio zorganizowane i nasza Pogoń zacznie być choć trochę widoczna na mieście. Minęło trochę czasu i przed startem kolejnego sezonu oczywiście informacji nie było i dopiero po opisaniu tej sytuacji tutaj na forum pojawiła się informacja (JEDEN post) na fejsbukowym profilu i stronie oficjalnej o poszukiwaniu chętnych do pomocy, oczywiście bez żadnych podziałów na dzielnice czy osiedla. I tak kleiłem te plakaty na swoim osiedlu szukając nowych legalnych miejsc aż trafiłem na kilka ciekawych. Zwykłym chodzeniem i rozmową z ludźmi dogadałem się z 10-15 sklepami na tylko jednym osiedlu u których za każdym razem były wieszane plakaty meczowe. Dla niektórych w ramach podziękowania planowałem rozdawać zaproszenia w nowym sezonie (które za każdym razem otrzymywałem z plakatami), ale dział marketingu postanowił tę akcję zakończyć(!!!). Rozmawiałem także między innymi z siłownią i szkołami. Szkoły wyraziły wstępne zainteresowanie współpracą, ale chciały rozmawiać z kimś z ramienia klubu, natomiast w siłowni byli nawet gotowi nawiązać współpracę sponsorską (jakieś promocje na karnety na siłownię etc.) a to tylko dzięki zwykłemu wyjściu w teren, rozmowie z ludźmi i szukaniu zwykłej okazji. Postanowiłem o tym poinformować szanowny dział marketingu i otrzymałem jakże ciekawą wiadomość „Brak nam sił przerobowych, jak chcesz się tym zająć, wpadnij na spotkanie będziesz działać z ramienia klubu” Ciekawy jestem dlaczego wcześniej nie podali informacji, że mają taką ilość pomysłów ale brakuje im osób do nich 🙂 Wystarczyły mi dwie wizyty w tym dziale i widok Pań czytających gazetki by zobaczyć jak wygląda „brak siły przerobowej” 😉 Pisałem także o tym, żeby dogadać się z przewoźnikami miejskimi, aby plakaty były w autobusach i tramwajach jeżdżących po Szczecinie. Otrzymałem odpowiedź, że przewoźnicy nie są zainteresowani współpracą co jest bardzo ciekawe, bo widok plakatów w autobusach czy tramwajach nie jest jakiś rzadki więc jak widać jakoś z innymi mogą współpracować (chociażby plakaty futsalowej Pogoni) Co do tegorocznej akcji plakatowej, która przelała we mnie czarę goryczy otrzymałem następującą wiadomość „Na tę chwilę nie będziemy robili plakatów meczowych, jeśli wrócimy do pomysłu plakatów to dam znać :)”, jakby plakat meczowy to był ich jakiś POMYSŁ(!), a nie OCZYWISTOŚĆ.
Podsumowując, mam wrażenie że nie pracują tam ludzie z pasją i dla niektórych Pogoń to tylko kolejna pozycja w CV. Jestem pewien, że większość osób z tego forum, gdyby zapłacić minimalną pensję, bez wykształcenia marketingowego, ani żadnego doświadczenia, ale za to z serduchem do Pogoni i żyjących nią non stop byłaby w stanie więcej osiągnąć pod względem pomysłów i ich realizacji w tydzień niż obecny dział jest w stanie ogarnąć w rok. Gdyby znalazło się nie wiem z 5 takich osób, jestem pewien że Pogoń byłaby widoczna w mieście. Wystarczy chcieć wyjść do ludzi, przedsiębiorców, wyjść po prostu poza internet, a wszystko zacznie jakoś funkcjonować.

Ostatnio edytowany przez: Portowiec92, 18 lipca 2016, 23:52 [1 raz(y)]


Niepokonany
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4181 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2016 00:08
Wiadomo nie od dziś, że tak to działa jak opisujesz. Siedzą tam ludzie i udają, że coś robią. Oczywiście nie piszę o wszystkich, ale generalnie wiadomo, że jak się nie chce nic zrobić to się nic nie zrobi i tyle. Nie trzeba być wybitnym marketingowcem, wystarczy prześledzić jak to działa w innych ligach. Zresztą niejednokrotnie były tu na forum rzucane sensowne przykłady z innych, zagranicznych klubów. U nas dział marketingu to amatorka. Dobrze, że są jeszcze ludzie, którym chce się rozwieszać te plakaty i robią to jako wolontariat. Bez tego w ogóle na mieście nie było by widać (nie licząc oczywiście zajebistych grafów), że jest jakaś drużyna piłkarska. Zatrudniliby w tym dziale marketingu kilku ogarniętych chłopaków ze stowarzyszenia, a jak koniecznie muszą ciąć koszty to jakiś studenciaków (zwykłych kibiców) i jestem przekonany, że byłoby lepiej. Ludzie mają to do siebie, że lubią jak się coś dzieje, a u nas w tym temacie straszna posucha od wielu lat.


badboy22
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4420 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2016 00:19
kolezko dobry tekst,trafne spostrzezenia. dodam tylko ,ze ja walcze caly czas z fanshopem zeby zrobili podstawowe pamiatki ,ktore napewno kazdy z nas by chetnie kupil dla siebie ,dziecka czy znajomych. klapki,posciel,skarpety(byly kiedys ok teraz dramat),krawat,zegarki na reke itd. niestety sluchaja jednym drugim wychodzi.tam zawsze cos jest nie tak . moze ktoregos pieknego dnia to sie zmieni.


M.K 74
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5075 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2016 01:30

  Portowiec92 napisał:  
Cześć. „Walczę” z marketingiem już od kilku lat więc mogę wam trochę przybliżyć jak wyglądają moje doświadczenia z tym działem. Interesowałem się głównie plakatami więc zacznę od tego. Kilka sezonów temu chciałem po prostu rozwieszać plakaty na osiedlu gdy tylko byłem w Szczecinie. Udałem się w tym celu do działu marketingu i okazało się, że plakatów nie ma i trzeba się po nie zgłaszać wcześniej tak więc zacząłem się kontaktować mailowo. Żeby otrzymać plakaty trzeba było się za każdym razem zgłaszać odpowiednio wcześniej (10-14 dni przed meczem), wejść na email i wysyłać potwierdzenie wraz z zapotrzebowaniem. Gdy zapomniało się o mailu plakatów nie było. W pewnym momencie zaproponowałem trochę inne podejście do organizowania tej akcji, które miało polegać na znalezieniu osób z konkretnych rejonów Szczecina do dłuższej współpracy. Zostałem poinformowany, że wszystko w następnym sezonie będzie odpowiednio zorganizowane i nasza Pogoń zacznie być choć trochę widoczna na mieście. Minęło trochę czasu i przed startem kolejnego sezonu oczywiście informacji nie było i dopiero po opisaniu tej sytuacji tutaj na forum pojawiła się informacja (JEDEN post) na fejsbukowym profilu i stronie oficjalnej o poszukiwaniu chętnych do pomocy, oczywiście bez żadnych podziałów na dzielnice czy osiedla. I tak kleiłem te plakaty na swoim osiedlu szukając nowych legalnych miejsc aż trafiłem na kilka ciekawych. Zwykłym chodzeniem i rozmową z ludźmi dogadałem się z 10-15 sklepami na tylko jednym osiedlu u których za każdym razem były wieszane plakaty meczowe. Dla niektórych w ramach podziękowania planowałem rozdawać zaproszenia w nowym sezonie (które za każdym razem otrzymywałem z plakatami), ale dział marketingu postanowił tę akcję zakończyć(!!!). Rozmawiałem także między innymi z siłownią i szkołami. Szkoły wyraziły wstępne zainteresowanie współpracą, ale chciały rozmawiać z kimś z ramienia klubu, natomiast w siłowni byli nawet gotowi nawiązać współpracę sponsorską (jakieś promocje na karnety na siłownię etc.) a to tylko dzięki zwykłemu wyjściu w teren, rozmowie z ludźmi i szukaniu zwykłej okazji. Postanowiłem o tym poinformować szanowny dział marketingu i otrzymałem jakże ciekawą wiadomość „Brak nam sił przerobowych, jak chcesz się tym zająć, wpadnij na spotkanie będziesz działać z ramienia klubu” Ciekawy jestem dlaczego wcześniej nie podali informacji, że mają taką ilość pomysłów ale brakuje im osób do nich 🙂 Wystarczyły mi dwie wizyty w tym dziale i widok Pań czytających gazetki by zobaczyć jak wygląda „brak siły przerobowej” 😉 Pisałem także o tym, żeby dogadać się z przewoźnikami miejskimi, aby plakaty były w autobusach i tramwajach jeżdżących po Szczecinie. Otrzymałem odpowiedź, że przewoźnicy nie są zainteresowani współpracą co jest bardzo ciekawe, bo widok plakatów w autobusach czy tramwajach nie jest jakiś rzadki więc jak widać jakoś z innymi mogą współpracować (chociażby plakaty futsalowej Pogoni) Co do tegorocznej akcji plakatowej, która przelała we mnie czarę goryczy otrzymałem następującą wiadomość „Na tę chwilę nie będziemy robili plakatów meczowych, jeśli wrócimy do pomysłu plakatów to dam znać :)”, jakby plakat meczowy to był ich jakiś POMYSŁ(!), a nie OCZYWISTOŚĆ.
Podsumowując, mam wrażenie że nie pracują tam ludzie z pasją i dla niektórych Pogoń to tylko kolejna pozycja w CV. Jestem pewien, że większość osób z tego forum, gdyby zapłacić minimalną pensję, bez wykształcenia marketingowego, ani żadnego doświadczenia, ale za to z serduchem do Pogoni i żyjących nią non stop byłaby w stanie więcej osiągnąć pod względem pomysłów i ich realizacji w tydzień niż obecny dział jest w stanie ogarnąć w rok. Gdyby znalazło się nie wiem z 5 takich osób, jestem pewien że Pogoń byłaby widoczna w mieście. Wystarczy chcieć wyjść do ludzi, przedsiębiorców, wyjść po prostu poza internet, a wszystko zacznie jakoś funkcjonować.



Pozwoliłem sobie skopiować Twój post i wysłać bezpośrednio na meila Mroczka.. Gdy coś jest nie tak , pisze się zawsze do Niego.. Gwarantuje to szybko odpowiedz i 90 % pozytywnie załatwienie sprawy..


Ja wiem że kiedyś skończy się Nasza droga, Ja wiem że ucichnie Nasz vocal, zostawić coś po sobie nie tylko na pokaz....

Żeby nadszedł Mistrza czas - Módl się za Nami.....
EPSON
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4443 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2016 09:14
Wszystko to prawda i szkoda że Mroczek wydaje kase na takie osoby które pozoruja działania.Jeśli same nie maja ciekawych pomysłow to zarówno forum kibiców jak i pomysły wdrażane przez inne kluby powinny być inspiracja do działania.Pisałem o sprawie koszulek meczowych w innym temacie.Dla mnie to taki styl działanie to żenada na maksa.W kazdej korporacji i firmie takie coś kończyło by sie rozwiazaniem umowy o pracę.Wcześniej sprawa 1% dla Akademii (brak uaktualnienia KRS-u w odpowiednich instytucjach) i moja interwencja u Rzecznika klubu że podatnicy są wzywani do US za próbę przekazania 1% na organizacje która do tego prawa nie posiada uzmysłowiło mi ze daleko nam do profesjonalnego klubu.
Trudno się dziwić że na mecz z Korona pewnie przyjdzie 4-5 tys. ludzi skoro nikomu na tym nie zależy by było dwa razy więcej.


POGOŃ-WISŁA PŁOCK 3:1
(Stelmasiak*3)
Porcja Piwa
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4713 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2016 09:39
I ten tekst z dopiskiem, że nie ma promocji Pogoni w mieście w JAKIEJKOLWIEK formie powinniśmy wysłać masowo.


TradycjaZobowiązuje!
Moderator**
IP: zapisany
Na forum od 6975 dni

****




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2016 10:22

  badboy22 napisał:  
kolezko dobry tekst,trafne spostrzezenia. dodam tylko ,ze ja walcze caly czas z fanshopem zeby zrobili podstawowe pamiatki ,ktore napewno kazdy z nas by chetnie kupil dla siebie ,dziecka czy znajomych. klapki,posciel,skarpety(byly kiedys ok teraz dramat),krawat,zegarki na reke itd. niestety sluchaja jednym drugim wychodzi.tam zawsze cos jest nie tak . moze ktoregos pieknego dnia to sie zmieni.



skarpety? klapki? no chyba jednak nie, może jeszcze gacie z herbem?? i krawat? niby dla kogo takie coś by było i w jakich okolicznościach można by założyć (poza rolą klauna w cyrku)?

to że marketing nie zachwyc delikatnie mówiąc to oczywistość, ale całe szczęście, że nie inspirują sie takimi błyskami.

powinna być linia biznesowa z prawdziwego zdarzenia, linia dla dzieci, idzie sezon szkolny więc cała masa zeszutów, piórników, kredek, itp. masa jest rzeczy do zrobienia...


1948 - 2018 i dalej! historia bez końca!
Maxvell
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5638 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2016 11:05
Dużo trafnych spostrzeżeń. W dziale pracuje za dużo ludzi bez odpowiedniej wiedzy, a także pasji. Co do gadżetów zawsze wolałem te od SKPS. Do dzisiaj w posiadaniu mam m.in. oszronione kieliszki (znakomita robota) czy koszulkę z pierwszego wydania "Wychowani", która owszem po latach używania trochę się sprała, ale jakościowo daje radę.

Akcja z pokemonami pokazuje, że "marketingowcy" chcą być na czasie i nastawiają się na wirtualny świat. Po co rozklejać plakaty na mieście jak można przybijać je do tablicy na fejsbuku ;)?


Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
badboy22
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4420 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2016 18:28

  TeHaCe napisał:  

  badboy22 napisał:  
kolezko dobry tekst,trafne spostrzezenia. dodam tylko ,ze ja walcze caly czas z fanshopem zeby zrobili podstawowe pamiatki ,ktore napewno kazdy z nas by chetnie kupil dla siebie ,dziecka czy znajomych. klapki,posciel,skarpety(byly kiedys ok teraz dramat),krawat,zegarki na reke itd. niestety sluchaja jednym drugim wychodzi.tam zawsze cos jest nie tak . moze ktoregos pieknego dnia to sie zmieni.



skarpety? klapki? no chyba jednak nie, może jeszcze gacie z herbem?? i krawat? niby dla kogo takie coś by było i w jakich okolicznościach można by założyć (poza rolą klauna w cyrku)?

to że marketing nie zachwyc delikatnie mówiąc to oczywistość, ale całe szczęście, że nie inspirują sie takimi błyskami.

powinna być linia biznesowa z prawdziwego zdarzenia, linia dla dzieci, idzie sezon szkolny więc cała masa zeszutów, piórników, kredek, itp. masa jest rzeczy do zrobienia...



nie wiesz do czego sluza klapki? do chodzenia po chacie ,na basen! krawat?? nie kazdy jak ty jest tu robolem z checia wrzucilby na siebie krawat POGONI,skarpety? tu juz nie bede tlumaczyl rozum swoj masz . a linia dla dzieci juz jest piorniki,zeszyty dlugopisy juz sa od dawna wiec zerknij moze co tam sie dzieje bo od lat 90 troche sie zmienilo.


Forza Pogoń !
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5230 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2016 19:21
Legia kiedyś (może teraz też) sprzedawała miski dla psów z herbem, to co, też mamy zrobić ?

Nie ma w ogóle o czym mówić w kwestii wymyślanych kompletnie zbędnych i bekowych gadżetów takich jak wymyślone przez Ciebie klapki, skoro ciężko jakiś fajny szalik tam kupić...

Chodzi o kolekcję np. dla dzieciaków. Wspomniałeś o niej jakby był niesamowity wybór, tymczasem są dwa piórniki i worek na buty...

Kolekcja VIP nie istnieje. Poza tym T shirtów kilka wzorów, 5 szalików i 1 koszulka damska. No dramat. Plus taki, że niektóre projekty tych gadżetów jeszcze jakoś wyglądają...

(a gdyby nie współpraca ze stopro to byłoby jeszcze gorzej)

Poza tym na stronie internetowej jest reklama "Nie marznij w zimę"...kurwa, w środku lata ! Gdzie czapki - rybaczki, bassebalówki, dla dzieci, gdzie np. piłka plażowa (kiedyś chyba była) i inne "letnie" artykuły ?

Gdzie kilka rodzajów szkła ? Jest po jednym rodzaju kubków, szkła do piwa, jakieś kieliszki i to wszystko.

Gdzie nie wchodzę na strony klubów i ich sklepy, to widzę reklamy nowych meczówek. U nas nawet ich na sklepie nie ma a reklamują bluzy na zime....


  badboy22 napisał:  
nie kazdy jak ty jest tu robolem z checia wrzucilby na siebie krawat POGONI



To chyba dlla Ciebie propozycja jak jesteś taki elegancki :D

Obrazek jpg wstawiony na forum

Ostatnio edytowany przez: Forza Pogoń !, 19 lipca 2016, 19:26 [1 raz(y)]


badboy22
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4420 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2016 19:28
juz mam 2 nie zablysnales.


badboy22
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4420 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2016 19:35
napisalem juz wyzej ,ze fanshop kuleje przeciez nie bede tu wypisywal opowiadania na 10kartek co jest co nie ma.
zmiany sa potrzebne od zaraz ale znajac zycie to szybko nie nastapi.


Marudnicki
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4181 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2016 20:06
Jakby pojawiły się różne modele krawatów to od ręki zakupiłbym całą kolekcję - każda osoba oswojona z garniakiem, nosząca go z własnej niewymuszonej woli, wie jak dobrać ten element do reszty ubioru aby nie wyglądało to pstrokato. Zresztą - nie oznacza to iż muszą one być zaprojektowane w krzykliwy sposób. Do tego spinki do mankietów, przypinki, inne drobiazgi - to pozwala środowisku biznesowemu uzewnętrznić swoją pasję, pokazać nieco osobowości. Krytyka tego pomysłu jest nieuzasadniona.

Tanie zegarki dla dzieciaków to mus, do tego wiele różnorodnych modeli czapek z różnymi wzorami, akcesoria szkolne - podstawa, to tu zaczyna się przywiązanie do barw. Jak byłem młokosem z paroma kłakami na brodzie, a gdy w telewizorni promowano intensywniej koszykówkę (Hej hej, tu NBA) to intensywnie kibicowałem Orlando Magic - a zaczęło się od tego, że rodzicom udało się kupić ich czapkę. :) Dziecko zarazić pasją jest najłatwiej.

Najgorsze jest to że w sumie większość rzeczy jest monotonnych: jasne lub ciemne tło, a na tym logo, tyle - to pójście po najmniejszej linii oporu. Są solidne, prezentują się godnie, acz... brakuje czegoś z zębem, z jakimś nieszablonowym, czasami i szalonym designem.

Z drugiej strony też trzeba wziąć pod uwagę, iż nie jesteśmy jakimś Man Utd czy Barceloną, że ludziska z całego świata kupują te produkty - przy sprzedaży na mniejszą skalę niestety trzeba inwestować w pewniaki, które nie będą zalegać.


Maxvell
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 5638 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2016 20:25
Owszem nie jesteśmy Barceloną, ale zakładam, że gdyby pewne rzeczy się pojawiły to znalazłyby nabywców. Nawet na głupie obudowy na telefon nikt nie wpadł.


Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.2 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005