Zdaję sobie sprawę, że lech jako mistrz Polski ma większą szansę przyciągnąć ludzi "z zewnątrz" ale z Gorzowa do Poznania i Szczecina jest taka samą odległość, ale do nas po S3, więc jest szybciej i taniej ;-)
Ostatnio edytowany przez: londoner, 18 lipca 2015, 12:11 [2 raz(y)]
Co do "wchodzenia" na zachodniopomorskie to już dawno to robią, nawet nie tyle swoim marketingiem a grą w pucharach. Okolice Wałcza, Chojny, Dębna czyli najbliżej pyrlandii, małolaci oglądają w tv jedną drużynę, niestety nie jest nią Pogoń. To samo ze Stalą Gorzów na tych rejonach. I to się później przekłada na sympatię klubową a jeszcze później na fanatyzm i miłość do jednego klubu.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/07/2015 13:56
Niestety kolega wyżej ma racje, coraz więcej osób, które mieszkają w okolicach Barlinka, Wałcza "lajkuje" profil Lecha Poznań. Dzieciaki chcą oglądać piłkę na wysokim poziomie, tam macie stadion na 40 tysięcy ludzi, druzynę, która co roku gra w pucharach i ma bardzo dobry marketing plus podobna droga do Poznania co do Szczecina, a my co młodemu odbiorcy możemy zaproponować? Drużyna, o której nikt nie mówi, zawsze ligowy średniak, stary stadion i frekwencja 7-8 tysięcy przy dobrych wiatrach. Na tego Lecha to już nawet ciśnienia nie ma, pare lat temu na słowo Lech już szły bluzgi na usta a teraz? Niektórzy to jeszcze są za nimi... w ogóle nie czuć takiej atmosfery nienawiści wśród młodych do drużyny z Poznania, z resztą teraz może was to oburzyć, ale wielu moich znajomych, którzy chodzą na Pogoń wolą np Lecha niż Legie..
panowie nie ma co plakac popatrzcie na ostatnie 3 lata wyjazdowe do bulwy: ostatni rok 980 wakacje,1400,1500 debiut w klapie!! cisnienie zawsze bylo jest i bedzie ale po rozstaniu z warszafka wiadomo jak to bylo czesci ludzi tez sie to odbilo! mamy kryzys kibicowski i trzeba temu zaradzic jak najszybciej! juz paru proponowalo nawet do krzystka zapukac w okno ale jak widac ciezko jest. jakies konflikty mlodzi -starzy ,kryta -mlyn ciezko to zrozumiec .wracajac lata wstecz nie przymominam sobie takich dziwnych akcji. mysle ,ze wszystkim nam marzy sie nowy stadion 3/4 zapelniony mlyn na meczach , dobra ekipa wyjazdowa (akurat tutaj naprawde jest dobrze) no i oczywiscie ekipa sportowa !!!! szanujmy sie nawzajem i walczmy za POGON jak to bylo zawsze chociaz kopacze nigdy nas nie rozpieszczali!!!!
Dla Legii należy się pewien szacunek, zwłaszcza dla jej kibiców za pielęgnowanie postaw patriotycznych. Na ostatnim meczu z Botosani odśpiewany pod koniec CAŁY hymn (wszystkie zwrotki). Może dla niektórych to nic, ale w dzisiejszych kurewskich czasach bardzo ważne są takie akcenty. Zwłaszcza, że na stadion przychodzi wielu małolatów i można w nich zaszczepić prawidłowe wartości.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/07/2015 17:43
W kwestiach ekipy sportowej się nie wypowiadam, bo nie mam informacji na ich temat, nie siedze w tym temacie, jednak młyn to jest serio porażka i nie ma co się pocieszać, że gdzie indziej może być podobnie, mamy bardzo tanie bilety, a frekwencja jest marna, kiedyś wizualenie lepiej to wyglądało jak młyn był na 11 i 12, a nie na 10,11,12. Fajnie też jakby gniazdowi wyznaczyli jakby linie graniczną krzesełek za którymi już dalej nie ma co stać, żeby ta grupa w młynie jakoś wyglądała, a nie że czasami 11 zapałeniona na dole, na górze pusta, a 12 na odwrót.
Wałcz to jest właściwie miasto wielkopolskie położone w województwie Zachodniopomorskim, przecież nie zawsze granice województw są zgodne z krainami historycznymi. Tak samo jest w województwie Śląskim, gdzie część tego woj. to Małopolska.
W Szczecinku na Darzborze jest grupka małoletnich ultrasów, która też próbuje jeździć na Lecha. W Czaplinku sympatyzują nie tylko z miejscowym, 4 ligowym Lechem, ale też z tym z Poznania.
Zresztą nie oszukujmy się. Ludzie z tych miast mają bliżej lub taką samą odległość do Poznania niż do Szczecina. Tam mają pełny 40 tysięczny stadion, mistrzostwo Polski i puchary co rok.
U nas to od jakiegoś czasu jest jedna wielka żenada. Młyn wygląda tragicznie i to nasza wina. Inne trybuny to też porażka. To już wina klubu, bo nie robi NIC żeby ludzi przyciągnąć.
Notorycznie u nas się reklamuje Stal Gorzów (Centra handlowe, bilbordy i motoshow) , i niestety zbiera to żniwa. Nawet na tym forum było nie raz pisane, że widział ktoś gdzieś barwy Stali w naszym mieście. Była kiedyś nawet na fb grupa, która zrzeszała ludzi żeby jeździć tam na mecze (trafiłem przypadkiem)
Co zrobił nasz marketing przed nowym sezonem ? NIC
Żadnej akcji marketingowej, żadnych reklam, prezentacji zespołu, nawet pierdolonego sparingu w Szczecinie nieudacznicy nie umieli załatwić.
Ten typ co wrzuca filmy na kanał Pogoni na YT i robi wywiady z grajkami, wrzucił na twittera fotkę "plakaty idą w miasto" ... Nosz kurwa gratulacje, tylko na tyle ich stać, na plakaty. Marketing i ludzie od mediów to pewnie cały sztab ludzi i co oni robią całymi dniami w tym klubie, że są w stanie wymyślić tylko plakaty? Zresztą widzieliście jakiś na mieście ostatnio ?
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2015 00:28
Ale tak szczerze?Przy obecnym ,,cisnieniu,, na Pogon w naszym miescie jest jakis sens z wiekszymi akcjami marketingowymi,? W klubie zapewne widze ze jakiekolwiek proby nie zdaja egzaminu wiec narazie dali sobie spokoj.Nie bedzie Azotow,stadionu czy wynikow to nie bedzie kibicow a zadna akcja marketingowa tego nie zmieni. Taki mamy klimat..
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2015 01:40
Tak tylko dla wyjaśnienia:
1. To co piszecie to o Lechu czy o Amice ?
2. Wałcz jest jak najbardziej Pomorskim miastem. Chronologicznie najpierw był Pomorski (słowiański), później był pod panowaniem Polan ( i w konsekwencji Polski). Następnie należał do Prus Zachodnich,..... Marchii Granicznej. Wrócił do kolebki czyli Pomorza już przed wojną.
Także zależy jaki okres czasu wybierzesz to będziesz mógł go tak umiejscowić.
Wałcz jest miastem Pomorskim i geograficznie i historycznie. Może byśmy przestali ulegać Wielkopolskiej propagandzie. To działa jak w przypadku Amici i Lecha. Też wszędzie można wyczytać, że obecny klub od zawsze był Lechem, a jaka jest prawda poza Poznaniem wie każdy.
Ostatnio edytowany przez: ROJ, 20 lipca 2015, 03:12 [1 raz(y)]
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 19/07/2015 22:17
Co do akcji marketingowej" rozklejanie plakatów" oraz wielkich hasłem "plakaty idą w miasto".
Wyglądało(i wygląda) to tak:
-żeby się dowiedzieć o akcji chodziłem chyba 3 razy do biura z czystej dobrej woli z pytaniem o dostępne plakaty, oczywiście za każdym razem nie było dostępnych, dopiero za 3 razem zapisali sobie mój adres email
-na email dostawałem zapytanie czy wezmę udział a akcji, z tym że musiałem potwierdzić około 10 dni przed meczem że jestem zainteresowany(5 dni przed co chyba nie jest za krótkim czasem o plakatach można było zapomnieć)
-przed rundą mistrzowską wysłałem propozycje żeby zreorganizować trochę tą akcję i poszukać osób do konkretnych dzielnic Szczecina(takich które będą w miarę regularnie w zamian za określone nagrody rozwieszać plakaty przez całą rundę) i systematycznie zapełniać miasto obszarami objętymi akcją
-dostałem wiadomość że przed rundą mistrzowską się to nie uda ale na nowy sezon na pewno wprowadzą takie coś i ogłoszą się dokładnie że poszukują osób.
-przed meczem ze Śląskiem dostałem identyczną wiadomość co w zeszłym sezonie, i również miałem odpisać że chcę wziąć udział w akcji 10 dni przed meczem...
-na pytanie czemu nie została zorganizowana akcja z podziałem na konkretne dzielnice ulice ,otrzymałem wiadomość że mają 4!!!!(w tym ja ze Szczecinka) osoby na cały Szczecin i nie ma sensu ich dzielić
A teraz podsumowując, widzieliście jakąś informacje o nowej akcji? poinformowali gdzieś o tym? dość uważnie śledzę Fanpage oraz oficlakę ale takiej informacji nie znalazłem.
Jeszcze bezczelne mówienie o tym że nie można wprowadzić nowej akcji gdyż tylko 4 osoby są chętne... Gdzie zapewne 99% forum nie wiedziało że taka akcja istnieje i można rozwiesić plakaty w zamian za zaproszenia. Tak wygląda nasz marketing w tak błahej sprawie jak rozklejanie plakatów.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 20/07/2015 11:30
W klubie marketing nie istnieje lub jest na bardzo marnym poziomie.
Współpracujemy z takimi sponsorami jak GA, EPA, Bosman, itd. W tych firmach napewno są dobrze zorganizowane działy marketingowe. Jesli klub sam nie potrafi to może by zaproponować współpracę w tym zakresie? Bo chyba nie chodzi o to aby stadion miał się zapełniać od czasu do czasu a raczej na długofalowe rozwiązania i pomysły.
"Masz chwilę wolnego czasu i chcesz pomóc Pogoni, a przy okazji zyskać darmowy bilet na mecz? Mamy dla Ciebie propozycję!
Przyjmujemy zgłoszenia osób, które wyrażają chęć rozwieszania plakatów meczowych Pogoni w sezonie 2015/2016. Czekamy na kibiców z całego regionu, nie tylko ze Szczecina. Osoby, z którymi nawiążemy współpracę mogą liczyć na darmowe wejściówki na spotkania Dumy Pomorza.
Chętnych prosimy o przesłanie maila na adres [email protected]. W wiadomości prosimy zawrzeć: imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania."
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.