miasteczko: Wysoka Kamieńska ( powiat kamieński )
jeszcze nie teraz ale tak max za 2latapojawialiśmy sie na kilku blizszych wyjazdach(na Pogoni NOWEJ rowniez) na swoich meczach tez dopingujeMy Pogoń
Pzdr. ZWK
Światowy kryzys gospodarczy odbije się negatywnie także na budżecie szczecińskiej Pogoni. Zła sytuacja na rynkach finansowych negatywnie wpłynęła na kondycję polskich spółek, w tym także Zakładów Chemicznych „olice”, które były jednym ze sponsorów Dumy Pomorza.
Zakłady Chemiczne od tego roku były sponsorem Pogoni. Planowano dłużą współpracę, jednak załamanie gospodarki osłabiło kondycję finansową spółki przez co przedłużenia umowy nie będzie.
- Nasze zaangażowanie w Pogoń jest symboliczne. Ale w obliczu mega-biedy, jaka nas czeka, zrezygnujemy z niego całkowicie. Zgodnie z zasadą - "bliższa koszula ciału" - wolimy w jakiejś formie pomagać siatkarkom Chemika czy piłkarzom. To są kluby, w których trenują dzieciaki stąd - z Polic - o nich musimy bardziej pamiętać niż o ligowej drużynie Pogoni – powiedział Ryszard Siwiec, prezes ZCh Police w wywiadzie dla szczecińskiej Gazety Wyborczej.
Urata sponsoringu polickiego koncernu z pewnością nie zagrozi i nie pokrzyżuje planów awansu szczecińskiej Pogoni. Cięższa sytuacja czeka natomiast innego drugoligowca, Chemika Police, dla którego pieniądze z Zakładów były poważnym zastrzykiem do skromnego budżetu.
- Być może trzeba będzie piłkarzy Chemika spuścić do III ligi, gdzie wydatki na zespół będą mniejsze, wyjazdy bliższe i koszty dużo niższe– dodał prezes polickiej spółki.
Sport to także duże pieniądze, więc załamanie światowej gospodarki odbija się także w tej dziedzinie życia, także na naszym lokalnym gruncie.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 26/11/2008 21:40
Ostatnio do firmy, w której pracuje przyszedł przedstawiciel Pogoni z jakąś gotową ofertą marketingową dotyczącą sponsoringu. Widząc po pięczątkach, które zebrał odwiedził chyba wszystkie salony samochodowe oraz wiele innych firm. Ku mojemu zdziwieniu dzisiejszego dnia owy Pan zadzwonił, z zapytaniem odnośnie oferty, czy jest jakieś zainteresowanie itp. Widać jednak nie próżnują i szukają sponsorów.
Plan akcji marketingowych na rundę wiosenną jest już oczywiście przygotowany, ale zapewne zweryfikuje go jeszcze terminarz rozgrywek ligowych. Z ostatniej chwili – plan sfinalizowany już podpisami na umowie – w styczniu miłośnicy Dumy Pomorza będą mieć swój napój energetyzujący w puszce. „Moc Portowców” oznakowana będzie oczywiście herbem klubu.
Plan akcji marketingowych na rundę wiosenną jest już oczywiście przygotowany, ale zapewne zweryfikuje go jeszcze terminarz rozgrywek ligowych. Z ostatniej chwili – plan sfinalizowany już podpisami na umowie – w styczniu miłośnicy Dumy Pomorza będą mieć swój napój energetyzujący w puszce. „Moc Portowców” oznakowana będzie oczywiście herbem klubu.
no prosze, a to ci niespodzianka. mi natomiast taki pomysł juz od dawna chodzi po głowie... czy Pogoń nie mogła by nawiązać jakiejś współpracy ze STOPROCENT? jedno i drugie to szczecińska marka, co prawda 100pro wyjezdza poza granice województwa i to obecnie chyba najlepsza polska firma HH ciuchów, ale wg mnie napewno by na tym nie stracili. ta kolekcja by była oczywiscie tylko na nasz rynek, wszak niejaki rysiek peja co chwile pierdoli o lechu, o poznaniu, niedawno ponić gdzieś Legie bluzgał, ale i tak go słuchają ludzie i szanująza za muze u nas w Szczecinie jak i w wawie.
a tak poza tym, wyobraźcie sobie koszulki, kurtki, bluzy, smycze, opaski na nadgarstki itp. Pogoni, w jakości stoprocent.... zyczył bym sobie i wam na nowy rok, zeby pani marta b. czytała to forum i wyciągała jakieś wnioski...
Plan akcji marketingowych na rundę wiosenną jest już oczywiście przygotowany, ale zapewne zweryfikuje go jeszcze terminarz rozgrywek ligowych. Z ostatniej chwili – plan sfinalizowany już podpisami na umowie – w styczniu miłośnicy Dumy Pomorza będą mieć swój napój energetyzujący w puszce. „Moc Portowców” oznakowana będzie oczywiście herbem klubu.
no prosze, a to ci niespodzianka. mi natomiast taki pomysł juz od dawna chodzi po głowie... czy Pogoń nie mogła by nawiązać jakiejś współpracy ze STOPROCENT? jedno i drugie to szczecińska marka, co prawda 100pro wyjezdza poza granice województwa i to obecnie chyba najlepsza polska firma HH ciuchów, ale wg mnie napewno by na tym nie stracili. ta kolekcja by była oczywiscie tylko na nasz rynek, wszak niejaki rysiek peja co chwile pierdoli o lechu, o poznaniu, niedawno ponić gdzieś Legie bluzgał, ale i tak go słuchają ludzie i szanująza za muze u nas w Szczecinie jak i w wawie.
a tak poza tym, wyobraźcie sobie koszulki, kurtki, bluzy, smycze, opaski na nadgarstki itp. Pogoni, w jakości stoprocent.... zyczył bym sobie i wam na nowy rok, zeby pani marta b. czytała to forum i wyciągała jakieś wnioski...
PANI MARTO, WALIĆ DO STOPRO!!!!
pzdr!
Jeśli wypaliło by to o czym kolega pisze to bysmy normalnie mieli 100% Stylu ;]
Zajebisty pomysł popieram i pzdr.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/12/2008 15:06
Ten wywiad to jakieś nieporozumienie p. Barańska uważa w nim że marketing sprawuje się bez zarzutu (przynajmniej tak można wywnioskować).
Nie ma co ukrywać promocja Pogoni na mieście jest prawie zerowa (gdyby nie plakaty, transparenty rozwieszane przez kibiców), a chwalenie się bilboardami jest dość żałosne, bo niektóre nie zmieniały się przez nawet parę miesięcy.
Redaktor dobrze zauważył, że przez rok sprawowania funkcji marketingowca niezbyt wiele zostało poczynione w celu promocji Pogoni, a tłumaczenie się rocznicą 60 lecia też jakoś niezbyt dobrze wypada, tym bardziej że obchody wypadły bardzo blado.
Plan akcji marketingowych na rundę wiosenną jest już oczywiście przygotowany, ale zapewne zweryfikuje go jeszcze terminarz rozgrywek ligowych. Z ostatniej chwili – plan sfinalizowany już podpisami na umowie – w styczniu miłośnicy Dumy Pomorza będą mieć swój napój energetyzujący w puszce. „Moc Portowców” oznakowana będzie oczywiście herbem klubu.
no prosze, a to ci niespodzianka. mi natomiast taki pomysł juz od dawna chodzi po głowie... czy Pogoń nie mogła by nawiązać jakiejś współpracy ze STOPROCENT? jedno i drugie to szczecińska marka, co prawda 100pro wyjezdza poza granice województwa i to obecnie chyba najlepsza polska firma HH ciuchów, ale wg mnie napewno by na tym nie stracili. ta kolekcja by była oczywiscie tylko na nasz rynek, wszak niejaki rysiek peja co chwile pierdoli o lechu, o poznaniu, niedawno ponić gdzieś Legie bluzgał, ale i tak go słuchają ludzie i szanująza za muze u nas w Szczecinie jak i w wawie.
a tak poza tym, wyobraźcie sobie koszulki, kurtki, bluzy, smycze, opaski na nadgarstki itp. Pogoni, w jakości stoprocent.... zyczył bym sobie i wam na nowy rok, zeby pani marta b. czytała to forum i wyciągała jakieś wnioski...
PANI MARTO, WALIĆ DO STOPRO!!!!
pzdr!
Jeśli wypaliło by to o czym kolega pisze to bysmy normalnie mieli 100% Stylu ;]
Zajebisty pomysł popieram i pzdr.
ekipa stopro to młodzi ludzie, z zajawą i pasją, a przede wszystkim od nas z miasta. wg mnie moze nawet jesli nie są zaangazowani kibicowsko w Pogoń to na bank los klubu nie jest im obojętny.
natomiast tam w tym marketingu w klubie to powinny pracować osoby z klimatu mi się wydaje....
Plan akcji marketingowych na rundę wiosenną jest już oczywiście przygotowany, ale zapewne zweryfikuje go jeszcze terminarz rozgrywek ligowych. Z ostatniej chwili – plan sfinalizowany już podpisami na umowie – w styczniu miłośnicy Dumy Pomorza będą mieć swój napój energetyzujący w puszce. „Moc Portowców” oznakowana będzie oczywiście herbem klubu.
no prosze, a to ci niespodzianka. mi natomiast taki pomysł juz od dawna chodzi po głowie... czy Pogoń nie mogła by nawiązać jakiejś współpracy ze STOPROCENT? jedno i drugie to szczecińska marka, co prawda 100pro wyjezdza poza granice województwa i to obecnie chyba najlepsza polska firma HH ciuchów, ale wg mnie napewno by na tym nie stracili. ta kolekcja by była oczywiscie tylko na nasz rynek, wszak niejaki rysiek peja co chwile pierdoli o lechu, o poznaniu, niedawno ponić gdzieś Legie bluzgał, ale i tak go słuchają ludzie i szanująza za muze u nas w Szczecinie jak i w wawie.
a tak poza tym, wyobraźcie sobie koszulki, kurtki, bluzy, smycze, opaski na nadgarstki itp. Pogoni, w jakości stoprocent.... zyczył bym sobie i wam na nowy rok, zeby pani marta b. czytała to forum i wyciągała jakieś wnioski...
PANI MARTO, WALIĆ DO STOPRO!!!!
pzdr!
Jeśli wypaliło by to o czym kolega pisze to bysmy normalnie mieli 100% Stylu ;]
Zajebisty pomysł popieram i pzdr.
ekipa stopro to młodzi ludzie, z zajawą i pasją, a przede wszystkim od nas z miasta. wg mnie moze nawet jesli nie są zaangazowani kibicowsko w Pogoń to na bank los klubu nie jest im obojętny.
natomiast tam w tym marketingu w klubie to powinny pracować osoby z klimatu mi się wydaje....
Ciekawa propozycja tak więc Pani Marto do boju i gadac ze STOPROCENT !
Plan akcji marketingowych na rundę wiosenną jest już oczywiście przygotowany, ale zapewne zweryfikuje go jeszcze terminarz rozgrywek ligowych. Z ostatniej chwili – plan sfinalizowany już podpisami na umowie – w styczniu miłośnicy Dumy Pomorza będą mieć swój napój energetyzujący w puszce. „Moc Portowców” oznakowana będzie oczywiście herbem klubu.
no prosze, a to ci niespodzianka. mi natomiast taki pomysł juz od dawna chodzi po głowie... czy Pogoń nie mogła by nawiązać jakiejś współpracy ze STOPROCENT? jedno i drugie to szczecińska marka, co prawda 100pro wyjezdza poza granice województwa i to obecnie chyba najlepsza polska firma HH ciuchów, ale wg mnie napewno by na tym nie stracili. ta kolekcja by była oczywiscie tylko na nasz rynek, wszak niejaki rysiek peja co chwile pierdoli o lechu, o poznaniu, niedawno ponić gdzieś Legie bluzgał, ale i tak go słuchają ludzie i szanująza za muze u nas w Szczecinie jak i w wawie.
a tak poza tym, wyobraźcie sobie koszulki, kurtki, bluzy, smycze, opaski na nadgarstki itp. Pogoni, w jakości stoprocent.... zyczył bym sobie i wam na nowy rok, zeby pani marta b. czytała to forum i wyciągała jakieś wnioski...
PANI MARTO, WALIĆ DO STOPRO!!!!
pzdr!
czytać to pewnie czyta, aczkolwiek wątpię, żeby wyciągała wnioski ..
Plan akcji marketingowych na rundę wiosenną jest już oczywiście przygotowany, ale zapewne zweryfikuje go jeszcze terminarz rozgrywek ligowych. Z ostatniej chwili – plan sfinalizowany już podpisami na umowie – w styczniu miłośnicy Dumy Pomorza będą mieć swój napój energetyzujący w puszce. „Moc Portowców” oznakowana będzie oczywiście herbem klubu.
no prosze, a to ci niespodzianka. mi natomiast taki pomysł juz od dawna chodzi po głowie... czy Pogoń nie mogła by nawiązać jakiejś współpracy ze STOPROCENT? jedno i drugie to szczecińska marka, co prawda 100pro wyjezdza poza granice województwa i to obecnie chyba najlepsza polska firma HH ciuchów, ale wg mnie napewno by na tym nie stracili. ta kolekcja by była oczywiscie tylko na nasz rynek, wszak niejaki rysiek peja co chwile pierdoli o lechu, o poznaniu, niedawno ponić gdzieś Legie bluzgał, ale i tak go słuchają ludzie i szanująza za muze u nas w Szczecinie jak i w wawie.
a tak poza tym, wyobraźcie sobie koszulki, kurtki, bluzy, smycze, opaski na nadgarstki itp. Pogoni, w jakości stoprocent.... zyczył bym sobie i wam na nowy rok, zeby pani marta b. czytała to forum i wyciągała jakieś wnioski...
PANI MARTO, WALIĆ DO STOPRO!!!!
pzdr!
Jeśli wypaliło by to o czym kolega pisze to bysmy normalnie mieli 100% Stylu ;]
Zajebisty pomysł popieram i pzdr.
ekipa stopro to młodzi ludzie, z zajawą i pasją, a przede wszystkim od nas z miasta. wg mnie moze nawet jesli nie są zaangazowani kibicowsko w Pogoń to na bank los klubu nie jest im obojętny.
natomiast tam w tym marketingu w klubie to powinny pracować osoby z klimatu mi się wydaje....
Ciekawa propozycja tak więc Pani Marto do boju i gadac ze STOPROCENT !
Nie wydaje mi się, żeby to weszło w życie ale to byłoby coś pełno gości na mieście chodzi w ciuchach Stopro, to byłaby zajebista forma reklamy
Plan akcji marketingowych na rundę wiosenną jest już oczywiście przygotowany, ale zapewne zweryfikuje go jeszcze terminarz rozgrywek ligowych. Z ostatniej chwili – plan sfinalizowany już podpisami na umowie – w styczniu miłośnicy Dumy Pomorza będą mieć swój napój energetyzujący w puszce. „Moc Portowców” oznakowana będzie oczywiście herbem klubu.
no prosze, a to ci niespodzianka. mi natomiast taki pomysł juz od dawna chodzi po głowie... czy Pogoń nie mogła by nawiązać jakiejś współpracy ze STOPROCENT? jedno i drugie to szczecińska marka, co prawda 100pro wyjezdza poza granice województwa i to obecnie chyba najlepsza polska firma HH ciuchów, ale wg mnie napewno by na tym nie stracili. ta kolekcja by była oczywiscie tylko na nasz rynek, wszak niejaki rysiek peja co chwile pierdoli o lechu, o poznaniu, niedawno ponić gdzieś Legie bluzgał, ale i tak go słuchają ludzie i szanująza za muze u nas w Szczecinie jak i w wawie.
a tak poza tym, wyobraźcie sobie koszulki, kurtki, bluzy, smycze, opaski na nadgarstki itp. Pogoni, w jakości stoprocent.... zyczył bym sobie i wam na nowy rok, zeby pani marta b. czytała to forum i wyciągała jakieś wnioski...
PANI MARTO, WALIĆ DO STOPRO!!!!
pzdr!
Jeśli wypaliło by to o czym kolega pisze to bysmy normalnie mieli 100% Stylu ;]
Zajebisty pomysł popieram i pzdr.
ekipa stopro to młodzi ludzie, z zajawą i pasją, a przede wszystkim od nas z miasta. wg mnie moze nawet jesli nie są zaangazowani kibicowsko w Pogoń to na bank los klubu nie jest im obojętny.
natomiast tam w tym marketingu w klubie to powinny pracować osoby z klimatu mi się wydaje....
Ciekawa propozycja tak więc Pani Marto do boju i gadac ze STOPROCENT !
Nie wydaje mi się, żeby to weszło w życie ale to byłoby coś pełno gości na mieście chodzi w ciuchach Stopro, to byłaby zajebista forma reklamy
ja pieprze, chlopaki , super pomysl
szczerze mowiac nie wiedzialem ze STOPRO to Szczecinska marka, ale nie raz widzialem Polskich raperow w ubraniach tej firmy, i jakby tak wmieszac w to Pogon, mogloby byc naprawde super. Jedyna wada? Ciuchy, i inne gadzet Pogoni pochodzace od Stopro na pewno nie bylyby tanie, ale zaloze sie ze i tak polowa kibicow wyposazylaby sie w ich ciuchy
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/12/2008 17:52
Wezcie ta Pania Baranska to tutaj nie wklejcie bo z kazdym jej slowem,wywiadem to jestem coraz bardziej zazenowany. Ile jeszcze bede musial razy przeczytac- uslyszec jak ciezko jest ludzia pracujacym w klubie bo Pogon zaczela starty od 4 ligi! W przeciwienstwie do NAS do kibicow to pownni sie cieszyc bo im nizej tym wiecej temu calemu zarzadowi klubu czy marketingowi mozna bylo wybaczyc- Marto co ty bys zrobila jak bys miala ektraklase? Chyba bys musiala sobie ksiazke z marketingu kupic nowa (lub pierwsza) bo cale te dzialania to przypominaja co najwyzej marketing po kursie plastycznym a nie to co powinno byc.
I chlebek sportowcow..ahhh najwiekszy roczny sukces- jestem ciekaw ile tego sie tak naprawde sprzedaje skoro jest to glowny sukces marketingu...teraz dodatkowo dostaniemy energetyk- moze w przyszlosci dostaniemy do tego zestawu sniadaniowego melise z herbem klubu co zeby nie wkurwiac sie od rana na ta padake.
Za plakaty odpowiada stowarzyszenie? super to niech te plakaty choc raz beda tydzien..baa 5 dni przed meczem a nie 2 albo 1 ! Jezeli pani Marta jak kolega Lrd stwierdzil czyta forum.pogononline to niech wkoncu zacznie czytac ze zrozumieniem- moze po wypiciu "mocy portowcow" cos sie zmieni.
Aaa.. i jak dzieci niechca chodzic za darmo na mecze- to nie ma problemu- prosze o przekazanie tych wejsciowek na poszczegolne FC Pogoni Szczecin- gwarantuje Pani ze wszystkie na kazdym meczu zejda.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/12/2008 19:07
Przydałaby się specjalna edycja Bosmana (jak pani Barańska nie umie uwidocznić Pogoni w Szczecinie,a co dopiero województwie) to dobrą inicjatywą byłyby nagrody za czteropak np. o czym kiedyś pisałem chorągiewki na auto lub pokale albo zapalniczki,coś co przykułoby uwagę na granatowo-bordowe barwy!!!Piwo+upominek!!!
Siła Płynie Z Krwią , Duma Razem Z Nią ->Duma Pomorza
Przydałaby się specjalna edycja Bosmana (jak pani Barańska nie umie uwidocznić Pogoni w Szczecinie,a co dopiero województwie) to dobrą inicjatywą byłyby nagrody za czteropak np. o czym kiedyś pisałem chorągiewki na auto lub pokale albo zapalniczki,coś co przykułoby uwagę na granatowo-bordowe barwy!!!Piwo+upominek!!!
nie wierze że ci marketingowcy nie wpadli na żaden pomysł aby promować markę Pogoni , ale albo im się nie chce albo brak kasy, i myślę że to drugie
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.