Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 11/10/2008 13:41
Według mnie strona jest taka sobie(chociaż niektóre wstawki w flashu są bardzo fajne). Dobra by była 2 lata temu. Ogólnie jak na nasz klub z taką historią (niezależnie od tego czy gra w 2, czy innej lidze) strona powinna być wystrzałowa ...no ale kiedyś na pewno będzie lepiej i może klub nie będzie żałował na dobrych designerów
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/10/2008 22:11
"Weźcie pod uwage że mecze piłkarskie na tym poziomie nigdzie w Polsce nie cieszą sie popularnością, wystarczy przytoczyć przykłady Zagłębia S., Elany, Tyskich czy (chyba najbardziej dobitny) Pogoni, których było aż 500 na derbach z Kotwą i środek tygodnia nie może być usprawiedliwieniem dla takiej frekwencji"
Koment ze strony Zawiszy. Przykre ale prawdziwe.... jednak mam nadzieję, że na Wiosne pokażemy na co Nas stać
Ps. dziś Zawiszy w Janikowie... koło 1 000 głów - trzeba przyznać, że ładny wynik(Janikowo leży koło 50 km od Bydgoszczy)
Ostatnio edytowany przez: Ambasador, 12 października 2008, 22:30 [2 raz(y)]
"Weźcie pod uwage że mecze piłkarskie na tym poziomie nigdzie w Polsce nie cieszą sie popularnością, wystarczy przytoczyć przykłady Zagłębia S., Elany, Tyskich czy (chyba najbardziej dobitny) Pogoni, których było aż 500 na derbach z Kotwą i środek tygodnia nie może być usprawiedliwieniem dla takiej frekwencji"
Koment ze strony Zawiszy. Przykre ale prawdziwe.... jednak mam nadzieję, że na Wiosne pokażemy na co Nas stać
Ps. dziś Zawiszy w Janikowie... koło 1 000 głów - trzeba przyznać, że ładny wynik(Janikowo leży koło 50 km od Bydgoszczy)
Przy dobrej grze Portowców, sobotnim terminie, taki najazd byłby możliwy na Police
"Weźcie pod uwage że mecze piłkarskie na tym poziomie nigdzie w Polsce nie cieszą sie popularnością, wystarczy przytoczyć przykłady Zagłębia S., Elany, Tyskich czy (chyba najbardziej dobitny) Pogoni, których było aż 500 na derbach z Kotwą i środek tygodnia nie może być usprawiedliwieniem dla takiej frekwencji"
Koment ze strony Zawiszy. Przykre ale prawdziwe.... jednak mam nadzieję, że na Wiosne pokażemy na co Nas stać
"Weźcie pod uwage że mecze piłkarskie na tym poziomie nigdzie w Polsce nie cieszą sie popularnością, wystarczy przytoczyć przykłady Zagłębia S., Elany, Tyskich czy (chyba najbardziej dobitny) Pogoni, których było aż 500 na derbach z Kotwą i środek tygodnia nie może być usprawiedliwieniem dla takiej frekwencji"
Koment ze strony Zawiszy. Przykre ale prawdziwe.... jednak mam nadzieję, że na Wiosne pokażemy na co Nas stać
Frekwencja jest jaka jest, ale skąd te 500 osób?
Ze Szczecina i okolic to jest te 500 osób którym chce się ruszyc dupe z domu
"Weźcie pod uwage że mecze piłkarskie na tym poziomie nigdzie w Polsce nie cieszą sie popularnością, wystarczy przytoczyć przykłady Zagłębia S., Elany, Tyskich czy (chyba najbardziej dobitny) Pogoni, których było aż 500 na derbach z Kotwą i środek tygodnia nie może być usprawiedliwieniem dla takiej frekwencji"
Koment ze strony Zawiszy. Przykre ale prawdziwe.... jednak mam nadzieję, że na Wiosne pokażemy na co Nas stać
Frekwencja jest jaka jest, ale skąd te 500 osób?
Ze Szczecina i okolic to jest te 500 osób którym chce się ruszyc dupe z domu
Na moje oko był tysiąc, może lekko ponad. A, że stadion jest bardzo duży, to wygląda to tak jakby rzeczywiście była garstka osób. Po prostu liczba pustych krzesełek to wrażenie tylko potęguje. Tyle, że te pół tysiaka trochę jednak przesadzone - tak dramatycznie to nie było.
Ostatnio edytowany przez: jns, 14 października 2008, 11:42 [1 raz(y)]
Potwierdzam. Pytanie zdaje się do bennego - nie można tego ogarnąć?
+ kolorystyka
+ flash newsy w okienku
+ będzie sklepik
No właśnie nie do końca OK z tą kolorystyką... Dlaczego pasek u góry jest bordowo-granatowy? To samo menu pod zdjęciem. Na dole barwy już poprawnie. Specjalnie to to? Jeśli tak, to mimo wszystko uważam, że górny pasek powinien być w prawidłowej kolorystyce.
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 18/10/2008 15:37
Mam nadzieję,że sklep internetowy będzie o dośc szerokim asortymencie.Co do Lechii i tej telefonii,trzeba poczekać,ale to może byc przebój marketingowy działalności wielu klubów,zwłaszcza tych o dużej liczbie sympatyków.
Mam nadzieję,iż za rok zawitamy na zaplecze ekstraklasy,poprawi się frekwencja,a za nią atmosfera,a tym samym staniemy się na powrót ,,rozpoznawalni" w regionie i w Polsce,co będzie ważne w obliczu tego co zostało po Ptaku i jego grandzie!Ale na to musimy pracowac wszyscy!
Siła Płynie Z Krwią , Duma Razem Z Nią ->Duma Pomorza
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 21/10/2008 15:04
Wracając do tematu...marketingowcy w Pogoni chyba nie wiedzą co dokładnie znaczy marketing. Wiec to nie tylko szukanie sponsorów i rozklejanie plakatów informujących o meczu na mieście. To przede wszystkim ściągniecie klientów (w tym wypadku nas kibiców) do siebie i zatrzymanie ich u siebie.
Na stronie oficjalnej mógłby być typer sezonu w meczach nie tylko Pogoni ale i całej ligi. Dla zwycięzców w nagrodę np. karnet na przyszły sezon, co za tym idzie wzrośnie liczba zaglądających na oficjalkę, zainteresowanie meczami. Zmienić plakaty meczowe i bilety, w sensie te zdjęcia w tle na których są puste trybuny. Powrót do tego żeby kobiety za free na mecz. Dofinansowanie do wyjazdów. Sponsoring turniejów młodzieżowych, zainteresować najmłodszych żeby zapisali się do sekcji piłki. Co do obchodów to już koniec? Czemu np. nie wyszedł Bosman w nowej jubileuszowej Pogoni etykiecie? Czy tak ciężko sie dogadać z upadającym Polmosem żeby wydać też serie vódki Pogoni z okazji 60-lecia. Na pewno cieszyła by sie dużą popularnością. Pogoń i Polmos by na tym zyskały. Można by też więcej graffiti Pogoni na mieście. To tylko nie liczne pomysły kibiców (nie ekonomistów czy marketingowców) a Marta Barańska to chyba już w sen zimowy zapadła.
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.