Obstawiam, że fakt, iż naszym sponsorem był Calbud, a ich inna firma budowlana nie jest tu przypadkiem. Oby tylko nie wpadli na robienie zgody przez prezesów jak to zrobili w Zielonej Górze i Lubinie...
I to właśnie pokazuje jak Szczecin się zeszmacił. Już sąsiedzi normalnie z buciorami się pchają na terytorium Pogoni, której nawet nie zauważają. Ale w sumie co się dziwić, jeśli sami mieszkańcy mają nie powiem gdzie naszą drużynę. Pewnie mecz z Koroną będzie świetnym przykładem tego..
Co to za tekst... w kierunku Poznania nie mogą się rozwijać bo Lech Poznań jest ale w Szczecinie niczego nie ma więc mają idealne warunki do rozwoju. Same brzydkie słówka na usta się cisną.
W slowach troche przegieli, ale do Gorzowa na zuzel przynajmniej pare osob znam co jezdza co jakis czas obejrzec zawody.
I to właśnie pokazuje jak Szczecin się zeszmacił. Już sąsiedzi normalnie z buciorami się pchają na terytorium Pogoni, której nawet nie zauważają. Ale w sumie co się dziwić, jeśli sami mieszkańcy mają nie powiem gdzie naszą drużynę. Pewnie mecz z Koroną będzie świetnym przykładem tego..
Takie porownanie to bez sensu, bo po pierwsze jak ktos sie interesuje zuzlem (tez sie dziwie, ze mozna), to jaki ma inny wybor. Poza tym takie cos zobaczyc to mozna w ramach ciekawostki, no i to raczej zupelnie inna skala dzialalnosci marketingowej. Poza tym pamietaj jakie bylo do tej pory podejscie do kibica w Szczecinie.
Co to za tekst... w kierunku Poznania nie mogą się rozwijać bo Lech Poznań jest ale w Szczecinie niczego nie ma więc mają idealne warunki do rozwoju. Same brzydkie słówka na usta się cisną.
Wredne dupki zawsze będą ignorować Pogoń. A z tym żużlem to mi przypomina 'prezesa' Gondora co chciał zamiast Pogoni piłkarskiej robić żużel w Szczecinie
Odp: ,,...Aby Pogoń rosła w siłę....(kibicowsko)"-Klubowy marketing,działania własne - 31/10/2013 23:01
Canal+ Sport
Przyznajemy dziś już 14 #pluskolejki w tym sezonie! O tytuł rywalizują: Saidi Ntibazonkiza (Cracovia), Łukasz Janoszka (Ruch Chorzów), Marcin Robak (Pogoń Szczecin), Dalibor Stevanović (Śląsk Wrocław), Wilde – Donald Guerrier (Wisła Kraków), Przemysław Frankowski (Lechia Gdańsk), Wahan Geworgian (Zawisza Bydgoszcz) oraz Dani Quintana (Jagiellonia Białystok). Głosowanie potrwa do 23:30!
Jak ktoś ma fejsa, to niech na Marcina głosuje pół godziny zostało ^^
Badanie „olska Piłka” przeprowadzone przez „RESS-SERVICE Monitoring Mediów” pokazało, że warszawska Legia jest zdecydowanie najczęściej pojawiającym się w mediach społecznościowych klubem piłkarskim w naszym kraju. Mistrz Polski nieprzerwanie od siedmiu miesięcy jest pierwszy również w rankingu dotyczącym mediów tradycyjnych – prasy i wybranych serwisów internetowych.
Ranking popularności w social media bierze pod uwagę wpisy w języku polskim określone jako publiczne na Facebooku, Twitterze oraz YouTubie. W ciągu miesiąca – od 1 do 30 września 2013 – lider zestawienia osiągnął wynik niemal 23,8 tys. postów. 74 proc. z nich pochodziło z Facebooka. Na Twitterze ukazało się 6,1 tys., natomiast na YouTubie – 122.
Przewaga Legii nad konkurentami okazała się miażdżąca. Miejsce drugie zajął Lech Poznań z wynikiem 9,3 tys. W przypadku poznaniaków aż 86 proc. przebadanych materiałów pochodziło z Facebooka. Najwyższy wynik pod tym względem odnotowała Pogoń Szczecin (94 proc.), jednak wynikało to zwłaszcza z niskiej aktywności klubu w pozostałych poddanych badaniu źródłach. Szczecinianie znaleźli się na samym dole zestawienia z najsłabszymi wynikami we wszystkich trzech portalach.
Na podium uplasował się też Widzew Łódź, na temat którego traktowało 7,1 tys. wpisów. Co ciekawe, średnia dla T-Mobile Ekstraklasy wyniosła 5,4 tys.
W tradycyjnej klasyfikacji medialnej badania „olska Piłka”, w której branych pod uwagę jest 1100 tytułów prasowych i 20 wybranych portali internetowych, prowadzi Legia przed Cracovią i Śląskiem Wrocław. Z pierwszej trójki – po raz pierwszy od 11 miesięcy - wypadł Lech Poznań. Pogoń Szczecin, najmniej widoczna w mediach społecznościowych, była siódma. Ostatnie miejsce – podobnie jak przed miesiącem – zajęło Podbeskidzie Bielsko-Biała.Wśród polskich piłkarzy występujących w pięciu czołowych ligach europejskich pierwsze miejsce utrzymał Robert Lewandowski. Napastnik Borussii Dortmund wyprzedził swojego kolegę z drużyny – Jakuba Błaszczykowskiego oraz Artura Boruca (Southampton). Na dalszych miejscach uplasowali się: Kamil Glik (Torino), Artur Sobiech (Hannover) i Wojciech Szczęsny (Arsenal).
Badanie „olska Piłka” prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej, wybranych portali internetowych i mediów społecznosciowych. We wrześniu 2013 przeanalizowano 16 tys. publikacji z mediów tradycyjnych oraz 62 tys. postów z social media. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 30 września 2013 - analitycy „RESS-SERVICE Monitoring Mediów” wzięli pod uwagę 612 tys. informacji z mediów tradycyjnych.
Źródło: Press Service
Publikacja z wykresami oraz pełne wersje raportów dostępne są tutaj
Do końca roku kalendarzowego Pogoń Szczecin rozegra jeszcze trzy spotkania na własnym stadionie. Portowcy zmierzą się kolejno z Zagłębiem Lubin (11 listopada, g. 18 ), Zawiszą Bydgoszcz (29 listopada, g. 18 ) oraz Jagiellonią Białystok (7 grudnia, g. 1 8 ).
Już dziś możesz zakupić bilet na te wszystkie spotkania. Jeśli zrobisz to do 29 listopada… zapłacisz tylko za dwa spotkania. Trzecie zobaczysz za darmo, w ramach akcji „1+1=3”!
Z oficjalki. Po akcji ze studentami, zakochanymi i szkołami, kolejna fajna inicjatywa na +
Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są w pełni odpowiedzialni za swoje wypowiedzi. Serwis PogonOnLine.pl w żaden sposób nie odpowiada za opinie użytkowników.