Autor
Wiadomość
   Pogoń Szczecin -> ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne << początek   < poprzednia   l   następna >   ostatnia >>     idź na dół   
verte
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 8124 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 07/03/2014 12:35
Fajnie, że powstają transy promujące mecz, ale z tego wiszącego na Malczewskiego/Szarotki dla ludzi niewiedzących o co chodzi nic nie wynika. Jest hasło, termin, godzina ale nie widomo że chodzi o Pogoń i o mecz. Pamiętajcie że to powinno być info dla tych co nie wiedzą.
Ale pomysł na miejscówkę świetny!!!


21:37
Boberek
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7854 dni

**




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 13:55

  Cytat:  
Jarosław Mroczek: Tytuł ambasadora Pogoni to opłata roczna nie mniej niż 3.000 złotych rocznie. Kibić dostaje ramkę z certyfikatem oraz znaczek. Tytuł przyjaciela to koszt 300 złotych rocznie. 5% z każdej sumy zostanie przekazane na SKPS "Portowcy". Prezes Mroczek poinformował, że kibice przyjęli pozytywnie ten projekt. Proces licencyjny ruszy za kilka dni.

Grzegorz Smolny: Chcemy, aby ten tytuł był powodem do dumy dla każdego kibica, który chce wesprzeć się w dalszy proces odbudowy klubu. Pomysł będziemy cały czas rozwijać. Chcemy, aby ludzie, którzy się wesprą ten projekt stali się jedną wielka rodziną!



Miala byc konferencja o "nowym udzialowcu " no i w sumie jest :) Wg mnie swietna akcja zarzadu! Jest opcja drozsza dla bogatszych i tansza dla klasy sredniej ,jak Ja :) Teraz kazdy moze byc "szczecinskim socios " . Teraz czekamy na szczegoly ale skoro sa daty na tych medalach to znaczy ze medale beda do nabycia co rok .Czyli nie bedzie przymusu przedluzania...


Robert Dymkowski najlepszy napastnik POLSKI :)
Plum
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7445 dni

***




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 16:12

  Boberek napisał:  

  Cytat:  
Jarosław Mroczek: Tytuł ambasadora Pogoni to opłata roczna nie mniej niż 3.000 złotych rocznie. Kibić dostaje ramkę z certyfikatem oraz znaczek. Tytuł przyjaciela to koszt 300 złotych rocznie. 5% z każdej sumy zostanie przekazane na SKPS "Portowcy". Prezes Mroczek poinformował, że kibice przyjęli pozytywnie ten projekt. Proces licencyjny ruszy za kilka dni.

Grzegorz Smolny: Chcemy, aby ten tytuł był powodem do dumy dla każdego kibica, który chce wesprzeć się w dalszy proces odbudowy klubu. Pomysł będziemy cały czas rozwijać. Chcemy, aby ludzie, którzy się wesprą ten projekt stali się jedną wielka rodziną!



Miala byc konferencja o "nowym udzialowcu " no i w sumie jest :) Wg mnie swietna akcja zarzadu! Jest opcja drozsza dla bogatszych i tansza dla klasy sredniej ,jak Ja :) Teraz kazdy moze byc "szczecinskim socios " . Teraz czekamy na szczegoly ale skoro sa daty na tych medalach to znaczy ze medale beda do nabycia co rok .Czyli nie bedzie przymusu przedluzania...



Niestety moje pierwsze odczucia są takie, że idea jest jeszcze daleko od "socios". Za 300 czy 3000 zł dostajemy tytuł, plakietkę i wpinkę do klapy marynarki i... to tyle. Trochę drogo jak na wpinkę. Moim zdaniem powinny być związane z tym jakieś korzyści. Nie mówię o tym, żeby za 300 zł mieć miejsce w zarządzie, ale chociaż zniżkę do FanShopu, pierwszeństwo przy zakupie karnetu czy jakiś drobny gadżet.
Regulamin akcji za chwilę pojawi się na głównej stronie.


Te szare trybuny jeszcze zatętnią granatowo-bordowym rytmem dwudziestu tysięcy serc...
ted
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 8432 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 17:07

  Plum napisał:  

  Boberek napisał:  

  Cytat:  
Jarosław Mroczek: Tytuł ambasadora Pogoni to opłata roczna nie mniej niż 3.000 złotych rocznie. Kibić dostaje ramkę z certyfikatem oraz znaczek. Tytuł przyjaciela to koszt 300 złotych rocznie. 5% z każdej sumy zostanie przekazane na SKPS "Portowcy". Prezes Mroczek poinformował, że kibice przyjęli pozytywnie ten projekt. Proces licencyjny ruszy za kilka dni.

Grzegorz Smolny: Chcemy, aby ten tytuł był powodem do dumy dla każdego kibica, który chce wesprzeć się w dalszy proces odbudowy klubu. Pomysł będziemy cały czas rozwijać. Chcemy, aby ludzie, którzy się wesprą ten projekt stali się jedną wielka rodziną!



Miala byc konferencja o "nowym udzialowcu " no i w sumie jest :) Wg mnie swietna akcja zarzadu! Jest opcja drozsza dla bogatszych i tansza dla klasy sredniej ,jak Ja :) Teraz kazdy moze byc "szczecinskim socios " . Teraz czekamy na szczegoly ale skoro sa daty na tych medalach to znaczy ze medale beda do nabycia co rok .Czyli nie bedzie przymusu przedluzania...



Niestety moje pierwsze odczucia są takie, że idea jest jeszcze daleko od "socios". Za 300 czy 3000 zł dostajemy tytuł, plakietkę i wpinkę do klapy marynarki i... to tyle. Trochę drogo jak na wpinkę. Moim zdaniem powinny być związane z tym jakieś korzyści. Nie mówię o tym, żeby za 300 zł mieć miejsce w zarządzie, ale chociaż zniżkę do FanShopu, pierwszeństwo przy zakupie karnetu czy jakiś drobny gadżet.
Regulamin akcji za chwilę pojawi się na głównej stronie.



No, ale właśnie na tym polega ten pomysł aby jak to powiedział Mroczek była to: "....bezinteresowna pomoc dla klubu " chyba, że źle to zrozumiałem hmmm


byliśmy, jesteśmy, będziemy... PS 1948 !
kiko
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6610 dni

*




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 17:24

  ted napisał:  

  Plum napisał:  

  Boberek napisał:  

  Cytat:  
Jarosław Mroczek: Tytuł ambasadora Pogoni to opłata roczna nie mniej niż 3.000 złotych rocznie. Kibić dostaje ramkę z certyfikatem oraz znaczek. Tytuł przyjaciela to koszt 300 złotych rocznie. 5% z każdej sumy zostanie przekazane na SKPS "Portowcy". Prezes Mroczek poinformował, że kibice przyjęli pozytywnie ten projekt. Proces licencyjny ruszy za kilka dni.

Grzegorz Smolny: Chcemy, aby ten tytuł był powodem do dumy dla każdego kibica, który chce wesprzeć się w dalszy proces odbudowy klubu. Pomysł będziemy cały czas rozwijać. Chcemy, aby ludzie, którzy się wesprą ten projekt stali się jedną wielka rodziną!



Miala byc konferencja o "nowym udzialowcu " no i w sumie jest :) Wg mnie swietna akcja zarzadu! Jest opcja drozsza dla bogatszych i tansza dla klasy sredniej ,jak Ja :) Teraz kazdy moze byc "szczecinskim socios " . Teraz czekamy na szczegoly ale skoro sa daty na tych medalach to znaczy ze medale beda do nabycia co rok .Czyli nie bedzie przymusu przedluzania...



Niestety moje pierwsze odczucia są takie, że idea jest jeszcze daleko od "socios". Za 300 czy 3000 zł dostajemy tytuł, plakietkę i wpinkę do klapy marynarki i... to tyle. Trochę drogo jak na wpinkę. Moim zdaniem powinny być związane z tym jakieś korzyści. Nie mówię o tym, żeby za 300 zł mieć miejsce w zarządzie, ale chociaż zniżkę do FanShopu, pierwszeństwo przy zakupie karnetu czy jakiś drobny gadżet.
Regulamin akcji za chwilę pojawi się na głównej stronie.



No, ale właśnie na tym polega ten pomysł aby jak to powiedział Mroczek była to: "....bezinteresowna pomoc dla klubu " chyba, że źle to zrozumiałem hmmm



Dlatego nie wróżę temu pomysłowi za dużo wielbicieli. Zdecydowanie powinny być jakieś korzyści o których wspomniał Plum.


POGOŃ 1948
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6036 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 19:30

  kiko napisał:  

  ted napisał:  

  Plum napisał:  

  Boberek napisał:  

  Cytat:  
Jarosław Mroczek: Tytuł ambasadora Pogoni to opłata roczna nie mniej niż 3.000 złotych rocznie. Kibić dostaje ramkę z certyfikatem oraz znaczek. Tytuł przyjaciela to koszt 300 złotych rocznie. 5% z każdej sumy zostanie przekazane na SKPS "Portowcy". Prezes Mroczek poinformował, że kibice przyjęli pozytywnie ten projekt. Proces licencyjny ruszy za kilka dni.

Grzegorz Smolny: Chcemy, aby ten tytuł był powodem do dumy dla każdego kibica, który chce wesprzeć się w dalszy proces odbudowy klubu. Pomysł będziemy cały czas rozwijać. Chcemy, aby ludzie, którzy się wesprą ten projekt stali się jedną wielka rodziną!



Miala byc konferencja o "nowym udzialowcu " no i w sumie jest :) Wg mnie swietna akcja zarzadu! Jest opcja drozsza dla bogatszych i tansza dla klasy sredniej ,jak Ja :) Teraz kazdy moze byc "szczecinskim socios " . Teraz czekamy na szczegoly ale skoro sa daty na tych medalach to znaczy ze medale beda do nabycia co rok .Czyli nie bedzie przymusu przedluzania...



Niestety moje pierwsze odczucia są takie, że idea jest jeszcze daleko od "socios". Za 300 czy 3000 zł dostajemy tytuł, plakietkę i wpinkę do klapy marynarki i... to tyle. Trochę drogo jak na wpinkę. Moim zdaniem powinny być związane z tym jakieś korzyści. Nie mówię o tym, żeby za 300 zł mieć miejsce w zarządzie, ale chociaż zniżkę do FanShopu, pierwszeństwo przy zakupie karnetu czy jakiś drobny gadżet.
Regulamin akcji za chwilę pojawi się na głównej stronie.



No, ale właśnie na tym polega ten pomysł aby jak to powiedział Mroczek była to: "....bezinteresowna pomoc dla klubu " chyba, że źle to zrozumiałem hmmm



Dlatego nie wróżę temu pomysłowi za dużo wielbicieli. Zdecydowanie powinny być jakieś korzyści o których wspomniał Plum.



i oto znowu zaczęły się płacze forumowiczów. Klub nie ma marketingu źle, próbują coś stworzyc źle(bo przecież nie dają nic w zamian tylko jakąś zasraną wpinkę do marynarki za 300 zł). Kurcze nie chcecie nie wspierajcie. Co chcecie w zamian pierwszeństwo przy zakupie karnetu( my nie jesteśmy Barceloną że ludzie zabijają się o miejsce na stadionie. Sprzedajemy po 3 tyś karnetów na sezon). zapewne dla niektórych osób na tym forum najlepiej by było jak by klub każdemu stawiał darmowe bilety na mecz bo po co ma dać coś od siebie


Plum
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7445 dni

***




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 20:46

  POGOŃ 1948 napisał:  

  kiko napisał:  

  ted napisał:  

  Plum napisał:  

  Boberek napisał:  

  Cytat:  
Jarosław Mroczek: Tytuł ambasadora Pogoni to opłata roczna nie mniej niż 3.000 złotych rocznie. Kibić dostaje ramkę z certyfikatem oraz znaczek. Tytuł przyjaciela to koszt 300 złotych rocznie. 5% z każdej sumy zostanie przekazane na SKPS "Portowcy". Prezes Mroczek poinformował, że kibice przyjęli pozytywnie ten projekt. Proces licencyjny ruszy za kilka dni.

Grzegorz Smolny: Chcemy, aby ten tytuł był powodem do dumy dla każdego kibica, który chce wesprzeć się w dalszy proces odbudowy klubu. Pomysł będziemy cały czas rozwijać. Chcemy, aby ludzie, którzy się wesprą ten projekt stali się jedną wielka rodziną!



Miala byc konferencja o "nowym udzialowcu " no i w sumie jest :) Wg mnie swietna akcja zarzadu! Jest opcja drozsza dla bogatszych i tansza dla klasy sredniej ,jak Ja :) Teraz kazdy moze byc "szczecinskim socios " . Teraz czekamy na szczegoly ale skoro sa daty na tych medalach to znaczy ze medale beda do nabycia co rok .Czyli nie bedzie przymusu przedluzania...



Niestety moje pierwsze odczucia są takie, że idea jest jeszcze daleko od "socios". Za 300 czy 3000 zł dostajemy tytuł, plakietkę i wpinkę do klapy marynarki i... to tyle. Trochę drogo jak na wpinkę. Moim zdaniem powinny być związane z tym jakieś korzyści. Nie mówię o tym, żeby za 300 zł mieć miejsce w zarządzie, ale chociaż zniżkę do FanShopu, pierwszeństwo przy zakupie karnetu czy jakiś drobny gadżet.
Regulamin akcji za chwilę pojawi się na głównej stronie.



No, ale właśnie na tym polega ten pomysł aby jak to powiedział Mroczek była to: "....bezinteresowna pomoc dla klubu " chyba, że źle to zrozumiałem hmmm



Dlatego nie wróżę temu pomysłowi za dużo wielbicieli. Zdecydowanie powinny być jakieś korzyści o których wspomniał Plum.



i oto znowu zaczęły się płacze forumowiczów. Klub nie ma marketingu źle, próbują coś stworzyc źle(bo przecież nie dają nic w zamian tylko jakąś zasraną wpinkę do marynarki za 300 zł). Kurcze nie chcecie nie wspierajcie. Co chcecie w zamian pierwszeństwo przy zakupie karnetu( my nie jesteśmy Barceloną że ludzie zabijają się o miejsce na stadionie. Sprzedajemy po 3 tyś karnetów na sezon). zapewne dla niektórych osób na tym forum najlepiej by było jak by klub każdemu stawiał darmowe bilety na mecz bo po co ma dać coś od siebie



To nie są płacze. Poza tym nikt nie nazwał wpinki z herbem Pogoni zasraną, stwierdziłem tylko, że jest trochę droga.
Po prostu uważam, że dając "coś" w zamian oferta byłaby bardziej atrakcyjna i dzięki temu pozyskała by więcej uczestników i tym samym więcej funduszy i ludzi aktywnie wspierających Klub. To coś nie musi mieć wcale charakteru materialnego - wystarczą nawet drobne gesty by przyjaciel czy ambasador poczuł, że należy do fajnej, wyjątkowej grupy.
Dla mnie trochę naiwne jest wierzyć w bezinteresowną pomoc, gdy sponsorzy co do sekundy mierzą czas emisji swojej reklamy na telebimie. Mogę się mylić i chciałbym się mylić. Chciałbym, żeby akcja spotkała się z szerokim odzewem, ale jak będzie... przekonamy się za jakiś czas.


Te szare trybuny jeszcze zatętnią granatowo-bordowym rytmem dwudziestu tysięcy serc...
Szymen
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6074 dni

**




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 21:01

  Plum napisał:  

  POGOŃ 1948 napisał:  

  kiko napisał:  

  ted napisał:  

  Plum napisał:  

  Boberek napisał:  

  Cytat:  
Jarosław Mroczek: Tytuł ambasadora Pogoni to opłata roczna nie mniej niż 3.000 złotych rocznie. Kibić dostaje ramkę z certyfikatem oraz znaczek. Tytuł przyjaciela to koszt 300 złotych rocznie. 5% z każdej sumy zostanie przekazane na SKPS "Portowcy". Prezes Mroczek poinformował, że kibice przyjęli pozytywnie ten projekt. Proces licencyjny ruszy za kilka dni.

Grzegorz Smolny: Chcemy, aby ten tytuł był powodem do dumy dla każdego kibica, który chce wesprzeć się w dalszy proces odbudowy klubu. Pomysł będziemy cały czas rozwijać. Chcemy, aby ludzie, którzy się wesprą ten projekt stali się jedną wielka rodziną!



Miala byc konferencja o "nowym udzialowcu " no i w sumie jest :) Wg mnie swietna akcja zarzadu! Jest opcja drozsza dla bogatszych i tansza dla klasy sredniej ,jak Ja :) Teraz kazdy moze byc "szczecinskim socios " . Teraz czekamy na szczegoly ale skoro sa daty na tych medalach to znaczy ze medale beda do nabycia co rok .Czyli nie bedzie przymusu przedluzania...



Niestety moje pierwsze odczucia są takie, że idea jest jeszcze daleko od "socios". Za 300 czy 3000 zł dostajemy tytuł, plakietkę i wpinkę do klapy marynarki i... to tyle. Trochę drogo jak na wpinkę. Moim zdaniem powinny być związane z tym jakieś korzyści. Nie mówię o tym, żeby za 300 zł mieć miejsce w zarządzie, ale chociaż zniżkę do FanShopu, pierwszeństwo przy zakupie karnetu czy jakiś drobny gadżet.
Regulamin akcji za chwilę pojawi się na głównej stronie.



No, ale właśnie na tym polega ten pomysł aby jak to powiedział Mroczek była to: "....bezinteresowna pomoc dla klubu " chyba, że źle to zrozumiałem hmmm



Dlatego nie wróżę temu pomysłowi za dużo wielbicieli. Zdecydowanie powinny być jakieś korzyści o których wspomniał Plum.



i oto znowu zaczęły się płacze forumowiczów. Klub nie ma marketingu źle, próbują coś stworzyc źle(bo przecież nie dają nic w zamian tylko jakąś zasraną wpinkę do marynarki za 300 zł). Kurcze nie chcecie nie wspierajcie. Co chcecie w zamian pierwszeństwo przy zakupie karnetu( my nie jesteśmy Barceloną że ludzie zabijają się o miejsce na stadionie. Sprzedajemy po 3 tyś karnetów na sezon). zapewne dla niektórych osób na tym forum najlepiej by było jak by klub każdemu stawiał darmowe bilety na mecz bo po co ma dać coś od siebie



To nie są płacze. Poza tym nikt nie nazwał wpinki z herbem Pogoni zasraną, stwierdziłem tylko, że jest trochę droga.
Po prostu uważam, że dając "coś" w zamian oferta byłaby bardziej atrakcyjna i dzięki temu pozyskała by więcej uczestników i tym samym więcej funduszy i ludzi aktywnie wspierających Klub. To coś nie musi mieć wcale charakteru materialnego - wystarczą nawet drobne gesty by przyjaciel czy ambasador poczuł, że należy do fajnej, wyjątkowej grupy.
Dla mnie trochę naiwne jest wierzyć w bezinteresowną pomoc, gdy sponsorzy co do sekundy mierzą czas emisji swojej reklamy na telebimie. Mogę się mylić i chciałbym się mylić. Chciałbym, żeby akcja spotkała się z szerokim odzewem, ale jak będzie... przekonamy się za jakiś czas.



Wiadomo na co dokładnie pójdą zebrane fundusze(prócz 5% dla SKPS?)


Plum
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7445 dni

***




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 21:16

  Szymen napisał:  

  Plum napisał:  

  POGOŃ 1948 napisał:  

  kiko napisał:  

  ted napisał:  

  Plum napisał:  

  Boberek napisał:  

  Cytat:  
Jarosław Mroczek: Tytuł ambasadora Pogoni to opłata roczna nie mniej niż 3.000 złotych rocznie. Kibić dostaje ramkę z certyfikatem oraz znaczek. Tytuł przyjaciela to koszt 300 złotych rocznie. 5% z każdej sumy zostanie przekazane na SKPS "Portowcy". Prezes Mroczek poinformował, że kibice przyjęli pozytywnie ten projekt. Proces licencyjny ruszy za kilka dni.

Grzegorz Smolny: Chcemy, aby ten tytuł był powodem do dumy dla każdego kibica, który chce wesprzeć się w dalszy proces odbudowy klubu. Pomysł będziemy cały czas rozwijać. Chcemy, aby ludzie, którzy się wesprą ten projekt stali się jedną wielka rodziną!



Miala byc konferencja o "nowym udzialowcu " no i w sumie jest :) Wg mnie swietna akcja zarzadu! Jest opcja drozsza dla bogatszych i tansza dla klasy sredniej ,jak Ja :) Teraz kazdy moze byc "szczecinskim socios " . Teraz czekamy na szczegoly ale skoro sa daty na tych medalach to znaczy ze medale beda do nabycia co rok .Czyli nie bedzie przymusu przedluzania...



Niestety moje pierwsze odczucia są takie, że idea jest jeszcze daleko od "socios". Za 300 czy 3000 zł dostajemy tytuł, plakietkę i wpinkę do klapy marynarki i... to tyle. Trochę drogo jak na wpinkę. Moim zdaniem powinny być związane z tym jakieś korzyści. Nie mówię o tym, żeby za 300 zł mieć miejsce w zarządzie, ale chociaż zniżkę do FanShopu, pierwszeństwo przy zakupie karnetu czy jakiś drobny gadżet.
Regulamin akcji za chwilę pojawi się na głównej stronie.



No, ale właśnie na tym polega ten pomysł aby jak to powiedział Mroczek była to: "....bezinteresowna pomoc dla klubu " chyba, że źle to zrozumiałem hmmm



Dlatego nie wróżę temu pomysłowi za dużo wielbicieli. Zdecydowanie powinny być jakieś korzyści o których wspomniał Plum.



i oto znowu zaczęły się płacze forumowiczów. Klub nie ma marketingu źle, próbują coś stworzyc źle(bo przecież nie dają nic w zamian tylko jakąś zasraną wpinkę do marynarki za 300 zł). Kurcze nie chcecie nie wspierajcie. Co chcecie w zamian pierwszeństwo przy zakupie karnetu( my nie jesteśmy Barceloną że ludzie zabijają się o miejsce na stadionie. Sprzedajemy po 3 tyś karnetów na sezon). zapewne dla niektórych osób na tym forum najlepiej by było jak by klub każdemu stawiał darmowe bilety na mecz bo po co ma dać coś od siebie



To nie są płacze. Poza tym nikt nie nazwał wpinki z herbem Pogoni zasraną, stwierdziłem tylko, że jest trochę droga.
Po prostu uważam, że dając "coś" w zamian oferta byłaby bardziej atrakcyjna i dzięki temu pozyskała by więcej uczestników i tym samym więcej funduszy i ludzi aktywnie wspierających Klub. To coś nie musi mieć wcale charakteru materialnego - wystarczą nawet drobne gesty by przyjaciel czy ambasador poczuł, że należy do fajnej, wyjątkowej grupy.
Dla mnie trochę naiwne jest wierzyć w bezinteresowną pomoc, gdy sponsorzy co do sekundy mierzą czas emisji swojej reklamy na telebimie. Mogę się mylić i chciałbym się mylić. Chciałbym, żeby akcja spotkała się z szerokim odzewem, ale jak będzie... przekonamy się za jakiś czas.



Wiadomo na co dokładnie pójdą zebrane fundusze(prócz 5% dla SKPS?)



Nie było o tym mowy. Klub jedynie liczy, że dobrze byłby do końca roku pozyskać 50 ambasadorów. Ile to pieniędzy i co z tym można zrobić, to każdy może sobie policzyć ;)


Te szare trybuny jeszcze zatętnią granatowo-bordowym rytmem dwudziestu tysięcy serc...
Szymen
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6074 dni

**




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 22:24
@up Żeby nie cytować już.

Czyli poza 5% moje 300zł jest teoretycznie kładzione na np. balety piłkarzyny? Ciągle nie rozumiem jaka atrakcja jest w zostaniu przyjacielem/ambasadorem.


netoper
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4720 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 22:30
Nie wiedziałem gdzie wrzucić, ale w ramach ciekawostki:

W obiektywie drona: Stadion miejski w Szczecinie


szpadel*
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 6302 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 22:51
Jak dla mnie aby miało to sens to klub powinien zaproponować : zniżki na gadżety, 10-20 % rabat na zakup biletów na mecz w przedsprzedaży, gadżet dla nowo wstępujących to tak na początek . Później można rozwijać projekt chociażby o możliwość wzięcia udziału jak obserwator w jednej z konferencji pomeczowych, zwiedzanie muzeum Pogoni z przewodnikiem, wyjazdu z grajkami na jakąś akcje promocyjną. Oczywiście to przykłady, ale na razie pomysł trafiony lecz bardzo niedopracowany, póki co chyba się wstrzymam a przecież i tak od 13 lat pomagam Pogoni i finansowo i niefinansowo.


Plum
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7445 dni

***




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 22:51

  Szymen napisał:  
@up Żeby nie cytować już.

Czyli poza 5% moje 300zł jest teoretycznie kładzione na np. balety piłkarzyny? Ciągle nie rozumiem jaka atrakcja jest w zostaniu przyjacielem/ambasadorem.



Sceptycznie podchodzę do tego pomysłu, ale aż takie uproszczenie, że pieniądze od "przyjaciół" i "ambasadorów" idą na wybujałe honoraria piłkarzy byłoby przesadne, populistyczne wręcz.

Atrakcją jest to, że wspierasz swój klub, dorzucasz swoją cegiełkę i dzięki temu zaangażowaniu możesz poczuć się w jak jednej wielkiej rodzinie. Dlatego martwię się, że samo to "poczucie" nie skłoni rzeszy fanów do wpłacania co najmniej 300 złotych rocznie. Czegoś mi w tej akcji brakuje. Już bardziej tytuł ambasadora może okazać się bardziej trafiony - wielu biznesmenów czy dobrze zarabiających ludzi przychodzi na mecze i kibicuje Pogoni - nie łapią się do Pogoń Szczecin Business Club (pamiętacie, że takie coś jest), a chcą podkreślić swoje przywiązanie do Pogoni stawiając na biurku tabliczkę ambasadora Pogoni.

Fajnie, że coś się dzieje, trzeba dać tej akcji czas - dopiero co wystartowała i może rozwinie się w coś naprawdę ciekawego. Oby.


Te szare trybuny jeszcze zatętnią granatowo-bordowym rytmem dwudziestu tysięcy serc...
ArP
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7858 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 23:12
A ja się cieszę, że coś nareszcie się rusza i to wyraźnie. Marzy mi się za 2-3 lata Wielka Pogoń!


Pogoń Szczecin MKS!
Porcja Piwa
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4713 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 12/03/2014 23:18

  Szymen napisał:  
@up Żeby nie cytować już.

Czyli poza 5% moje 300zł jest teoretycznie kładzione na np. balety piłkarzyny? Ciągle nie rozumiem jaka atrakcja jest w zostaniu przyjacielem/ambasadorem.



A może dzięki tym pieniądzom zakontraktujemy drugiego Robaka?


szymonek007
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3907 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/03/2014 07:35
Witajcie
Na początku wypada się przywitać ze względu na pierwszy post. Długo oczekiwałem aby wyrazić tutaj swoją opinię ale w końcu nadszedł ten czas.
Ale do rzeczy. Chciałbym poruszyć temat Przyjaciela i ambasadora Pogoni, który uważam za słuszną inicjatywę ale potrzebuje ona kilku zmian, ulepszeń, które realizowałyby cel tej inicjatywy. Aby zżyć bardziej kibica ze marką Pogoń Szczecin, każda z obu stron musi pójść na jakieś ustępstwa i dać coś od siebie. Kibic w tej akcji daje wkład pieniężny minimum 300 lub 2999 zł. Natomiast Klub daje odznaczenie wraz z dyplomem... trochę za mało aby budować długoletnią współpracę z klientem, czyli z kibicem. Moim zdaniem powinno dołożyć się troszkę więcej, poniżej moje propozycje:

1. Przyjaciel Pogoni
- bezpłatny wstęp na prezentacje drużyny przed sezonem.
- bezpłatne spotkanie z drużyną, chociażby spotkanie wigilijne.
- akcje zniżkowe w sklepie Pogoni Szczecin - informacje on-line
- akcje zniżkowe na bilety: np.: mecz z drugą połówką za darmo, czy mecze Pucharu Polski za 50%, itp.
- dodatkowo dołączyłbym do tego wszystkiego specjalny szalik zaprojektowany dla Przyjaciela Pogoni.

Uważam, że nasi Prezesi od pewnego czasu zauważyli, że czasami warto jest dać coś kibicom a później wraca to ze zmożoną siłą. Mówię tutaj chociażby o akcjach typu: darmowe wejście na stadion, czy dla wybranej szkoły.

2. Ambasador Pogoni
- karnet na wybrane miejsce na stadionie, niekoniecznie VIP lub dla osób za granicą dostęp on-line do meczy Pogoni Szczecin. (druga opcja na razie oficjalnie niedostępna ale z nowym sezonem ma to się zmienić)
- dodatkowo szalik Pogoni
- spotkania z drużyną w węższym gronie
- dodatkowo inne pro marketingowe, w stosunku do ambasadorów jako potencjalnych przyszłych sponsorów Pogoni Szczecin.

W stosunku do Ambasadorów, ciężko jest stworzyć sztywną listę rzeczy, które otrzymają w zamian ze względu na to, że będzie to specjalna grupa, w moim mniemaniu, na którą powinien specjalnie popracować dział marketingu Pogoni Szczecin. Jednym słowem: zapraszasz wszystkie grube ryby do jednego stawu a następnie zarzucasz wędkę, to czy coś się złapie zależy jedynie od tego jak dobrą masz przynętę. :)


rafiki
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 4030 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/03/2014 08:54

  Plum napisał:  

  Szymen napisał:  
@up Żeby nie cytować już.

Czyli poza 5% moje 300zł jest teoretycznie kładzione na np. balety piłkarzyny? Ciągle nie rozumiem jaka atrakcja jest w zostaniu przyjacielem/ambasadorem.



Sceptycznie podchodzę do tego pomysłu, ale aż takie uproszczenie, że pieniądze od "przyjaciół" i "ambasadorów" idą na wybujałe honoraria piłkarzy byłoby przesadne, populistyczne wręcz.

Atrakcją jest to, że wspierasz swój klub, dorzucasz swoją cegiełkę i dzięki temu zaangażowaniu możesz poczuć się w jak jednej wielkiej rodzinie. Dlatego martwię się, że samo to "poczucie" nie skłoni rzeszy fanów do wpłacania co najmniej 300 złotych rocznie. Czegoś mi w tej akcji brakuje. Już bardziej tytuł ambasadora może okazać się bardziej trafiony - wielu biznesmenów czy dobrze zarabiających ludzi przychodzi na mecze i kibicuje Pogoni - nie łapią się do Pogoń Szczecin Business Club (pamiętacie, że takie coś jest), a chcą podkreślić swoje przywiązanie do Pogoni stawiając na biurku tabliczkę ambasadora Pogoni.

Fajnie, że coś się dzieje, trzeba dać tej akcji czas - dopiero co wystartowała i może rozwinie się w coś naprawdę ciekawego. Oby.



Poczekajmy może z czasem powiekszą oferte związaną z tytułem Przyjaciela czy Ambasadora
Jak dla mnie fajna inicjatywa klubu. chcesz to pomagasz, nic na siłe
Tylko Pogoń


ROJ
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 7032 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/03/2014 09:00
Tak wstałem i czytam i w sumie mam jedną uwagę.
Fajnie, że nadeszły czasy, gdy mamy takie "problemy".


chrisxx
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 8180 dni

***




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/03/2014 09:43

  ROJ napisał:  
Tak wstałem i czytam i w sumie mam jedną uwagę.
Fajnie, że nadeszły czasy, gdy mamy takie "problemy".



Dokładnie. Mam wrażenie, ze niektórzy cały czas żyją w świecie płacę -> wymagam, a najlepiej dwa razy więcej niż za to zapłaciłem. W samym regulaminie akcji jest jasno napisane, że jest to darowizna, a korzyścią z dostania broszki czy tam "dyplomu", powinna być satysfakcja z jej posiadania. Chciałbym doczekać czasów, że wchodząc do jakiejś firmy z dumą na pierwszym planie będzie wisiała taka tabliczka i będzie to odbierane nie jak wspieranie "stadionowych bandytów", ale lokalnej drużyny, z którą wszyscy w regionie się identyfikują.
Pamiętajcie też o 5% dla Stowarzyszenia, może okazać się, że podwoi to kwotę zbiórek podczas meczów...


j.badlewski
Kibic
IP: zapisany
Na forum od 3906 dni




Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 13/03/2014 09:48

  ROJ napisał:  
Tak wstałem i czytam i w sumie mam jedną uwagę.
Fajnie, że nadeszły czasy, gdy mamy takie "problemy".



To mój pierwszy post, więc na wstępie witam wszystkich Was.
Przeglądam forum od kilku lat, ale nie mogłem wstrzelić się z rejestracją i w zasadzie nie miałem niczego ciekawego do powiedzenia.

W pełni zgadzam się z ROJ. Nie pamiętam czy i kiedy Pogoń była zorganizowana w taki sposób, że tematem tygodnia są akcje promocyjne :D

Prezes Mroczek sprawia wrażenie człowieka, który zna się na zarządzaniu i szybko uczy się na błędach. I co chyba najważniejsze - chce rozmawiać. Nawet jeśli są tarcia (na przestrzeni ostatnich lat: karta kibica, ostre wypowiedzi na temat bluzgów etc.) to ostatecznie facet nie jest ukierunkowany na konflikt. Mam nadzieję, że w Pogoni nigdy nie będzie takiej sytuacji, jaka aktualnie jest w Zawiszy.

Samą akcję Przyjaciel/Ambasador, jak i w ogóle ostatnie działania marketingu oceniam na duuuży plus! Myślę, że już nie odstajemy od "ekstraklasowej średniej" jeśli chodzi o takie kwestie jak klubowy kanał na YT czy akcje promocyjne. Do poprawy asortyment w sklepie internetowym, ale ofertę można wzbogacać stopniowo.

Podstawa to wprowadzenie systemu, a reszta - ewentualne bonusy, zniżki itp. to coś, co można swobodnie modelować na przestrzeni lat. Mam nadzieję, że uda mi się wysupłać te 300 :) najlepsze w tej akcji jest to, że jak nie możesz / nie chcesz, to nie musisz płacić. Postrzegam to jako możliwość dołożenia się do budżetu przez osoby, które na to stać - bez żadnej presji. Odznaka do klapy marynarki to drobiazg, bez którego moim zdaniem by się obyło.

Pozdrawiam


 - 1  - 2  - 3  - 4  - 5  - 6  - 7  - 8  - 9  - 10  - 11  - 12  - 13  - 14  - 15  - 16  - 17  - 18  - 19  - 20  - 21  - 22  - 23  - 24  - 25  - 26  - 27  - 28  - 29  - 30  - 31  - 32  - 33  - 34  - 35  - 36  - 37  - 38  - 39  - 40  - 41  - 42  - 43  - 44  - 45  - 46  - 47  - 48  - 49  - 50  - 51  - 52  - 53  - 54  - 55  - 56  - 57  - 58  - 59  - 60  - 61  - 62  - 63  - 64  - 65  - 66  - 67  - 68  - 69  - 70  - 71  - 72  - 73  - 74  - 75  - 76  - 77  - 78  - 79  - 80  - 81  - 82  - 83  - 84  - 85  - 86  - 87  - 88  - 89  - 90  - 91  - 92  - 93  - 94  - 95  - 96  - 97  - 98  - 99  - 100  - 101  - 102  - 103  - 104  - 105  - 106  - 107  - 108  - 109  - 110  - 111  - 112  - 113  - 114  - 115  - 116  - 117  - 118  - 119  - 120  - 121  - 122  - 123  - 124  - 125  - 126  - 127  - 128  - 129  - 130  - 131  - 132  - 133  - 134  - 135  - 136  - 137  - 138  - 139  - 140  - 141  - 142  - 143  - 144  - 145  - 146  - 147  - 148  - 149  - 150  - 151  - 152  - 153  - 154  - 155  - 156  - 157  - 158  - 159  - 160  - 161  - 162  - 163  - 164  - 165  - 166  - 167  - 168  - 169  - 170  - 171  - 172  - 173  - 174  - 175  - 176  - 177  - 178  - 179  - 180  - 181  - 182  - 183  - 184  - 185  - 186  - 187  - 188  - 189  - 190  - 191  - 192  - 193  - 194  - 195  - 196  - 197  - 198  - 199  - 200  - 201  - 202  - 203  - 204  - 205  - 206  - 207  - 208  - 209  - 210  - 211  - 212  - 213  - 214  - 215  - 216  - 217  - 218  - 219  - 220  - 221  - 222  - 223  - 224  - 225  - 226  - 227  - 228  - 229  - 230  - 231  - 232  - 233  - 234  - 235  - 236  - 237  - 238  - 239  - 240  - 241  - 242  - 243  - 244  - 245  - 246  - 247  - 248  - 249  - 250  - 251  - 252  - 253  - 254  - 255  - 256  - 257  - 258  - 259  - 260  - 261  - 262  - 263  - 264  - 265  - 266  - 267  - 268  - 269  - 270  - 271  - 272  - 273  - 274  - 275  - 276  - 277  - 278  - 279  - 280  - 281  - 282  - 283  - 284  - 285  - 286  - 287  - 288  - 289  - 290  - 291  - 292  - 293  - 294  - 295  - 296  - 297  - 298  - 299  - 300  - 301  - 302  - 303  - 

idź do góry   
  Użytkownicy on-line: 0 - Rekord: 102 - 06/04/2010 21:51

 Nie jesteś zalogowany. Możesz czytać forum, jednak aby napisać wiadomość lub zmienić ustawienia musisz się zalogować.
 l: h:


czas wykonania skryptu: 0.11 s. | wersja forum: 2.0-dev [historia]

regulamin | ostrzeżenia użytkowników
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi.
Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.

© Pogoń On-Line 2000-2005