Warto dodać jeszcze w ostatnich dniach wysokie frekwencje na meczu piłkarek ręcznych Pogoni Szczecin - 3,500 ludzi na meczu pucharów europejskich z HIFK Helsinki oraz 4,500 ludzi na meczu Ligi Mistrzów siatkówki kobiet Chemik Police - Rabita Baku. Stawkę uzupełnia piłka ręczna mężczyzn gdzie wczoraj było ok 1500 osób.
Temat się troche rozmył, ale może nie do końca, skoro za jakiś czas wszystkie te kluby oprócz Chemika mają być jedną, wspólną Pogonią
1698, trochę mało, zero dopingu, nawet pojedynczych okrzyków, czasami dzieci zaśpiewały Pogoń Szczecin i to na tyle, piłkarze po końcowej syrenie byli głośniejsi niż kibice. Ogólnie fajnie się oglądało ten mecz, widocznośc na hali dobra, wynik 6:2 dla nas, a Adam Wosik do konkursu w przerwie wybierał TYLKO osoby, które posiadały barwy Pogoni Cieszy fakt, że w końcu wszystkie sekcje z nazwą Pogoń to będzie jedna wielka rodzina, był kiedyś w dawnych latach doping na 04 od naszej nożnej Pogoni?
Ostatnio edytowany przez: Owczarek, 16 listopada 2014, 21:53 [1 raz(y)]
zawsze tyle butelek z napojami leży po meczach jak się wychodzi że można by sklepik otworzyć więc tutaj tak samo jak na stadionie - picia nie wniesiesz
Jeżeli ma być Wspólna Pogoń, to i barwy MUSZĄ być wspólne !
Ostatnio o tym myślałem. Pomijając kwestię barw Chemika (sponsorowanego przez biało-granatowe Azoty), to kto wpadł na pomysł, by szczeciński klub miał tak źle kojarzące się tu barwy?
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 27/11/2014 00:53
Tak sobie pomyślałem, że trochę dziwna ta akcja z tymi 500 kalendarzami. Uważam, że ciekawszą opcją było danie kalendarzy ludziom za okazaniem biletu na ostatni mecz w tym roku - mikołajki z Koroną - pewnie to nabiłoby bardziej frekwencję. Nie wiem też ile kosztowałoby zrobienie takiego kalendarza, bo gdyby to nie był duży koszt, to każdy za okazaniem biletu na Koronę mógłby go dostać. Takie o moje przemyślenie na temat tej akcji (żeby nie było, że dupa boli, bo nie byłem w tej 500).
Słyszałem kroki Boga, życie jest kruche
Mam złotą proporcję między umysłem a duchem
Wersów plecak, tysiące w zeszycie
Oślepiam blaskiem, jestem słońcem w zenicie
Są dwa wyniki powyżej 11 tysięcy - z Lechem i Legią. Jest też powyżej 10 tysięcy z cracovią i Widzewem. Trafił się słabszy mecz (Z Zawiszą, 4800) ale generalnie wynik 2x 11 tysięcy, 2 x10 tysięcy i 2x 9 tysięcy jest dobry. Dodać można przyzoite chociaż poniżej średniej prawie 7 tysięcy w 33 kolejce.
W ciągu 8 meczów wtedy udało się zebrać 74 tysiące osób, a w ciągu 9 meczów w tym sezonie, przyszło zaledwie 55 tysięcy ludzi.
Jak widać - potencjał jest. Kart kibica tez jest dużo - około 50 tysięcy. Dodatkowo cały czas wyrabiają się nowe.
Moja propozycja co do "Aby Pogoń rosła w siłę... działania własne"
Rozklejamy plakaty, drukujemy ulotki
Podstawa. Ludzie muszą wiedzieć, że jest jakiś mecz. Plakaty rozklejać można wszędzie, najlepiej w sklepach itd. Jak każdy w ciągu tygodnia poświęci 2-3 godziny na działanie na rzecz klubu to nic mu się nie stanie, w dodatku można zaangażować znajomych i w taki sposób na prawdę dużo plakatów czy ulotek do skrzynek można roznieść. Plakaty można brać od klub albo od SKPS, tak jak w zeszłym sezonie.
Portale Społecznościowe
Nie ma się co oszukiwać, każdy teraz tego używa. Jak najwięcej informacji o meczu, oczywiście nie spam, tylko informowanie ludzi, że w ogóle jakiś mecz jest.
Drobne zakłady
Każdy z nas ma ulubioną piekarnie, każdy z nas jeździ z autem do mechanika, niektórzy mają znajomych którzy prowadzą jakiś biznes. Może zachęcić ich do współpracy na zasadzie - jeśli w danym okresie czasu, np. w okresie od 2 dni do dnia meczowego pokażesz bilet, masz zniżkę 5-10 % na wybrane produkty/usługi. Wiem, że to symboliczne, ale czemu nie ?
Chodzić w barwach po mieście
Niektórzy się chyba wstydzą, ale często można się ubrać tak, że barwy dobrze pasują do ubioru. To też jest promocja klubu.
Kupowanie gadżetów, wrzucanie do puszek
Kupujcie oficjalne gadżety, nie mówię nawet o ciuchach (bo lepsze są od SKPS) ale o przysłowiowych pierdółkach - zapalniczi, otwieracze, kufle itd. - to napędza jakiś tam budżet na działania marketingowe
Wrzucajcie do puszki chłopakom z MW co mecz. Mecz macie co dwa tygodnie, wrzucić dyszkę czy nawet dwie do puszki to przecież nie jest majątek, opraw każdy chce, a wyniki zbiórek są słabe.
Tu już propozycja dla zarządu
Co każdy jeden mecz fundować pulę darmowych wejściówek. 1000. Dla dużego klubu któremu zależy na kibicach rozdanie tylu biletów raz na dwa tygodnie to nie powinien być problem. Przykładowo.
Pierwszy mecz na wiosne - Dajemy 1000 biletów dla szkół Szczecińskich
Drugi mecz na wiosne - 1000 biletów dla szkół z gminy Dobra
Trzeci mecz - Dla domów dziecka z całego województwa
Czwarty mecz - Dla zakładów pracy
itd.
Wtedy mamy pewność, np. w przypadku domów dziecka czy szkół, że bilety się nie zmarnują. Dzieci chętnie przyjdą, a być może kiedyś wrócą. Nie rozdawać raczej biletów po galaxy, bo to się mija z celem, będą cyrki ze sprzedawaniem biletów itd.
Naprawdę jeśli każdy z osobna będzie działał tak jak opisałem, jeśli wykrystalizuje się taka grupa ludzi, to jest duża szansa, że będzie lepiej... Tylko trzeba zacząć coś robić. Miasto ma ogromny potencjał piłkarski. Województwo w 80 % składa się z kibiców Pogoni. Nie można tego zmarnować. Nie można pozwolić, żeby ludzie z województwa jeździli na jakąś Stal Gorzów albo na Lecha. Nie można pozwolić żeby na mecze Dumy Pomorza chodziło mniej ludzi niż w Łęcznej czy innej wsi. Nie można sobie pozwolić, żeby na mecz piłki nożnej w Szczecinie chodzilo mniej osób niż na siatkówke kobiet (co niestety już ma miejsce). To jak wyglądają trybuny zalezy od nas !
Niektórzy się chyba wstydzą, ale często można się ubrać tak, że barwy dobrze pasują do ubioru. To też jest promocja klubu.
I w tym jest problem.
Za każdym razem, gdy przyjeżdżam do Szczecina i idę ulicą, czy jadę komunikacją miejską w barwach, to mam wrażenie, że ludzie patrzą na mnię jak na kosmitę. Nawet w dniu meczu, godzinę przed meczem ludzi w barwach widać dopiero od Piastów.
Szkoda, że nawet na meczach widać jak wiele osób siedzi bez barw na trybunach...
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 08/12/2014 11:37
A ja bym proponował Klubowi wprowadzenie systemu z Wysp, bodajże Chelsea czy Arsenal (a pewnie i więcej klubów) ma dość ciekawy sposób zachęcania kibiców do chodzenia na stadion. Otóż każdy mecz ma przypisaną wagę punktową od 1 do 3 i poprzez kartę kibica punkty są dla danej osoby zapisywane. I tak np. za obecność na meczu z Manchesterem United otrzymuje się 1 punkt, a za mecz z Leicester City 3 punkty. Na koniec sezonu punkty można wymienić na jakieś vouchery czy inne pierdoły i jakieś tam bonusy. System motywuje zwłaszcza dzieciaki
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.