Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 29/07/2015 01:17
Tak jak ktoś napisał, całą otoczkę buduje się od podstaw - detali. Wybaczcie, że odgrzeje tego kotleta (chodzi o zdjęcie Mroczka w sandałach z tego kina), ale ostatnio byłem poza światem trochę. Moim zdaniem to słabe, że na jakąś tam imprezę prezes przychodzi jak turysta, a rzecznik wygląda jak jakiś prezenter z TV. Nie mogliby mieć koszulki z herbem klubu chociaż czy jakieś smyczy? To Czesiu chociaż w taką koszulkę wskoczył. Wydaje mi się, że osoby odpowiedzialne za wizerunek tego klubu (może nie wszystkie, ale większość) po prostu nie czują klimatu i tego czym jest Pogoń Szczecin, a raczej traktują to jako zwykłe miejsce pracy.
Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Obejmuje dwie posady... trenera i szef działu marketingu ? z jednej strony dobrze że sie angazuje ale kurwa od czego te nieroby z dzialu marketingu tam są ?
W niedzielę na stadionie im. Edwarda Jancarza pojedynek żółto-niebieskich z drużyną Betard Sparty Wrocław. Jest to ostatnie spotkanie podpiecznych Stanisława Chomskiego na własnym torze w rundzie zasadniczej Speedway Ekstraligi.
Stal Gorzów biorąc pod uwagę coraz większą liczbę kibiców żółto-niebieskich ze Szczecina postanowiła przygotować specjalną ofertę dla mieszkańców ze stolicy województwa zachodniopomorskiego.
Kibice ze Szczecina, którzy jeszcze nie mieli okazji być na zawodach żużlowych mogą nabyć wejściówkę na niedzielne zawody w cenie 10zł!
- Serdecznie zapraszamy kibiców ze Szczecina na niedzielny mecz. Biorąc pod uwagę odległość między Gorzowem a Szczecinem, jadąc drogą S3 można pokonać ten dystans poniżej godziny czasu. Zdajemy sobie sprawę, że w Szczecinie jest już sporo kibiców Stali, a liczymy, że dzięki tej promocyjnej cenie uda im się namówić także znajomych czy rodzinę. Zapraszamy - powiedział Jacek Gumowski, marketing manager żółto-niebieskich.
Uwaga! Bilety do nabycia w sklepie klubowym oraz w dniu zawodów w kasach stadionowych. Przy zakupie oraz wejściu na obiekt należy okazać dodatkowo dokument tożsamości. Przy zakupie większej ilości wejściówek należy okazać kserokopie dokumentów tożsamości pozostałych osób.
Kiedy u nas się nauczą, że marketing to podstawa?
Dać takie stanowisko komuś z porządnym CV z rozsądną wypłatą + bonusy uzależnione od frekwencji, sprzedaży gadżetów itp i jazda
Ostatnio edytowany przez: Lemon, 11 sierpnia 2015, 14:06 [1 raz(y)]
Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Czym różni się zapierdalanie w upale 2 godziny podczas meczu a na Wałach Chrobrego ? Gościu który to robi dostał by 2 stówy dniówki za kilka godzin chodzenia i było by okej. Przecież może robić przerwy, pić coś, a wieczorem drugiego dnia to już było raczej chłodno i deszczyk kropił.
Są duże możliwości w wykorzystaniu takich imprez na działania marketingowe ale nie umiemy ich wykorzystać.
To się ubierz mistrzu w tą wełnę i popierniczaj przez dwa dni z ulotkami w upale.
Jak szmaciarze będą grać i wygrywać to nie będzie trzeba nikogo zachęcać.
a po co Nam kibice sukcesu
Klub powinien podjąć takie działania aby na każdy mecz Pogoni niezależnie od wyników przychodziło co najmniej
10000 kibiców.
Muszą stworzyć taką atmosferę w Szczecinie i regionie aby ludzie utożsamiali się z klubem, żeby żyli meczem na długo przed jego rozpoczęciem, niezależnie od klasy rywala. Ich cel to moda na Pogoń, tak jak było to w latach 80-tych i 90-tych.
Czy to się uda, mam nadzieje że tak.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/08/2015 22:28
Kolego psychopig, nikt nie oczekuje, że ktoś wskoczy w strój Gryfusa i będzie zapierdalał za darmo, choćby przez 10 minut. Normalna praca, a że warunki bardziej ekstremalne, to trzeba wynegocjować wyższą stawkę. Ludzie pracują na dachach w taką pogodę, pozują do zdjęć z dziećmi w strojach, lub siedzą w nieklimatyzowanych blaszanych budkach dla pieniędzy, a nie z przymusu. Tu chodzi o to, że to naprawdę była fajna okazja do promocji klubu, a nie skorzystaliśmy z tego,bo nikt z działu marketingu na to nie wpadł.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.