Poznań i Szczecin pod kątem sportowo-marketingowym.
- Z tego co zauważyłem (albo i nie zauważyłem), to Szczecin słabo promuje Pogoń. Niewiele reklam, jeszcze mniej billboardów. Z biegiem czasu może coś ruszy w tej kwestii. Nie mam na to wpływu i nie chciałbym poruszać dogłębnie tego tematu. Nad Poznaniem też nie będę rozpływał się nadto. Oni mają nowoczesny stadion, i to przede wszystkim odróżnia klub ze stolicy Wielkopolski od Szczecina. Taki obiekt przykuwa uwagę kolejnych osób, zwraca zainteresowanie nowych sponsorów, generuje szerszą publikę. To rzecz pewna, a jakakolwiek polemika jest tu zbędna.
chodzi mi o puchar polski i kulisy przerwy meczu ktore nagral kanał pzpn na youtube... "nie ma odpuszczania, to jest puchar polski, co to kurwa jest" - mowi Fojut - reszta siedzi jak wryta....
Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Edit: Ba, pan rzecznik wrzucił zdjęcie, gdzie dzieciaki bawią się w szatni konkurencji z podpisem "urodziny na Pogoni"
A wy się dziwicie, że marketing kuleje, skoro oni sami uważają, wizytę u naszych piłkarzy za mało atrakcyjną i chwalą się wizytą dzieciaków u przeciwników i jeszcze tym się promują.
chlopie jaka nadinterpretacja to ze wejda sobie obejrzec szatnie gosci to znaczy ze uwazaja wizyte u naszych grajkow za malo atrakcyjna ?
przeciez ta cala akcja 'urodziny na Pogoni' jest wlasnie po to zeby dzieciaki moglo blizej poznac naszych pilkarzy i przy okazji udostepniaja szatnie gosci...nic zlego w tym nie widze. Gadzetow lubinek rozdawac nie powinni ale dzieciak albo jego ojciec wyrzuci to gowno i po "problemie" ;]
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.